daar zit je goed!quote:
Ik ben net verhuisd van Arnhem naar Wageningen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef OudFruit het volgende:
Wageningen, op kamers...maar als je (zoals ik) Amsterdam gewend bent, dan is Arnhem een verademing als je in Wageningen gewoond heb 3 jaar lang
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben in de ochtend nog wel in Utrecht maar dat moet niet echt een probleem zijn.
Even laptop thuis inleveren voor bier en dan kan ik wel rond een uur of twee in Sonsbeek zijn![]()
Lijkt me wel het gezelligste he? Ronde weide is rond deze tijd van het jaar volgens mij nog niet veel aan...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?
Zal ik daar dan 'smorgens even mijn honden laten schijten?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uur of twee lijkt me prima. Op de helling naast de Witte Villa?
Nee, jij gaat gewoon mee. Ik bel wel als ik voor je deur staquote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Zal ik daar dan 'smorgens even mijn honden laten schijten?
oehquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon mee. Ik bel wel als ik voor je deur sta
Tuurlijk. Geen bier, geen meet, simpel.quote:
wat is homosueel?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
ja, witte wijn komt helemáál niet homosueel over...![]()
(sorry, ben aan het bitchen want ik mag niet mee)
Trouwens, Garrison... Klik eens hierquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
nou, witte wijn dus, om maar eens een voorbeeld te noemen.
C O O O O O L L L L ! ! ! !quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Trouwens, Garrison... Klik eens hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |