neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg soemp....heb je nou EINDELIJK al eens The Straight Story gekeken?
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kom zeg. Na dat verhaal over dat je geen zin had om mee te gaan met je ouders, maar je er ook weer niks van durfde te zeggen, ben ik afgehaakt.![]()
![]()
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Geert Wilders morgen wordt neergeschoten is dat ook groot nieuws, en verdient dat een plek in de journaals en in de kranten. Of je het nou eens bent met hem of niet
Ik snap er helemaal niks meer van...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Plasterk het volgende:
heb jij dat nog meegekregen?
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet standquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar het ging toch om standbeelden?
de politiekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tsss, dat geeft juist aan dat ik mijn ouders heel hoog heb zitten en alles doe voor het gemeenschappelijk belang, jij ontzettende hork!
msn?quote:
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapolerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
Oh over gezeik met ouders gesproken: ik heb er weer eentje, 6 mei hebben we dus familiedag..... daar heb ik dus absoluut geen zin in, allemaal ooms die ik bijna nooit zie.
Pfff liever niet zeg, vrouwen.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
tegen die tijd heb je wel weer een vriendin denk ik als we gaan extrapoleren
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, foto's en eventuele videobeelden. Niet stand
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dit vraagt om een vollediger reactie
Wiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
*ikzegniksikzegniksikhoumnmond..........*
Dankje Mark.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
Hey soempie, je hebt een nieuwe foto in je fotoboek, je lijkt wel minder op de vriendin van mister bean zo
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.....opzij-lezeressen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:24 schreef LadyBlack het volgende:
dan lijk ik zo'n foute opzij-lezeres........ (sorry mama)
Ik ben vandaag op ramkoersquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Mark_V het volgende:
Nou ik heb dus ex1 en ex2, die kennen elkaar. slecht verhaal verder
quote:
quote:
ik had 2 buurvrouwen die ongeveer aan die beschrijving voldeden..... maar die lazen eerder de gay-krant dan de opzij denk ik!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef Mark_V het volgende:
beetje met een broekrok aan, opgeschoren harses, sigaar in je bek, mannendingen gaan doen, nee dan gaat het kapot![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..frustrerend: ik zit een film te kijken op mijn laptop (Tideland), met mijn koptelefoon op.
Nu zit er in die film een vlieg..en dat geluid is ZO echt dat ik de hele tijd een vlieg zit weg te slaan om mijn hoofd
Ja leuk he?quote:
hier straalt wel erg veel stereotype vanuit.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:28 schreef Mark_V het volgende:
ik heb niet echt heel veel met vrouwen die opzij lezen..... het is altijd zo negatief ten opzichte van mannen, er straalt totaal geen relaxedheid vanuit....
Echt zo'n instellin van: "Ja, wat? Ik ben NIKS minder dan jij!!!" Terwijl je iemand alleen maar aankijkt.....
Geeft niks, leuke spraakverwarringquote:
Opzij staat dan ook nogal voor een way of life....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
hier straalt wel erg veel stereotype vanuit.....![]()
Het wordt er ook niet echt beter op zo:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:00 schreef Mark_V het volgende:
ok als ik dit zo ff teruglees heb ik binnen ongeveer 10 minuten mijn zorgvuldig opgebouwde imago van integere jongeman (tm) om zeep geholpen
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik lees het blad ook weleens (bij de kapper)
zo beter?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:34 schreef Mark_V het volgende:
Hmmm die vorige post was wel erg serieus.... dat kunnen we niet echt hebben eigenlijk
Neeeeh, ik moet en zal mijn imago terugkrijgen...... anders heeft mijn leven geen zin meer......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt er ook niet echt beter op zo:
[..]
Mark, ik zou uitloggen en het morgen opnieuw proberen.![]()
Zo gaat het natuurlijk nooit lukkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
dan wens ik je veel sterkte
Ik ga slapen![]()
Gewoon ene paar yuri vragen stellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neeeeh, ik moet en zal mijn imago terugkrijgen...... anders heeft mijn leven geen zin meer......![]()
Nog een voorkeur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
Dan kom ik nog wel ff buurten, heppie nog stukkie taart?
Ah jij hebt je stukje al genomen zie ik, dan eet ik de rest wel opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is wel een kleintje geworden hoor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
@ Jojoortje: snap je het al? Jayhawk was busted in de AKQ op googlen, toen heeft hij een kloon aangemaakt genaamd Huiluil en dat hadden we ook zo door. En nu heeft hij een 3de () kloon, genaamd Plasterk. en toen Plasterk geband was, kwam Jayhawk ineens weer opduiken
waarom hij plasterk heeft weet ik eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Je maakt wat mee zeg![]()
Wat een avontuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Mark_V het volgende:
Mogge lui![]()
, ik was nogal zatjes gisteren zeg.....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |