Dan maken ze kans op een oscar als dit echt gescript zou zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook als blijkt dat ze zwanger is? Van BRIAN? Nou dan zijn de winnaars bekend.
Brian en Amanda stemmen iedereen eruit gaan in gemeenschap van goederen trouwen vanwege hun kind.
Tjeetje het script is bekend.... Misschien dat DGK nog iets anders kan bedenken?
kansen zat maar ik grijp ze nietquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh zitten hier ook allemaal kansloze huisvrouwtjes of is dat alleen v-o-l- en nowlive?
Ik ben studentquote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
maar ehh zitten hier ook allemaal kansloze huisvrouwtjes of is dat alleen v-o-l- en nowlive?
Ik heb het gesprek gisteren gevolgd en vond het een logisch gesprek. Allleen Brian had de test al en dat maakt weer dat Brian denktte moeten denken voor Amanda.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt en Natasia begon over een zwangerschap omdat Amanda misselijk was.
Amanda baalt dat de andere bewoners er over door blijven zagen en het op die manier in de buiten wereld komt.
Idd, maar meer dan als neukertje interesseert ze hem niet, hij voelt zich dus niet genoodzaakt haar te troosten, zelfs niet als het huilen indirect met hun gezamenlijke activiteiten te maken heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toch wel opvallen dat Brainless op zijn dooie gemak de krant gaat zitten lezen terwijl Amanda huilend
wegliep net........HIJ is toch degene die haar neukt?![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mooi is dat, wat een gewoon leukbedoeld bezoekje van wat doorgedraaide (in de goede zin des woords) fans teweeg brengt.
Amanda over de zeik, Brainless para over doorgebriefde info van buitenaf en zijn aanstaande vaderschap.
Natasia wantrouwig, Jaap met zijn miserabele bosje ballonnetjes...
Kortom: algehele grafstemming bij BANJ.
Ik seg: Ik hou der fan!
Ja het heeft even geduurd maar het dringt nu toch eindelijk door.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi om te zien, zo'n reality-check voor Amanda ....![]()
En over d'r zeik op Brainless, misschien nog wel beter ....
Hoezo?? Op zoek??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
Net als Amanda , bedoel je ?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
Het is niet te hopen dat ze zwanger is, foetus is dan al een paar keer beneveld door de drank en ook nog door de wiet, als dat geboren zou worden staan zeker de oogjes tever uit elkaar.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft beweging nodig, dus Fries laat Huub effe hollen in de paardenbak
Pffff heb je haar over AIDS en HIV horen praten? Dat kind krijgt gewoon in DGK d'r opvoeding.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
Amanda heeft allang een test gedaan "achter", maar ze moet het gewoon hard spelen om tv momenten te creeren. Een andere verklaring is er niet. Iemand van haar leeftijd die al zoveel onveilige seks gehad heeft weet heus wel hoe zo'n test in elkaar steekt, zo dom is ze niet...
hahahahahaquote:
Dat schijnt niet haar grootste zorg te zijn. Wel dat het zo'n verhaal is gewordenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef havefun het volgende:
Maar is die Zeug nou zwanger of niet. En als ze zwanger is van Brian zou ze toch wel aan abortus moeten gaan denken.
wehehehe oooh zeug mag wel????quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef havefun het volgende:
Maar is die Zeug nou zwanger of niet. En als ze zwanger is van Brian zou ze toch wel aan abortus moeten gaan denken.
Drankmisbruik tijdens de zwangerschap geeft afwijkingen aan het kind, waarvan 1 van de kenmerken is dat de ogen te ver uit elkaar staan, ook zal het meer kans hebben op leer problemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Net als Amanda , bedoel je ?Dan zal het kindje ook wel loensen.....ook net als Amanda
![]()
Dat is ze ook alweer vergetenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Nee Snollie, jij hebt het verhaal in de wereld gebracht, door te vertellen dat je overtijd bent, en de pil regelmatig vergeet.
dat zeg ik... is toch niet normaal dat hij opeens slim lijkt???quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef De_Moester het volgende:
dellie snapt nog steeds niet waarom ze uberhaupt die test moet doen...jeez, die ene hersencel die ze had is volgens mij verschroeid door die stylingkam waar ze 5 uur per dag mee op haar hoofd zit..
brain makes sense op dit moment..het moet niet gekker gaan worden..
Neehee, die test boeit haar helemaal niet, het gaat om het verháál!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Doe dan gewoon een test man Domem zeug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |