quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef the_witch het volgende:
Ik kom ook, en ik neem ook mijn hond mee.
Dat is bier voor vrouwen/homo'squote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
Wieckse rose... dat is toch rosé bier?
sorry, kon mij niet bekoren, maar ieder zijn ding.
heb je inmiddels al wat gehaald bij neighbourfood?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:27 schreef voodoolady het volgende:
Neighbourfood heeft trouwens ook een website: neighbourfood
als je van het Airborneplein de Johan de Wittlaan oprijdt, zie je meteen links een zonnestudio. Ben er zelf nooit geweest, maar het schijnt wel een goeie te zijn... give it a try?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier nog een goede zonnestudio in Arnhem?? Wel zo fijn herstellen een dag na het sporten.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als je van het Airborneplein de Johan de Wittlaan oprijdt, zie je meteen links een zonnestudio. Ben er zelf nooit geweest, maar het schijnt wel een goeie te zijn... give it a try?
Morgenmiddagquote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Smeich het volgende:
Sonsbeek park overdag
Nee nog niet, nog geen gelegenheid voor gehad en di+wo waren ze dicht. Morgen misschien. Woensdag bij dat franse restaurant gegeten op jansplein, maar dat viel heeeeeeel erg tegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
heb je inmiddels al wat gehaald bij neighbourfood?
ik heb daarnet tortellini gehaald voor mijzelf en mijn gast die pas over anderhalf uur hier is... en ik heb hongerdebonger!![]()
Als dessert wilde ik de limoentaart, maar die had hij laten aanbrandendus da konnie... dan maar tiramisu. (ook geen straf)
Boooooo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom niet, hubbie heeft de middag vrijgenomen voor qualitytime![]()
Ow ik ben er pas tegen 3en denk ik, bel je wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:46 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, maar dus vanmiddag rond een uur of twee Sonsbeek?
Gaat nog even spannend worden of ik de trein van 14.00 haal of die van 14.30
ik dacht altijd dat je een man wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik kom niet, hubbie heeft de middag vrijgenomen voor qualitytime![]()
met zulke tieten in je icon wel jaquote:
in dat geval zul je met mijn avatar ook geen twijfel hebben zeker...quote:
eh, nee...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in dat geval zul je met mijn avatar ook geen twijfel hebben zeker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |