Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
oke, hoe fix ik die senseo dan...???quote:
eeeh, zover loop ik nog niet voorquote:
En toen had je nog wel alle tijd om een deel aan te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens ook al effe geleden dat er een fout in de TT gemaakt is
Eerst gebeurde het elk deel
Ik had het niet eens door..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens ook al effe geleden dat er een fout in de TT gemaakt is
Eerst gebeurde het elk deel
Das wel een oplossing,quote:Nog even een aroma tip: als je 2 kopjes maakt, 2x de knop voor 1 kopje
gebruiken, in de tussentijd wordt het water opnieuw opgewarmd. Het kost dus wel
effe meer tijd, maar het kopje koffie wordt wat heter en sterker. Door het
'even wachten' trekt de koffie iets meer (af) en wordt nieuw heet water
gemaakt.
Dan zet je toch gewoon normale koffie?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Zit net dit te lezen...
[..]
Das wel een oplossing,maar nog steeds niet voor één (kleine) bak!
![]()
nu ook niet áltijd...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en toen maakte eer-ik ze niet altijd
dan pak je twee pads en 1 keer water voor 1 kopje extra sterke leutquote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Zit net dit te lezen...
[..]
Das wel een oplossing,maar nog steeds niet voor één (kleine) bak!
![]()
lust ie koffie?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja de TT is goedik heb nieuwe muis
Logitech Media Play
[afbeelding]
daar hebben ze aardig wat knoppen in weten te verwerken.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Logitech Media Play
[afbeelding]
post je mail en de reactie erop ook hierquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
fuck, ik ga senseo mailen.
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topicquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef OA het volgende:
Ik heb net nog gevonden hoe gevorderden hun senseo in kunnen stellen...![]()
Ga er zelf maar niet aan beginnen...![]()
Stuk naar beneden scrollen trouwens!![]()
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.html
Dat is goedquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
post je mail en de reactie erop ook hier
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topic... moet je wel eerst dat vermaledijde ding open krijgen
Tot morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
Bwaah, dat houdt de spanning er juist inquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pas op:
Ga nooit regelen aan het toestel als de stekker in het stopcontact zit. Je zou er een flinke schok van kunnen krijgen!
morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwaah, dat houdt de spanning er juist in
sense & simplicity...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
zulks een paupersite van senseo.
En van philips
gaaf ding zeg ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Logitech Media Play
[afbeelding]
Ok, we wachten vol spanning afquote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef eer-ik het volgende:
goed, gemaild.
Ik doneer hier uiteraard even het antwoord.
Gaat ongeveer 5 dagen duren naar hun eigen zeggen
Ik zou niet meer zonder Senseo kunnen hoor. Het is toch wel de ultieme oplossing 's ochtends vroegquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Dat is toch niet stoerquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Nou, voor pussy's zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Senseo is toch koffie voor pussy's?
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, voor pussy's zou ik het niet willen noemen.
's ochtends is het gewoon zeer makkelijk even op wat knoppen te rammen en binnen enkele seconden een bak pleur voor je neus te hebben.
![]()
Klopt. Maar als ik de tijd en zin heb maak ik liever 'gewone'.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, voor pussy's zou ik het niet willen noemen.
's ochtends is het gewoon zeer makkelijk even op wat knoppen te rammen en binnen enkele seconden een bak pleur voor je neus te hebben.
Dat roeleert toch alleen maar
Ja, ik ook, een goeie pot DE roodmerk fietst er ook altijd wel in.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik de tijd en zin heb maak ik liever 'gewone'.
En daarin heeft ze ook toegestemd???quote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik ook, een goeie pot DE roodmerk fietst er ook altijd wel in.
Ik heb m'n moeder even opgedragen de 'Irish' te halen voor in de koffie
Dan kan ik 's avonds even een lekkere bak genieten
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daarin heeft ze ook toegestemd???
Ja joh, zo erg is ze niet hoorquote:
Als ik hier Irish Coffee wil, moet ik mijn eigen "Irish" regelenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh, zo erg is ze niet hoor
Ze heeft best wat over voor d'r kinderen..
Daarbij lust ze zelf ook graag een ierse kop pleur, dus dat komt goed uit
het is echt dat m'n ouders er allebij ook niet vies van zijn, anders had ik het mooi zelf mogen kopen iddquote:Op maandag 26 maart 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik hier Irish Coffee wil, moet ik mijn eigen "Irish" regelenGelukkig is dat niet zo'n probleem, maar als moeders er standaard rekening mee houdt zou ideaal zijn
pak ook voor mijquote:
Haha, ik ben hier de enige in huis die ook andere alcoholische versnaperingen dan enkel bier of wijn nuttigtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is echt dat m'n ouders er allebij ook niet vies van zijn, anders had ik het mooi zelf mogen kopen idd
Bier, wijn, cognac en whisky zijn hier ook aanwezig, doch als ik de 2 laatstgenoemden opzuip, moet ik het zelf aanvullen, wil ik er nog eens vaker van genietenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
bier, wijn, cognac, whisky, vieux en martini staan hier altijd standaard in huis
althans, cognac niet standaard, maar wel geregeld.
Ja, neehee, het was wel de bedoeling dat je dat glaasje dat voor mij bedoeld is ook aan mij geeft hequote:Op maandag 26 maart 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik ging wijn pakken, brb
Ik zal er ook een voor jou drinken
ow dat is wel ernstig lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik hier Irish Coffee wil, moet ik mijn eigen "Irish" regelenGelukkig is dat niet zo'n probleem, maar als moeders er standaard rekening mee houdt zou ideaal zijn
Op zich ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier, wijn, cognac en whisky zijn hier ook aanwezig, doch als ik de 2 laatstgenoemden opzuip, moet ik het zelf aanvullen, wil ik er nog eens vaker van genieten
haha, okquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, neehee, het was wel de bedoeling dat je dat glaasje dat voor mij bedoeld is ook aan mij geeft he
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Hier dan:
[afbeelding]
't is ook een rode
Dankuquote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Hier dan:
[afbeelding]
't is ook een rode
Daar heb ik er nog 9 van liggenquote:
Ik ook nog genoeg, en ook nog wat halve liters Palmquote:
haha, mooi is datquote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Hij is al op
Maar ik pak geen nieuwe.
Zo'n biertje op maandag is veel lekkerder dan hetzelfde soort biertje wat ik zaterdag in de kroeg gehad heb..
plenty of wine up here, maar ik ga 't niet drinken.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook nog genoeg, en ook nog wat halve liters Palm![]()
Maar niet voor vanavond.
Gaaf effect!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
't is een ietwat donkere foto geworden
Ook al staat het licht hier gewoon aan
[afbeelding]
Sorry, ik houd niet van whiskeyquote:
Whiskyquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gaaf effect!
[..]
Sorry, ik houd niet van whiskey
Dat is een eenmansflesje ja, uit een set van 5 verschillendequote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat een eenmans flesje whisky
Toffe shit
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gaaf effect!
[..]
Sorry, ik houd niet van whiskey
Dankbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, mooi met dat 'semi-droste effect' eer-ik
gaaf, waar hebbie dat vandaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een eenmansflesje ja, uit een set van 5 verschillende
Hehe, eindelijk 1 ding dat ik eerder leerde drinken dan jijquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaaf, waar hebbie dat vandaan?
Ik drink nog niet zo lang whisky, vond het eerst altijd knettergoor, maar ik heb ondervonden dat je het moet leren drinken
Nou lust ik er wel pap van ()
Van mn pa gekregen met kerstquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaaf, waar hebbie dat vandaan?
Ik drink nog niet zo lang whisky, vond het eerst altijd knettergoor, maar ik heb ondervonden dat je het moet leren drinken
Nou lust ik er wel pap van ()
wat werk jij naar binnen dan?!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
Jo...wat zwaarder geschut wordt er hier naar binnen gewerkt
chill he, dat ouders er rekening mee houden dat je zuipt af en toequote:
ai, da's toch wel jammmer.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Nah, had het meer over jullieHeb hier zelfs nog geen kratje bier in huis
![]()
inderdaad wel chillquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chill he, dat ouders er rekening mee houden dat je zuipt af en toe
Heb je er wel eens wat van door je koffie gedonderstraald?
hahaquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad wel chill
Heb wel eens wat door de koffie gedaan, ja, maar niet van deze set. Binnenkort gaan we bij een vriendin haar "miskoop" (een fles Chivas) door de koffie donderstralen, want ze vond hem zo een beetje tegenvallen
jameson vind ik wel lekker spul, maar ik ben dan ook geen kenner hequote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef erkel het volgende:
Het alcohol wat ik binnen krijg, gebeurd eigenlijk alleen maar via bier.
Heb net zo'n flesje Jameson cadeau gedaan aan een vriend van me. Is dat een beetje te drinken?
De Jameson heb ik nog nooit gehad, wat ik van anderen heb gehoord is dat hij wel goed te doen moet zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef erkel het volgende:
Het alcohol wat ik binnen krijg, gebeurd eigenlijk alleen maar via bier.
Heb net zo'n flesje Jameson cadeau gedaan aan een vriend van me. Is dat een beetje te drinken?
toffe reclames van jamesonquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
De Jameson heb ik nog nooit gehad, wat ik van anderen heb gehoor dis dat hij wel goed te doen moet zijn
Mooi, binnenkort maar ff aandringen om 'm open te maken. Ben benieuwdquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jameson vind ik wel lekker spul, maar ik ben dan ook geen kenner he
Geen flauw idee wat die ervan vinden.
welke? de rooie, de zwarte, de groene of de blauwe?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jan de Wandelaar wil er ook wel goed in lopen hoor![]()
[afbeelding]
Laat 't effe weten als je het gedronken hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Mooi, binnenkort maar ff aandringen om 'm open te maken. Ben benieuwd![]()
Weet niet of je wat aan mijn mening zult hebben, want ben een totale noob op het gebied van whiskeyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat 't effe weten als je het gedronken hebt
Ben benieuwd wat je ervan vindt
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
welke? de rooie, de zwarte, de groene of de blauwe?
hehequote:
Daar is m'n vader al sinds jaar en dag aan verknocht. Drinkt ook lekker weg idd, maar die moet je wel leren drinken idd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
hehe
Geef mij liever maar een mooie malt.. een glenfiddoch fietst er bijvoorbeeld altijd wel in
Oh oh ohquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He HW, ik had je over het hoofd gezien
Die is inderdaad erg gaaf!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Vanavond was Collateral op tv, wel goede filmTom Cruise met zijn grijze haren
![]()
daarom, vraag ik me juist af wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Weet niet of je wat aan mijn mening zult hebben, want ben een totale noob op het gebied van whiskey![]()
Sanderquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Sander170 het volgende:
Jaa daar ben ik weer.![]()
Alles goed met ons allemaal hier zo ????
Was lekker weer vandaag joh ooh.![]()
Ik ga ook zo.. ben nog lekker met iemand aan het pratenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
Mensen, ik ga slapen, morgen weer vroeg uit de veren![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
Mensen, ik ga slapen, morgen weer vroeg uit de veren![]()
![]()
![]()
Oeh...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ga ook zo.. ben nog lekker met iemand aan het praten
Dat was ie iddquote:
Ah okquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
daarom, vraag ik me juist af wat je ervan vindt
Of je het verschrikkelijk ranzig vindt, of juist wel lekker
Freudiaanse versprekingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Truste
Ik split 'm ook zo.
Effe wijntje opdrinken, dan ga ik ook onder zeik
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehehe, idd
moet uiteraard zeil zijn
Ik heb geen zin om me om te draaien en de tv aan te zettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
wat een barre film is er nu @ veronica trouwens
Ja alles goed met mij, door het weer ben ik zo blij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sander
Gaat goed hier, lekker wijntje aan het drinken
Topweer was het vandaag idd, morgen weer zo'n dag
Daar ook alles lekker?
net afgelopen ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me om te draaien en de tv aan te zetten
Ik geloof je wel gewoon.
Liv Tyler als lekker wijf neerzetten, dat is toch totaal ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
net afgelopen ook
Onzinnige baggerfilm was het.
idd, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Liv Tyler als lekker wijf neerzetten, dat is toch totaal ongeloofwaardig![]()
dat zal wat mij betreft effe lastig worden, daar ik zo ga slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef Sander170 het volgende:
Het gaat zo snel met al deze topics.![]()
Zullen we deze nog voor de ochtend dichten.![]()
Die andere film van Matt Dillon 'Wild Things', daar heeft ie Denise Richards als tegenspeelster. Dat is stukken beterquote:
zat denise richards niet ook in Starship Troopers?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Die andere film van Matt Dillon 'Wild Things', daar heeft ie Denise Richards als tegenspeelster. Dat is stukken beter![]()
Neem dan eerst nog effe 1 bakje koffie gezellig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zal wat mij betreft effe lastig worden, daar ik zo ga slapen
haha, nee, zit er niet in, ik moet morgen m'n zusje naar het ziekenhuis brengenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Neem dan eerst nog effe 1 bakje koffie gezellig.![]()
haha, je zou 'm voor de gein eens moeten kijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef erkel het volgende:
Ja!
Film nog nooit gezien, maar heb wel gehoord dat ze daar ook niet echt een onopvallende figurante speelt![]()
Nou, dat gevloek en gescheld, is dat nou nodig?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering ik moet er om 5.45 al uit joh! Is het ineens alweer 0.41!!
Mijn excuses!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dat gevloek en gescheld, is dat nou nodig?
da's trouwens goed vroeg maat!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, zit er niet in, ik moet morgen m'n zusje naar het ziekenhuis brengen
Als ik nou nog een bakkie ga doen, slaap ik voorlopig niet
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik drink heel vaak een kopje voordat ik gaat slapen
![]()
Boh, dat wordt een lange dag morgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering ik moet er om 5.45 al uit joh! Is het ineens alweer 0.41!!
Neeneequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
decafe zeker dan?
Al drink ik cafeine rijke koffie, kan ik echt niet pitten...
zie eerste post op deze pagina.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Haha, hoezo zo 'vroeg' dan???
Ik zie het!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zie eerste post op deze pagina.
I'm off
haha, ik drink het ook nietquote:
Trustenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het!
Nou goed, ik ben ook tukken!!
Tot morgen iedereen!
Uhm, op zich welquote:
Daarom zei ik het ook !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, zit er niet in, ik moet morgen m'n zusje naar het ziekenhuis brengen
Als ik nou nog een bakkie ga doen, dan slaap ik voorlopig niet
Zeer zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:57 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nee, ik hoef er niet vroeg uitNog even pc-en
en dan ook maar naar bed
Veel plezier met Lost
Geweldige serie
![]()
Ja bedankt erkel, niet dat ik straks ga slapen ofzo, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Zeer zekerSlaap lekker straks, jij ook Sander
![]()
niet zeuren....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ja ja ja ja!! Ik ben al wakker! Zo maar ff een bak pleur nemen, want mn luiken vallen haast dicht. Moet nog rijden ook zo!
Yes, yes u 2quote:
Goedemorgen OA...goedemorgen Boem...goedemorgen Papierversnipperaar...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:58 schreef OA het volgende:
Môgge!![]()
![]()
JJ, waarom was jij op zo'n vaag tijdstip wakker??![]()
Ik zie trouwens dat er aardig gespamd is met foto's...![]()
Zal zo ook nog ff een fotootje online smijten!![]()
met mij alles goed.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Iets met werk endezulks. Hoe is het met je JJ?
zoiets ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Iets met werk endezulks. Hoe is het met je JJ?
Had je zo'n honger dat je niet kon slapen? Ik heb ui pure ellende wel s midden in de nacht een complete maaltijd gekookt. Toen ik klaar was had ik geen honger meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou zeg........nou is iedereen weer weg....
...julie zijn niet gezellie vandaag....
![]()
Jotquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij alles goed.........beetje moe....
... maar dat gaat ook wel over....
..met jou ook alles ok....?
![]()
Nah, het was gister veel te laat geworden.quote:
quote:
ik ben eigenlijk klaar wakker ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had je zo'n honger dat je niet kon slapen? Ik heb ui pure ellende wel s midden in de nacht een complete maaltijd gekookt. Toen ik klaar was had ik geen honger meer![]()
Ik heb nu zo'n slaap dat ik geen honger heb![]()
Bakker Bartquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk klaar wakker ....![]()
![]()
...en heb nog steeds honger....
...zo naar de stad langs Bakker Bart een broodje halen....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heyhey
Tot straks allemaal, ben rond kwart voor 1 wieder zurúck.
DE koffie heh.quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Cross.....![]()
...precies....
...broodje met koffie....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga d'r ook 1 zetten.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie.....![]()
en Fok!.....
![]()
![]()
![]()
..het leven is mooi....
![]()
![]()
![]()
Hee mijn botje in beeldquote:
Hier is het best te harden... en dan staat de airco nog niet eens aan volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.. het is hier warm.
Ugh, ik ben nu al pro warmte-regelingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier is het best te harden... en dan staat de airco nog niet eens aan volgens mij.
ja maar....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
het leven is idd mooi...
![]()
![]()
![]()
maar nu even niet... werk enzo...![]()
![]()
Je hebt me vereeuwigt!quote:
daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar.......door je werk is je leven net ietsiepietsie makkelijker toch....?
...thuis zitte is ook niet alles....
![]()
vandaag ga ik een baan vinden, ik weet het gewoon.......en anders morgen.....
![]()
quote:
Geen dank!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Je hebt me vereeuwigtd!![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en zoals altijd vist JJ net achter het net........en toch ben ik heel vrolijk....
....
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en zoals altijd vist JJ net achter het net........en toch ben ik heel vrolijk....
....
![]()
![]()
![]()
Zo is het maar net...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Jij vist niet altijd achter het net!
ok..ok...JE HEBT GELIJK...!!!!....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij vist niet altijd achter het net!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..ok...JE HEBT GELIJK...!!!!......niet ALTIJD....maar nu wel...
![]()
feestje....?....![]()
![]()
![]()
![]()
bier...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Feestje? Bier?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....je bent niet voor nix.... MY HERO #1....![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist dat ik op je kon rekennen....![]()
![]()
Bier pas na 4quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Feestje? Bier?
quote:
quote:koffie altijd....![]()
![]()
!!!!
Bier na 1 kan ook wel hoorquote:
Haha damnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef OA het volgende:
En wederom is de iso vergadering verzet...![]()
Nu naar donderdagmiddag....
Hier t zelfdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb zoooooo'n gewldige dorst dat ik maar aan het water zit....![]()
met een kopje koffie ernaast natuurlijk...![]()
Is het van het weekend nog een beetje mooi weer? Dan slepen we gewoon wat muziek naar de achtertuinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil lui in het gras liggen. Met muziek en zo.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het van het weekend nog een beetje mooi weer? Dan slepen we gewoon wat muziek naar de achtertuin.
Same here, maar dan met groene zweefteef-thee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb zoooooo'n gewldige dorst dat ik maar aan het water zit....![]()
met een kopje koffie ernaast natuurlijk...![]()
yep..!!! als het goed is wel...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het van het weekend nog een beetje mooi weer? Dan slepen we gewoon wat muziek naar de achtertuin.
Zweeft die teef (of thee) niet weg dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here, maar dan met groene zweefteef-thee.
LIFE IS GOOD.....quote:Buiten zitten is tof. Vooral met muziek, een leuke vent enbier koffie...of cola...
De groene thee wordt hier gezien als thee voor mensen die een beetje van die zweefteverige mensen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zweeft die teef (of thee) niet weg dan?![]()
met of zonder slagroom....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef OA het volgende:
Ondanks het prachtige weer had ik zin een een beker warme chocomel...![]()
Oplossing: in blauw printen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
verdorie.......wilik mijn CV uitprinten, is de inkt op.....
![]()
![]()
had ik ook aan gedacht...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oplossing: in blauw printen!Of is die ook op?
![]()
zonder...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met of zonder slagroom.......
![]()
slagroom met heel weinig suiker is eigenlijk best te eten....![]()
ja maar..zou je het anders wel met slagroom doen....?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
zonder...![]()
we hebben hier veel, maar geen slagroom...
Kan je meteen langs bakker Bart voor je ontbijt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had ik ook aan gedacht......maar helaas pindakaas alles is op....
...nou moet ik eerst naar het winkelcentrum om inkt te halen....
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar..zou je het anders wel met slagroom doen....?![]()
jeetje....ok...komt ie weer .....LIEVE SCHAT..JE HEBT ALWEER GELIJK...!!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je meteen langs bakker Bart voor je ontbijt.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jeetje....ok...komt ie weer .....LIEVE SCHAT..JE HEBT ALWEER GELIJK...!!!!!![]()
en zo is het inneens 2 tegen 0 voor jou......
zo krijg ik het wel erg druk met al die koffie-feestjes.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jippieeee, weer n feestje!
![]()
Koffievoor iedereen!
![]()
Hier was er gisteren een jarig...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Over gebak gesproken. Volgens mij is er een collega jarig vandaag.
Edit: die heeft gisteren al getrakteerd..
Hebben jullie 365 mensen op de afdeling ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Over gebak gesproken. Volgens mij is er een collega jarig vandaag.
Edit: die heeft gisteren al getrakteerd..
Nee. Slechts 16 stuks.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben jullie 365 mensen op de afdeling ofzo?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.......zit ik hier een beetje op inet naar advertenties te kijken ....
...loopt Mozart (mijn rat) mijn koffie om....
...en nu zijn al mijn papieren nat....
![]()
Wat een Rat!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
JA...LACHEN JULLIE MAAR......!!!!!....mijn laptop was bijna naar de kl*te...
...das niet handig om dan op Fok! te komen....
![]()
dan heb je mazzel dat het koffie wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
eigenlijk maar 2 mensen....: JIJ en Boem....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we je verschrikkelijk gemist!
![]()
Wie moet dan de Thee-straffen uitdelen?!?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je mazzel dat het koffie was
Ik heb ooit eens een pak melk over mijn toetsenbord gehad, en je wil echt niet weten hoe dat ruikt na een paar dagen.
Gatverdammequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een pak melk over mijn toetsenbord gehad, en je wil echt niet weten hoe dat ruikt na een paar dagen.
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?
Ikke 300 meter (en ik kwam elke dag net (niet) op tijd.)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!
Ik bleef ook nooit over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!
ik word nog steeds misselijk als ik aan schoolmelk denkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zooooo ranzig.....![]()
![]()
...ik gooide het stiekum in de wc's....
![]()
Idd om 10 uur schoolmelk... maar die werd al om 9 uur uit de koelkast gehaald....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke 300 meter (en ik kwam elke dag net (niet) op tijd.)![]()
En om 10uur hadden we school-melk!![]()
Mijn maag, wat doe jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Idd om 10 uur schoolmelk... maar die werd al om 9 uur uit de koelkast gehaald....![]()
Om alvast alles klaar te zetten ...![]()
Niets zo smerig als lauwe melk schoolmelk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |