Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
oke, hoe fix ik die senseo dan...???quote:
eeeh, zover loop ik nog niet voorquote:
En toen had je nog wel alle tijd om een deel aan te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens ook al effe geleden dat er een fout in de TT gemaakt is
Eerst gebeurde het elk deel
Ik had het niet eens door..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens ook al effe geleden dat er een fout in de TT gemaakt is
Eerst gebeurde het elk deel
Das wel een oplossing,quote:Nog even een aroma tip: als je 2 kopjes maakt, 2x de knop voor 1 kopje
gebruiken, in de tussentijd wordt het water opnieuw opgewarmd. Het kost dus wel
effe meer tijd, maar het kopje koffie wordt wat heter en sterker. Door het
'even wachten' trekt de koffie iets meer (af) en wordt nieuw heet water
gemaakt.
Dan zet je toch gewoon normale koffie?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Zit net dit te lezen...
[..]
Das wel een oplossing,maar nog steeds niet voor één (kleine) bak!
![]()
nu ook niet áltijd...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en toen maakte eer-ik ze niet altijd
dan pak je twee pads en 1 keer water voor 1 kopje extra sterke leutquote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Zit net dit te lezen...
[..]
Das wel een oplossing,maar nog steeds niet voor één (kleine) bak!
![]()
lust ie koffie?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja de TT is goedik heb nieuwe muis
Logitech Media Play
[afbeelding]
daar hebben ze aardig wat knoppen in weten te verwerken.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Logitech Media Play
[afbeelding]
post je mail en de reactie erop ook hierquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
fuck, ik ga senseo mailen.
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topicquote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef OA het volgende:
Ik heb net nog gevonden hoe gevorderden hun senseo in kunnen stellen...![]()
Ga er zelf maar niet aan beginnen...![]()
Stuk naar beneden scrollen trouwens!![]()
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.html
Dat is goedquote:Op maandag 26 maart 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
post je mail en de reactie erop ook hier
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Tjek.. dat is wat ik je zei in het vorige topic... moet je wel eerst dat vermaledijde ding open krijgen
Tot morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
Bwaah, dat houdt de spanning er juist inquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Pas op:
Ga nooit regelen aan het toestel als de stekker in het stopcontact zit. Je zou er een flinke schok van kunnen krijgen!
morgen OAquote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor. Totr morgen allemaal!![]()
Operatie Senseo wordt vervolgd!![]()
hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Bwaah, dat houdt de spanning er juist in
sense & simplicity...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
zulks een paupersite van senseo.
En van philips
gaaf ding zeg ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Logitech Media Play
[afbeelding]
Ok, we wachten vol spanning afquote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef eer-ik het volgende:
goed, gemaild.
Ik doneer hier uiteraard even het antwoord.
Gaat ongeveer 5 dagen duren naar hun eigen zeggen
Ik zou niet meer zonder Senseo kunnen hoor. Het is toch wel de ultieme oplossing 's ochtends vroegquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Dat is toch niet stoerquote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet nog een oplossing:ga naar de plaatselijke electronica boer koop voor 20 euro een échte koffiezetter!
Nou, voor pussy's zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Senseo is toch koffie voor pussy's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |