Daarover verschillen de meningen...quote:
Zo`n test is alleen maar om te kijken of je wel/niet naar de doktor moet voor de definitieve test. Dus uiteindelijk schiet de redaktie daar niets mee op, tenzij ze de doktor omkopenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef akveor het volgende:
Misschien heeft de redactie het testje gemanipuleerd en is de test altijd positief?
]quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef havefun het volgende:
Als er alleen al de kans bestaat dat je zwanger bent dan stop je toch met roken en drinken, maar nee horo die zeug rookt gewoon door. Doe dan zo'n test dan ben je er vanaf.
En dan moet ze ook maar niet neuken met alles wat los en vast zit.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef De_Moester het volgende:
dellie snapt nog steeds niet waarom ze uberhaupt die test moet doen...jeez, die ene hersencel die ze had is volgens mij verschroeid door die stylingkam waar ze 5 uur per dag mee op haar hoofd zit..
brain makes sense op dit moment..het moet niet gekker gaan worden..
In Darfur hebben ze er internet voor aangelegd in de vluchtelingenkampen.... en allemaal hopen dat Amanda zwanger is.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef Mokum020 het volgende:
Ze beseft NU al dat alles door camera's word gevolgd..........slimme doos....
"De hele wereld heeft het er nu toch al over.."
Ja zelfs in Centraal-Amerika is het hot news!!![]()
Je vraagt of de aanstaande oma al heeft geregeerd?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef carpediem23 het volgende:
Is er al een reactie mama Rat (brwian moemoe)
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het hebben van seks vergroot de kans op zwangerschap, aldus Brian.
Ja, vind je m niet geniaal?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Niet met hem tochquote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
En dan neemt ze er 21 tegelijk, zodat ze tot 3 weken terug beschermd is !!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:16 schreef akveor het volgende:
Zou me niks verbazen als Amanda nu toch nog om een morningafterpil gaat vragen...
Het wordt tijd voor een waarschuwing op de lul van Brian "het hebben van sex vergroot de kans op zwangerschap"quote:
Misschien de realiteit nog ff niet onder ogen durven zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
Ze vind het erger dat mensen denken dat ze zwanger is, maar dat mensen haar elke dag zien konijnen vind ze niet erg?
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef carpediem23 het volgende:
AHAHHH AHHAHAHAHH dit is echt humor, wat een dom meisje. Ik ben de baas over mijn eigen lichaam, Nauuwwau alle kerels waarvan zij de naam nog niets eens weet zijn de baas over je lichaam snolliiii
Omg ze geloofd het bloemkool zwanger worden verhaal wat mijn mamma vertelde toen ik vroeg waar komen baby's vandaan. Ik was 3 amanda 19![]()
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig hequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda: als ik wist dat er zoiets kwam van seks had ik nooit seks gehad in de Villa.
Moeten we dat interpreteren dat Amanda nog in de ooievaar gelooft?![]()
En waarom zou me dat niks verbazen...
Ik begon ook al de essentie van spermatozoietjes en eicelletjes tegen het beeldscherm uit te leggen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Mika25 het volgende:
Als ik naar dit gesprek luister krijg ik niet het idee dat Brainless haar oprecht wilt helpen. Volgens mij denkt ie alleen maar aan z`n eigen imago voor ALS ze zwanger is...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zegt ze altijd ipv familie, zielig he![]()
Ja tuurlik!quote:
nah, voorvocht is al genoeg, met een beetje pech.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Hdnkkk kan veranderd worden als de test positief is.
Amanda slikt de pil sinds januari en door die hormonen kan je ook grotere omvang van krijgen,quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter geworden
Nee, het draait bij Brian alleen om Brian. Ik had gemist dat hij De Test aangevraagd had en niet eens Amanda zelf. Wat een eersteklas loser is die knul zeg .....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef Mika25 het volgende:
Als ik naar dit gesprek luister krijg ik niet het idee dat Brainless haar oprecht wilt helpen. Volgens mij denkt ie alleen maar aan z`n eigen imago voor ALS ze zwanger is...
In dat geval kan ik me nog wel indenken dat ze het verdomt die test te doen... wat denkt die lamlul wel?!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Nee, het draait bij Brian alleen om Brian. Ik had gemist dat hij De Test aangevraagd had en niet eens Amanda zelf. Wat een eersteklas loser is die knul zeg .....
voorvochtquote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef havefun het volgende:
Hdnkkk kan veranderd worden als de test positief is.
Johan Cruijff is er niks bijquote:Op zondag 25 maart 2007 16:20 schreef jessie het volgende:
Ze voelt zich als een gebogen hoofd .Ze word echt steeds gekker
gevalletje attention whore?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
Brian: als ik jou was zou ik die test doen, bam, klaar, einde feestje
Amanda: het feestje is net begonnen
Brian: jij rekt dat
Amanda kan een glimlach niet onderdrukken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel ff belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
Zijn kontaktpunten redden.
edit: O nee, hij prefereert het Amanda overtuigen toch.
Hummie mag wat mij betreft wel naast Prins Bernhard gaan liggen....quote:Op zondag 25 maart 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
vannacht is een he gepijpt door en ho, en nu hebben we het over een zwangerschapstest.
Dit was onder Hummie nevernooit gebeurd.
ik vind het wel comedy, brian en amanda over de zwangerschap en natas in paniek over de contactpunten,quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef CARLAK het volgende:
Brian moet van Natasia zijn contactpunten ergens anders neer leggen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel ff belangrijkere zaken aan zijn hoofd.
Zijn kontaktpunten redden.
Amanda is altijd de laatste die het weet...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ohhhhhhhhh..........Snollie is dit al gewend in de buitenwereld....zelfs bij de bakker, de slager en de groenteboer dachten ze al dat ze zwanger was van iemand uit de buurt....
![]()
meiden die haar niet mochten hadden er een site over gemaaktquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ohhhhhhhhh..........Snollie is dit al gewend in de buitenwereld....zelfs bij de bakker, de slager en de groenteboer dachten ze al dat ze zwanger was van iemand uit de buurt....
![]()
Dat zeg ik..quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt er echt op dat Amanda de reakties van de omgeving belangrijker vindt dan haar eigen wel of niet zwanger zijn.
Aandacht tekortquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt er echt op dat Amanda de reakties van de omgeving belangrijker vindt dan haar eigen wel of niet zwanger zijn.
Volgens Jaapquote:Op zondag 25 maart 2007 16:28 schreef robert2006 het volgende:
no life heet het forum volgens amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |