Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:35 schreef Xenomaniac het volgende:
Zozo, Jack zit er al 5 dagen, Saskia Dekkers is er blijkbaar ook.
Het mocht weer wat kosten van de NOS.
Kon Tom het commentaar niet vanuit de studio verzorgen? Wat is de fuckin' meerwaarde van dat ze er zijn?
Ik zag het.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..
Komt omdat ze bij de NOS weer live ondertitelen, mooie service voor mensen die het engels niet zo machtig zijn, alleen zijn dat er niet zoveel meerquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef Zwansen het volgende:
op de BBC zijn ze trouwens veel eerder.
Altijd? Tsssk, betaal ik daar mijn belastingcenten voor?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dekkers is gewoon in Parijs hoor, zoals altijd..
Beter dan een reclameblok tussendoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom de presentaties laten zien van de steden die het al niet meer kunnen worden
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop Parijs, dan krijgen we een leuke wielerkoers... Nabij London zijn er echt te weinig heuvels. Al is fietsen in Engeland wel een keer iets anders.
Dat zou gaaf zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En tennis op Wimbledon in Engeland toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik gun het die Fransen niet. Sorry.
Heel objectief.
Exact om 13.46.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
daar gaan we?
Bijna goed!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:44 schreef DeTolk het volgende:
* Tromgeroffel *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |