hadden ze je maar gehoudenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja nou dat zeiden ze bij het pieterbaan centrum
Zei zegt van welquote:Op zondag 25 maart 2007 15:50 schreef Viswijfje het volgende:
Yvonne kan idd bewijzen dat ik murp niet ben!! (en daar heb ik heel wat voor over)!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
Dat is misbruik maken van de situatie!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en jij ook
ik geloof niemand meer
ik zag een kansjequote:Op zondag 25 maart 2007 16:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is misbruik maken van de situatie!
ik heb alles van gisteravond gelezen en Yvonne zegt niet dat ik murp bentquote:Op zondag 25 maart 2007 15:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zei zegt van wel
En Yvonne was toch een soort van heilig enzo?
Wordt dus toch tieten posten
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor jequote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Graagquote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik heb het nummer van het pieterbaan centrum voor je
hij bedoelde pieterburenquote:
Zit je me nu met een zeehond te vergelijken?quote:
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??quote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine denkt dat ze zich maar gewoon helemaal terug trekt.
Die verwarring, die verwarring!
Iemand, bel de crisisdienst voor me
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je kunt mij toch ook gewoon op me woord geloven??
pinkie-swear!!
Jij bent wel echt hequote:Op zondag 25 maart 2007 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Was ik weer........
meer iemand die aan een falluszweer doetquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Lijk ik op iemand die aan pinkie swear doet?
Ik kom er een fallus voor tekort.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
meer iemand die aan een falluszweer doet
daar heb ik ooit gekampeerdquote:Op zondag 25 maart 2007 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben uniek!!!!!!! En net goddomme bijna de maas in gewaaid!!
Ja en?? Ik woon op steenworp van de maas...............das nog beter dan paar nachtjes in een verrot tentje met visluchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |