quote:
maar jij bent murp/prum/vismensquote:Op zondag 25 maart 2007 10:39 schreef Viswijfje het volgende:krijg nou wat... heeft murp weer gezeg dat ik ze kloon ben???
quote:
wehehe staat je scanner in de keuken, murpquote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NIET
* Viswijfje Viswijfje rent naar de keuken om haar paspoort in te scannen![]()
nee maar me paspoort welquote:Op zondag 25 maart 2007 10:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wehehe staat je scanner in de keuken, murp
post dan maar ook meteen die van prum en murpquote:Op zondag 25 maart 2007 10:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
NIET
* Viswijfje Viswijfje rent naar de keuken om haar paspoort in te scannen![]()
Vergeet je niet dat je Murp niet bent ?quote:
toch lesbiequote:Op zondag 25 maart 2007 11:10 schreef Viswijfje het volgende:
ja vergeet maar wat ik zei, want die foto op me paspoort is kei nasty![]()
heb ff een leukere foto van mij en een vriendin gescand.. ook goed?
EEN vriendin.. dat maakt me nog nie lesbiequote:
Ik las verkeerd ik zag staan MIJN vriendinquote:Op zondag 25 maart 2007 11:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
EEN vriendin.. dat maakt me nog nie lesbie![]()
ohquote:Op zondag 25 maart 2007 11:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik las verkeerd ik zag staan MIJN vriendin![]()
Hey, dat heb ik niet geschreven!!!quote:
whehehehehequote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef Viswijfje het volgende:
prum ik wil me plaatje terug! daar heb ik kei hard op gewerkt!
neequote:Op zondag 25 maart 2007 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
viswijfje is toch wel een kloon he, anders is dit echt heel grappig
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:45 schreef KopieerMachine het volgende:
Viswijfje = murp.
Kijk.
Bij prum staat
=murp
en nu staat er = geen Murp!!!!!
Dus die ''='' verraad hem.
Dus nu moet murp gestenigd worden
pffffquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Viswijfje het volgende:
ik krijg gewoon een ode![]()
dank je mtijn.. maar uhm, ik heb jou toch nie eerder gezien of heb je n nieuw plaatje?
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:07 schreef KritischeMassa het volgende:
wehehehe geen breezah?
[afbeelding]
en welke ben jij nou?
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:11 schreef KritischeMassa het volgende:
ik geloof je nog steeds niet
prum is gewoon een partyflock fobo aan het leegrovenschatje hoor
ik strooi niet met murp, hijj heeft het steeds over mijquote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen die zo snel mogelijk willen integreren hier op Fok!, door maar veel met andermans username en lofuitingen te strooien
hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik strooi niet met murp, hijj heeft het steeds over mij![]()
nou omdat vanaf de dag dat ik hier ben iedereen riep "hai murp" "jij bent een kloon van murp' en nou vind murp t leuk om te doen alsof dat ook zo is maar zo neemt niemand me dus meer serieusquote:
ben jij toevallig een columnist van GeenStijl?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou omdat vanaf de dag dat ik hier ben iedereen riep "hai murp" "jij bent een kloon van murp' en nou vind murp t leuk om te doen alsof dat ook zo is maar zo neemt niemand me dus meer serieus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:25 schreef Viswijfje het volgende:
nou omdat vanaf de dag dat ik hier ben iedereen riep "hai murp" "jij bent een kloon van murp' en nou vind murp t leuk om te doen alsof dat ook zo is maar zo neemt niemand me dus meer serieus![]()
ja lach er maar om. zo is het toch helemaal niet leuk meer!?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |