New York, Parijs, Leipzig, Istanbul, Madrid, Rio de Janeiro, Moskou, Londen of Havana.
quote:new york, Londen en istanbul wegens terrorisme dreiging NIET
Op vrijdag 28 november 2003 16:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie krijgt volgens jou de Olympische Spelen van 2012?New York, Parijs, Leipzig, Istanbul, Madrid, Rio de Janeiro, Moskou, Londen of Havana.
Verder hangt het ervan af wie hem in 2008 heeft gehad.. zelf denk ik dat Parijs of Madrid hoge ogen gooien.. als 2008 ook in europa is, dan Moskou
quote:2008 is in Peking.
Op vrijdag 28 november 2003 16:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
new york, Londen en istanbul wegens terrorisme dreiging NIET
Havana lijkt me ook niet...Verder hangt het ervan af wie hem in 2008 heeft gehad.. zelf denk ik dat Parijs of Madrid hoge ogen gooien.. als 2008 ook in europa is, dan Moskou
Parijs lijkt mij inderdaad de meest waaschijnlijke optie.
Maar gevoelsmatig kies ik voor Rio de Janeiro.
quote:precies...in de matenhal misschien
Op vrijdag 28 november 2003 16:22 schreef piertje2 het volgende:
Apeldoorn?
quote:Verkiezing in de zomer van 2005, rond die tijd zal dit topic wel omhoog worden gekickt
Op vrijdag 28 november 2003 16:23 schreef tong80 het volgende:
Terugvindt post voor rond die tijd.
quote:Help me herinneren en misschien heb je rond die tijd wel een avater.
Op vrijdag 28 november 2003 16:26 schreef Leatherface het volgende:[..]
Verkiezing in de zomer van 2005, rond die tijd zal dit topic wel omhoog worden gekickt
quote:Wie weet.
Op vrijdag 28 november 2003 16:28 schreef tong80 het volgende:[..]
Help me herinneren en misschien heb je rond die tijd wel een avater.
wat is overigens jouw voorkeur?
quote:Havana.
Op vrijdag 28 november 2003 16:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Wie weet.
wat is overigens jouw voorkeur?
Want dat zou betekenen dat Cuba een vrij land is geworden.
2005?
wat is verder het doel van dit topic dan? aangezien er ook pas 3 steden genomineerd zijn.
quote:Het doel is een slotjes ceremonie.
Op vrijdag 28 november 2003 19:25 schreef mitt het volgende:
Wanneer wordt dit eigenlijk bekend gemaakt2005?
wat is verder het doel van dit topic dan? aangezien er ook pas 3 steden genomineerd zijn.
quote:Als 2008 ook in europa is, dan Moskou -
Op vrijdag 28 november 2003 16:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
new york, Londen en istanbul wegens terrorisme dreiging NIET
Havana lijkt me ook niet...Verder hangt het ervan af wie hem in 2008 heeft gehad.. zelf denk ik dat Parijs of Madrid hoge ogen gooien.. als 2008 ook in europa is, dan Moskou
dat deden dus: Havana (CUB), Istanbul (TUR), Leipzig (GER), London (GBR), Madrid (ESP), Moscow (RUS), New York (USA), Paris (FRA), and Rio de Janeiro (BRA).
Leipzig heeft een eigen site zelfs: http://www.olympia-in-sachsen-2012.de/
ondanks dat het niet zo'n grote stad is als bijvoorbeeld NY moet ik zeggen dat ze alles toch redleijk in de stad kwijt kunnen. Maar ik denk dat Leipzig opzich te klein wordt bevonden. Bovendien lijkt me dat Europa nog niet aan de beurt is. Ik geef op het eertse oog Rio of NY wel een goede kans
quote:ja midden 2005
Op maandag 19 januari 2004 22:05 schreef Heero het volgende:
Wanneer wordt de beslissing eigenlijk genomen? Ergens volgend jaar zeker?
New York heeft wel hele mooie plannenquote:OC tempert hoop New York
LONDEN (ANP/RTR) - Slechts 59 procent van de inwoners van New York steunt zijn stad in het streven in 2012 gastheer te zijn van de Olympische Spelen. Dat bleek vandaag uit een uitgelekt onderzoek van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).
Toen New York zich vorig jaar presenteerde, sprak het van 73 procent steun onder de bevolking. Het IOC zou niet bepaald ingenomen zijn met de uitkomst van het eigen onderzoek dat uitlekte.
Loco-burgemeester Dan Doctoroff, die leiding geeft aan het New Yorks streven, haastte zich te melden dat zijn stad niet verontrust is over het IOC-cijfer. Hij gooide er nóg een tegenaan: een onderzoek door de krant The New York Times vorige week, wees uit dat 67 procent van de New Yorkers het stadsbestuur steunt.
Toch loopt het niet helemaal goed in The Big Apple met plannen maken voor de Olympische Spelen. Zo zou het Olympisch stadion moeten verrijzen op de beroemde West Side van Manhattan. Kosten: 1,4 miljard dollar. De New York Jets (American football) zouden later het stadion als thuisbasis gebruiken. Dat klinkt allemaal goed, maar in New York is over bouw, latere bestemming en geld flink geharrewar uitgebroken.
Doctoroff en burgemeester Michael Bloomberg zijn ervan overtuigd dat nou juist dat gekrakeel over het stadion de cijfers van het IOC heeft gedrukt. Het Olympisch comité liet het er vandaag liever bij zitten en wilde niet reageren.
Op 6 juli neemt het IOC een besluit over de stad die in 2012 de Olympische Spelen mag organiseren. Concurrenten van New York zijn Londen (volgens het IOC gesteund door 68 procent van de eigen bevolking), Moskou (77 procent), Madrid (91 procent) en Parijs (nog geen percentage bekend). De Franse hoofdstad geldt als de favoriet voor 2012.
Dan hoop ik op Moskouquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
New York heeft wel hele mooie plannen
Niet de meest veilige keuze voor een olympische spelen, zowel in financieel opzicht als vanwege terreurdreiging.quote:
Misschien moeten ze de OS maar in Bagdad houden, de Amerikanen kunnen er niet over zwijgen hoe veilig het daar wel is en hoe goed alles daar nu georganiseerd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet de meest veilige keuze voor een olympische spelen, zowel in financieel opzicht als vanwege terreurdreiging.
Grootste kanshebbers zijn waarschijnlijk toch Londen en Parijs.
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die standaard Europese en Amerikaanse steden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:57 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat het niet in Havana is.
Nu krijgen we weer zo'n standaard stad.
Er zijn steden in Latijns - Amerika en ook bv. Zuid - Oost Azie die wel grote toeristenstromen logistiek aankunnen. Ik denk dat Kuala Lumpur, Singapore, Santiago de Chile of Montevideo heel goed in staat zijn om een olympische spelen te organiseren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
maar steden moeten de enorme aanvoer van mensen wel aankunnen, steden als Rio zijn nu vaak al niet berekend op enorme stromen mensen
klopt en een beetje vindingrijkheid kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er zijn steden in Latijns - Amerika en ook bv. Zuid - Oost Azie die wel grote toeristenstromen logistiek aankunnen. Ik denk dat Kuala Lumpur, Singapore, Santiago de Chile of Montevideo heel goed in staat zijn om een olympische spelen te organiseren.
Maar ja, moeten die steden wel interesse hebben en het ook kunnen financieren.
Precies, en komt ook bij dat dat landen zijn met heel interessante culturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt en een beetje vindingrijkheid kan geen kwaad.
zeker als er geld is kunnen er in die landen fantastische faciliteiten worden neergezet die er prachtig uitzien. Maar vooralsnog is er nog niet zoveel ambitie dat die landen/steden zich kandidaat stellenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies, en komt ook bij dat dat landen zijn met heel interessante culturen.
Singapore en Maleisie zijn hoogontwikkelde landen met een smeltkroes aan culturen, en ook heel mooie architectuur en landschappen. Lijken me fantastische landen om eens een olympische spelen te houden.
Vooral omdat in Azie China alle aandigt op zich vestigt, en deze landen hierdoor in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker als er geld is kunnen er in die landen fantastische faciliteiten worden neergezet die er prachtig uitzien. Maar vooralsnog is er nog niet zoveel ambitie dat die landen/steden zich kandidaat stellen
dus zal India wel interesse hebben in de spelen van 2016 of 2020 want die doen er zoveel mogelijk aan om uit de schaduw van China te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vooral omdat in Azie China alle aandigt op zich vestigt, en deze landen hierdoor in de schaduw staan.
Over 125 dagen word overigens aangekondigd welke stad de spelen van 2012 mag organiseren.
Is wel te verwachten dat die in de komende 20 of 30 jaar met een zeer ambitieus plan komenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus zal India wel interesse hebben in de spelen van 2016 of 2020 want die doen er zoveel mogelijk aan om uit de schaduw van China te komen
Die zullen het wel in 2016 winnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef rubbereend het volgende:
New Yrok valt dus vrijwel zeker af als serieuze kandidaat
nou ja als die ambtenaar dwars blijft liggen komen ze nooit aan de OSquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die zullen het wel in 2016 winnen.
Grootste kanshebber is en blijft waarschijnlijk Parijs.
dat zou dan de 4e titel op rij wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef Chepke het volgende:
Ik zie mezelf al zitten in de Thalys naar Parijs om naar het zwembad toe te gaan om Pieter van den Hoogenband z'n derde titel op rij te zien winnen op de 100 meter vrij!!!!
o ja, het gaat naruurlijk niet om Beijingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou dan de 4e titel op rij worden
Het is eerst nog aan peking!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef Remzz het volgende:
Qua geografische ligging zie ik Moskou het wel worden omdat sinds '88 geen OS meer in Azië is gehouden.
quote:
Sydney moet Atlanta zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd helemaal vergeten....
Ja ben ik het wel mee eens dat Amerika/Canada komende tijd geen OS meer mogen organiseren...
Los Angeles, Calgary, Sydney en SLC en dan heb ik het alleen nog maar over de afgelopen 21 jaar...
Hup Parijs.quote:Parijs' rol als favoriet voor een derde organisatie van de Olympische Zomerspelen in 2012 kreeg nog extra glans na de publicatie van een rapport van de Evaluatiecommissie van het Internationaal Olympisch Comité (IOC).
De Franse minister van Sport Jean-François Lamour verwelkomde het rapport met de woorden dat het de Franse hoofdstad een "klein voordeel" gaf. "Onze kandidatuur werd geapprecieerd en begrepen", aldus Lamour, die eraan toevoegde dat het rapport "onze vastberadenheid versterkte".
Het rapport van de commissie onder het voorzitterschap van de Marokkaan Nawal El Moutawakel werd maandag op het IOC-hoofdkwartier in Lausanne via het internet gelanceerd op exact één maand van het IOC-congres dat op 6 juli in Singapore de gaststad voor de Zomerspelen van 2012 zal kiezen.
Het rapport is niet bindend voor de IOC-leden die ook politieke en economische belangen in overweging zullen nemen. Maar de andere IOC-leden mogen niet naar de kandidaat-steden reizen. Die regel werd ingevoerd na het schandaal rond Salt Lake City.
De vijf steden mogen op 6 juli nog een laatste presentatie geven, daarna volgt het definitieve rapport van de Evaluatiecommissie en de stemming. De IOC-commissie bezocht de vijf steden elk vier dagen in februari en maart. Het rapport gaat in op de sterke en zwakke punten van elke kandidaat op het vlak van stadions, budget, transport, accommodatie, publieke steun en medewerking van de regering.
Het Franse dossier kreeg de stempel "zeer grote kwaliteit" mee. Parijs had een "uitstekend accommodatieplan", "hoge capaciteit en kwaliteit van het metro- en treinverkeer", en een "gedetailleerd en bereikbaar" budget van 2,65 miljard dollar. Van de 32 sportsites zijn er al 12 klaar.
Londen, dat in 1908 en 1948 al eens het toneel was van het olympische feest, Madrid en New York, allebei voor het eerst kandidaat, kregen ook positieve punten op bijna alle vlakken.
New York heeft wel mooie plannenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef pfaf het volgende:
New York zou een schadalige keuze zijn. De VS zouden de komende 50 jaar sowieso geen OS mogen organiseren.
Als ze zich daadwerkelijk terugtrekken worden hun kansen om in 2016 de spelen te organiseren er ook niet groter op.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:47 schreef rubbereend het volgende:
logisch als je je Olympischstadion niet eens kan bouwen
Maar de OS zijn een globaal gebeuren niet een Amerikaans prestigeprojectje.quote:
Als Parijs wint is het ook al weer de 6e keer dat Frankrijk olympische spelen organiseert (3 keer zomerspelen, 3 keer winterspelen)quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar de OS zijn een globaal gebeuren niet een Amerikaans prestigeprojectje.
Naar mijn bescheiden mening althans.
Yep, 2 olympische spelen in 20 jaar is voor een middelgroot Europees land wel erg veel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef pfaf het volgende:
Ik was dan ook groooot voorstander van havana. Spanje heeft 'm pas ook nog gehad met Barcelona, Madrid zou w.d.b. ook op z'n minst gezegd vreemd zijn.
Ach, als China het mag organiseren, dan waarom Cuba niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Havanaeen beetje een arm land de spelen gunnen omdat Fidel het zo graag als prestigeproject wil hebben
China heeft tenminste nog t geld en t achterland. Bovendien als een land 1 miljard inwoners heeft kun je het niet links laten liggen. Voor de volgende spelen verwacht k een stad uit India als kandidaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, als China het mag organiseren, dan waarom Cuba niet.
Ja, wat die argumenten betreft moet ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
China heeft tenminste nog t geld en t achterland. Bovendien als een land 1 miljard inwoners heeft kun je het niet links laten liggen. Voor de volgende spelen verwacht k een stad uit India als kandidaat
idd k was er dan ook niet voor. Maarja de VS vreet ook vanalles uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, wat die argumenten betreft moet ik je gelijk geven.
Maar wat vervolging van politieke tegenstanders en schendig van mensenrechten betreft, die vlieger gaat natuurlijk ook op voor China.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:28 schreef mitt het volgende:
even een schopje voor SCH
dat zekerquote:
quote:
ik wil ook die Tunnel nog ff doorquote:Op maandag 4 juli 2005 12:43 schreef placebeau het volgende:
Ik stem voor de thalys.
Jammer dat het dan nog zo lang wachten is voor ik naar de OS kan.
Bij de IOC weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Parijs is zwaar favoriet bij de bookmakers.
Als een Europese stad 2012 krijgt wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef rubbereend het volgende:
Europa zal voorlopig afvallen, zeker voor 2016
daar durf k wel bijna vanuit te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als een Europese stad 2012 krijgt wel ja.
Ik ook, alhoewel die kans minimaal is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Dos37 het volgende:
ik hoop op new york
Als het aan hun president ligt niet die vloog vandaag ruim uit de bocht met z'n opmerking dat het enige dat Engeland heeft voortgebracht de gekke koeienziekte is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Parijs wordt het.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het aan hun president ligt niet die vloog vandaag ruim uit de bocht met z'n opmerking dat het enige dat Engeland heeft voortgebracht de gekke koeienziekte is.
Dat zal wel meevallen. De meeste commonwealth - landen zijn echt niet meer zo ontzettend pro - Brits.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Hij zei ook nog iets over de eetgewoonte van de Engelsen.Als het even tegenzit spannen alle Commonwealth landen samen.
Thorpe zwemt toch nog niet zo lang?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef placebeau het volgende:
Moskou heeft trouwens helemaal afgedaan, er zat geen kat op hun voorstelling.
Thorpe beweert dat als het new york wordt dat hij tot dan blijft zwemmen, anders niet.
Parijs heeft ze al 2 keer gehad zelfs, heeft iemand een filmpje over plannen van PArijs ofzo, dat van Londen ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ja London lijkt me leuk. New York zullen ze niet doen lijkt me. Madrid ook niet na Barcelona. Moskou heeft ze ook al eens gehad. Parijs ook maar dat was begin vorige eeuw. Zal dus tussen Parijs en London gaan.
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Laat hem maar stoppen maakt Pieter de Trilogie vol en is ie bij leven een legende.
Ja maar al stopt Thope dan vrees ik toch echt wel voor Phelps.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.
Dat is meer een man van de wisselslag en vlinderslag, alhoewel hij op de vrije slag natuurlijk wel nog veel winst kan boeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar al stopt Thope dan vrees ik toch echt wel voor Phelps.
Ik vrees.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.
london ook 2xquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Parijs heeft ze al 2 keer gehad zelfs, heeft iemand een filmpje over plannen van PArijs ofzo, dat van Londen ziet er leuk uit.
Het tennis toernooi is dus op Rolland Garos of Wimbledon
Londen vind ik ook wel een gezelligere stad dan Parijs. Maar wel een chaotischere stad met veel meer verkeersproblematiek en luchtvervuiling.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind Londen gewoon een leukere stad dus wat mij betreft wordt het Londen, maar het zal wel Parijs worden. Ook best - zit qua tijdstippen in ieder geval goed.
Dat maakt mij eigenlijk niets uit. Die tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind Londen gewoon een leukere stad dus wat mij betreft wordt het Londen, maar het zal wel Parijs worden. Ook best - zit qua tijdstippen in ieder geval goed.
Maar de taal die er gesproken wordt mag geen reden zijn, zeker niet in dit geval, want die landen hebben verder weinig met elkaar te maken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:54 schreef Leatherface het volgende:
Het probleem vind ik eigenlijk dat de olympische spelen in recente jaren al zovaak in engelstalige cq. angelsaksische landen zijn geweest. Montreal '76, Winterspelen Lake Placid 1980, LA '84, Winterspelen Calgary '88, Atlanta 1996, Sydney 2000, Winterspelen Salt Lake 2002 en Vancouver 2010.
Dat vind ik wel heel erg vaak. Die engelstalige landen hebben echt een overkill aan olympische spelen.
Het zijn bv. allemaal NAVO - landen (op Australie na natuurlijk). Daarnaast zitten Australie, Canada en GB ook nog in de Commonwealth (alhoewel Canada en Australie via een referendum koningin Elizabeth vaarwel wilden zeggen).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Chepke het volgende:
[..]
Maar de taal die er gesproken wordt mag geen reden zijn, zeker niet in dit geval, want die landen hebben verder weinig met elkaar te maken...
Zo kan je alltijd wel wat verzinnen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zijn bv. allemaal NAVO - landen (op Australie na natuurlijk). Daarnaast zitten Australie, Canada en GB ook nog in de Commonwealth (alhoewel Canada en Australie via een referendum koningin Elizabeth vaarwel wilden zeggen).
Die landen zijn op politiek, economisch en militair vlak dus wel degelijk nauw verbonden aan elkaar.
Inderdaad, gewoon vakantie nemen en 2 weken niets anders doen dan naar de spelen kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik neem toch mijn vakantie op tijdens de spelen, Heerlijk 's nachts kijken.
ja, in het nieuws.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Er was vanavond op Belgie 1 (of 2) een soort van voorbeschouwing, met van elke kandidaatstad een impressie van een minuut of 5, waarin de plannen qua voorzieningen enzo werden getoond.
Was erg leuk!
Iemand anders die het gezien heeft?
Dat wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:04 schreef Againzender het volgende:
Als het London wordt hebben ze wel een mooie reden om het OV te vernieuwen.
Op basis van wat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef Chepke het volgende:
Ik denk na de hele ochtend Eurosport kijken, dat het toch NYC wordt.
De indruk die de mensen maken die daar zijn. Maar ook op gevoel naar aanleiding wat ik vanochtend gezien heb.quote:
Het zijn natuurlijk allemaal wereldsteden, dus er mag wel iets verwacht worden. Moskou schijnt toch wel afgeschreven te zijn. Ik zet mijn geld op Londen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef Chepke het volgende:
[..]
De indruk die de mensen maken die daar zijn. Maar ook op gevoel naar aanleiding wat ik vanochtend gezien heb.
Alle steden komen er trouwens schitterend uit te zien als ze winnen. Prachtige filmpjes gezien tijdens de presentaties
klinkt als een champions league lotingquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
Met twee man/vrouw van die balletjes open maken..
dan kan je niet genoeg frauderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik dacht dat het electronisch zou gaan???
Aah kijk eens aan, ook streaming video!! Alleen geen geluidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef Harmen1984 het volgende:
Voor de mensen die, net als ik, geen TV kunnen kijken, hier de live updates: Eurosport
Eurosport en BBC1 iig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef pfaf het volgende:
Is nu op tv?
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje chaotisch uitgelegd allemaal door die gast..
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Joenes het volgende:
Ik ga ook voor Parijs. Lekker dichtbij.
Technisch werkt het allemaal lekker daar trouwens
Geweldig eigenlijk, hoe kun je iets onduidelijk uitleggen voor mensen die niks van techniek weten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.
Parijs is maar 4 uur rijden met de autoquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef heijx het volgende:
[..]
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....
maarja je moet wel op tijd boeken want k denk dat die tickets als warme broodjes over de toonbank zullen gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef heijx het volgende:
[..]
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....
]quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Twee minuten om één knopje in te drukken?
7 jaar lang genoeg?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je moet wel op tijd boeken want k denk dat die tickets als warme broodjes over de toonbank zullen gaan
Dan kunnen ze zich nog bedenken.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Twee minuten om één knopje in te drukken?
mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Moskou valt af..
Die had zeker voor Havanna gekozen als die nog meededen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
Schmirnoff mag weer stemmen
De uitzending van Eurosport is ook via het net te volgen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
op www.olympics.com heb je volgens mij een live webcast
Die schijnen idd een best wel slechte presentatie te hebben gehoudenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef Joenes het volgende:
Madrid de volgende die afvalt denk ik
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:31 schreef Joenes het volgende:
[..]
Die had zeker voor Havanna gekozen als die nog meededen.
en NY een erg leukequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Die schijnen idd een best wel slechte presentatie te hebben gehouden
Niet echt (wat zei ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
NY weg, vind ik een beetje verrassend!
Eensch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef J_CDA het volgende:
Laat het alsjeblieft Londen zijn. Ik gun het die arrogante kutfransen niet.
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef Bruce117 het volgende:
Madrid is op zeker de volgende afvaller
Waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.
ik zie ze eerder op Londen stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.
Of er is een winner en er vallen er twee af.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alleen daarom ben ik al voor Parijsquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef J_CDA het volgende:
Laat het alsjeblieft Londen zijn. Ik gun het die arrogante kutfransen niet.
Spanje en de VS hebben waarschijnlijk betere betrekkingen met elkaar dan de VS en Frankijk.quote:
Dan denk ik dat ze eerder voor Londen zullen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Spanje en de VS hebben waarschijnlijk betere betrekkingen met elkaar dan de VS en Frankijk.
Er komt toch wel veel politiek bij zo'n verkiezing kijken.
VS - Engeland is helemaal dikke mikquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Spanje en de VS hebben waarschijnlijk betere betrekkingen met elkaar dan de VS en Frankijk.
Er komt toch wel veel politiek bij zo'n verkiezing kijken.
GB is toch wel heel erg Europees hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef placebeau het volgende:
Niet in Londen, ik wil het binnen Europa
ja en Verbruggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef blue.eyes het volgende:
Is Willem-Alexander trouwens ook daar om te stemmen?
Madrid deruit!
Dat is het net waarom hun niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef Leatherface het volgende:
Alhoewel ze zich zelf eerder als een apart continent zien.
dit gaat de langste voorbeschouwingstopic van FOK! wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef placebeau het volgende:
Wel gek dat we bijna een vol topic hebben 7 jaar voor de aanvang
En dan moet je nagaan dat het topic in 2003 is geopend...quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef placebeau het volgende:
Wel gek dat we bijna een vol topic hebben 7 jaar voor de aanvang
maarja dat hadden ze zelf ook wel kunnen zien aankomen denk k dan, beetje verspilde moeitequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Als ik heel eerlijk ben is Madrid eigenlijk mijn favoriete stad van die 5. Maar 2 olympische spelen in 20 jaar is gewoon net iets te gortig voor een land als Spanje.
Ja, maar ik denk dat het eerder een test is voor een toekomstige kandidatuur.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat hadden ze zelf ook wel kunnen zien aankomen denk k dan, beetje verspilde moeite
dat zou kunnen ja, ze hebben nu een entwerk en plannen. Zou Rotterdam zich dan ook al voor 2024 kandidaat moeten stellen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het eerder een test is voor een toekomstige kandidatuur.
En ze hebben nu commentaar gekregen op de punten die niet goed, of niet goed genoeg, zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou kunnen ja, ze hebben nu een entwerk en plannen. Zou Rotterdam zich dan ook al voor 2024 kandidaat moeten stellen?
Veel mensen aan het kijken denk ik. Ik volg het gewoon via Eurosportquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:24 schreef blue.eyes het volgende:
hey! de kwaliteit op de live webcast gaat een heel stuk achteruit opeens
Dat is dan ook de enige reden dat ik het niet zo erg vind, dat het nog wat langer duurt..quote:
Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Zozo, Jack zit er al 5 dagen, Saskia Dekkers is er blijkbaar ook.
Het mocht weer wat kosten van de NOS.
Kon Tom het commentaar niet vanuit de studio verzorgen? Wat is de fuckin' meerwaarde van dat ze er zijn?
Ik zag het.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..
Komt omdat ze bij de NOS weer live ondertitelen, mooie service voor mensen die het engels niet zo machtig zijn, alleen zijn dat er niet zoveel meerquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef Zwansen het volgende:
op de BBC zijn ze trouwens veel eerder.
Altijd? Tsssk, betaal ik daar mijn belastingcenten voor?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..
Beter dan een reclameblok tussendoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom de presentaties laten zien van de steden die het al niet meer kunnen worden
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop Parijs, dan krijgen we een leuke wielerkoers... Nabij London zijn er echt te weinig heuvels. Al is fietsen in Engeland wel een keer iets anders.
Dat zou gaaf zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik gun het die Fransen niet. Sorry.
Heel objectief.
Exact om 13.46.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
daar gaan we?
Bijna goed!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
* Tromgeroffel *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |