welkom vast! waarom kom je naar arnhem?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vanaf 2 juli aanstaande woon ik ook in Arnhem. Teeveepeetje dus...
Dank je!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
welkom vast! waarom kom je naar arnhem?
hahaha lol! ik heb je ff gecheckt vanuit het keukenraamquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, die ouwe bakkerij. twee witte voordeuren, ik heb de rechtse met de witte brievenbus!
wel grappig om er zo achter te komen!![]()
say no morequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dank je!
1. We zijn uitgekeken op Ede (goh...)
Soms vragen mensen 'waar woon jij?' en antwoord ik met 'in Ede'. Vaak is de standaardreactie 'oh, dat incestdorp op de Veluwe?'. Pijnlijk genant gewoon...quote:
Dat was dan wel Epe, maar toch...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Soms vragen mensen 'waar woon jij?' en antwoord ik met 'in Ede'. Vaak is de standaardreactie 'oh, dat incestdorp op de Veluwe?'. Pijnlijk genant gewoon...
FUK!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hahaha lol! ik heb je ff gecheckt vanuit het keukenraamwelke verdieping? 1e, 2e of 3e?
Ik ben 7 jaar geleden naar Ede gekomen, en de bedoeling was dat het tijdelijk (ca. 6 maanden) zou zijn. Op de één of andere manier ben ik er blijven plakken, maar heb ik me er nooit echt thuisgevoeld. Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:19 schreef Arjan het volgende:
Dat was dan wel Epe, maar toch...
Ik heb 5 jaar in Ede gewerkt en ben ervoor naar Arnhem verhuisd(idd, niet naar Ede
).
Onzin. Duitsers lopen er tenminste niet bij als hoeren zoals veel Scandinaviërs en (een aardig deel) Nederladners.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
echt nietonverzorgd, haakneus, schreeuwend
scandinavische vrouwen
Precies andersom als ik dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar geleden naar Ede gekomen, en de bedoeling was dat het tijdelijk (ca. 6 maanden) zou zijn. Op de één of andere manier ben ik er blijven plakken, maar heb ik me er nooit echt thuisgevoeld. Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...
die hebben we in Arnhem ook hoor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het enige wat ik er ga missen is de ijssalon en de dierenarts...
Heey ik werk ook bij de thuiszorg. STMG huishoudelijk. Maar ik heb presikhaaf, echt een leukere wijk kun je volgens mij niet hebben in Arnhem. Alleen maar lieve oude mensjes, ik vind het echt superquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh gefeli! Ik ben ook op zoek.. gister een nieuw thuiszorg adres gekregen in Klarendal, dat was wel een beetje de druppel.. kappen met die thuiszorg en zsm een vaste baanWordt voorlopig ook iets administratiefs denk ik.
Eerst volgende week m'n diploma in ontvangst nemen![]()
Hee daar zit ik ook ja, eerste keer dat ik een collega spreek danquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:56 schreef Leep het volgende:
[..]
Heey ik werk ook bij de thuiszorg. STMG huishoudelijk. Maar ik heb presikhaaf, echt een leukere wijk kun je volgens mij niet hebben in Arnhem. Alleen maar lieve oude mensjes, ik vind het echt super![]()
Ja grappig hè? Al die oudje altijd ja normaal komt Toos hier altijd, ken je die ook? Maar ik spreek alleen de planner over de telefoon verder ken ik niemand bij stmgquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hee daar zit ik ook ja, eerste keer dat ik een collega spreek danDie van mij zitten een beetje over Arnhem-Noord verspreid, oa eentje middenin de stad, die is echt hilarisch
Heb die aso's uit Klarendal gelukkig kunnen weigeren
![]()
Hm Toos ken ik niet, alleen Agnes, maar ook alleen via de telefoon iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:52 schreef Leep het volgende:
[..]
Ja grappig hè? Al die oudje altijd ja normaal komt Toos hier altijd, ken je die ook? Maar ik spreek alleen de planner over de telefoon verder ken ik niemand bij stmg![]()
Ik heb officieel ook t broek erbij. Maar daar heb ik gelukkig nooit klanten. Een keer zo'n gevalletjes teveel kerstverlichting en scooters in de voortuin maar die deden de deur gelukkig niet open![]()
Toos was ook maar een fictieve naam hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm Toos ken ik niet, alleen Agnes, maar ook alleen via de telefoon iddVind het eigenlijk belachelijk dat er verder geen contactpersoon eerst bij die oudjes langskomt, en mij kennen ze dus ook helemaal niet, je kan je dus zomaar aanmelden met een valse naam en de hele boel daar leegroven
![]()
Ohw wacht ik las je zin verkeerd, nou vat ik 'mquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef Leep het volgende:
[..]
Toos was ook maar een fictieve naam hoor. Ik heb wel nog een solicitatie met een echt mens gehad en 3 weken nadat ik begonnen was een evaluatie. Bij ons komt er wel een contactpersoon langs. Maarja je kunt nog makkelijk aanbellen en zeggen dat je de kousen aan komt trekken ofzo. Steunkousen hebben ze toch allemaal
.
maandag hebben we trouwens vrij toch?![]()
Ik zou zeggen Malburgen en 't Broekquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:55 schreef Slarioux het volgende:
Welke probleemwijken heeft arnhem eik? Volgens mij woon ik in ééntje.
Die én Klarendal en Presikhaaf.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Malburgen en 't Broek
Ik ervaar presikhaaf juist als heel veilig. Het ziet er niet leuk uit met al die sociale woningbouw, maar volgens mij is 70% van de bewoners 60+quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die én Klarendal en Presikhaaf.
Fokkin' gevaarlijk daar altijd in de nacht![]()
We hebben een huis gekocht in Rijkerswoerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Precies andersom als ik dusGaan we mooi stuivertje wisselen
In welke buurt ga je wonen? Huren of kopen?
Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat vrijdag de Arnhem/Sonsbeek/bier-in-die-Sonne-meet nog door?
wie, de ijssalon of de dierenarts?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jawel, maar die kunnen nooit zo goed zijn!
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.quote:
Ik heb natuurlijk geen keus...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.
gesloten op een woensdag? Dat is vreemd.. New Hairstyle is ook als een van de weinige (enige wellicht?) op maandag open.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Die kutkapper was gewoon gesloten![]()
Ben ik helemaal voor niks gegaan bijna![]()
Hond van m'n vader, moet ik een paar dagen op passen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
Een hond?
Zwagers is prima, imho . Heerlijk gegeten.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.
En die kangoeroebiefstuk heb ik laatst ook gehad!! lekker was die...![]()
ben je ook al bij Zwagers geweest? goed restaurant vond ik, maar je hoort veel tegenstrijdige meningen.
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden wasquote:
Ja, leuk he!!quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden was
Uiteraard! ik heb zelden een zinvoller post geplaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |