Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat vrijdag de Arnhem/Sonsbeek/bier-in-die-Sonne-meet nog door?
wie, de ijssalon of de dierenarts?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jawel, maar die kunnen nooit zo goed zijn!
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.quote:
Ik heb natuurlijk geen keus...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
geef ze nou eens een kans... ze beloven écht hun best te doen voor je.
gesloten op een woensdag? Dat is vreemd.. New Hairstyle is ook als een van de weinige (enige wellicht?) op maandag open.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Die kutkapper was gewoon gesloten![]()
Ben ik helemaal voor niks gegaan bijna![]()
Hond van m'n vader, moet ik een paar dagen op passen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
Een hond?
Zwagers is prima, imho . Heerlijk gegeten.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.
En die kangoeroebiefstuk heb ik laatst ook gehad!! lekker was die...![]()
ben je ook al bij Zwagers geweest? goed restaurant vond ik, maar je hoort veel tegenstrijdige meningen.
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden wasquote:
Ja, leuk he!!quote:Op maandag 9 april 2007 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh leuk, stofzuigen bij 23 graden in een veel te hete bejaardenflat waar het de afgelopen weken al niet te harden was
Uiteraard! ik heb zelden een zinvoller post geplaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |