klinkt als een champions league lotingquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
Met twee man/vrouw van die balletjes open maken..
dan kan je niet genoeg frauderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik dacht dat het electronisch zou gaan???
Aah kijk eens aan, ook streaming video!! Alleen geen geluidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef Harmen1984 het volgende:
Voor de mensen die, net als ik, geen TV kunnen kijken, hier de live updates: Eurosport
Eurosport en BBC1 iig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef pfaf het volgende:
Is nu op tv?
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje chaotisch uitgelegd allemaal door die gast..
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Joenes het volgende:
Ik ga ook voor Parijs. Lekker dichtbij.
Technisch werkt het allemaal lekker daar trouwens
Geweldig eigenlijk, hoe kun je iets onduidelijk uitleggen voor mensen die niks van techniek weten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.
Parijs is maar 4 uur rijden met de autoquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef heijx het volgende:
[..]
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....
maarja je moet wel op tijd boeken want k denk dat die tickets als warme broodjes over de toonbank zullen gaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef heijx het volgende:
[..]
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....
]quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Twee minuten om één knopje in te drukken?
7 jaar lang genoeg?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja je moet wel op tijd boeken want k denk dat die tickets als warme broodjes over de toonbank zullen gaan
Dan kunnen ze zich nog bedenken.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Twee minuten om één knopje in te drukken?
mooiquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
Moskou valt af..
Die had zeker voor Havanna gekozen als die nog meededen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
Schmirnoff mag weer stemmen
De uitzending van Eurosport is ook via het net te volgen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
op www.olympics.com heb je volgens mij een live webcast
Die schijnen idd een best wel slechte presentatie te hebben gehoudenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:29 schreef Joenes het volgende:
Madrid de volgende die afvalt denk ik
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:31 schreef Joenes het volgende:
[..]
Die had zeker voor Havanna gekozen als die nog meededen.
en NY een erg leukequote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
Die schijnen idd een best wel slechte presentatie te hebben gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |