Game Onquote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
en nu is t gedaan met die stomme kloons, puh!
Is dit dan deel 4?quote:
nee goh, ook eens in me profiel gekeken?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ja die ander moet dicht om vieswijfje (t is vast een man) te killen!
feel the lovequote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
ja die ander moet dicht om vieswijfje (t is vast een man) te killen!
schelden is nergens voor nodigquote:Op zondag 25 maart 2007 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee goh, ook eens in me profiel gekeken?
ga janken, gekruld stuk kuthaar
MURP hoeveel kloons heb je eigenlijk?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef purm het volgende:
JA
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
MURP hoeveel kloons heb je eigenlijk?![]()
Meer dan 384?quote:
ik denk dat ik maar gewoon een biertje in de zon ga drinkenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef Vieswijfje het volgende:
omdat viswijfje nou zo raar doet is t net of jullie mij zo naar vinden
dat zij of misschien wel hij me account heeft nou ja das ook niet leuk maar t is nog veel niet leuker dat iedereen zo naar tegen MIJ doet![]()
bier!!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar gewoon een biertje in de zon ga drinken
daar raak ik minder verward van
Zelfs ik snap de zinsconstucties nietquote:Op zondag 25 maart 2007 13:33 schreef Vieswijfje het volgende:
omdat viswijfje nou zo raar doet is t net of jullie mij zo naar vinden
dat zij of misschien wel hij me account heeft nou ja das ook niet leuk maar t is nog veel niet leuker dat iedereen zo naar tegen MIJ doet![]()
quote:
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfjequote:
quote:
nou je bent in iedergeval heel populair geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfje![]()
wat vind jij er van? me zus zegt dat ik t als compliment moet zien dat ze me nadoen maar ik vind t maar lastig![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:52 schreef Viswijfje het volgende:
oke, ik dacht even dat je reageerde op vieswijfje![]()
wat vind jij er van? me zus zegt dat ik t als compliment moet zien dat ze me nadoen maar ik vind t maar lastig![]()
kut, typfoutquote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Vieswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb helemaal GEEN ZUS!!!
jij nepper!!!hahaa noiu kan iedereen zien dat ik echt ben
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Hahahahahahaha11111111111122222221111111unoeinz[afbeelding]
wees is aardig en geef me wachtwoord terug? please?quote:
In Sommige wereldsteden wel...................duhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Vieswijfje het volgende:
hahaa boodschappen op zondag
dat ken toch niet?
www.albert.nl?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie gaat ff mn boodschappen halen dan hoef ik hier geen bal te missen
MURP is een gmailaccount aan het makenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:16 schreef KritischeMassa het volgende:
volgens mij hebben jullie haar weggejaagd
volgens mij was het een kloon
maar wel een leuke
ik heb heul geen gaymailquote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
MURP is een gmailaccount aan het makenDadelijk heeft die 100 kloons
![]()
Ben geen koe die geld schijt......ben zo weg nog ff snel mn mp3 spelert vullen met oude liedjes.quote:
Zuig mijn klamme ballen, jij BENT murpquote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
ik was even ontbijten.. en nu ben ik er weer.
wel opvallen dat murp zich al die tijd ook stil hield maar vrees dat ie dat doet om iedereen in de waan te laten dat ik een bedenksel van hem ben
ontbijten om 14:00 uur tot 15:00 uur???quote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
ik was even ontbijten.. en nu ben ik er weer.
wel opvallen dat murp zich al die tijd ook stil hield maar vrees dat ie dat doet om iedereen in de waan te laten dat ik een bedenksel van hem ben
Vergeet je niet dat je Murp niet bent ?quote:
nou poe heyquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:21 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben echt trots. Tenslotte ben ik begonnen met het nieuwe topic en de ode....
Het wordt nog wel eens wat met mij
* Strychnine snapt er overigens nog steeds geen hol van, of zit gewoon in haar ontkenningsfase.
Wil je even niet zo raar doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:22 schreef KritischeMassa het volgende:
jij bent ook een kloon van murp
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben echt geen kloon nee
en hallo, ik ben ook verward
cog-ni-tiefquote:Op zondag 25 maart 2007 15:27 schreef KritischeMassa het volgende:
jullie maken mij helemaal geschift
aaaarg
ik heb maar beperkte cognitieve vermogens
heb medelijden
het is yvonnequote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine geeft nog steeds yvonne de schuld ervan.
Zij had het bewijs
En wil het niet delen -.-
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nou dat zeiden ze bij het pieterbaan centrum
hadden ze je maar gehoudenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nou dat zeiden ze bij het pieterbaan centrum
Zei zegt van welquote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef Viswijfje het volgende:
Yvonne kan idd bewijzen dat ik murp niet ben!! (en daar heb ik heel wat voor over)!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
Dat is misbruik maken van de situatie!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en jij ook
ik geloof niemand meer
ik zag een kansjequote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de situatie!
ik heb alles van gisteravond gelezen en Yvonne zegt niet dat ik murp bentquote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor jequote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Graagquote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor je
hij bedoelde pieterburenquote:
Zit je me nu met een zeehond te vergelijken?quote:
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??
pinkie-swear!!
Jij bent wel echt hequote:Op zondag 25 maart 2007 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Was ik weer........
meer iemand die aan een falluszweer doetquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?
Ik kom er een fallus voor tekort.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
meer iemand die aan een falluszweer doet
daar heb ik ooit gekampeerdquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben uniek!!!!!!! En net goddomme bijna de maas in gewaaid!!
Ja en?? Ik woon op steenworp van de maas...............das nog beter dan paar nachtjes in een verrot tentje met visluchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |