quote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoelde jullie..me bedgenoten klanten weten donders goed dat ik geen kloon ben
![]()
Waar kom jij vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
denk het niet, ik in me eerste weekend keienthousiast en toen stond ik op166 per dag ofzow, sindsdien is t elke dag n beetje minder geworden, dus over n paar weken sta ik gewoon op 50 per dag ofzow
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 05:35 schreef KritischeMassa het volgende:
sjees wat vroeg
kut uur
gelukkig is viswijf nog boven water gekomen
har har har har (een woordgrap viswijf<->boven water hi-la-risch)
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ga elke morgen Viswijf uitschelden.
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:45 schreef TJDoornbos het volgende:
jaloers op jouw??? dan moet je echt gestoord in je hoofd zijn
Heb geen hekel aan je zoals ik aan ajaxieden heb ofzo hoor maar jouw stangen is wel een vorm van vermaakquote:Op maandag 26 maart 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet nie waarom jij zon hekel aan mij hebt maar t slaat nerges op wat je allemaal zegt
![]()
kut,verkeerd topicquote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
sterf
Of liever gezegd, prumquote:Op maandag 26 maart 2007 10:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Of liever gezegd, MURP
ik heb nog een leuke foto van jequote:Op maandag 26 maart 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je hoerenhoofd![]()
Optyfen met je kut klonen![]()
quote:
opbokken, kutbruggerquote:Op maandag 26 maart 2007 11:16 schreef lekker_dingetje het volgende:
ik heb ook nog een leuke foto van je, misschien dat ik m wel mag postenvuile kuthomo
Heeft hij ook een hoerenhoofd dan?quote:
Hij heeft idd een foto van mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:17 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Heeft hij ook een hoerenhoofd dan?
Leuk dat hier gechanteerd word![]()
![]()
Waarom zou ik NJ mailen?? Laat die foto gewoon in Metro/spits/AD/Televaag/Trouw en de Pers zettenquote:
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...quote:Op maandag 26 maart 2007 11:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hij heeft idd een foto van mij.
maar diegene die hem post krijgt een ban.
En dat weet Murp dondersgoed, hij naait je een oor aan, niet doen dus![]()
Niet nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef lekker_dingetje het volgende:
[..]
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...
rot eens op moraalridderquote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef lekker_dingetje het volgende:
[..]
ik zal eens goed de faq lezen als ik jou was...
Die reclamequote:Op maandag 26 maart 2007 11:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
rot eens op moraalridder, ga om breezers schooien ofzo
![]()
![]()
de "normale" mag wel toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik raad je aan hem niet te posten.
wdf?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die reclame
dat die eigenlijk met zijn zusje aan het cammen was![]()
![]()
Ja ueh die reclamequote:
NO WAIquote:Op maandag 26 maart 2007 11:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja ueh die reclame
Ging zijn zusje de tieten laten zien op de webcam
maar dat wist hij niet.
En toen gingen ze eten. en toen zag hij het truitje wat zijn zusje aanhad en herkende die.
En toen keken ze zo elkaar aan van.
OWNED
Orly?
Y RLY
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar visquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
Anyway.. ik heb een vraag... wie noemt zich in hemelsnaam viswijfje?
Dat is toch vragen om problemen.....
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar vis
murp dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
Okee, daar kan ik me in vindenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarschijnlijk een aandachtstrekker die veel schreeuwt en waarvan de kut stinkt naar vis
Ikquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef falloutboy het volgende:
duuuuss
jaquote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik![]()
is begonnen als grapje van vriendinnen omdat ik vis verkoop.. die noemde me al viswijf, maar omdat ik dat nogal ordi vond klinken heb ik er viswijfje van gemaakt voor het forum![]()
quote:
''quote:
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik![]()
is begonnen als grapje van vriendinnen omdat ik vis verkoop.. die noemde me al viswijf, maar omdat ik dat nogal ordi vond klinken heb ik er viswijfje van gemaakt voor het forum![]()
ja, erg he?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?
pwn??quote:Op maandag 26 maart 2007 13:31 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Dus je werd al gepwnd door je vriendinnen?
van Emmen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pwn??als je geklierd wordt bedoeld: nee hoor
tis gewoon een geintje en ik dee er zelf ook aan mee (zie tshirt op me foto
)
Ik ben gewoon het lekkerste viswijf van......<dorp naar keuse>
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef Viswijfje het volgende:
o, en voor een ode vind ik dit topic niet zo aardig
Gelezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef yvonne het volgende:
Ik word een beetje moe van dit gekloon en gescheld,
en dat is geen best teken..
*Prullenbak opent*
jaquote:
quote:
Ik ben niet van het klonenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dag user-die-me-nog-een-beetje-normaal-behandelt-en-in-elk-geval-kloonloos-en-met-eigen-plaatje-door-het-leven-gaat
![]()
lui of nie, ik ben er al lang blij meequote:Op maandag 26 maart 2007 16:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben niet van het klonen![]()
(lees: ik ben er te lui voor)
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lui of nie, ik ben er al lang blij mee![]()
ik hoeg je tieten helemaal niet te zienquote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
wanneer drinkt t nou eens door! (en nee ik ga me tieten nie showen)
Breezers doordrinken?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 26 maart 2007 18:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
jeuh
ik dacht dat ik werd genegeerd
hoi
kloon van murp. houdt van vis en de poes ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Sextreme het volgende:
Viswijfje? Can some1 please fill me in here?![]()
![]()
Ik strijd voor zoveel mogelijk mensen met hetzelfde plaatje ennuh drink wat minder je ziet letters die niet in me naam staan, en die plak je erin en das een belediging voor de racer met dezelfde naam!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
o, en tjdoornebos, weet je nu echt niks beters dan ook al mijn plaatje te gebruiken?
ik ben geen kloon van murpquote:Op maandag 26 maart 2007 20:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kloon van murp. houdt van vis en de poes ook.
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:23 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik BEN GEEN MURP![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |