Thorpe zwemt toch nog niet zo lang?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef placebeau het volgende:
Moskou heeft trouwens helemaal afgedaan, er zat geen kat op hun voorstelling.
Thorpe beweert dat als het new york wordt dat hij tot dan blijft zwemmen, anders niet.
Parijs heeft ze al 2 keer gehad zelfs, heeft iemand een filmpje over plannen van PArijs ofzo, dat van Londen ziet er leuk uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Ja London lijkt me leuk. New York zullen ze niet doen lijkt me. Madrid ook niet na Barcelona. Moskou heeft ze ook al eens gehad. Parijs ook maar dat was begin vorige eeuw. Zal dus tussen Parijs en London gaan.
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Laat hem maar stoppen maakt Pieter de Trilogie vol en is ie bij leven een legende.
Ja maar al stopt Thope dan vrees ik toch echt wel voor Phelps.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.
Dat is meer een man van de wisselslag en vlinderslag, alhoewel hij op de vrije slag natuurlijk wel nog veel winst kan boeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar al stopt Thope dan vrees ik toch echt wel voor Phelps.
Ik vrees.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die trilogie moet Pieter over 3 jaar in Peking volmaken.
london ook 2xquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Parijs heeft ze al 2 keer gehad zelfs, heeft iemand een filmpje over plannen van PArijs ofzo, dat van Londen ziet er leuk uit.
Het tennis toernooi is dus op Rolland Garos of Wimbledon
Londen vind ik ook wel een gezelligere stad dan Parijs. Maar wel een chaotischere stad met veel meer verkeersproblematiek en luchtvervuiling.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind Londen gewoon een leukere stad dus wat mij betreft wordt het Londen, maar het zal wel Parijs worden. Ook best - zit qua tijdstippen in ieder geval goed.
Dat maakt mij eigenlijk niets uit. Die tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind Londen gewoon een leukere stad dus wat mij betreft wordt het Londen, maar het zal wel Parijs worden. Ook best - zit qua tijdstippen in ieder geval goed.
Maar de taal die er gesproken wordt mag geen reden zijn, zeker niet in dit geval, want die landen hebben verder weinig met elkaar te maken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:54 schreef Leatherface het volgende:
Het probleem vind ik eigenlijk dat de olympische spelen in recente jaren al zovaak in engelstalige cq. angelsaksische landen zijn geweest. Montreal '76, Winterspelen Lake Placid 1980, LA '84, Winterspelen Calgary '88, Atlanta 1996, Sydney 2000, Winterspelen Salt Lake 2002 en Vancouver 2010.
Dat vind ik wel heel erg vaak. Die engelstalige landen hebben echt een overkill aan olympische spelen.
Het zijn bv. allemaal NAVO - landen (op Australie na natuurlijk). Daarnaast zitten Australie, Canada en GB ook nog in de Commonwealth (alhoewel Canada en Australie via een referendum koningin Elizabeth vaarwel wilden zeggen).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:29 schreef Chepke het volgende:
[..]
Maar de taal die er gesproken wordt mag geen reden zijn, zeker niet in dit geval, want die landen hebben verder weinig met elkaar te maken...
Zo kan je alltijd wel wat verzinnen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zijn bv. allemaal NAVO - landen (op Australie na natuurlijk). Daarnaast zitten Australie, Canada en GB ook nog in de Commonwealth (alhoewel Canada en Australie via een referendum koningin Elizabeth vaarwel wilden zeggen).
Die landen zijn op politiek, economisch en militair vlak dus wel degelijk nauw verbonden aan elkaar.
Inderdaad, gewoon vakantie nemen en 2 weken niets anders doen dan naar de spelen kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
Ik neem toch mijn vakantie op tijdens de spelen, Heerlijk 's nachts kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |