Gaaf effect!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
't is een ietwat donkere foto geworden
Ook al staat het licht hier gewoon aan
[afbeelding]
Sorry, ik houd niet van whiskeyquote:
Whiskyquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gaaf effect!
[..]
Sorry, ik houd niet van whiskey
Dat is een eenmansflesje ja, uit een set van 5 verschillendequote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat een eenmans flesje whisky
Toffe shit
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Gaaf effect!
[..]
Sorry, ik houd niet van whiskey
Dankbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, mooi met dat 'semi-droste effect' eer-ik
gaaf, waar hebbie dat vandaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een eenmansflesje ja, uit een set van 5 verschillende
Hehe, eindelijk 1 ding dat ik eerder leerde drinken dan jijquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaaf, waar hebbie dat vandaan?
Ik drink nog niet zo lang whisky, vond het eerst altijd knettergoor, maar ik heb ondervonden dat je het moet leren drinken
Nou lust ik er wel pap van ()
Van mn pa gekregen met kerstquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaaf, waar hebbie dat vandaan?
Ik drink nog niet zo lang whisky, vond het eerst altijd knettergoor, maar ik heb ondervonden dat je het moet leren drinken
Nou lust ik er wel pap van ()
wat werk jij naar binnen dan?!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef erkel het volgende:
Jo...wat zwaarder geschut wordt er hier naar binnen gewerkt
chill he, dat ouders er rekening mee houden dat je zuipt af en toequote:
ai, da's toch wel jammmer.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Nah, had het meer over jullieHeb hier zelfs nog geen kratje bier in huis
![]()
inderdaad wel chillquote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chill he, dat ouders er rekening mee houden dat je zuipt af en toe
Heb je er wel eens wat van door je koffie gedonderstraald?
hahaquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad wel chill
Heb wel eens wat door de koffie gedaan, ja, maar niet van deze set. Binnenkort gaan we bij een vriendin haar "miskoop" (een fles Chivas) door de koffie donderstralen, want ze vond hem zo een beetje tegenvallen
jameson vind ik wel lekker spul, maar ik ben dan ook geen kenner hequote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef erkel het volgende:
Het alcohol wat ik binnen krijg, gebeurd eigenlijk alleen maar via bier.
Heb net zo'n flesje Jameson cadeau gedaan aan een vriend van me. Is dat een beetje te drinken?
De Jameson heb ik nog nooit gehad, wat ik van anderen heb gehoord is dat hij wel goed te doen moet zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef erkel het volgende:
Het alcohol wat ik binnen krijg, gebeurd eigenlijk alleen maar via bier.
Heb net zo'n flesje Jameson cadeau gedaan aan een vriend van me. Is dat een beetje te drinken?
toffe reclames van jamesonquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
De Jameson heb ik nog nooit gehad, wat ik van anderen heb gehoor dis dat hij wel goed te doen moet zijn
Mooi, binnenkort maar ff aandringen om 'm open te maken. Ben benieuwdquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jameson vind ik wel lekker spul, maar ik ben dan ook geen kenner he
Geen flauw idee wat die ervan vinden.
welke? de rooie, de zwarte, de groene of de blauwe?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jan de Wandelaar wil er ook wel goed in lopen hoor![]()
[afbeelding]
Laat 't effe weten als je het gedronken hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Mooi, binnenkort maar ff aandringen om 'm open te maken. Ben benieuwd![]()
Weet niet of je wat aan mijn mening zult hebben, want ben een totale noob op het gebied van whiskeyquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat 't effe weten als je het gedronken hebt
Ben benieuwd wat je ervan vindt
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
welke? de rooie, de zwarte, de groene of de blauwe?
hehequote:
Daar is m'n vader al sinds jaar en dag aan verknocht. Drinkt ook lekker weg idd, maar die moet je wel leren drinken idd!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
hehe
Geef mij liever maar een mooie malt.. een glenfiddoch fietst er bijvoorbeeld altijd wel in
Oh oh ohquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He HW, ik had je over het hoofd gezien
Die is inderdaad erg gaaf!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef erkel het volgende:
Vanavond was Collateral op tv, wel goede filmTom Cruise met zijn grijze haren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |