Nee, maar heb wel 'goddelijk' lekker uitgeslapen ( tot een uur of half 2quote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
heb je een baard gekregen?
Nou! Zo leren we nog eens wat.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
quaternary, quinary, senary, septenary, octonary, nonary, denary. Words also exist for `twelfth order' (duodenary) and `twentieth order' (vigenary).
En ik ben goddelijk lui geweest op schoolquote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel 'goddelijk' lekker uitgeslapen ( tot een uur of half 2)
Lekker he, dat zonnetje. Precies goede temperatuur.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Nesle het volgende:
Ik heb van half 10 tot 1 uur voor school op een bankje in de zon gezeten
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een levensgrote versie van mijn avatar lopen, da's ook vreemd om te zien![]()
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een levensgrote versie van mijn avatar lopen, da's ook vreemd om te zien![]()
Coulrofobiequote:
En terecht!quote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Coulrofobie![]()
Zie, er zijn meerdere mensen die het hebben.
Ik heb heerlijk op een terrasje genoten van de zon![]()
![]()
Life sucks anywayquote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Coulrofobie![]()
Zie, er zijn meerdere mensen die het hebben.
Ik heb heerlijk op een terrasje genoten van de zon![]()
![]()
Sinds wanneer zit er een clown in de mac?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:10 schreef Strychnine het volgende:
Mijn vriendin durft niet eens de McDonalds in te gaan, die is bang voor alle clowns
Ronald McDonald kan ik nog wel hebben, maar daar houdt het ook op
Ik ga eens even sigaretjes halen, tot zo.
Ik zit aan de schaduwkant op kantoor, dus zelfs dat viel bij mij tegenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook genoten van de zon
Vanuit mijn raam
Ik ook, van het huis dan, maar ben in de woonkamer gaan zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit aan de schaduwkant op kantoor, dus zelfs dat viel bij mij tegen![]()
achter hetquote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef B.ertha het volgende:
En ik zit zo graag in de vensterbank.
Of jij bent gewoon paranoidequote:Op maandag 26 maart 2007 19:11 schreef B.ertha het volgende:
Clowns zijn debiel en zoeken ook bijna altijd ruzie
Ik werd geroepen?quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?
Jij was het weer hè
Ik weet wel dat jij het was
Geef het maar gewoon toe
Help![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?
Jij was het weer hè
Ik weet wel dat jij het was
Geef het maar gewoon toe
Help![]()
met die bloedbal die bij dat meisje uit de gootsteen komt en uit elkaar knalt.quote:
Nog wat moois gekocht?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Soempie het volgende:
ik heb vandaag gewinkelden op een terrasje gezeten, lekker gegeten en supergezellig bijgekletst
Dwars door het mooie weer heenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb vanmiddag van 2 tot half 6 geslapen![]()
ja: vier shirtjes, een poster, een magneetding en zo'n friebel-iets voor aan m'n mobieltjequote:
Nou... Ik had mijn gordijnen en raam helemaal wijd open op mijn kamer. Dus ik op mijn bed liggen met het zonnetje in mijn gezicht... Val ik kats in slaap!quote:
Toe maar weer!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Soempie het volgende:
ja: vier shirtjes, een poster, een magneetding en zo'n friebel-iets voor aan m'n mobieltje![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou... Ik had mijn gordijnen en raam helemaal wijd open op mijn kamer. Dus ik op mijn bed liggen met het zonnetje in mijn gezicht... Val ik kats in slaap!Werd ik wakker... heb ik 20 sproetjes gekregen!
![]()
Ik wilde een poster van Circe (waterhouse), maar die was iets van 25 euroquote:Toe maar weer!![]()
Wie staat er op die poster dan?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan studeren. Anders gezegd: het werken heb ik nu ook wel weer gezien
. Maar misschien denk ik daar morgen anders over.
Donderdag proefstuderen
Ouiquote:Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]goed dat je er zin in hebt!
Leeuwarden?
Grom, ppp afgelopenquote:
En waarom vind jij absoluut van wel?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Grom, ppp afgelopen
Opdracht gaat over de beelden die gemaakt zijn van Pim Fortuyn van vlak na de moord, of die geplaatst moeten worden of niet. Ik vind: absoluut. School let mogelijk iets meer op ethiek en zal waarschijnlijk vinden van niet
Blijkbaar istie het er zelf toch niet zo mee eensquote:
Dezelfde reden waarom de moord op Kennedy zo vaak wordt uitgezonden: de nieuwswaarde is in dit geval zó groot dat de foto in kwestie geplaatst moet worden, vanwege de impact die het heeft op de samenleving. Een uit de hand gelopen burenruzie hoeft wmb niet met foto's in de krant.quote:
Niet meer dan eerstquote:
Die ben ik nu aan het luisteren. Eéntje heb ik al geluisterd en daar zitten goeie nummers tussen.quote:
Fortuyn vergelijken met Kennedy is toch wel een dieptepunt heurquote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was op m'n eigen forumpje aan het kijken
[..]
Dezelfde reden waarom de moord op Kennedy zo vaak wordt uitgezonden: de nieuwswaarde is in dit geval zó groot dat de foto in kwestie geplaatst moet worden, vanwege de impact die het heeft op de samenleving. Een uit de hand gelopen burenruzie hoeft wmb niet met foto's in de krant.
Vergelijking gaat niet op persoon/ideologie, maar om de impact die het heeft. De ene was president, de ander had mogelijk premier kunnen wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fortuyn vergelijken met Kennedy is toch wel een dieptepunt heur
Jeugdige overmoed..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben stoer. Ik ken geen angst.
En dat is dus een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet op persoon/ideologie, maar om de impact die het heeft. De ene was president, de ander had mogelijk premier kunnen worden
Dus je was te laf om naar de film te gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Mark_V het volgende:
Oehhh ik heb net zo lekker lopen bakkeleien met mijn ex, ik voel me helemaal goed....
Ik sprak haar toevallig aan op msn, daar had het niks mee te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je was te laf om naar de film te gaan?
Het was zelfs zo erg dat je ruzie bent gaan zoeken met je ex?
Joh, ik ben ook een ontzettend irritant en kinderachtig ventje, maar zij is dat zo mogelijk nog erger.quote:
Ja deze:quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
stuurde een foto van jimi hendrix mee
Ook gewoon via msn?![]()
Ik kwam thuis, zag haar online en had zin in een rel....quote:
urenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..wat voor tijdsspanne hebben we het hier over? Ex1 en Ex2...dagen, weken, maanden? UREN?
Je bent me net voorquote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..wat voor tijdsspanne hebben we het hier over? Ex1 en Ex2...dagen, weken, maanden? UREN?
in die dikke reet heb je wel wat gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Mark_V het volgende:
En voor de wijsneuzen, het gaat dus inderdaad om 1 lullige reep chocola....die ze met d'r dikke reet heeft lopen opeten
Al mijn imponeeracties bij Soempie voor nietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
mwah, ik had toch al niet zo'n hoge pet van je op.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Mark_V het volgende:
Hey sta ik hier bekend als de AKQ hoer ofzo?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef Plasterk het volgende:
Mark_V Mark_V
Met zo'n kerel wil iedereen wel mee
Hij spamt vaak de slowchat vol
En binnenkort weer een nieuwe snol
Dan snap ik echt geen hol van de chocoladediscussiequote:
Je weet het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik echt geen hol van de chocoladediscussie
ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Geert Wilders morgen wordt neergeschoten is dat ook groot nieuws, en verdient dat een plek in de journaals en in de kranten. Of je het nou eens bent met hem of nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is dus een wezenlijk verschil.
Is dat reden genoeg voor een standbeeld?
Ex2 heeft de chocola die bedoeld was voor ex1 lopen opvreten en wil die niet teruggeven aan mij......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom zeg. Na dat verhaal over dat je geen zin had om mee te gaan met je ouders, maar je er ook weer niks van durfde te zeggen, ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Al mijn imponeeracties bij Soempie voor niets
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ex2 heeft de chocola die bedoeld was voor ex1 lopen opvreten en wil die niet teruggeven aan mij......
Plasterk, Jayhawk of huiluil,
aan jou maken we geen woorden meer vuil
Googled tegenwoordig niet minder vaak
Maar door feestjes met gratis drank is het qua dronkenschap iedere keer weer raak....
neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg soemp....heb je nou EINDELIJK al eens The Straight Story gekeken?
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kom zeg. Na dat verhaal over dat je geen zin had om mee te gaan met je ouders, maar je er ook weer niks van durfde te zeggen, ben ik afgehaakt.![]()
![]()
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Geert Wilders morgen wordt neergeschoten is dat ook groot nieuws, en verdient dat een plek in de journaals en in de kranten. Of je het nou eens bent met hem of niet
Ik snap er helemaal niks meer van...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Plasterk het volgende:
heb jij dat nog meegekregen?
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet standquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?
de politiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!
msn?quote:
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapolerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
Oh over gezeik met ouders gesproken: ik heb er weer eentje, 6 mei hebben we dus familiedag..... daar heb ik dus absoluut geen zin in, allemaal ooms die ik bijna nooit zie.
Pfff liever niet zeg, vrouwen.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapoleren
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet stand
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dit vraagt om een vollediger reactie
Wiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*
Dankje Mark.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
Hey soempie, je hebt een nieuwe foto in je fotoboek, je lijkt wel minder op de vriendin van mister bean zo
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.....opzij-lezeressen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
dan lijk ik zo'n foute opzij-lezeres........ (sorry mama)
Ik ben vandaag op ramkoersquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Mark_V het volgende:
Nou ik heb dus ex1 en ex2, die kennen elkaar. slecht verhaal verder
quote:
quote:
ik had 2 buurvrouwen die ongeveer aan die beschrijving voldeden..... maar die lazen eerder de gay-krant dan de opzij denk ik!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef Mark_V het volgende:
beetje met een broekrok aan, opgeschoren harses, sigaar in je bek, mannendingen gaan doen, nee dan gaat het kapot![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..frustrerend: ik zit een film te kijken op mijn laptop (Tideland), met mijn koptelefoon op.
Nu zit er in die film een vlieg..en dat geluid is ZO echt dat ik de hele tijd een vlieg zit weg te slaan om mijn hoofd
Ja leuk he?quote:
hier straalt wel erg veel stereotype vanuit.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef Mark_V het volgende:
ik heb niet echt heel veel met vrouwen die opzij lezen..... het is altijd zo negatief ten opzichte van mannen, er straalt totaal geen relaxedheid vanuit....
Echt zo'n instellin van: "Ja, wat? Ik ben NIKS minder dan jij!!!" Terwijl je iemand alleen maar aankijkt.....
Geeft niks, leuke spraakverwarringquote:
Opzij staat dan ook nogal voor een way of life....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
hier straalt wel erg veel stereotype vanuit.....![]()
Het wordt er ook niet echt beter op zo:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:00 schreef Mark_V het volgende:
ok als ik dit zo ff teruglees heb ik binnen ongeveer 10 minuten mijn zorgvuldig opgebouwde imago van integere jongeman (tm) om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik lees het blad ook weleens (bij de kapper)
zo beter?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:34 schreef Mark_V het volgende:
Hmmm die vorige post was wel erg serieus.... dat kunnen we niet echt hebben eigenlijk
Neeeeh, ik moet en zal mijn imago terugkrijgen...... anders heeft mijn leven geen zin meer......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt er ook niet echt beter op zo:
[..]
Mark, ik zou uitloggen en het morgen opnieuw proberen.![]()
Zo gaat het natuurlijk nooit lukkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
dan wens ik je veel sterkte
Ik ga slapen![]()
Gewoon ene paar yuri vragen stellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neeeeh, ik moet en zal mijn imago terugkrijgen...... anders heeft mijn leven geen zin meer......![]()
Nog een voorkeur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
Dan kom ik nog wel ff buurten, heppie nog stukkie taart?
Ah jij hebt je stukje al genomen zie ik, dan eet ik de rest wel opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is wel een kleintje geworden hoor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
@ Jojoortje: snap je het al? Jayhawk was busted in de AKQ op googlen, toen heeft hij een kloon aangemaakt genaamd Huiluil en dat hadden we ook zo door. En nu heeft hij een 3de () kloon, genaamd Plasterk. en toen Plasterk geband was, kwam Jayhawk ineens weer opduiken
waarom hij plasterk heeft weet ik eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Je maakt wat mee zeg![]()
Wat een avontuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Mark_V het volgende:
Mogge lui![]()
, ik was nogal zatjes gisteren zeg.....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
Ja, en eigenlijk was ik dat gisteren helemaal niet, iemand had mijn login GESTOLEN om mij een slechte naam te bezorgenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk was ik dat gisteren helemaal niet, iemand had mijn login GESTOLEN om mij een slechte naam te bezorgen![]()
4e? Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Plasterk is zijn 4de kloon
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Shit![]()
![]()
Ik ken er 3 maar had verkeerd gelezen/getelt![]()
Lobbyenquote:
Plasterk en ik komen veel overeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarom hij plasterk heeft weet ik eigenlijk nietiets met het nieuwe kabinet enzo iig
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef Homdeck het volgende:
al vat ik niet helemaal waarom je als atheist op CDA gaat stemmen
Ik neem aan dat je stemt n.a.v. het programma en niet vanwege de naam van een partijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef Homdeck het volgende:
al vat ik niet helemaal waarom je als atheist op CDA gaat stemmen
noem mij maar kortzichtig maar het zal niet eens in me opkomen om op een christelijke partij te stemmen. waarom zal ik me vereenzelvigen met een partij die gestoeld is op een christelijke grondslag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je stemt n.a.v. het programma en niet vanwege de naam van een partij
Als het programma van de CDA je aanspreekt, dan stem je daar toch op?
Dingen als abortus enz kun je ook tegen zijn als je een atheist bent
Dus als het CDA programma het beste op jouw wensen aansluit, dan stem jij er niet op omdat het een Christelijke partij is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
noem mij maar kortzichtig maar het zal niet eens in me opkomen om op een christelijke partij te stemmen. waarom zal ik me vereenzelvigen met een partij die gestoeld is op een christelijke grondslag?
ik heb daar niks mee, dus stem ik daar niet op. zelfs niet als het programma me goed aanspreekt.
Dat dacht ik dus vroeger ook, tot ik tot de conclusie was dat het CDA gewoon het beste aansluit bij punten die ik belangrijk vind. Dan vind ik die christelijke achtergrond minder belangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
noem mij maar kortzichtig maar het zal niet eens in me opkomen om op een christelijke partij te stemmen. waarom zal ik me vereenzelvigen met een partij die gestoeld is op een christelijke grondslag?
ik heb daar niks mee, dus stem ik daar niet op. zelfs niet als het programma me goed aanspreekt.
Ik vind niet dat religie ook maar iets anders is dan bijvoorbeeld een mening over of we de HSL wel of niet moeten aanleggen of dat belastingen hoger of lager moeten. De SP redeneert vanuit het socialisme, D'66 gaat voor persoonlijke vrijheid en het CDA redeneert vanuit een boekje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben overigens van mening dat religie geen reet te zoeken heeft in de politiek. Dus dat er partijen gebaseerd op religie zijn vind ik sowieso lomp.
Mooi verwoord, politicusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind niet dat religie ook maar iets anders is dan bijvoorbeeld een mening over of we de HSL wel of niet moeten aanleggen of dat belastingen hoger of lager moeten. De SP redeneert vanuit het socialisme, D'66 gaat voor persoonlijke vrijheid en het CDA redeneert vanuit een boekje.
Relgie kan daardoor prima onderdeel zijn van een partij. Voorwaarde is wel dat er scheiding is tussen kerk en staat en dat de mensen iedere 4 jaar zelf kunnen kiezen of ze een religieuze partij aan de macht willen.
Ik heb zelf niks met religie en zou dan ook nooit op het CDA stemmen, maar in principe moet het mogen
nee waarschijnlijk niet, omdat dat christelijke ook meetelt in de afweging of het een goed programma is. Maar ik heb dat probleem niet, want de partij die het best bij me past en waar ik altijd op stem is niet christelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als het CDA programma het beste op jouw wensen aansluit, dan stem jij er niet op omdat het een Christelijke partij is?
Nee sorry, dit vind ik bijzonder curieusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk niet, omdat dat christelijke ook meetelt in de afweging of het een goed programma is.
Het is dan ook een hypothetisch geval..dat was wel duidelijk lijkt me.quote:Maar ik heb dat probleem niet, want de partij die het best bij me past en waar ik altijd op stem is niet christelijk.
Juist zo'n instelling: "ze doen toch maar" leidt ertoe dat je redenering nog een kern van waarheid bevat ook. Als iedereen het belang en de mogelijkheden van collectieve invloed zou inzien, zou de hele nederlandse burgerij een keihard blok kunnen maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Etcetera het volgende:
zijn er ook leukere onderwerpen in jullie straatje danpolitiek
ze doen toch wel wat ze zelf willen, wat nou democratie
anyhow: het is mooooooi weer
en de B&J shop in Groningen is nog dicht
ieder zijn meningquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee sorry, dit vind ik bijzonder curieus
Dus je vind het niet vreemd dat er een scheiding is tussen kerk en staat maar dat het CDA vervolgens roept "wij zijn tegen euthenasie want dat mag niet van God"?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind niet dat religie ook maar iets anders is dan bijvoorbeeld een mening over of we de HSL wel of niet moeten aanleggen of dat belastingen hoger of lager moeten. De SP redeneert vanuit het socialisme, D'66 gaat voor persoonlijke vrijheid en het CDA redeneert vanuit een boekje.
Relgie kan daardoor prima onderdeel zijn van een partij. Voorwaarde is wel dat er scheiding is tussen kerk en staat en dat de mensen iedere 4 jaar zelf kunnen kiezen of ze een religieuze partij aan de macht willen.
Ik heb zelf niks met religie en zou dan ook nooit op het CDA stemmen, maar in principe moet het mogen
het idee van scheiding tussen kerk en staat is dat de kerk de macht ontzegd is om de politiek zijn wil op te leggen. Als religie die wil via het politieke systeem er toch door krijgt heeft dat niets met scheiding tussen kerk en staat te maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je vind het niet vreemd dat er een scheiding is tussen kerk en staat maar dat het CDA vervolgens roept "wij zijn tegen euthenasie want dat mag niet van God"?
ik stem braaf hoor, elke keer als ik kan stemmenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Juist zo'n instelling: "ze doen toch maar" leidt ertoe dat je redenering nog een kern van waarheid bevat ook. Als iedereen het belang en de mogelijkheden van collectieve invloed zou inzien, zou de hele nederlandse burgerij een keihard blok kunnen maken.
Dan doen ze niet meer wat ze zelf willen....
Over B&J, er staat hier nog een halve bak Phishfood die ik zo even soldaat ga maken, word je daar blijer van![]()
Ik vind het gevaarlijk als je de redenering achter een mening gaat bekritiseren omdat je hem inferieur vindt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je vind het niet vreemd dat er een scheiding is tussen kerk en staat maar dat het CDA vervolgens roept "wij zijn tegen euthenasie want dat mag niet van God"?
My point exactly....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
het idee van scheiding tussen kerk en staat is dat de kerk de macht ontzegd is om de politiek zijn wil op te leggen. Als religie die wil via het politieke systeem er toch door krijgt heeft dat niets met scheiding tussen kerk en staat te maken.
En dat iets 2000 jaar oud is betekent niet automatisch dat het dus achterhaald is. Maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Mark_V het volgende:
Maar trouwens: dat je partijpunten uit een 2000 jaar oud boekje halen niet echt bij mijn ideologie aansluit, lijkt me overigens duidelijk....
Jodendom was toch gebaseerd op iets nog ouders?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En dat iets 2000 jaar oud is betekent niet automatisch dat het dus achterhaald is. Maar dat is een andere discussie![]()
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind het gevaarlijk als je de redenering achter een mening gaat bekritiseren omdat je hem inferieur vindt.
Had ik ook last vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:35 schreef Mark_V het volgende:
Valt jullie trouwens ook op dat de algemene kennis quiz zelf (nu dus deel 685, waar ik nog niet in had gereageerd dus ik moest hem even opzoeken) soms opeens niet in de "Mens erger je niet" topicslijst staat. Als je dan weer refresht, staat hij er weer....
3000quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jodendom was toch gebaseerd op iets nog ouders?
Voor de rest heb ik weinig tegen religie in de politiek, zolang ik maar niet op zaterdagmorgen de deur open doe en daar een gemeenteraadslid voor mijn deur staat die vraagt of ik een minuutje heb.(Jehova's Getuigen.)
Vind het soms ook wel gezellig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Missiedrijven zou verboden moeten worden![]()
Zelf ook een uur te laat komen, of een uur eerder afsprekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
Ik wil andere vrienden. Die van mij komen elke keer weer een uur te laat.![]()
Wat moet ik daar nou mee.![]()
Misschien dat er een missionaris langs wil komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind het soms ook wel gezellig.Ze helemaal uit laten praten, beetje meelullen en na een half uur zeggen dat je toch geen interesse hebt.
Ik wil andere vrienden. Die van mij komen elke keer weer een uur te laat.![]()
Wat moet ik daar nou mee.![]()
Normaal gesproken kom ik altijd op tijd, maar laatst kwam ik een kwartier te laat. Niemand te bekennen, dus ik dacht dat ze al vertrokken waren en zoiets hadden van: bekijk jij het even... Ik bellen: 'jaaaa sorrie, we vertrekken nu!'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:17 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Zelf ook een uur te laat komen, of een uur eerder afspreken![]()
oh, de middelste zin is van degene die hier drie kwartier geleden voor de deur zou staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
heb je het nou tegen jezelf, tegen iemand anders, of zei iemand dat nou tegen jou
Daar verschillen de meningen over wereldwijdquote:
Oja, even niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef rene29 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over wereldwijd![]()
Vervang dieren eens door kinderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:56 schreef Mark_V het volgende:
Voorbeeldje van gedachtenpolitie:
Hirsch Ballin: Dierenporno strafbaar stellen
Ja, ik vind sex met dieren ranzig, maar strafbaar stellen slaat nergens op. Kenners zeggen allereerst dat 80% van de dieren er geen problemen mee heeft. In de gevallen dat het mishandeling is, is het al strafbaar.
Ik ging ook skaten, maar ik kan nog niet remmenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Mark_V het volgende:
Bedankt voor uw aandacht, ik ga het wel weer over bier en skaten hebben, dat sluit wat beter aan
Ik ga straks lekker skaten naar de klimvereniging toe![]()
Het verschil is dat we kinderen niet onverdoofd castreren etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervang dieren eens door kinderen
"Stichting" Martijn![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs weleens skate-instructie gegevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging ook skaten, maar ik kan nog niet remmenTips? Mark?
![]()
![]()
Vervolgens ben ik 1 keer gevallen. Gelukkig wel met kniebeschermers. Die vriend is keihard op z'n bek gegaan over een tak ofzo en toen moesten we toch maar naar huis.![]()
![]()
Right, dan is snel remmen eigenlijk niet mogelijk zonder risico op vallen. Heb je het blokje nog? Zo ja, snel erop zetten! Je hebt er totaal geen last van zolang je niet gaat stunten, en daar heb je toch eigenlijk andere skates voor nodig.quote:
Tja, als je bijvoorbeeld 20 per uur rijdt, wat echt niet hard is als je er lekker de sokken in hebt, heb je zo wel een remweg van 30 meter ofzo. Veel te veel om een auto te ontwijken ed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:04 schreef Soempie het volgende:
Ik rem altijd als volgt:
rechtervoet schuin achter me plaatsenslijten de wieltjes wel hard van. En als de nood aan de man komt een rondje draaien
![]()
Heel goed! In mijn ogen is een helm zelfs belangrijker dan kniebeschermers trouwens. Elleboogbeschermers zijn echt onzin overigens, daar val je echt nooit op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
en ik heb uiteraard ook polsbeschermers.
Geen helm, dat dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |