Game Onquote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
en nu is t gedaan met die stomme kloons, puh!
Is dit dan deel 4?quote:
nee goh, ook eens in me profiel gekeken?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ja die ander moet dicht om vieswijfje (t is vast een man) te killen!
feel the lovequote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ja die ander moet dicht om vieswijfje (t is vast een man) te killen!
schelden is nergens voor nodigquote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee goh, ook eens in me profiel gekeken?
ga janken, gekruld stuk kuthaar
MURP hoeveel kloons heb je eigenlijk?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef purm het volgende:
JA
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
MURP hoeveel kloons heb je eigenlijk?![]()
Meer dan 384?quote:
ik denk dat ik maar gewoon een biertje in de zon ga drinkenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef Vieswijfje het volgende:
omdat viswijfje nou zo raar doet is t net of jullie mij zo naar vinden
dat zij of misschien wel hij me account heeft nou ja das ook niet leuk maar t is nog veel niet leuker dat iedereen zo naar tegen MIJ doet![]()
bier!!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar gewoon een biertje in de zon ga drinken
daar raak ik minder verward van
Zelfs ik snap de zinsconstucties nietquote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef Vieswijfje het volgende:
omdat viswijfje nou zo raar doet is t net of jullie mij zo naar vinden
dat zij of misschien wel hij me account heeft nou ja das ook niet leuk maar t is nog veel niet leuker dat iedereen zo naar tegen MIJ doet![]()
quote:
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfjequote:
quote:
nou je bent in iedergeval heel populair geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfje![]()
wat vind jij er van? me zus zegt dat ik t als compliment moet zien dat ze me nadoen maar ik vind t maar lastig![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfje![]()
wat vind jij er van? me zus zegt dat ik t als compliment moet zien dat ze me nadoen maar ik vind t maar lastig![]()
kut, typfoutquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal GEEN ZUS!!!
jij nepper!!!hahaa noiu kan iedereen zien dat ik echt ben
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Hahahahahahaha11111111111122222221111111unoeinz[afbeelding]
wees is aardig en geef me wachtwoord terug? please?quote:
In Sommige wereldsteden wel...................duhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Vieswijfje het volgende:
hahaa boodschappen op zondag
dat ken toch niet?
www.albert.nl?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat ff mn boodschappen halen dan hoef ik hier geen bal te missen
MURP is een gmailaccount aan het makenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef KritischeMassa het volgende:
volgens mij hebben jullie haar weggejaagd
volgens mij was het een kloon
maar wel een leuke
ik heb heul geen gaymailquote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
MURP is een gmailaccount aan het makenDadelijk heeft die 100 kloons
![]()
Ben geen koe die geld schijt......ben zo weg nog ff snel mn mp3 spelert vullen met oude liedjes.quote:
Zuig mijn klamme ballen, jij BENT murpquote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
ik was even ontbijten.. en nu ben ik er weer.
wel opvallen dat murp zich al die tijd ook stil hield maar vrees dat ie dat doet om iedereen in de waan te laten dat ik een bedenksel van hem ben
ontbijten om 14:00 uur tot 15:00 uur???quote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
ik was even ontbijten.. en nu ben ik er weer.
wel opvallen dat murp zich al die tijd ook stil hield maar vrees dat ie dat doet om iedereen in de waan te laten dat ik een bedenksel van hem ben
Vergeet je niet dat je Murp niet bent ?quote:
nou poe heyquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:21 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben echt trots. Tenslotte ben ik begonnen met het nieuwe topic en de ode....
Het wordt nog wel eens wat met mij
* Strychnine snapt er overigens nog steeds geen hol van, of zit gewoon in haar ontkenningsfase.
Wil je even niet zo raar doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef KritischeMassa het volgende:
jij bent ook een kloon van murp
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben echt geen kloon nee
en hallo, ik ben ook verward
cog-ni-tiefquote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef KritischeMassa het volgende:
jullie maken mij helemaal geschift
aaaarg
ik heb maar beperkte cognitieve vermogens
heb medelijden
het is yvonnequote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine geeft nog steeds yvonne de schuld ervan.
Zij had het bewijs
En wil het niet delen -.-
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nou dat zeiden ze bij het pieterbaan centrum
hadden ze je maar gehoudenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nou dat zeiden ze bij het pieterbaan centrum
Zei zegt van welquote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef Viswijfje het volgende:
Yvonne kan idd bewijzen dat ik murp niet ben!! (en daar heb ik heel wat voor over)!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
Dat is misbruik maken van de situatie!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en jij ook
ik geloof niemand meer
ik zag een kansjequote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de situatie!
ik heb alles van gisteravond gelezen en Yvonne zegt niet dat ik murp bentquote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor jequote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Graagquote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor je
hij bedoelde pieterburenquote:
Zit je me nu met een zeehond te vergelijken?quote:
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??
pinkie-swear!!
Jij bent wel echt hequote:Op zondag 25 maart 2007 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Was ik weer........
meer iemand die aan een falluszweer doetquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?
Ik kom er een fallus voor tekort.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
meer iemand die aan een falluszweer doet
daar heb ik ooit gekampeerdquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben uniek!!!!!!! En net goddomme bijna de maas in gewaaid!!
Ja en?? Ik woon op steenworp van de maas...............das nog beter dan paar nachtjes in een verrot tentje met visluchtquote:
neequote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef KritischeMassa het volgende:
ow ja viswijf, hele andere wereld natuurlijk
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maaruh waar aan de Maas, Rotterdam, Maastricht of een ander kutdorp aan de maas?
Ik zou hem houden jaquote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
doe nou voorzichtig, je weet hoe dat gaat met lenen
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.
Ze speelt bij Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!
Hij?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.
Gelukkig maar dat ik er dan nog in magquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!
tofquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
Nee, was een klein dorpje met boerderijen enzo.. vet schattig! weet ff de naam niet meer maar t was aan de maas, zal t wel ff navragen..
O trouwens mocht t nog niet duidelijk zijn: ik blijf!
en geklier en gekloon maakt me alleen maar sterker want ik weet zelf wel wat ik waard ben![]()
![]()
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denkenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
Nee, was een klein dorpje met boerderijen enzo.. vet schattig! weet ff de naam niet meer maar t was aan de maas, zal t wel ff navragen..
en geklier en gekloon maakt me alleen maar sterker want ik weet zelf wel wat ik waard ben![]()
![]()
Feyenoorders mogen altijd erin lijkt me logisch!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik er dan nog in mag
je hebt in iedergeval een berg naamtopics...dat doen de meesten (waaronder ik) je niet naquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
![]()
69quote:
Ik heb er goddomme nog geen 1quote:Op zondag 25 maart 2007 16:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je hebt in iedergeval een berg naamtopics...dat doen de meesten (waaronder ik) je niet na
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denken![]()
![]()
,was de ontmaading zwaar?
![]()
zelfs ik heb er 1 gehadquote:
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!quote:
open eens een topic over breezers enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!
je bent voor feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!
is ie afgelopen dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denken![]()
![]()
,was de ontgroening zwaar?
-1 - 0quote:
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aanquote:
ja gek straks ben ik hem voor is hij geownedquote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aan![]()
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja gek straks ben ik hem voor is hij geowned
Murp=booschappen doenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaal
en purmquote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef Strychnine het volgende:
en viswijf en vieswijf dus ook
en lekker_dingetje.
Kunnen wij dat niet voor haar doen??quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Murp zou een vrijwillige banaanvraag moeten doen.
banaanquote:
slechte combi,quote:Op zondag 25 maart 2007 17:34 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat viswijfje wel van bananen houdt.
Moet ik je helemaal gelijk in geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
slechte combi,
banaan en vis, dan beter een frisse komkommer
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet ik je helemaal gelijk in geven.
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet ik je helemaal gelijk in geven.
Janou, ik zeg soms heul slimme dingenquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
das ruim 2,5 uur geledenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:54 schreef Viswijfje het volgende:
eindelijk rust!!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
das ruim 2,5 uur geleden
als ze maar niet de deur van de koelkast achter zich heeft laten dichtvallen
het wordt dan donker en dan vind ze de uitgang nooit meer
![]()
rip aan de nabestaandenquote:
En wat heb jij op je geweten?!quote:
Cute dat is wel aardig van jullie, zo voelt ze zich een beetje thuis.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]
Wij doen niks behalve soms wat plaatjes plaatsen en lieve dingen zeggen Yvonne![]()
![]()
Dat doet ze pas als het hier blauw ziet van de rook en ruikt naar al die ranzige breezertroep van drquote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cute dat is wel aardig van jullie, zo voelt ze zich een beetje thuis.
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je goed had gelezen had je ook gezien dat ik niet hou van jonges die over me tieten pratenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef leolinedance het volgende:
He viswijfje, ik lees in je fotoboek iets over fraaie tetten![]()
Waar kan ik deze bezichtigen?
Ja, maar eerst aansporen en daarna gaan klagen is ook geen optie. Je zegt zelf dat ze zo mooi zijn enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 22:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als je goed had gelezen had je ook gezien dat ik niet hou van jonges die over me mijn tieten praten![]()
Wij denken dat ze een kloon = van Murp en om te bewijzen dat ze dat niet is moet ze dr tieten posten maar ze weigerde al paar dagenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar eerst aansporen en daarna gaan klagen is ook geen optie. Je zegt zelf dat ze zo mooi zijn enzo![]()
Dan maar een vraag aan de 'fans': Zijn Viswijfjes tetten ergens te bezichtigen op een foto? Want ik neem aan dat jullie haar niet belagen zonder iets gezien te hebben![]()
ik heb liever dat jullie denken dat ik een kloon ben dan een hoer die zomaar haar tieten showt aan alles en iedereen dus naar die fotos kun je schudden!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wij denken dat ze een kloon = van Murp en om te bewijzen dat ze dat niet is moet ze dr tieten posten maar ze weigerde al paar dagen![]()
Nee, om in de gang te zetten natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Prins gezocht, paard geen bezwaar
Is dat paard om op te eten??
Zo'n grote gang hek niet, ben maar student hequote:Op zondag 25 maart 2007 22:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, om in de gang te zetten natuurlijk
wat ben jij een hardcore feminist zegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb liever dat jullie denken dat ik een kloon ben dan een hoer die zomaar haar tieten showt aan alles en iedereen dus naar die fotos kun je schudden!
Ik ben heul geen kloonquote:Op zondag 25 maart 2007 22:56 schreef Strychnine het volgende:
yvonne heeft half en half bevestigt ook dat ze een kloon is, en murp/prum/viswijfje hebben wel eens antwoord voor elkaar gegeven, dus het is een topkloon waarschijnlijk
ik bedoelde dusquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat ben jij een hardcore feminist zeg
vriendjes?, dus je neukt elke avond met een ander?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lach maar, ik heb gewoon principes en daar ben ik heel fier op!
@ Yvonne: goeienavond lieve Yvonne, kun jij me vriendjes even vertellen dat ik geen kloon van murp ben??
kloon vanJJDJ1984 dan visdoos??quote:Op zondag 25 maart 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lach maar, ik heb gewoon principes en daar ben ik heel fier op!
@ Yvonne: goeienavond lieve Yvonne, kun jij me vriendjes even vertellen dat ik geen kloon van murp ben??
Welneequote:Op zondag 25 maart 2007 23:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
ik bedoelde dus
yvonne heeft ook half en half bevestigd dat ze een kloon is
yvonne heeft ook half en half bevestigd dat viswijfje een kloon is
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vriendjes?, dus je neukt elke avond met een ander?
Aaaaaar... does "geen kloon" work for you????quote:
laat weer eens zien hoe trouw jij bentquote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoelde jullie..me bedgenoten weten donders goed dat ik geen kloon ben
![]()
Jouw bedgenoten zijn van plastic tochquote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoelde jullie..me bedgenoten weten donders goed dat ik geen kloon ben
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
laat weer eens zien hoe trouw jij bent![]()
ik ben murp nietquote:Op zondag 25 maart 2007 23:47 schreef zquing het volgende:
ben je nogsteeds niet moe van je kloon murp?
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef leolinedance het volgende:
WTF 111 posts gemiddeld per dag!!![]()
Dat is meer dan Tong80Ga je dat volhouden?
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoelde jullie..me bedgenoten klanten weten donders goed dat ik geen kloon ben
![]()
Waar kom jij vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
denk het niet, ik in me eerste weekend keienthousiast en toen stond ik op166 per dag ofzow, sindsdien is t elke dag n beetje minder geworden, dus over n paar weken sta ik gewoon op 50 per dag ofzow
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 05:35 schreef KritischeMassa het volgende:
sjees wat vroeg
kut uur
gelukkig is viswijf nog boven water gekomen
har har har har (een woordgrap viswijf<->boven water hi-la-risch)
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ga elke morgen Viswijf uitschelden.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef TJDoornbos het volgende:
jaloers op jouw??? dan moet je echt gestoord in je hoofd zijn
Heb geen hekel aan je zoals ik aan ajaxieden heb ofzo hoor maar jouw stangen is wel een vorm van vermaakquote:Op maandag 26 maart 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet nie waarom jij zon hekel aan mij hebt maar t slaat nerges op wat je allemaal zegt
![]()
kut,verkeerd topicquote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
sterf
Of liever gezegd, prumquote:Op maandag 26 maart 2007 10:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Of liever gezegd, MURP
ik heb nog een leuke foto van jequote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je hoerenhoofd![]()
Optyfen met je kut klonen![]()
quote:
opbokken, kutbruggerquote:Op maandag 26 maart 2007 11:16 schreef lekker_dingetje het volgende:
ik heb ook nog een leuke foto van je, misschien dat ik m wel mag postenvuile kuthomo
Heeft hij ook een hoerenhoofd dan?quote:
Hij heeft idd een foto van mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:17 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Heeft hij ook een hoerenhoofd dan?
Leuk dat hier gechanteerd word![]()
![]()
Waarom zou ik NJ mailen?? Laat die foto gewoon in Metro/spits/AD/Televaag/Trouw en de Pers zettenquote:
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hij heeft idd een foto van mij.
maar diegene die hem post krijgt een ban.
En dat weet Murp dondersgoed, hij naait je een oor aan, niet doen dus![]()
Niet nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef lekker_dingetje het volgende:
[..]
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...
rot eens op moraalridderquote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef lekker_dingetje het volgende:
[..]
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...
Die reclamequote:Op maandag 26 maart 2007 11:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
rot eens op moraalridder, ga om breezers schooien ofzo
![]()
![]()
de "normale" mag wel toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik raad je aan hem niet te posten.
wdf?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die reclame
dat die eigenlijk met zijn zusje aan het cammen was![]()
![]()
Ja ueh die reclamequote:
NO WAIquote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja ueh die reclame
Ging zijn zusje de tieten laten zien op de webcam
maar dat wist hij niet.
En toen gingen ze eten. en toen zag hij het truitje wat zijn zusje aanhad en herkende die.
En toen keken ze zo elkaar aan van.
OWNED
Orly?
Y RLY
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar visquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
Anyway.. ik heb een vraag... wie noemt zich in hemelsnaam viswijfje?
Dat is toch vragen om problemen.....
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar vis
murp dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
Okee, daar kan ik me in vindenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar vis
Ikquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
jaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik![]()
is begonnen als grapje van vriendinnen omdat ik vis verkoop.. die noemde me al viswijf, maar omdat ik dat nogal ordi vond klinken heb ik er viswijfje van gemaakt voor het forum![]()
quote:
''quote:
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik![]()
is begonnen als grapje van vriendinnen omdat ik vis verkoop.. die noemde me al viswijf, maar omdat ik dat nogal ordi vond klinken heb ik er viswijfje van gemaakt voor het forum![]()
ja, erg he?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?
pwn??quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?
van Emmen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pwn??als je geklierd wordt bedoeld: nee hoor
tis gewoon een geintje en ik dee er zelf ook aan mee (zie tshirt op me foto
)
Ik ben gewoon het lekkerste viswijf van......<dorp naar keuse>
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
o, en voor een ode vind ik dit topic niet zo aardig
Gelezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef yvonne het volgende:
Ik word een beetje moe van dit gekloon en gescheld,
en dat is geen best teken..
*Prullenbak opent*
jaquote:
quote:
Ik ben niet van het klonenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dag user-die-me-nog-een-beetje-normaal-behandelt-en-in-elk-geval-kloonloos-en-met-eigen-plaatje-door-het-leven-gaat
![]()
lui of nie, ik ben er al lang blij meequote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben niet van het klonen![]()
(lees: ik ben er te lui voor)
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lui of nie, ik ben er al lang blij mee![]()
ik hoeg je tieten helemaal niet te zienquote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
wanneer drinkt t nou eens door! (en nee ik ga me tieten nie showen)
Breezers doordrinken?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 26 maart 2007 18:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jeuh
ik dacht dat ik werd genegeerd
hoi
kloon van murp. houdt van vis en de poes ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Sextreme het volgende:
Viswijfje? Can some1 please fill me in here?![]()
![]()
Ik strijd voor zoveel mogelijk mensen met hetzelfde plaatje ennuh drink wat minder je ziet letters die niet in me naam staan, en die plak je erin en das een belediging voor de racer met dezelfde naam!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
o, en tjdoornebos, weet je nu echt niks beters dan ook al mijn plaatje te gebruiken?
ik ben geen kloon van murpquote:Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kloon van murp. houdt van vis en de poes ook.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |