jij sport teminstequote:Op zondag 25 maart 2007 13:31 schreef purm het volgende:
dood moe
heb hier 4 laptops aan, ren van de een naar de ander
maar ik heb wel een leven
Mail Danny je tieten...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
jij sport teminste
ik ben al de hele ochtend aan het uizoeken hoe ik me naam terug krijg
hij spoort nietquote:Op zondag 25 maart 2007 13:34 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
jij sport teminste
ik ben al de hele ochtend aan het uizoeken hoe ik me naam terug krijg
quote:
ik krijg er geen genoeg vanquote:Op zondag 25 maart 2007 13:35 schreef Blue_ei het volgende:
Waar blijft het Epiloog van viswijfje![]()
Ben der goed zat!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:35 schreef Blue_ei het volgende:
Waar blijft het Epiloog van viswijfje![]()
Ben der goed zat!![]()
als je nu geen kloon was zou ik medelijden met je hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is niet mijn schuld dat iedereen me nadoet.. ik wil gewoon lekker meelezen en spelen op t forum
![]()
dan moet je niet op ONZ zijn, hier moet je laren meelurken en studeren welke users uit te schelden en welke users te respecterenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is niet mijn schuld dat iedereen me nadoet.. ik wil gewoon lekker meelezen en spelen op t forum
![]()
zeg het nou maar je bent yvonnequote:Op zondag 25 maart 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als je nu geen kloon was zou ik medelijden met je hebben
maar je bent gewoon murp,prum mpru weet ik het hoeveel email accounts moet gast hebben
Dan kan je mooi spelen met Tonks!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan moet je niet op ONZ zijn, hier moet je laren meelurken en studeren welke users uit te schelden en welke users te respecteren
ga naar PUB
genoegquote:Op zondag 25 maart 2007 13:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als je nu geen kloon was zou ik medelijden met je hebben
maar je bent gewoon murp,prum mpru weet ik het hoeveel email accounts moet gast hebben
waarom doe je zo naar tegen me?quote:
Je bent een kloon van JJDJ1984 volgens mij want hij is al dagen zoek en sindsdien ben jij erquote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zweer echt op al me spullen en zelfs me familie dat ik geen murp ben!
Vraag het desnoods na bij iemand van de forumadministratie, ik ben echt 100% niet murp![]()
Die liegen ookquote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Vraag het desnoods na bij iemand van de forumadministratie, ik ben echt 100% niet murp![]()
U hebt gezocht op discrimenatie:quote:Op zondag 25 maart 2007 13:43 schreef purm het volgende:
[..]
waarom doe je zo naar tegen me?
ik probeer gewoon mee te doen?
het is gewoon discrimenatie
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een simpele kloon. Denk je dat we totally noob zijn ofzoquote:
ja volgens mij is dat VW d'r manier van discriminatie schrijvenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
U hebt gezocht op discrimenatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:47 schreef Bullebak het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een simpele kloon. Denk je dat we totally noob zijn ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vieswijfje komt tenminste eerlijk en oprecht over.
ik ben geen kloon van murpquote:Op zondag 25 maart 2007 13:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja volgens mij is dat VW d'r manier van discriminatie schrijven
het is dus een kloon van murp
wat doe ik het goed he?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:46 schreef Vieswijfje het volgende:
is het murp die me account heb gestolen?
ik dacht dat murp mij juist leuk vondik ben ook veel te goed van vetrouwen alstijd stink ik er in
![]()
klopt ,maar ik heb je doorquote:
Fijnquote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
ik dacht dat je het WEL begreep
ik ga maar wat anders doen denk ik
hoi kloon van vieswijfquote:
Feestquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal GEEN ZUS!!!
jij nepper!!!hahaa noiu kan iedereen zien dat ik echt ben
nee ik zeg het toch, gefliptequote:
BIER EN TIETEN!!!quote:
hoeft ook nietquote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef KritischeMassa het volgende:
over wie gaat het nu eigenlijk
die murp figuur is wel echt heel populair geloof ik.....ik snap er geen reet meer van hier
ik snap het ook nietquote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef KritischeMassa het volgende:
over wie gaat het nu eigenlijk
die murp figuur is wel echt heel populair geloof ik.....ik snap er geen reet meer van hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |