Ze werd gekust door het lot.quote:
Moet ze gewoon ff die test doen en dan naar huis bellen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef BBW het volgende:
Daar flipt ze van !
Ze raakt er ook door overstuur, het besef.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Snollie beseft nu AL, dat ze familie heeft die meekijkt.
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef akveor het volgende:
Haha Amanda flipt...moodswings zijn begonnen...dus zwanger.... hehehe
Had ze zeker niet verwachtquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef De_Moester het volgende:
snollie boos omdat iedereen het over de zwangerschapstest heeft...
Beetje laat , die Bunny attacks van Brian lijkt me erger dan zo'n zwangerschaps testquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Snollie beseft nu AL, dat ze familie heeft die meekijkt.
Als die Rode tros van haar is heeft ze meer balonnen dan Brian , dus het zal wel om de zwangerschaps tet gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt, is het om die paar ballonnen die ze heeft gekregen of is het omdat iedereen weet dat ze een zwangerschaps test heeft gekregen van Brian
Waarom? Hij neemt zijn verantwoordelijkheid als pappa.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
Maar Brian as toch degene die die zwangerschapstest had aangevraagd? Beetje aso dat ie dat deed zonder overleg met Amanda.
Klopt en Natasia begon over een zwangerschap omdat Amanda misselijk was.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
Maar Brian as toch degene die die zwangerschapstest had aangevraagd? Beetje aso dat ie dat deed zonder overleg met Amanda.
Je had scriptschrijver moeten worden......quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.
Brian heeft 12 uur nodig om bij de bevalling te kunnen zijn en krijgt die 12 uur niet![]()
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Droomscenario: Amanda loopt een keer tijdens een hormoonaanval de poort uit en is daarmee een zwangere ex-bewoner.
Brian heeft 12 uur nodig om bij de bevalling te kunnen zijn en krijgt die 12 uur niet![]()
Dit waren wel echte tranen volgens mij , dit is echt niet gesciptquote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
Amanda alleen huilend in de gameroom. Welke bewoner zal haar volgens het script gaan troosten? Ik denk dat het Sylvia gaat worden.
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Marrije het volgende:
Waarom? Hij neemt zijn verantwoordelijkheid als pappa.
Dat maakt nix uit, daar overtuig je Brian voorlopig echt niet vanquote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter geworden
Ook als blijkt dat ze zwanger is? Van BRIAN? Nou dan zijn de winnaars bekend.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:01 schreef havefun het volgende:
[..]
Beetje laat , die Bunny attacks van Brian lijkt me erger dan zo'n zwangerschaps test
Zullen we ook eens naar een PI kijken voor we reageren?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...
Toch wel opvallen dat Brainless op zijn dooie gemak de krant gaat zitten lezen terwijl Amanda huilendquote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
Amanda alleen huilend in de gameroom. Welke bewoner zal haar volgens het script gaan troosten? Ik denk dat het Sylvia gaat worden.
Ze hadden het gisteren al indirect erover. Of ze uberhaupt moeder wilde worden...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zullen we nog effe wachten met die conclusie te trekken? Het is heel goed mogelijk dat hij helemaal gaat flippen als ze zwanger is, en misschien over halen om een abortus te plegen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Suikeroom het volgende:
hoe gaan ze hun kindje noemen? jongetje is tupac meisje is pamela Nena.
Maar die kende ze ook al twee weken.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda zwanger van Rogier, vrij kort nadat ze dgk binnen kwam waren haar borsten ineens groter geworden
Angst............dat is de big dealquote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef Kinga het volgende:
Kolere, doe die test toch gewoon, whats the big deal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |