voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.quote:
ik hoe het maar bij een Lars denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.quote:
ahhhh, das liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Vandaag de hele heg eruit gehaald, onze tuin is nu echt een enorm gapend gat :0 zometeen maar eerst eens met een koud biertje buiten zitten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
Nu is het best kut helaasquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie alleen maar grauwe lucht en regenplassen![]()
woon jij daar??quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
naja, hij stond er in elk geval nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef voodoolady het volgende:
Een of andere klootmongool heeft geprobeerd mijn fiets te jatten op cs vandaag. Trieste is dat hij/zij mijn waardeloze slot niet eens kapot heeft gekregen![]()
Wel weer netjes terug in het fietsenrek gezet, dat dan weer wel![]()
maar lieverd, ik hoef helemaal geen Duitserquote:Muck ik kan je Berlijn aanraden, veel errug lekkere Duitsers
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
het is inderdaad echt heerlijk weer
alleen veel duitsers
idd, die ouwe bakkerij. twee witte voordeuren, ik heb de rechtse met de witte brievenbus!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon jij daar??![]()
in dat vrij "nieuwe" huis? wat toen helemaal gesloopt is en weer opgebouwd? Of in het "oude rijtje". Goh dan zijn we wel echt buren
![]()
al die kuilenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |