Park Open Concertenquote:Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer starten de concerten op de ronde weide in Sonsbeek weer?
Oeh, duurt dus nog wel even.quote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Park Open Concerten
Datum: start 27 mei 2007, daarna elke zondagmiddag van eind mei t/m eind augustus
Zondagmiddagconcerten en andere culturele activiteiten in een ongedwongen sfeer, die zelfs herinneringen aan Kralingen of Woodstock oproept. Toegang: gratis. Tijd: 14.00 - 17.00 uur. Park Open maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
bron
Mmm, dit zit er voor mij dit jaar dus niet in. Schade, was vorig jaar wel vet namelijkquote:Sonsbeek Theater Avenue
Datum: 9 tot en met 12 augustus 2007
In tenten met velerlei gezichten kunnen bezoekers genieten van verschillende muziek-, cabaret- en theatervoorstellingen voor jong en oud. Men wandelt van de ene voorstelling naar de andere of gaat op het terras zitten om te genieten van de sfeer, de mensen en het park. De Sonsbeek Theater Avenue maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
quote:
ik kom toch iedere dag langs dat vermeende ouwelullen-cafe-met-gratis-tequila, als ik tenminste je aantekeningen op het kaartje mag geloven, maar ik zou niet weten welk café dat zou moeten zijn... op dat punt ongeveer zit toch alleen dat restaurantje, Deksels?quote:
veel Fokkerts in onze buurt!quote:
Niemand?quote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
Weer iemand hoe die ene kapper op de Steenstraat heet waar je met je studentenkaart dikke vette korting krijgt?
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Even gegoogledNew Hairstyle heet ie
nee woon in de callunastraat. En ik ken geen Marcel of Remco.quote:Op maandag 2 april 2007 02:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
woon je dan in de Looierstraat? Ken je toevallig ene Marcel? Of Remco?
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef voodoolady het volgende:
Dat cafe zit daar volgens mij ook niet, wel nescio bij mij op de hoek. Deksels lekker, laatst nog kangaroebiefstuk gegeten, is er wel op vooruit gegaan met die nieuwe eigenaar.
dus toch een nieuwe eigenaar, dacht dat ze de boel alleen hadden opgeknapt.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef voodoolady het volgende:
buurtgenoten
Die kapper zit naast bruna op de steenstraat.
Dat cafe zit daar volgens mij ook niet, wel nescio bij mij op de hoek. Deksels lekker, laatst nog kangaroebiefstuk gegeten, is er wel op vooruit gegaan met die nieuwe eigenaar.
zwagers vond ik ook top, ietsje prijzig misschien en wat veel yuppen, verder wel goedquote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nescio is toch geen ouwelullenkroeg... en bovendien, volgens mij doen ze daar nauwelijks aan gratis tequila.
En die kangoeroebiefstuk heb ik laatst ook gehad!! lekker was die...![]()
ben je ook al bij Zwagers geweest? goed restaurant vond ik, maar je hoort veel tegenstrijdige meningen.
Neighbourfood !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:08 schreef voodoolady het volgende:
Ik ben nog niet bij Zwagers geweest, ik vond de kaart een beetje te yuppigMisschien van de zomer eens. Is iemand al eens bij De Boerderij geweest in Sonsbeek? hebben ze verbouwd naar brasserie. Of iemand ervaring met Neighbourfood dat is delicatessenwinkeltje of zo?
het zijn vooral pasta-gerechten die hij maakt. En goed ook, vind ik. Verder ook Italiaans brood, tapenades en zo geloof ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:51 schreef voodoolady het volgende:
hij verkoopt kant en klaar voedsel? zoals wat dan? dacht dat ze alleen olijven ed verkochten
ze hebben zeker geen folder of zo, beetje jammer dat ze geen reclame hebben gemaakt zo missen ze heel wat potentiele klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |