klinkt als een champions league lotingquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
Met twee man/vrouw van die balletjes open maken..
dan kan je niet genoeg frauderenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik dacht dat het electronisch zou gaan???
Aah kijk eens aan, ook streaming video!! Alleen geen geluidquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:10 schreef Harmen1984 het volgende:
Voor de mensen die, net als ik, geen TV kunnen kijken, hier de live updates: Eurosport
Eurosport en BBC1 iig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:19 schreef pfaf het volgende:
Is nu op tv?
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje chaotisch uitgelegd allemaal door die gast..
Londen kost minder dan Parijs, met het vliegtuig. Concurrentie en zo....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Joenes het volgende:
Ik ga ook voor Parijs. Lekker dichtbij.
Technisch werkt het allemaal lekker daar trouwens
Geweldig eigenlijk, hoe kun je iets onduidelijk uitleggen voor mensen die niks van techniek weten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit nu een half uurtje te kijken, maar ik vind die hele poppenkast chaotisch. Wat een drama zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |