quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
JA...LACHEN JULLIE MAAR......!!!!!....mijn laptop was bijna naar de kl*te...
...das niet handig om dan op Fok! te komen....
![]()
dan heb je mazzel dat het koffie wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.......zit ik hier een beetje op inet naar advertenties te kijken ....
...loopt Mozart (mijn rat) mijn koffie om....
...en nu zijn al mijn papieren nat....
![]()
eigenlijk maar 2 mensen....: JIJ en Boem....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we je verschrikkelijk gemist!
![]()
Wie moet dan de Thee-straffen uitdelen?!?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je mazzel dat het koffie was
Ik heb ooit eens een pak melk over mijn toetsenbord gehad, en je wil echt niet weten hoe dat ruikt na een paar dagen.
Gatverdammequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een pak melk over mijn toetsenbord gehad, en je wil echt niet weten hoe dat ruikt na een paar dagen.
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?
Ikke 300 meter (en ik kwam elke dag net (niet) op tijd.)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!
Ik bleef ook nooit over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn basisschool was op 600 meter lopen dus ik ging altijd thuis lunchen!
ik word nog steeds misselijk als ik aan schoolmelk denkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal naar de basisschool geweest met een constant lekkende melk-beker?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zooooo ranzig.....![]()
![]()
...ik gooide het stiekum in de wc's....
![]()
Idd om 10 uur schoolmelk... maar die werd al om 9 uur uit de koelkast gehaald....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikke 300 meter (en ik kwam elke dag net (niet) op tijd.)![]()
En om 10uur hadden we school-melk!![]()
Mijn maag, wat doe jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Idd om 10 uur schoolmelk... maar die werd al om 9 uur uit de koelkast gehaald....![]()
Om alvast alles klaar te zetten ...![]()
Niets zo smerig als lauwe melk schoolmelk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |