Als een Europese stad 2012 krijgt wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:01 schreef rubbereend het volgende:
Europa zal voorlopig afvallen, zeker voor 2016
daar durf k wel bijna vanuit te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als een Europese stad 2012 krijgt wel ja.
Ik ook, alhoewel die kans minimaal is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Dos37 het volgende:
ik hoop op new york
Als het aan hun president ligt niet die vloog vandaag ruim uit de bocht met z'n opmerking dat het enige dat Engeland heeft voortgebracht de gekke koeienziekte is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Parijs wordt het.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het aan hun president ligt niet die vloog vandaag ruim uit de bocht met z'n opmerking dat het enige dat Engeland heeft voortgebracht de gekke koeienziekte is.
Dat zal wel meevallen. De meeste commonwealth - landen zijn echt niet meer zo ontzettend pro - Brits.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Hij zei ook nog iets over de eetgewoonte van de Engelsen.Als het even tegenzit spannen alle Commonwealth landen samen.
Thorpe zwemt toch nog niet zo lang?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef placebeau het volgende:
Moskou heeft trouwens helemaal afgedaan, er zat geen kat op hun voorstelling.
Thorpe beweert dat als het new york wordt dat hij tot dan blijft zwemmen, anders niet.
Parijs heeft ze al 2 keer gehad zelfs, heeft iemand een filmpje over plannen van PArijs ofzo, dat van Londen ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ja London lijkt me leuk. New York zullen ze niet doen lijkt me. Madrid ook niet na Barcelona. Moskou heeft ze ook al eens gehad. Parijs ook maar dat was begin vorige eeuw. Zal dus tussen Parijs en London gaan.
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Laat hem maar stoppen maakt Pieter de Trilogie vol en is ie bij leven een legende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |