je bent voor feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!
is ie afgelopen dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denken![]()
![]()
,was de ontgroening zwaar?
-1 - 0quote:
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aanquote:
ja gek straks ben ik hem voor is hij geownedquote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aan![]()
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja gek straks ben ik hem voor is hij geowned
Murp=booschappen doenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaal
en purmquote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef Strychnine het volgende:
en viswijf en vieswijf dus ook
en lekker_dingetje.
Kunnen wij dat niet voor haar doen??quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Murp zou een vrijwillige banaanvraag moeten doen.
banaanquote:
slechte combi,quote:Op zondag 25 maart 2007 17:34 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat viswijfje wel van bananen houdt.
Moet ik je helemaal gelijk in geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
slechte combi,
banaan en vis, dan beter een frisse komkommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |