Geitenkamp ook op de lijst met probleemwijkenquote:Postbodes bedreigd om reclamefolder
ARNHEM - Twee postbodes die in de Arnhemse wijk Geitenkamp aan het werk waren, moesten woensdagmiddag de hulp van de politie inroepen omdat een 49-jarige wijkbewoner hen met de dood bedreigde.
De man was woedend omdat bij hem geen reclamefolder was bezorgd, aldus de politie.
De Arnhemmer achtervolgde de postbezorgers toen hij merkte dat hij geen folder had gekregen. Een buurtgenoot wist hem vast te grijpen.
Bij zijn aanhouding bleek dat de man gedronken had. Hij moet voor de rechter verschijnen.
quote:De man was woedend omdat bij hem geen reclamefolder was bezorgd
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
waarom zou die dat willen weten dan, hij haalt toch alleen maar halve liter blikken Euroshopper-bier.
zo dank je, ik heb spontaan honger. Melanzane!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef voodoolady het volgende:
Ja poffertjes en clowns op het station! Wat er was weet ik ook niet.
Neighbourfood heeft trouwens ook een website: neighbourfood
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben meer mensen last van dt het buiten naar schijt ruikt?![]()
Net een aardige wandeling met de hond gemaakt maar overal hing zo'n dikke poeplucht
De Duitsers zijn vrij en omdat daar alles is gesloten komen ze maar hier heenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Net een aardige wandeling met de hond gemaakt maar overal hing zo'n dikke poeplucht
Er wordt gegierd op de uiterwaarden tussen de bruggen en ten westen van de Mandelabrugquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Zeer waar. De ouders van mijn Duitse huisgenote bivakkeren hier sinds woensdag tot en met dinsdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
De Duitsers zijn vrij en omdat daar alles is gesloten komen ze maar hier heen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef -skippybal- het volgende:
Op naar de zon en kunstacademiemeisjes![]()
![]()
Ach, Duitse meisjes kunnen bestquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
het is inderdaad echt heerlijk weer
alleen veel duitsers
ach, maar daar heb ik niks aan hequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, Duitse meisjes kunnen bestzijn
voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.quote:
ik hoe het maar bij een Lars denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor jou zit er ook een leuke Heinrich of Fritzl bij.
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.quote:
ahhhh, das liefquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat jij het bent, gewaardeerde buurtgenoot, wordt het een extra-Lars.
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heerlijk weer vandaag!
Vandaag de hele heg eruit gehaald, onze tuin is nu echt een enorm gapend gat :0 zometeen maar eerst eens met een koud biertje buiten zitten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
Nu is het best kut helaasquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie alleen maar grauwe lucht en regenplassen![]()
woon jij daar??quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nu ook exact waar je woont... pal tegenover mij is een heg ineens verdwenen, dus dat kán toch geen toeval zijn!![]()
quote:
naja, hij stond er in elk geval nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef voodoolady het volgende:
Een of andere klootmongool heeft geprobeerd mijn fiets te jatten op cs vandaag. Trieste is dat hij/zij mijn waardeloze slot niet eens kapot heeft gekregen![]()
Wel weer netjes terug in het fietsenrek gezet, dat dan weer wel![]()
maar lieverd, ik hoef helemaal geen Duitserquote:Muck ik kan je Berlijn aanraden, veel errug lekkere Duitsers
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Muck het volgende:
het is inderdaad echt heerlijk weer
alleen veel duitsers
idd, die ouwe bakkerij. twee witte voordeuren, ik heb de rechtse met de witte brievenbus!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon jij daar??![]()
in dat vrij "nieuwe" huis? wat toen helemaal gesloopt is en weer opgebouwd? Of in het "oude rijtje". Goh dan zijn we wel echt buren
![]()
al die kuilenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het was idd vanmiddag in de stad net alsof ik in Duitsland liep ja..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |