neequote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef KritischeMassa het volgende:
ow ja viswijf, hele andere wereld natuurlijk
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maaruh waar aan de Maas, Rotterdam, Maastricht of een ander kutdorp aan de maas?
Ik zou hem houden jaquote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
doe nou voorzichtig, je weet hoe dat gaat met lenen
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.
Ze speelt bij Feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!
Hij?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:34 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als rotterdammer zijnde neem ik aan dat hij Rotterdam bedoeld.
Gelukkig maar dat ik er dan nog in magquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik bedoel Rotterdam jah maar lijkt me stug dat VW een toelatingsbewijs had.............Er word tegenwoordig nog maar selectief mensen de stad in gelaten!!!!
tofquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
Nee, was een klein dorpje met boerderijen enzo.. vet schattig! weet ff de naam niet meer maar t was aan de maas, zal t wel ff navragen..
O trouwens mocht t nog niet duidelijk zijn: ik blijf!
en geklier en gekloon maakt me alleen maar sterker want ik weet zelf wel wat ik waard ben![]()
![]()
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denkenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
Nee, was een klein dorpje met boerderijen enzo.. vet schattig! weet ff de naam niet meer maar t was aan de maas, zal t wel ff navragen..
en geklier en gekloon maakt me alleen maar sterker want ik weet zelf wel wat ik waard ben![]()
![]()
Feyenoorders mogen altijd erin lijkt me logisch!!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik er dan nog in mag
je hebt in iedergeval een berg naamtopics...dat doen de meesten (waaronder ik) je niet naquote:Op zondag 25 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hij?![]()
![]()
69quote:
Ik heb er goddomme nog geen 1quote:Op zondag 25 maart 2007 16:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
je hebt in iedergeval een berg naamtopics...dat doen de meesten (waaronder ik) je niet na
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denken![]()
![]()
,was de ontmaading zwaar?
![]()
zelfs ik heb er 1 gehadquote:
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!quote:
open eens een topic over breezers enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!
je bent voor feyenoordquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat doe ik dan ook verkeerd??? krijg nogal eens een moderatie enzo........dus lijk me aan alle eisen te voldoen!!
is ie afgelopen dan??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
precies wat we nodig hebben, een vrouw die in staat is te denken![]()
![]()
,was de ontgroening zwaar?
-1 - 0quote:
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!quote:
Vertel mij watquote:Op zondag 25 maart 2007 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat feit alleen al is een topic waard want wij (feyenoordfans) rennen niet weg als we verliezen!!
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aanquote:
ja gek straks ben ik hem voor is hij geownedquote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kloon heeft Murp nog niet, maak hem maae snel ff aan![]()
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja gek straks ben ik hem voor is hij geowned
Murp=booschappen doenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waar is murp/vieswijf/vismuts enzo al tijdje koest allemaal
en purmquote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef Strychnine het volgende:
en viswijf en vieswijf dus ook
en lekker_dingetje.
Kunnen wij dat niet voor haar doen??quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Murp zou een vrijwillige banaanvraag moeten doen.
banaanquote:
slechte combi,quote:Op zondag 25 maart 2007 17:34 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat viswijfje wel van bananen houdt.
Moet ik je helemaal gelijk in geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
slechte combi,
banaan en vis, dan beter een frisse komkommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |