Hij zei het ook nog.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:34 schreef APK het volgende:
Kom op Huub: "Weet je wat een goede site is: Fok.nl".
Er zullen heus wel een paar normale FOKkers zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 15:39 schreef akveor het volgende:
Lijken wel normale mensen die nowlivers.... hoe zit dat met Fokk!ers?
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat de grootte van de trossen overeenkomt met de popi-poll?
Nieuwe test: "Eric, lul uit je broek voor de foto!"quote:
Pfffff ach kom... niet geslapen vannacht?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
[..]
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.
Elke ballon is gelinkt aan een 'fan' (denk ik), dus het is logisch dat de trossen verschillend in grootte zijn...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
JA lijkt me wel een beejte genaaid als jet dan met een klein trosje moet doen terwijl andere gigantische trossen hebben. Geef dan elke bewoner dezelde tros.
Je kon op nowlive aangeven aan wie je een ballon wilde geven, met een kaartje eraan. Dus dit is de keus van de kijkers.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:41 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt kleiner bij hem. Komt door z'n postuurquote:Op zondag 25 maart 2007 15:42 schreef schatje het volgende:
Jaap heeft een lullig bosje ballonen gekregen.
Ze heeft in zo`n 6 weken tijd maar 2 fan-brieven gehad, dan is zo`n trosje best wel veel voor haarquote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft ook een zielig bosje..
Hee! Dat was de tekst van Peter6000!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Lijkt kleiner bij hem. Komt door z'n postuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |