Meldt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen in dit topic die hier geboren zijn of ben ik de enige??
ik ook geboren en getogen. Helaas na 26 jaar verhuisd naar een klein dorp...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen in dit topic die hier geboren zijn of ben ik de enige??
je kan mijn huis op die foto zien. Rechtsboven, 2e rij huizenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:54 schreef remlof het volgende:
Ik zat net te googelen om uit te zoeken wanneer de Kematoren in Lombok gebouwd is, ik denk begin jaren '50, maar ik kan het niet precies vinden. Iemand hier die het weet?
[afbeelding]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je kan mijn huis op die foto zien. Rechtsboven, 2e rij huizen
De Looierstraat ligt toch in het centrum en niet in Heijenoord?quote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?
Fraaie exemplaren in je avatarquote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?
Ga chillen in de zonquote:
so true.... dit was al na een fles wijnquote:Op maandag 2 april 2007 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De Looierstraat ligt toch in het centrum en niet in Heijenoord?
Ja de Tulpstraat ligt wel in Heijenoord, daar heeft m'n oma nog gewoondquote:Op maandag 2 april 2007 12:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
so true.... dit was al na een fles wijn
ik bedoelde de Tulpstraat
vlak bij mij dus!quote:Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef voodoolady het volgende:
... op de grens sonsbeekkwartier/st marten.
dat ga ik nu doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |