OK gefixed!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef Tha_Mars het volgende:
terug vind problemen
waarom niet de foto's in de OP?:P
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik tvp maar mee
Een vriend van mij woont op zo'n 100 meter afstand van die toren en op miraculeuze wijze gaan z'n TV's altijd binnen twee jaar kapotquote:Op zondag 25 maart 2007 16:11 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een tijdje een kantoor gehad direct onder die toren: volgens mij was alles magnetisch en op de pc speakers kreeg je soms rare gesprekken door![]()
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 17:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik tvp mee.
sorry, ik zal het niet meer doen hierquote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Vork het volgende:
Nee ik ook niet. Maar da hoef je toch nog niet met keien te gaan gooien?
dan heeft ie gewoon crappy tv'squote:Op zondag 25 maart 2007 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont op zo'n 100 meter afstand van die toren en op miraculeuze wijze gaan z'n TV's altijd binnen twee jaar kapot
Shit... Konden ze geen lelijkere katten vinden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Binnekort de poezenbeurs![]()
[afbeelding]
iiiiiieuw wat een monstersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Binnekort de poezenbeurs![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Is dat niet de Intergalactical Cat Show?
vergeet de tieten dan maar weerquote:
quote:
Ah daarquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
CWI
Kansloze rommel daar allemaal.
Ik had daar ooit een afspraak met zo'n meid gemaakt, kwam ik eens terecht bij zo'n kneuzenworkshop hoe je met solicitatiegesprekken om moet gegaan.
Ik was na de gratis koffie direct weer weg.
Was echt te erg. Mensen die in een kringetje gingen toegeven dat ze het eng vonden om met een onbekende over hun persoonlijke leven te pratenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Muck het volgende:
alsof je dat niet al een miljoen keer op school krijgt ofzo
hoe kom je daar nou weer bij?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1000376/2/50#47800913]donderdag 29 maart 2007
En administratief werk zonder diploma kun je wel vergeten, daar vragen ze tegenwoordig bijna Schoevers voor.
HLO aan de HAN?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij?
ik heb ook geen administratieve opleiding gedaan hoor, verre van zelfs!
Ik doe een opleiding medische laboratoriumtechniek, en heb dit administratieve baantje via Randstad gekregen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
Als het slecht weer is duiken we wel een kroeg in
Het lullige is dat het hemelsbreed maar 2km is, maar vanwege de brug wel 10km lopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben vandaag vanuit Oosterbeek naar huis gelopen (Arnhem-zuid - De Laar West)
Zie je arnhem toch weer wat anders dan vanuit de bus
Prima, vrijdag 13 april 2 uur Sonsbeek.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Uh, uurtje of 2 's middags ofzo![]()
In Sonsbeek? Dan zou ik em maar verplaatsenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Grappig dat ik vanochtend een afspraak heb gemaakt voor precies 13 april 14:00
Nee hoor, ik ook. Om half 2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:23 schreef Vork het volgende:
Ik ben zeker de enige hier die op vrijdag middag gewoon nog keihard moet werken?
Wat een druiloren, zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb 13 april wel eerst een presentatie (voor een dikke 100 man), maar dat moet wel te regelen zijn dat ik rond een uur of twee weer in Arnhem ben
![]()
En het pontje bij Driel vaart alweer, alleen nog niet in het weekend. En ze hebben de prijd vehoogd met 10 cent voor de fiets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Homo instellingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef remlof het volgende:
Ik ben er wel. Mits goed weer.
Ja kijk, dat is inderdaad een van 'die' richtingen waar weinig werk is. Wat je nu het beste kan doe is kijken of je kennis hebt die op een andere manier ook nuttig is in een beroep waar meer mensen voor gezocht worden. Helaas weet ik ook echt niets in die richting, en hebben werving en selectiebureau's hier ook niet veel nut.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb net m'n master Film en televisiewetenschap gehaald, en das idd een van die studies waar weinig werk in te vinden isDie studie deed ik vooral omdat ik het leuk vond, ik hoef er niet per se iets mee te doen. Als ik iets heel anders vind wat gewoon op m'n niveau aansluit vind ik dat ook best (alleen nu ben ik even wat minder kritisch omdat ik gewoon per se een fulltime baan wil, zodat ik samen met m'n vriend een hypotheek kan krijgen, dan kijk ik ondertussen wel verder voor een leukere baan).
Volgens mij ziet m'n cv er goed uit, beetje jammer dat je op veel van die vacaturesites de info van je cv apart moet invullen ipv dat je 'm kan uploaden, daar gaat m'n mooie lay out![]()
Ohja enne Omroep Gelderland gaat niet lukken ben ik bang (het eerste wat iedereen tegen me zegt)
Sonsbeek is populair daarvoor he, zag er laatst gewoon 2 tegelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Het regende vanmiddag gewoon vanmiddag eventjes in Sonsbeek![]()
trieste zaak als je het mij vraagt![]()
Maarrrrrr er was wel een bruidspaar![]()
En ik sta op de foto met m'n bier![]()
Precies, das dus precies de reden dat ik voorlopig eerst wat anders ga doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:18 schreef maartjemadelein het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is inderdaad een van 'die' richtingen waar weinig werk is. Wat je nu het beste kan doe is kijken of je kennis hebt die op een andere manier ook nuttig is in een beroep waar meer mensen voor gezocht worden. Helaas weet ik ook echt niets in die richting, en hebben werving en selectiebureau's hier ook niet veel nut.
Succes ermee.
Zijn er wel mensen in dit topic die hier geboren zijn of ben ik de enige??quote:Op maandag 26 maart 2007 21:26 schreef Muck het volgende:
sorry
jaaa, ik ben niet in arnhem geboren he
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen in dit topic die hier geboren zijn of ben ik de enige??
Ik ben egwel een geboren ernemmerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Meldt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ik ook geboren en getogen. Helaas na 26 jaar verhuisd naar een klein dorp...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
je kan mijn huis op die foto zien. Rechtsboven, 2e rij huizenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik zat net te googelen om uit te zoeken wanneer de Kematoren in Lombok gebouwd is, ik denk begin jaren '50, maar ik kan het niet precies vinden. Iemand hier die het weet?
[afbeelding]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je kan mijn huis op die foto zien. Rechtsboven, 2e rij huizen
De Looierstraat ligt toch in het centrum en niet in Heijenoord?quote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?
Fraaie exemplaren in je avatarquote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ga chillen in de zonquote:
so true.... dit was al na een fles wijnquote:Op maandag 2 april 2007 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De Looierstraat ligt toch in het centrum en niet in Heijenoord?
Ja de Tulpstraat ligt wel in Heijenoord, daar heeft m'n oma nog gewoondquote:Op maandag 2 april 2007 12:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
so true.... dit was al na een fles wijn
ik bedoelde de Tulpstraat
vlak bij mij dus!quote:Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef voodoolady het volgende:
... op de grens sonsbeekkwartier/st marten.
dat ga ik nu doenquote:
Park Open Concertenquote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer starten de concerten op de ronde weide in Sonsbeek weer?
Oeh, duurt dus nog wel even.quote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Park Open Concerten
Datum: start 27 mei 2007, daarna elke zondagmiddag van eind mei t/m eind augustus
Zondagmiddagconcerten en andere culturele activiteiten in een ongedwongen sfeer, die zelfs herinneringen aan Kralingen of Woodstock oproept. Toegang: gratis. Tijd: 14.00 - 17.00 uur. Park Open maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
bron
Mmm, dit zit er voor mij dit jaar dus niet in. Schade, was vorig jaar wel vet namelijkquote:Sonsbeek Theater Avenue
Datum: 9 tot en met 12 augustus 2007
In tenten met velerlei gezichten kunnen bezoekers genieten van verschillende muziek-, cabaret- en theatervoorstellingen voor jong en oud. Men wandelt van de ene voorstelling naar de andere of gaat op het terras zitten om te genieten van de sfeer, de mensen en het park. De Sonsbeek Theater Avenue maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
quote:
ik kom toch iedere dag langs dat vermeende ouwelullen-cafe-met-gratis-tequila, als ik tenminste je aantekeningen op het kaartje mag geloven, maar ik zou niet weten welk café dat zou moeten zijn... op dat punt ongeveer zit toch alleen dat restaurantje, Deksels?quote:
veel Fokkerts in onze buurt!quote:
Niemand?quote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
Weer iemand hoe die ene kapper op de Steenstraat heet waar je met je studentenkaart dikke vette korting krijgt?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Even gegoogledNew Hairstyle heet ie
nee woon in de callunastraat. En ik ken geen Marcel of Remco.quote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef voodoolady het volgende:
Dat cafe zit daar volgens mij ook niet, wel nescio bij mij op de hoek. Deksels lekker, laatst nog kangaroebiefstuk gegeten, is er wel op vooruit gegaan met die nieuwe eigenaar.
dus toch een nieuwe eigenaar, dacht dat ze de boel alleen hadden opgeknapt.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef voodoolady het volgende:
buurtgenoten
Die kapper zit naast bruna op de steenstraat.
Dat cafe zit daar volgens mij ook niet, wel nescio bij mij op de hoek. Deksels lekker, laatst nog kangaroebiefstuk gegeten, is er wel op vooruit gegaan met die nieuwe eigenaar.
zwagers vond ik ook top, ietsje prijzig misschien en wat veel yuppen, verder wel goedquote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.
En die kangoeroebiefstuk heb ik laatst ook gehad!! lekker was die...![]()
ben je ook al bij Zwagers geweest? goed restaurant vond ik, maar je hoort veel tegenstrijdige meningen.
Neighbourfood !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:08 schreef voodoolady het volgende:
Ik ben nog niet bij Zwagers geweest, ik vond de kaart een beetje te yuppigMisschien van de zomer eens. Is iemand al eens bij De Boerderij geweest in Sonsbeek? hebben ze verbouwd naar brasserie. Of iemand ervaring met Neighbourfood dat is delicatessenwinkeltje of zo?
het zijn vooral pasta-gerechten die hij maakt. En goed ook, vind ik. Verder ook Italiaans brood, tapenades en zo geloof ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:51 schreef voodoolady het volgende:
hij verkoopt kant en klaar voedsel? zoals wat dan? dacht dat ze alleen olijven ed verkochten
ze hebben zeker geen folder of zo, beetje jammer dat ze geen reclame hebben gemaakt zo missen ze heel wat potentiele klanten.
Geitenkamp ook op de lijst met probleemwijkenquote:Postbodes bedreigd om reclamefolder
ARNHEM - Twee postbodes die in de Arnhemse wijk Geitenkamp aan het werk waren, moesten woensdagmiddag de hulp van de politie inroepen omdat een 49-jarige wijkbewoner hen met de dood bedreigde.
De man was woedend omdat bij hem geen reclamefolder was bezorgd, aldus de politie.
De Arnhemmer achtervolgde de postbezorgers toen hij merkte dat hij geen folder had gekregen. Een buurtgenoot wist hem vast te grijpen.
Bij zijn aanhouding bleek dat de man gedronken had. Hij moet voor de rechter verschijnen.
quote:De man was woedend omdat bij hem geen reclamefolder was bezorgd
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
waarom zou die dat willen weten dan, hij haalt toch alleen maar halve liter blikken Euroshopper-bier.
zo dank je, ik heb spontaan honger. Melanzane!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef voodoolady het volgende:
Ja poffertjes en clowns op het station! Wat er was weet ik ook niet.
Neighbourfood heeft trouwens ook een website: neighbourfood
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben meer mensen last van dt het buiten naar schijt ruikt?![]()
Net een aardige wandeling met de hond gemaakt maar overal hing zo'n dikke poeplucht
De Duitsers zijn vrij en omdat daar alles is gesloten komen ze maar hier heenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Net een aardige wandeling met de hond gemaakt maar overal hing zo'n dikke poeplucht
Er wordt gegierd op de uiterwaarden tussen de bruggen en ten westen van de Mandelabrugquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Zeer waar. De ouders van mijn Duitse huisgenote bivakkeren hier sinds woensdag tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
De Duitsers zijn vrij en omdat daar alles is gesloten komen ze maar hier heen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Op naar de zon en kunstacademiemeisjes![]()
![]()
Ach, Duitse meisjes kunnen bestquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
het is inderdaad echt heerlijk weer
alleen veel duitsers
ach, maar daar heb ik niks aan hequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, Duitse meisjes kunnen bestzijn
voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.quote:
ik hoe het maar bij een Lars denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.quote:
ahhhh, das liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Vandaag de hele heg eruit gehaald, onze tuin is nu echt een enorm gapend gat :0 zometeen maar eerst eens met een koud biertje buiten zitten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
Nu is het best kut helaasquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie alleen maar grauwe lucht en regenplassen![]()
woon jij daar??quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
naja, hij stond er in elk geval nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef voodoolady het volgende:
Een of andere klootmongool heeft geprobeerd mijn fiets te jatten op cs vandaag. Trieste is dat hij/zij mijn waardeloze slot niet eens kapot heeft gekregen![]()
Wel weer netjes terug in het fietsenrek gezet, dat dan weer wel![]()
maar lieverd, ik hoef helemaal geen Duitserquote:Muck ik kan je Berlijn aanraden, veel errug lekkere Duitsers
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
het is inderdaad echt heerlijk weer
alleen veel duitsers
idd, die ouwe bakkerij. twee witte voordeuren, ik heb de rechtse met de witte brievenbus!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon jij daar??![]()
in dat vrij "nieuwe" huis? wat toen helemaal gesloopt is en weer opgebouwd? Of in het "oude rijtje". Goh dan zijn we wel echt buren
![]()
al die kuilenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..![]()
echt nietquote:
welkom vast! waarom kom je naar arnhem?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanaf 2 juli aanstaande woon ik ook in Arnhem. Teeveepeetje dus...
Dank je!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
welkom vast! waarom kom je naar arnhem?
hahaha lol! ik heb je ff gecheckt vanuit het keukenraamquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, die ouwe bakkerij. twee witte voordeuren, ik heb de rechtse met de witte brievenbus!
wel grappig om er zo achter te komen!![]()
say no morequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dank je!
1. We zijn uitgekeken op Ede (goh...)
Soms vragen mensen 'waar woon jij?' en antwoord ik met 'in Ede'. Vaak is de standaardreactie 'oh, dat incestdorp op de Veluwe?'. Pijnlijk genant gewoon...quote:
Dat was dan wel Epe, maar toch...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Soms vragen mensen 'waar woon jij?' en antwoord ik met 'in Ede'. Vaak is de standaardreactie 'oh, dat incestdorp op de Veluwe?'. Pijnlijk genant gewoon...
FUK!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hahaha lol! ik heb je ff gecheckt vanuit het keukenraamwelke verdieping? 1e, 2e of 3e?
Ik ben 7 jaar geleden naar Ede gekomen, en de bedoeling was dat het tijdelijk (ca. 6 maanden) zou zijn. Op de één of andere manier ben ik er blijven plakken, maar heb ik me er nooit echt thuisgevoeld. Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:19 schreef Arjan het volgende:
Dat was dan wel Epe, maar toch...
Ik heb 5 jaar in Ede gewerkt en ben ervoor naar Arnhem verhuisd(idd, niet naar Ede
).
Onzin. Duitsers lopen er tenminste niet bij als hoeren zoals veel Scandinaviërs en (een aardig deel) Nederladners.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt nietonverzorgd, haakneus, schreeuwend
scandinavische vrouwen
Precies andersom als ik dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar geleden naar Ede gekomen, en de bedoeling was dat het tijdelijk (ca. 6 maanden) zou zijn. Op de één of andere manier ben ik er blijven plakken, maar heb ik me er nooit echt thuisgevoeld. Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...
die hebben we in Arnhem ook hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...
Heey ik werk ook bij de thuiszorg. STMG huishoudelijk. Maar ik heb presikhaaf, echt een leukere wijk kun je volgens mij niet hebben in Arnhem. Alleen maar lieve oude mensjes, ik vind het echt superquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gefeli! Ik ben ook op zoek.. gister een nieuw thuiszorg adres gekregen in Klarendal, dat was wel een beetje de druppel.. kappen met die thuiszorg en zsm een vaste baanWordt voorlopig ook iets administratiefs denk ik.
Eerst volgende week m'n diploma in ontvangst nemen![]()
Hee daar zit ik ook ja, eerste keer dat ik een collega spreek danquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Leep het volgende:
[..]
Heey ik werk ook bij de thuiszorg. STMG huishoudelijk. Maar ik heb presikhaaf, echt een leukere wijk kun je volgens mij niet hebben in Arnhem. Alleen maar lieve oude mensjes, ik vind het echt super![]()
Ja grappig hè? Al die oudje altijd ja normaal komt Toos hier altijd, ken je die ook? Maar ik spreek alleen de planner over de telefoon verder ken ik niemand bij stmgquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hee daar zit ik ook ja, eerste keer dat ik een collega spreek danDie van mij zitten een beetje over Arnhem-Noord verspreid, oa eentje middenin de stad, die is echt hilarisch
Heb die aso's uit Klarendal gelukkig kunnen weigeren
![]()
Hm Toos ken ik niet, alleen Agnes, maar ook alleen via de telefoon iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:52 schreef Leep het volgende:
[..]
Ja grappig hè? Al die oudje altijd ja normaal komt Toos hier altijd, ken je die ook? Maar ik spreek alleen de planner over de telefoon verder ken ik niemand bij stmg![]()
Ik heb officieel ook t broek erbij. Maar daar heb ik gelukkig nooit klanten. Een keer zo'n gevalletjes teveel kerstverlichting en scooters in de voortuin maar die deden de deur gelukkig niet open![]()
Toos was ook maar een fictieve naam hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm Toos ken ik niet, alleen Agnes, maar ook alleen via de telefoon iddVind het eigenlijk belachelijk dat er verder geen contactpersoon eerst bij die oudjes langskomt, en mij kennen ze dus ook helemaal niet, je kan je dus zomaar aanmelden met een valse naam en de hele boel daar leegroven
![]()
Ohw wacht ik las je zin verkeerd, nou vat ik 'mquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef Leep het volgende:
[..]
Toos was ook maar een fictieve naam hoor. Ik heb wel nog een solicitatie met een echt mens gehad en 3 weken nadat ik begonnen was een evaluatie. Bij ons komt er wel een contactpersoon langs. Maarja je kunt nog makkelijk aanbellen en zeggen dat je de kousen aan komt trekken ofzo. Steunkousen hebben ze toch allemaal
.
maandag hebben we trouwens vrij toch?![]()
Ik zou zeggen Malburgen en 't Broekquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:55 schreef Slarioux het volgende:
Welke probleemwijken heeft arnhem eik? Volgens mij woon ik in ééntje.
Die én Klarendal en Presikhaaf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Malburgen en 't Broek
Ik ervaar presikhaaf juist als heel veilig. Het ziet er niet leuk uit met al die sociale woningbouw, maar volgens mij is 70% van de bewoners 60+quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die én Klarendal en Presikhaaf.
Fokkin' gevaarlijk daar altijd in de nacht![]()
We hebben een huis gekocht in Rijkerswoerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Precies andersom als ik dusGaan we mooi stuivertje wisselen
In welke buurt ga je wonen? Huren of kopen?
Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat vrijdag de Arnhem/Sonsbeek/bier-in-die-Sonne-meet nog door?
wie, de ijssalon of de dierenarts?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jawel, maar die kunnen nooit zo goed zijn!
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.quote:
Ik heb natuurlijk geen keus...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.
gesloten op een woensdag? Dat is vreemd.. New Hairstyle is ook als een van de weinige (enige wellicht?) op maandag open.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Die kutkapper was gewoon gesloten![]()
Ben ik helemaal voor niks gegaan bijna![]()
Hond van m'n vader, moet ik een paar dagen op passen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
Een hond?
Zwagers is prima, imho . Heerlijk gegeten.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.
En die kangoeroebiefstuk heb ik laatst ook gehad!! lekker was die...![]()
ben je ook al bij Zwagers geweest? goed restaurant vond ik, maar je hoort veel tegenstrijdige meningen.
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden wasquote:
Ja, leuk he!!quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden was
Uiteraard! ik heb zelden een zinvoller post geplaatstquote:
daar zit je goed!quote:
Ik ben net verhuisd van Arnhem naar Wageningen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef OudFruit het volgende:
Wageningen, op kamers...maar als je (zoals ik) Amsterdam gewend bent, dan is Arnhem een verademing als je in Wageningen gewoond heb 3 jaar lang
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben in de ochtend nog wel in Utrecht maar dat moet niet echt een probleem zijn.
Even laptop thuis inleveren voor bier en dan kan ik wel rond een uur of twee in Sonsbeek zijn![]()
Lijkt me wel het gezelligste he? Ronde weide is rond deze tijd van het jaar volgens mij nog niet veel aan...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?
Zal ik daar dan 'smorgens even mijn honden laten schijten?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?
Nee, jij gaat gewoon mee. Ik bel wel als ik voor je deur staquote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Zal ik daar dan 'smorgens even mijn honden laten schijten?
oehquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon mee. Ik bel wel als ik voor je deur sta
Tuurlijk. Geen bier, geen meet, simpel.quote:
wat is homosueel?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
ja, witte wijn komt helemáál niet homosueel over...![]()
(sorry, ben aan het bitchen want ik mag niet mee)
Trouwens, Garrison... Klik eens hierquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
nou, witte wijn dus, om maar eens een voorbeeld te noemen.
C O O O O O L L L L ! ! ! !quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Trouwens, Garrison... Klik eens hier
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef the_witch het volgende:
Ik kom ook, en ik neem ook mijn hond mee.
Dat is bier voor vrouwen/homo'squote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
Wieckse rose... dat is toch rosé bier?
sorry, kon mij niet bekoren, maar ieder zijn ding.
heb je inmiddels al wat gehaald bij neighbourfood?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef voodoolady het volgende:
Neighbourfood heeft trouwens ook een website: neighbourfood
als je van het Airborneplein de Johan de Wittlaan oprijdt, zie je meteen links een zonnestudio. Ben er zelf nooit geweest, maar het schijnt wel een goeie te zijn... give it a try?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier nog een goede zonnestudio in Arnhem?? Wel zo fijn herstellen een dag na het sporten.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als je van het Airborneplein de Johan de Wittlaan oprijdt, zie je meteen links een zonnestudio. Ben er zelf nooit geweest, maar het schijnt wel een goeie te zijn... give it a try?
Morgenmiddagquote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Smeich het volgende:
Sonsbeek park overdag
Nee nog niet, nog geen gelegenheid voor gehad en di+wo waren ze dicht. Morgen misschien. Woensdag bij dat franse restaurant gegeten op jansplein, maar dat viel heeeeeeel erg tegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heb je inmiddels al wat gehaald bij neighbourfood?
ik heb daarnet tortellini gehaald voor mijzelf en mijn gast die pas over anderhalf uur hier is... en ik heb hongerdebonger!![]()
Als dessert wilde ik de limoentaart, maar die had hij laten aanbrandendus da konnie... dan maar tiramisu. (ook geen straf)
Boooooo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom niet, hubbie heeft de middag vrijgenomen voor qualitytime![]()
Ow ik ben er pas tegen 3en denk ik, bel je wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:46 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, maar dus vanmiddag rond een uur of twee Sonsbeek?
Gaat nog even spannend worden of ik de trein van 14.00 haal of die van 14.30
ik dacht altijd dat je een man wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom niet, hubbie heeft de middag vrijgenomen voor qualitytime![]()
met zulke tieten in je icon wel jaquote:
in dat geval zul je met mijn avatar ook geen twijfel hebben zeker...quote:
eh, nee...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in dat geval zul je met mijn avatar ook geen twijfel hebben zeker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |