Niet echt (wat zei ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:33 schreef Againzender het volgende:
NY weg, vind ik een beetje verrassend!
Eensch.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef J_CDA het volgende:
Laat het alsjeblieft Londen zijn. Ik gun het die arrogante kutfransen niet.
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:34 schreef Bruce117 het volgende:
Madrid is op zeker de volgende afvaller
Waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.
ik zie ze eerder op Londen stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Die Amerikanen kunnen even goed nu opeens voor Madrid stemmen.
Of er is een winner en er vallen er twee af.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alleen daarom ben ik al voor Parijsquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef J_CDA het volgende:
Laat het alsjeblieft Londen zijn. Ik gun het die arrogante kutfransen niet.
Spanje en de VS hebben waarschijnlijk betere betrekkingen met elkaar dan de VS en Frankijk.quote:
Dan denk ik dat ze eerder voor Londen zullen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Spanje en de VS hebben waarschijnlijk betere betrekkingen met elkaar dan de VS en Frankijk.
Er komt toch wel veel politiek bij zo'n verkiezing kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |