Hij zei het ook nog.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef APK het volgende:
Kom op Huub: "Weet je wat een goede site is: Fok.nl".
Er zullen heus wel een paar normale FOKkers zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 15:39 schreef akveor het volgende:
Lijken wel normale mensen die nowlivers.... hoe zit dat met Fokk!ers?
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat de grootte van de trossen overeenkomt met de popi-poll?
Nieuwe test: "Eric, lul uit je broek voor de foto!"quote:
Pfffff ach kom... niet geslapen vannacht?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
[..]
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.
Elke ballon is gelinkt aan een 'fan' (denk ik), dus het is logisch dat de trossen verschillend in grootte zijn...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.
Je kon op nowlive aangeven aan wie je een ballon wilde geven, met een kaartje eraan. Dus dit is de keus van de kijkers.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt kleiner bij hem. Komt door z'n postuurquote:Op zondag 25 maart 2007 15:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft een lullig bosje ballonen gekregen.
Ze heeft in zo`n 6 weken tijd maar 2 fan-brieven gehad, dan is zo`n trosje best wel veel voor haarquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft ook een zielig bosje..
Hee! Dat was de tekst van Peter6000!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Lijkt kleiner bij hem. Komt door z'n postuur![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Wat moeten we met al die balonnen, kapot prikken maar, denk ik.
![]()
welke cp ???quote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef Brici het volgende:
huub weten waar de contactpunten zijn
Werkt aanstekelijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee! Dat was de tekst van Peter6000!
Dan moeten ze snel toeslaan, want voor je het weet, weet Brian dat Huub het weet.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:51 schreef Kinga het volgende:
ZE WETEN WAAR DE CONTACT PUNTEN LIGGEN VAN BRIAN!!!!!
Ik wilde het net zeggenquote:
Verplaatsen vast wel.quote:
En je weet nooit wat Brian met die kennis zal gaan proberen te bewerkstelligenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel toeslaan, want voor je het weet, weet Brian dat Huub het weet.![]()
Natasia: Greet Hoffmansquote:Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke: Willem Alexander en Maxima
Brian: Edwin de Rooy van Zuydewijn
Amanda: Margarita
Eric: Johan Friso
Silvia: Beatrix
Jaap: Bernhard (RIP)
Natasia: Wie?
Gaan ze zo doen dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
Geen heliumballonnen dus? anders hadden ze ze mooi in de tuin kunnen oplaten...
Onechtelijk kind van Prins Bernhard?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke: Willem Alexander en Maxima
Brian: Edwin de Rooy van Zuydewijn
Amanda: Margarita
Eric: Johan Friso
Silvia: Beatrix
Jaap: Bernhard (RIP)
Natasia: Wie?
Klein trosje rode ballonnen. Die "wijn rode" waren van Brainless..quote:Op zondag 25 maart 2007 15:54 schreef havefun het volgende:
Heeft Amanda helemaal geen balonnen gehad?
IQtjequote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef StefanPeeters het volgende:
Amanda: "Grappig...ik wist nooit hoe mijn foto eruitzag.......nu wel"
Kindje van Godquote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Onechtelijk kind van Prins Bernhard?![]()
Gevuld met Zyklon B mag ik hopenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Klein trosje rode ballonnen. Die "wijn rode" waren van Brainless..
2quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef havefun het volgende:
Hoeveel balonnen heeft Amanda?
The Para groep gaat weer breen(less) stormenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef akveor het volgende:
Tjonge jonge....wat doet BAN negatief.... helemaal niet blij en meteen weer doodsbang voor info van buitenaf...
Nee, iemand deed Huub de groeten van Nena.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:57 schreef CARLAK het volgende:
Nena stond ook bij het hek
Ze werd gekust door het lot.quote:
Moet ze gewoon ff die test doen en dan naar huis bellen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef BBW het volgende:
Daar flipt ze van !
Ze raakt er ook door overstuur, het besef.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Snollie beseft nu AL, dat ze familie heeft die meekijkt.
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef akveor het volgende:
Haha Amanda flipt...moodswings zijn begonnen...dus zwanger.... hehehe
Had ze zeker niet verwachtquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef De_Moester het volgende:
snollie boos omdat iedereen het over de zwangerschapstest heeft...
Beetje laat , die Bunny attacks van Brian lijkt me erger dan zo'n zwangerschaps testquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Snollie beseft nu AL, dat ze familie heeft die meekijkt.
Als die Rode tros van haar is heeft ze meer balonnen dan Brian , dus het zal wel om de zwangerschaps tet gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt, is het om die paar ballonnen die ze heeft gekregen of is het omdat iedereen weet dat ze een zwangerschaps test heeft gekregen van Brian
Waarom? Hij neemt zijn verantwoordelijkheid als pappa.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
Maar Brian as toch degene die die zwangerschapstest had aangevraagd? Beetje aso dat ie dat deed zonder overleg met Amanda.
Klopt en Natasia begon over een zwangerschap omdat Amanda misselijk was.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
Maar Brian as toch degene die die zwangerschapstest had aangevraagd? Beetje aso dat ie dat deed zonder overleg met Amanda.
Je had scriptschrijver moeten worden......quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.
Brian heeft 12 uur nodig om bij de bevalling te kunnen zijn en krijgt die 12 uur niet![]()
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.
Brian heeft 12 uur nodig om bij de bevalling te kunnen zijn en krijgt die 12 uur niet![]()
Dit waren wel echte tranen volgens mij , dit is echt niet gesciptquote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
Amanda alleen huilend in de gameroom. Welke bewoner zal haar volgens het script gaan troosten? Ik denk dat het Sylvia gaat worden.
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom? Hij neemt zijn verantwoordelijkheid als pappa.
Dat maakt nix uit, daar overtuig je Brian voorlopig echt niet vanquote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter geworden
Ook als blijkt dat ze zwanger is? Van BRIAN? Nou dan zijn de winnaars bekend.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Beetje laat , die Bunny attacks van Brian lijkt me erger dan zo'n zwangerschaps test
Zullen we ook eens naar een PI kijken voor we reageren?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...
Toch wel opvallen dat Brainless op zijn dooie gemak de krant gaat zitten lezen terwijl Amanda huilendquote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
Amanda alleen huilend in de gameroom. Welke bewoner zal haar volgens het script gaan troosten? Ik denk dat het Sylvia gaat worden.
Ze hadden het gisteren al indirect erover. Of ze uberhaupt moeder wilde worden...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Suikeroom het volgende:
hoe gaan ze hun kindje noemen? jongetje is tupac meisje is pamela Nena.
Maar die kende ze ook al twee weken.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter geworden
Angst............dat is de big dealquote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Kinga het volgende:
Kolere, doe die test toch gewoon, whats the big deal...
Dan maken ze kans op een oscar als dit echt gescript zou zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook als blijkt dat ze zwanger is? Van BRIAN? Nou dan zijn de winnaars bekend.
Brian en Amanda stemmen iedereen eruit gaan in gemeenschap van goederen trouwen vanwege hun kind.
Tjeetje het script is bekend.... Misschien dat DGK nog iets anders kan bedenken?
kansen zat maar ik grijp ze nietquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh zitten hier ook allemaal kansloze huisvrouwtjes of is dat alleen v-o-l- en nowlive?
Ik ben studentquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh zitten hier ook allemaal kansloze huisvrouwtjes of is dat alleen v-o-l- en nowlive?
Ik heb het gesprek gisteren gevolgd en vond het een logisch gesprek. Allleen Brian had de test al en dat maakt weer dat Brian denktte moeten denken voor Amanda.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt en Natasia begon over een zwangerschap omdat Amanda misselijk was.
Amanda baalt dat de andere bewoners er over door blijven zagen en het op die manier in de buiten wereld komt.
Idd, maar meer dan als neukertje interesseert ze hem niet, hij voelt zich dus niet genoodzaakt haar te troosten, zelfs niet als het huilen indirect met hun gezamenlijke activiteiten te maken heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallen dat Brainless op zijn dooie gemak de krant gaat zitten lezen terwijl Amanda huilend
wegliep net........HIJ is toch degene die haar neukt?![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooi is dat, wat een gewoon leukbedoeld bezoekje van wat doorgedraaide (in de goede zin des woords) fans teweeg brengt.
Amanda over de zeik, Brainless para over doorgebriefde info van buitenaf en zijn aanstaande vaderschap.
Natasia wantrouwig, Jaap met zijn miserabele bosje ballonnetjes...
Kortom: algehele grafstemming bij BANJ.
Ik seg: Ik hou der fan!
Ja het heeft even geduurd maar het dringt nu toch eindelijk door.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi om te zien, zo'n reality-check voor Amanda ....![]()
En over d'r zeik op Brainless, misschien nog wel beter ....
Hoezo?? Op zoek??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
Net als Amanda , bedoel je ?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Het is niet te hopen dat ze zwanger is, foetus is dan al een paar keer beneveld door de drank en ook nog door de wiet, als dat geboren zou worden staan zeker de oogjes tever uit elkaar.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft beweging nodig, dus Fries laat Huub effe hollen in de paardenbak
Pffff heb je haar over AIDS en HIV horen praten? Dat kind krijgt gewoon in DGK d'r opvoeding.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
Amanda heeft allang een test gedaan "achter", maar ze moet het gewoon hard spelen om tv momenten te creeren. Een andere verklaring is er niet. Iemand van haar leeftijd die al zoveel onveilige seks gehad heeft weet heus wel hoe zo'n test in elkaar steekt, zo dom is ze niet...
hahahahahaquote:
Dat schijnt niet haar grootste zorg te zijn. Wel dat het zo'n verhaal is gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef havefun het volgende:
Maar is die Zeug nou zwanger of niet. En als ze zwanger is van Brian zou ze toch wel aan abortus moeten gaan denken.
wehehehe oooh zeug mag wel????quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef havefun het volgende:
Maar is die Zeug nou zwanger of niet. En als ze zwanger is van Brian zou ze toch wel aan abortus moeten gaan denken.
Drankmisbruik tijdens de zwangerschap geeft afwijkingen aan het kind, waarvan 1 van de kenmerken is dat de ogen te ver uit elkaar staan, ook zal het meer kans hebben op leer problemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Net als Amanda , bedoel je ?Dan zal het kindje ook wel loensen.....ook net als Amanda
![]()
Dat is ze ook alweer vergetenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Nee Snollie, jij hebt het verhaal in de wereld gebracht, door te vertellen dat je overtijd bent, en de pil regelmatig vergeet.
dat zeg ik... is toch niet normaal dat hij opeens slim lijkt???quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef De_Moester het volgende:
dellie snapt nog steeds niet waarom ze uberhaupt die test moet doen...jeez, die ene hersencel die ze had is volgens mij verschroeid door die stylingkam waar ze 5 uur per dag mee op haar hoofd zit..
brain makes sense op dit moment..het moet niet gekker gaan worden..
Neehee, die test boeit haar helemaal niet, het gaat om het verháál!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Doe dan gewoon een test man Domem zeug.
Daarover verschillen de meningen...quote:
Zo`n test is alleen maar om te kijken of je wel/niet naar de doktor moet voor de definitieve test. Dus uiteindelijk schiet de redaktie daar niets mee op, tenzij ze de doktor omkopenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
Misschien heeft de redactie het testje gemanipuleerd en is de test altijd positief?
]quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef havefun het volgende:
Als er alleen al de kans bestaat dat je zwanger bent dan stop je toch met roken en drinken, maar nee horo die zeug rookt gewoon door. Doe dan zo'n test dan ben je er vanaf.
En dan moet ze ook maar niet neuken met alles wat los en vast zit.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef De_Moester het volgende:
dellie snapt nog steeds niet waarom ze uberhaupt die test moet doen...jeez, die ene hersencel die ze had is volgens mij verschroeid door die stylingkam waar ze 5 uur per dag mee op haar hoofd zit..
brain makes sense op dit moment..het moet niet gekker gaan worden..
In Darfur hebben ze er internet voor aangelegd in de vluchtelingenkampen.... en allemaal hopen dat Amanda zwanger is.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
Ze beseft NU al dat alles door camera's word gevolgd..........slimme doos....
"De hele wereld heeft het er nu toch al over.."
Ja zelfs in Centraal-Amerika is het hot news!!![]()
Je vraagt of de aanstaande oma al heeft geregeerd?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef carpediem23 het volgende:
Is er al een reactie mama Rat (brwian moemoe)
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hebben van seks vergroot de kans op zwangerschap, aldus Brian.
Ja, vind je m niet geniaal?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Niet met hem tochquote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
En dan neemt ze er 21 tegelijk, zodat ze tot 3 weken terug beschermd is !!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Het wordt tijd voor een waarschuwing op de lul van Brian "het hebben van sex vergroot de kans op zwangerschap"quote:
Misschien de realiteit nog ff niet onder ogen durven zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
Ze vind het erger dat mensen denken dat ze zwanger is, maar dat mensen haar elke dag zien konijnen vind ze niet erg?
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef carpediem23 het volgende:
AHAHHH AHHAHAHAHH dit is echt humor, wat een dom meisje. Ik ben de baas over mijn eigen lichaam, Nauuwwau alle kerels waarvan zij de naam nog niets eens weet zijn de baas over je lichaam snolliiii
Omg ze geloofd het bloemkool zwanger worden verhaal wat mijn mamma vertelde toen ik vroeg waar komen baby's vandaan. Ik was 3 amanda 19![]()
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig hequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: als ik wist dat er zoiets kwam van seks had ik nooit seks gehad in de Villa.
Moeten we dat interpreteren dat Amanda nog in de ooievaar gelooft?![]()
En waarom zou me dat niks verbazen...
Ik begon ook al de essentie van spermatozoietjes en eicelletjes tegen het beeldscherm uit te leggen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Mika25 het volgende:
Als ik naar dit gesprek luister krijg ik niet het idee dat Brainless haar oprecht wilt helpen. Volgens mij denkt ie alleen maar aan z`n eigen imago voor ALS ze zwanger is...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig he![]()
Ja tuurlik!quote:
nah, voorvocht is al genoeg, met een beetje pech.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Hdnkkk kan veranderd worden als de test positief is.
Amanda slikt de pil sinds januari en door die hormonen kan je ook grotere omvang van krijgen,quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
Nee, het draait bij Brian alleen om Brian. Ik had gemist dat hij De Test aangevraagd had en niet eens Amanda zelf. Wat een eersteklas loser is die knul zeg .....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Mika25 het volgende:
Als ik naar dit gesprek luister krijg ik niet het idee dat Brainless haar oprecht wilt helpen. Volgens mij denkt ie alleen maar aan z`n eigen imago voor ALS ze zwanger is...
In dat geval kan ik me nog wel indenken dat ze het verdomt die test te doen... wat denkt die lamlul wel?!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nee, het draait bij Brian alleen om Brian. Ik had gemist dat hij De Test aangevraagd had en niet eens Amanda zelf. Wat een eersteklas loser is die knul zeg .....
voorvochtquote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Hdnkkk kan veranderd worden als de test positief is.
Johan Cruijff is er niks bijquote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef jessie het volgende:
Ze voelt zich als een gebogen hoofd .Ze word echt steeds gekker
gevalletje attention whore?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
Brian: als ik jou was zou ik die test doen, bam, klaar, einde feestje
Amanda: het feestje is net begonnen
Brian: jij rekt dat
Amanda kan een glimlach niet onderdrukken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel ff belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
Zijn kontaktpunten redden.
edit: O nee, hij prefereert het Amanda overtuigen toch.
Hummie mag wat mij betreft wel naast Prins Bernhard gaan liggen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
vannacht is een he gepijpt door en ho, en nu hebben we het over een zwangerschapstest.
Dit was onder Hummie nevernooit gebeurd.
ik vind het wel comedy, brian en amanda over de zwangerschap en natas in paniek over de contactpunten,quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef CARLAK het volgende:
Brian moet van Natasia zijn contactpunten ergens anders neer leggen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel ff belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
Zijn kontaktpunten redden.
Amanda is altijd de laatste die het weet...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ohhhhhhhhh..........Snollie is dit al gewend in de buitenwereld....zelfs bij de bakker, de slager en de groenteboer dachten ze al dat ze zwanger was van iemand uit de buurt....
![]()
meiden die haar niet mochten hadden er een site over gemaaktquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ohhhhhhhhh..........Snollie is dit al gewend in de buitenwereld....zelfs bij de bakker, de slager en de groenteboer dachten ze al dat ze zwanger was van iemand uit de buurt....
![]()
Dat zeg ik..quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt er echt op dat Amanda de reakties van de omgeving belangrijker vindt dan haar eigen wel of niet zwanger zijn.
Aandacht tekortquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt er echt op dat Amanda de reakties van de omgeving belangrijker vindt dan haar eigen wel of niet zwanger zijn.
Volgens Jaapquote:Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef robert2006 het volgende:
no life heet het forum volgens amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |