quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Niet met hem tochquote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hebben van seks vergroot de kans op zwangerschap, aldus Brian.
En dan neemt ze er 21 tegelijk, zodat ze tot 3 weken terug beschermd is !!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Het wordt tijd voor een waarschuwing op de lul van Brian "het hebben van sex vergroot de kans op zwangerschap"quote:
Misschien de realiteit nog ff niet onder ogen durven zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
Ze vind het erger dat mensen denken dat ze zwanger is, maar dat mensen haar elke dag zien konijnen vind ze niet erg?
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef carpediem23 het volgende:
AHAHHH AHHAHAHAHH dit is echt humor, wat een dom meisje. Ik ben de baas over mijn eigen lichaam, Nauuwwau alle kerels waarvan zij de naam nog niets eens weet zijn de baas over je lichaam snolliiii
Omg ze geloofd het bloemkool zwanger worden verhaal wat mijn mamma vertelde toen ik vroeg waar komen baby's vandaan. Ik was 3 amanda 19![]()
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig hequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: als ik wist dat er zoiets kwam van seks had ik nooit seks gehad in de Villa.
Moeten we dat interpreteren dat Amanda nog in de ooievaar gelooft?![]()
En waarom zou me dat niks verbazen...
Ik begon ook al de essentie van spermatozoietjes en eicelletjes tegen het beeldscherm uit te leggen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hebben van seks vergroot de kans op zwangerschap, aldus Brian.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Mika25 het volgende:
Als ik naar dit gesprek luister krijg ik niet het idee dat Brainless haar oprecht wilt helpen. Volgens mij denkt ie alleen maar aan z`n eigen imago voor ALS ze zwanger is...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig he![]()
Ja tuurlik!quote:
nah, voorvocht is al genoeg, met een beetje pech.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Hdnkkk kan veranderd worden als de test positief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |