abonnement Unibet Coolblue
pi_41365310
Niko Kranjcar naar Portsmouth.

Vorige deel.

[ Bericht 31% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 31-08-2006 16:40:40 ]
pi_41365429
...is zelden goed

Of zoals Johan Derksen zou zeggen: "Haast is een slechte raadgever"
pi_41365463
Juist.
pi_41365697
Of zoals Kabouter_Krulleput zou zeggen: "tvp"
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41365745
oke t to the v to the p
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:23:12 #6
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41365858
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef DeVinger het volgende:
...is zelden goed

Of zoals Johan Derksen zou zeggen: "Haast is een slechte raadgever"
Bron?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41365879
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Bron?
Voetbalinsite
pi_41365942
Tis maar rustig op de transfermarkt
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41365981
Kluivert afgekeurd?
pi_41365989
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Kluivert afgekeurd?
Bron?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:28:22 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41366028
Spanning alom.
A.M.A.B
pi_41366087
Vagner Love zou ik echt een vette trasnfer voor jullie vinden
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:33:43 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41366171
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Cart_man het volgende:
Spanning alom.
Ben benieuwd wie jullie nieuwe spits wordt.

Is Julio Ricardo Cruz helemaal uit beeld, want ik hoor niets meer over hem?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41366226
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Bron?
Transfergeruchten #69 .
pi_41366341
César Delgado naar Deportivo mits Tristán, Scaloni of Pablo Amo vandaag nog vertrekken.
pi_41366345
Ashley Cole tekent vandaag nog bij Chelsea. Gallas schijnt de omgekeerde weg te bewandelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41366622
Chelito eindelijk in Europa. Mooie speler
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41366751
Kluivert naar TVP
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:57:00 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41366818
kluivert naar tvpsv
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:57:19 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41366827
Kut anders lees ik effe de reactie boven mij niet
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41368719
Weet niet of deze al genoemd is:
(opa)Edwin Hermans van Fortuna --> Willem II

Hele vreemde transfer.. hij speelt bij ons niet eens.. Afgelopen dinsdag werd hij helemaal weg gespeeld door een vleugelspeler van FC Geleen Zuid
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41368745
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:00 schreef meami het volgende:
Weet niet of deze al genoemd is:
(opa)Edwin Hermans van Fortuna --> Willem II

Hele vreemde transfer.. hij speelt bij ons niet eens.. Afgelopen dinsdag werd hij helemaal weg gespeeld door een vleugelspeler van FC Geleen Zuid
Laat me raden,is het een Belg ?
pi_41368778
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Laat me raden,is het een Belg ?
Nee
quote:
Edwin Hermans transfervrij naar Willem II
Donderdag 31 augustus 2006

Routinier Edwin Hermans verruilt Fortuna Sittard voor Willem II. Een zeer verrassende transfer voor de in Sittard op een zijspoor belandde linksback, die zelfs de mond van trainer Frans Körver deed openvallen: ,,de wonderen zijn de wereld nog niet uit..''

,,Ik weet verder niet wat ze met hem van plan zijn. We gunde hem dus die transfer, op zijn leeftijd, en met het gegeven dat hier Mels van Driel de voorkeur heeft.'', aldus de verbaasde maar begripvolle coach.
Hermans kwam maarliefst 224 wedstrijden in actie namens Fortuna Sittard en ontpopte door de jaren heen tot echte Fortunees. Een welverdiend afscheid ligt dan ook zeker in de lijn der verwachting.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:46:10 #24
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_41369945
willem 2 is goed bezig zeg
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_41370322
Nac dan met Pinas
Wat zijn die Brabantse clubs ver afgegleden zeg
pi_41370408
We hebben een.................. T
We hebben een.................. V
We hebben een.................. P

TVP
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:08:18 #27
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41376065
Javier Mascherano & Carlos Tevez --> Arsenal
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41376133
Beetje lullig voor West Ham dan, of trap ik nu in een tvp?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:12:06 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41376246
Alex & Chivu --> Real Madrid
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:30:00 #30
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41387386
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef DeVinger het volgende:
Beetje lullig voor West Ham dan, of trap ik nu in een tvp?
Werd op meerdere Engelse sites over gesproken. Arsenal zou het tweetal binnenhalen en niet de Hammers.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41390899
Maar het liep anders
pi_41427284
Hermans is werkelijkwaar de slechtste back die De Graafschap OOIT gehad heeft...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_41477123
quote:
Reds: We still want Owen

Reds chief executive has revealed that United have not given up hope of signing Owen Hargreaves, should Bayern Munich's willingness to sell the midfielder change.

It was made clear that the club were looking for two midfielders over the summer. With Michael Carrick arriving for an initial £14million from Spurs, the Reds locked sights on Bayern's England international Hargreaves. The Reds were openly courting the Canadian-born player's services and did table a bid, but Bayern refused to enter into negotiations.

"Bayern are very keen to keep Owen Hargreaves, and we have to respect them for that. If that situation doesn't change we won't acquire him," Gill told BBC Five Live's Sportsweek. "But Bayern have intimated to me that, if the situation should change, they will contact me. If it did then we would see if we could consumate a deal as Owen went on record as saying he wanted to be a United player."

Many fans were frustrated that a second midfielder was not added to the squad, accentuated by the fact that Javier Mascherano, the highly-rated Argentina international who has long been linked with United, joined West Ham on transfer deadline day.

However, Gill says the Reds turned down the opportunity to sign Mascherano. He admitted the Reds had watched the 22-year-old defensive midfielder last season, but that Sir Alex had decided against a move for the former Corinthians youngster. West Ham pulled off the shock signings of the summer when they landed Mascherano and striker Carlos Tevez for undisclosed fees. It was thought both players were destined for Europe's top clubs. United were also linked with a move for Tevez, but Gill was adamant the player was not in Sir Alex's plans.

"We were never interested in Tevez," he said. "We were also offered Mascherano. He is clearly a good player, but the experts in the football side of the club decided that we didn't want to go for him. We understand the frustration of fans who feel we should have been more active, but we're very conscious that the quality of our squad is already very high and that any player we bring in should add to that quality."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41669511
Ottmar Hitzfeld als bondscoach van Qatar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41849135
Sneijder in beeld bij Barcelona
14 september 2006, 20:05
Door: Sonny Klanderman
Wesley Sneijder is in beeld bij FC Barcelona, aldus Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegenover de Spaanse krant Marca. Volgens de preses heeft coach Frank Rijkaard aangegeven Wesley Sneijder graag bij de selectie te hebben.
"Sneijder is een complete speler, hij heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap, bovendien is hij nog tweebenig ook. Hij kan ook op verschillende posities uit de voeten. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje, die wel eens een grote zou kunnen worden", aldus de preses.

Als Sneijder de goede start kan volhouden wil Laporta graag met de Amsterdammers om de tafel: "Tot aan de winterstop zullen we hem blijven volgen, dan kijken we of hij zich nog verder heeft ontwikkeld bij Ajax."
Foto's: Orangepictures
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41849675
Dat is ook mijn enige twijfel bij die sleutelhanger, of die het een seizoen lang kan volhouden (lees: fit blijven).
pi_42044061
quote:
And, according to the Daily Mail, United are taking a look at Sporting Lisbon's latest crop of top young talent, among them: Miguel Veloso, Joao Moutinho, Nani and Djalo.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42047563
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
Sneijder in beeld bij Barcelona
14 september 2006, 20:05
Door: Sonny Klanderman
Wesley Sneijder is in beeld bij FC Barcelona, aldus Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegenover de Spaanse krant Marca. Volgens de preses heeft coach Frank Rijkaard aangegeven Wesley Sneijder graag bij de selectie te hebben.
"Sneijder is een complete speler, hij heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap, bovendien is hij nog tweebenig ook. Hij kan ook op verschillende posities uit de voeten. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje, die wel eens een grote zou kunnen worden", aldus de preses.

Als Sneijder de goede start kan volhouden wil Laporta graag met de Amsterdammers om de tafel: "Tot aan de winterstop zullen we hem blijven volgen, dan kijken we of hij zich nog verder heeft ontwikkeld bij Ajax."
Foto's: Orangepictures
Bij het echte werk faalt hij keer op keer.
En net goed..
pi_42140484
Hedman naar Newcastle United.
pi_42148608
En Waterreus ook gepolst, gaan de geruchten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42156438
Waar speelt die nu dan?
pi_42156510
Hedman heeft geen club, en Waterreus ook niet.
pi_42156815
OK, Waterreus niet naar de MLS ofzo dus.
pi_42170373
Reading hope to sign DC United's American wonderkid Freddy Adu on loan in January with a view to a permanent £5m deal. (The Sun)

Chelsea are keen on Auxerre defender Younes Kaboul (Independent)

Dunfermline have re-opened contract talks with Greg Shields, Mark Burchill and Scott Wilson. (Daily Record)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_42171042
Adu naar Reading...als hij het daar niet haalt...moet niemand hem meer.
pi_42181856
Hoezo? Waar heeft ie nog meer gefaald dan, behalve dat jongerenWK
pi_42191775
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
Hoezo? Waar heeft ie nog meer gefaald dan, behalve dat jongerenWK
Gefaald is een groot woord, zeker als je nog maar 17 bent. Maar hij heeft tot nu toe zijn verwachtigen niet echt waar gemaakt.
pi_42192266
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Gefaald is een groot woord, zeker als je nog maar 17 bent. Maar hij heeft tot nu toe zijn verwachtigen niet echt waar gemaakt.
Nu de hamvraag: ligt dat aan hem of aan de verwachtingen
  donderdag 28 september 2006 @ 10:00:47 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42192400
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nu de hamvraag: ligt dat aan hem of aan de verwachtingen
Dat laatste natuurlijk.
A.M.A.B
pi_42192455
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nu de hamvraag: ligt dat aan hem of aan de verwachtingen
De verwachtingen. Hij is gebracht als de nieuwe Pele...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:05:38 #51
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42192485
Said Boutahar in de winterstop misschien naar Ajax...Ten Cate zoekt nog een creatieve middenvelder en noemde Boutahar als voorbeeld van zo'n speler.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42192533
Als we de fansite Feyenoord12 moeten geloven, dan heeft Feyenoord de eerste optie op Luigi Bruins weten te bemachtigen. De aanvallende middenvelder van Excelsior staat na zijn goede start in de belangstelling van een aantal topclubs.
Volgens de fansite heeft Feyenoord de eerste optie laten opnemen in het samenwerkingsverband met Excelsior. Beide clubs willen hier echter niet op reageren. Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Wanneer een club nu wil gaan onderhandelen met Excelsior over de koop van Bruins, moeten de Kralingers eerst met Feyenoord overleggen. Als de stadionclub dan dus niet wil dat het talent vertrekt, dan moet het opbieden tegen het bod van een andere club.

Bruins maakt tot dusverre een uitstekende indruk in zijn eerste wedstrijden in de Eredivisie. De pas 19-jarige middenvelder wordt gezien als een groot talent, en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de Nederlandse topclubs. Behalve Feyenoord hebben Ajax, AZ en PSV namelijk al contact opgenomen met Excelsior.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 28 september 2006 @ 11:43:16 #53
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42194968
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:07 schreef Canisfire het volgende:
Als we de fansite Feyenoord12 moeten geloven, dan heeft Feyenoord de eerste optie op Luigi Bruins weten te bemachtigen. De aanvallende middenvelder van Excelsior staat na zijn goede start in de belangstelling van een aantal topclubs.
Volgens de fansite heeft Feyenoord de eerste optie laten opnemen in het samenwerkingsverband met Excelsior. Beide clubs willen hier echter niet op reageren. Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Wanneer een club nu wil gaan onderhandelen met Excelsior over de koop van Bruins, moeten de Kralingers eerst met Feyenoord overleggen. Als de stadionclub dan dus niet wil dat het talent vertrekt, dan moet het opbieden tegen het bod van een andere club.

Bruins maakt tot dusverre een uitstekende indruk in zijn eerste wedstrijden in de Eredivisie. De pas 19-jarige middenvelder wordt gezien als een groot talent, en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de Nederlandse topclubs. Behalve Feyenoord hebben Ajax, AZ en PSV namelijk al contact opgenomen met Excelsior.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 28 september 2006 @ 11:46:03 #54
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42195041
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nu de hamvraag: ligt dat aan hem of aan de verwachtingen
Ach, het is gewoon een aardige voetballer met een foute leeftijd in zijn paspoort. Zoals zo veel (van oorsprong) Afrikaanse voetballers. Dan val je al snel op in de jeugd.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_42196842
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef Kaalhei het volgende:

[..]
Lol het bericht spreekt zichzelf tegen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 28 september 2006 @ 13:41:14 #56
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42197831
Ik dacht dat feyenoord juist niet echt geïnteresseerd was, en AZ en Ajax vooral...dacht dat derksen zoiets de wereld in had gebracht zondag..
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42207388
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:05 schreef ElZwino het volgende:
Said Boutahar in de winterstop misschien naar Ajax...Ten Cate zoekt nog een creatieve middenvelder en noemde Boutahar als voorbeeld van zo'n speler.
Maar hij wil het liefst nog een balveroveraar aantrekken. Dus Saïd zal geen prioriteit hebben denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42221305
Michiel kent ook Boutahar dus persoonlijk

Goed om te weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_42239694
Volgens mij gaat het om Ten Cate hoor.... Die in hetzelfde artikel aangeeft dat hij vooral een balveroveraar zoekt op het middenveld. En dat is Boutahar dus niet direct.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42332987
quote:
The Daily Star claims United have agreed a £5million down-payment with Atletico Madrid to secure the signing of Fernando Torres next summer. The striker will allegedly cost a total of £26million.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42333628
Makaay ----> Barcelona

bron: www.voetbalzone.nl
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_42334275
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Makaay ----> Barcelona

bron: www.voetbalzone.nl
Dat vind ik vooral 'n counterspits, past toch helemaal niet in 't systeem van Barça Of is 't puur om de blessure van Eto'o op te vangen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42335663
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat vind ik vooral 'n counterspits, past toch helemaal niet in 't systeem van Barça Of is 't puur om de blessure van Eto'o op te vangen?
Yep
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_42394775
Real Madrid en Barcelona vechten om Fernando Gago.
pi_42395060
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Real Madrid en Barcelona vechten om Fernando Gago.
Ook Palacio en Ustari worden bekeken door (één van) beide
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42397495
Boutahar moet gewoon terug in de kuip komen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:24:03 #67
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42398676
De kans bestaat dat Anatoli Tymoschuk in de winterstop alsnog naar Feyenoord komt, dat zegt Henk van Stee die werkzaam is bij Shaktar Donetsk, de club van de middenvelder.
Feyenoord wilde de middenvelder van Shaktar Donetsk voor dit seizoen graag inlijven maar de onderhandelingen liepen stuk omdat Feyenoord niet het gevraagde transferbedrag (5 à 8 miljoen dollar) wilde betalen. Volgens Henk van Stee, die het technisch beleid voert bij de Oekraïnse club en een goede relatie heeft met Tymoschuk, staat de 27-jarige sterspeler nog altijd open voor een overstap naar De Kuip.

Mocht Shaktar Donetsk niet overwinteren in de Champions League dan vergroot het de kans op een transfer van de 27-jarige Oekraïnse sterspeler.
SCF no one likes us we don't care
pi_42418136
quote:
Blues Chase Alex Target
Chelsea are hoping to grab Uruguayan star Nery Alberto Castillo from under the noses of Manchester United. The Olympiacos striker almost joined United five years ago, but was denied a work permit and Sir Alex Ferguson has been eyeing his progress ever since. However, Chelsea have now increased their interest in Castillo, 22, and could make a move in January. Blues officials will watch him again this month.
Staff reporter, Daily Mirror
quote:
Atletico deny Torres talk

Atletico Madrid have denied fresh speculation linking their star striker Fernando Torres with a move to Old Trafford.

The 22-year-old Spanish international, who scored three goals in the World Cup finals in Germany, has admitted recently that United showed an interest in him during the summer.

Torres quelled talk of a move away from his boyhood club by signing a one-year extension to his contract at Vicente Calderón. However, new rumours suggest the Reds are preparing a £26million summer raid for the talented youngster, with the Daily Star newspaper this week claiming that United have made a down payment of £5m for the forward.

Atletico have been quick and unequivocal in their response, with sporting director Jesus Garcia Pitarch saying the club are "tired of this question”.

"Atletico is a club that doesn't usually speak about rumours,” he told Sky Sports. “But I insist that we have not received any proposition from United or any other club in recent times for Torres.

"For us this subject is closed. El Nino is our player and has just signed a contract with Atletico for a long time and it is not our intention to sell him."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42449782
Volgens de VI van deze week volgt Feyenoord Ragnar Klavan van Heracles Almelo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42480862
Manchester United wil het Sporting talent Nani strikken.

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport4.shtml
pi_42581303
Diverse eredivisieclubs en dan met name NEC volgen Marcel van der Sloot van TOP Oss.

FC Groningen zou overwegen Marnix Kolder komende winterstop te halen van Veendam.

Patrick Dimbala (ex-Excelsior Moeskroen) momenteel op proef bij Willem II.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42581584
quote:
Pompey Warn Reds Off Midfielder
Portsmouth have told Manchester United to forget about signing Portuguese star Manuel Fernandes. The Old Trafford club have been linked with a January transfer window move for the £7million-rated midfield star, who is on loan from Benfica. But Pompey chairman Peter Storrie insists they have first option on Fernandes, 20, as part of their agreement with the Portuguese giants. He said: "The option of signing Manuel is with us. No club can come in and take him. If he is fully fit and playing regular Premier League football, he will sign for us. We’d be absolute idiots not to sign him. He’s one of the best talents to come out of Portugal."
Tony Little, The Sun
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_42603849
quote:
Owen's Speedy Return
Owen Hargreaves expects to be back in action within four weeks and is keen to resurrect his move to Manchester United. The England midfielder was sidelined four weeks ago after breaking his leg playing for Bayern Munich but expects to return by mid- November. And Hargreaves, 25, who saw a £17million move to United fall through, said: "I'll be back in four weeks. The more I play for England, the more top English clubs will look at me."
David McDonnell, Daily Mirror
quote:
The Miror rexpects United to be involved in more transfer action, with Sunderland boss Roy Keane eager to take former club-mates David Jones and Jonny Evans on loan.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:52:05 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42604028
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Diverse eredivisieclubs en dan met name NEC volgen Marcel van der Sloot van TOP Oss.

FC Groningen zou overwegen Marnix Kolder komende winterstop te halen van Veendam.

Patrick Dimbala (ex-Excelsior Moeskroen) momenteel op proef bij Willem II.
Heracles volgt ook van der Sloot en nog steeds Takak.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42604389
Ik snap echt niet dat Takak nog nergens speelt
Harstikke goede voetballer voor de subtop of lager.
Plus het feit dat hij zich al paar jaar bewezen heeft.
pi_42605639
Hij staat nu nergens onder contract?
pi_42605727
Inderdaad, dus kan zo aangetrokken worden.
Trainde weken mee met RODA JC, maar dat leidde niet tot een overeenkomst.
pi_42606234
Takak is idd een goede voetballer. Hij schijnt alleen een behoorlijke kutmentaliteit te hebben. Stond bij NEC een paar keer ernaast en begon gelijk te zeuren en geen fuck uit te voeren op de training.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_42618305
Patrick Dimbala was niet fit genoeg voor Willem II en krijgt dus geen contract.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42618558
Fiorentina maakt werk van Barreto. Worden al verschillende bedragen genoemd, allemaal zo rond de 2 miljoen.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:43:41 #81
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42619315
Vroegen ze toen geen 6 miljoen aan Feyenoord?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42696409
BBC:

Manchester United will lead the chase to sign Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar in January. (Sunday Express)

Voor een bedrag van boven de 20 miljoen moet je het toch maar overwegen vind ik.

Chelsea are in the hunt for £6m Chilean winger Matias Fernandez, who plays for Colo Colo. (News of the World)

Die heb ik weleens zien spelen, en dat mannetje is echt goed. Hij is links dus Robben krijgt misschien serieuze concurrentie.

Manchester United and Chelsea are targeting River Plate striker Gonzalo Higuain. (The People)

Ook een zeer talentvolle speler, met dubbele nationaliteit. Ook linksbenig. Zijn ze een vervanger aan 't zoeken voor Robben bij Chelsea?
pi_42696659
'Huntelaar in januari naar Manchester United'
Gepubliceerd op 15-10-06 om 13:25 door Stefan Willemse

Manchester United is van plan om Huntelaar in de winterstop naar Old Trafford te halen. De trainer van Manchester Alex Ferguson is zeer gecharmeerd van de Nederlandse spits en Huntelaar zou de naar Real Madrid vertrokken Van Nistelrooij moeten opvolgen, als we The Sunday Express moeten geloven.

Er was afgelopen zomer al interesse in Huntelaar door onder meer Fiorentina en Bayern München, maar toen wilde Ajax niet praten over een eventueel vertrek. Ook nu is Ajax niet van plan om de 23-jarige spits te laten gaan. Manchester is naar verluid bereid om een kleine vijftien tot twintig miljoen euro op tafel te leggen voor de Ajacied.

Naast Huntelaar zou Manchester ook interesse hebben in Nani. De spits van Sporting Lissabon heeft dit seizoen in vijf wedstrijden al drie goals gemaakt.
pi_42697260
Saha dan ..
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:07:26 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42697796
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Damzkieee het volgende:
Vroegen ze toen geen 6 miljoen aan Feyenoord?
Van Delft kreeg 'm niet omhoog voor een bedrag onder de 5 miljoen...z'n buik dan.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42705090
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Damzkieee het volgende:
Vroegen ze toen geen 6 miljoen aan Feyenoord?
Wel zoiets belachelijks idd
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:00:27 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42705742
Ja dat kan ik me inderdaad nog herinneren... Is nu nog geen miljoen waard imo...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_42757399
Daily Star: Huntelaar ook op lijstje van Arsenal.
pi_42757673
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha dan ..
Manu speelt toch met een 2 spitsen systeem
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42758195
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Manu speelt toch met een 2 spitsen systeem
Tuurlijk, gewoon Rooney op de bank.
pi_42758233
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Tuurlijk, gewoon Rooney op de bank.
Jij begrijpt het
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42798127
Barthez misschien naar Chelsea.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42798307
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef RayMania het volgende:
Barthez misschien naar Chelsea.
Mourinho zegt dat Barthez te goed is voor Chelsea..Dat ze echt op zoek zijn naar een 3e keeper.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:15:53 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42798962
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha dan ..
te vaak geblesseerd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42801592
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:30 schreef Radegast het volgende:
Daily Star: Huntelaar ook op lijstje van Arsenal.
Zeg, die hebben nu wel even genoeg opties voorin.
pi_42944602
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42972527
Diego Maradona wellicht bondscoach Honduras.

En weet iemand wat er waar is van het bericht dat Emile Ratelband in de technische staf van Trabzonspor opgenomen zal worden?
pi_42988089
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Radegast het volgende:
En weet iemand wat er waar is van het bericht dat Emile Ratelband in de technische staf van Trabzonspor opgenomen zal worden?
Alleen als Rini Coolen inderdaad de nieuwe hoofdtrainer wordt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43039874
Hamit Altintop naar Galatasaray
pi_43040136
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleen als Rini Coolen inderdaad de nieuwe hoofdtrainer wordt.
Huh? Emile Ratelband?
pi_43040219
tis een doordenkertje
pi_43040330
Te moeilijk voor sommige mensen blijkbaar.
pi_43041212
Misschien begrijpt ie hem wel als ik Louis Coolen zeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:50:34 #104
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43041260
Als in HETE kolen? :p
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43055243
Former Newcastle winger Laurent Robert wants to move back to St James' Park from Levante. (The People)

Arsenal are on the trail of Servette striker Julian Esteban. (News of the World)

Real Madrid would be ready to part with David Beckham and then make a move for Liverpool midfielder Steven Gerrard in the summer. (The People)

Tottenham boss Martin Jol has said that he would consider making a bid for Real's former England captain Beckham. (Mail on Sunday)

Manchester United boss Sir Alex Ferguson has been given the green light by owner Malcolm Glazer to land Owen Hargreaves from Bayern Munich and whoever else he needs in January, with £20m available for transfers. (News of the World)

Reading midfielder John Oster is being lined up for a loan move to Wolves. (The People)

Everton, Sheffield United and Charlton are monitoring £2m-rated Belgian international keeper Stijn Stijnen. (News of the World)

Charlton are set to complete a free transfer swoop for Strasbourg's South Africa star Abel M'Phela in January. (The People)

West Brom want to sign Preston striker Danny Dichio. (The People)

Portsmouth are winning the race to sign Crewe striker Luke Varney, who has also been tracked by Newcastle. (News of the World)

Portsmouth have offered former Bolton and Inter Milan midfielder Khalilou Fadiga from Senegal the chance to revive his career at Fratton Park. (The People)

Fulham have made United States defender Oguchi Onyewu, who is at Standard Liege, their top target in the January transfer window. (News of the World)

Aston Villa are lining up a £5m swoop for Tottenham striker Robbie Keane. (Various)

Watford, Leeds and Charlton are targeting Everton keeper Richard Wright, who can leave on a free transfer next summer. (News of the World)

Newcastle are lining up a double transfer swoop for Preston striker David Nugent and Bolton forward Kevin Davies. (News of the World)

Ipswich's Billy Clarke has told Everton, who have been linked to the striker, that he is staying at Portman Road. (News of the World)

Tottenham are weighing up a January swoop for Birmingham defender Matthew Upson. (The People)

Everton and Fulham are on the alert for Celtic star Shaun Maloney. (People)

Wolverhampton Wanderers are ready to make a £1m move for Scunthorpe striker Billy Sharp. (People)
pi_43131268
quote:
Sir Alex Ferguson remains hopeful of signing Bayern Munich and England midfielder Owen Hargreaves.

The 25-year-old is currently recovering from a broken leg, but the United boss insists the Reds are still keen to secure Hargreaves' services after missing out during the summer.

"We are still interested," Sir Alex told reporters in Denmark ahead of United's Champions League clash with FC Copenhagen. "But I can't give any update because we haven't spoken to Bayern Munich recently."

The Reds were thwarted in their attempts to sign the midfielder during the summer transfer window after Bayern refused to agree a deal with United.

Hargreaves publicly stated that he wanted to join the Reds and on two occasions asked the German club to allow him to move to England, but Bayern held firm.

Although the Canadian-born midfielder has again recently expressed his hopes that the deal is not dead, he also insisted his sole immediate aim is to concentrate on getting back to full fitness with his current club.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43147138
Eduardo naar PSV

Alexander Kerzhakov naar Schalke
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43147875
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Eduardo naar PSV
Die Kroaat?
pi_43147929
Ja, maar de kranten noemen hem ineens Dudu.... Is nieuw voor mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43148181
Dudu is een speler van CSKA toch???
pi_43148228
Ja.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43148230
Dudu Cearense inderdaad. VI schreef ook al over Dudu, waar ze Eduardo bedoelden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43148295
Er speelt idd een Dudu bij CSKA ja, maar dat is een middenvelder volgens de UEFA site.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43148359
Dat is Dudu Cearense ja. Die zie je straks nog bij de NOS. Ook geen slechte speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 november 2006 @ 20:26:57 #115
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43149935
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dat is Dudu Cearense ja. Die zie je straks nog bij de NOS. Ook geen slechte speler.
Inderdaad eentje om in de gaten te houden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43247860
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..
pi_43247901
Chelsea wil Lennon van Tottenham, wellicht in ruil voor Wright-Phillips.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43248046
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wil Lennon van Tottenham, wellicht in ruil voor Wright-Phillips.
Welja, geld zat. Heeft Wright-Philips uberhaupt weleens drie wedstrijden achter elkaar de kans gehad om zich te bewijzen daar?
pi_43248301
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 23:45 schreef Radegast het volgende:

[..]

Welja, geld zat. Heeft Wright-Philips uberhaupt weleens drie wedstrijden achter elkaar de kans gehad om zich te bewijzen daar?
Als invaller wel ja vorig seizoen, maar weinig overtuigend. Hij komt gewoon tekort voor de basis, en nu Cole weer terug is en Kalou boven hem staat in de pikorde maakt ie al helemaal weinig kans. Maar ik vraag me af of Lennon het dan wel kan bewerkstelligen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43248435
Ik kwam er pas net achter dat Wright-Philips al 25 is.
Dacht dat hij 20 was ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43248519
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik kwam er pas net achter dat Wright-Philips al 25 is.
Dacht dat hij 20 was ofzo.
Hij is 21. Maar dan hebben we het over Bradley
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43255502
City lacht zich nog steeds kapot om die 30 miljoen euro die ze voor Shaun kregen.

En nu zal Chelsea ook wel datzelfde bedrag moeten bijbetalen voor Lennon denk ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43342894
Chelsea heeft serieuze belangstelling voor Marouane Fellaini van Standard Luik, en ze willen ook Boussoufa weer terughalen naar London. (sports.fr)
pi_43353317
Klopt het dat Hans v/d Zee gisteren (tijdens Groningen-NAC) Sankoh aan het bekijken was voor PSV? Zou niet onlogisch zijn, als eventuele opvolger van Alex.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_43354073
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef egoTRON het volgende:
Klopt het dat Hans v/d Zee gisteren (tijdens Groningen-NAC) Sankoh aan het bekijken was voor PSV? Zou niet onlogisch zijn, als eventuele opvolger van Alex.
Dat is Da Costa toch al ? Hoewel ze er nog wel 1tje kunnen gebruiken.
pi_43354458
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat is Da Costa toch al ? Hoewel ze er nog wel 1tje kunnen gebruiken.
Voor wie was v/d Zee er anders?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_43356231
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Voor wie was v/d Zee er anders?
Lindgren?

Chelsea wil Gonzalo Higuain (18) overnemen van River Plate in januari.
pi_43362211
Misschien zat Van der Zee er wel voor Leonardo, dat kan ook nog. Ze zoeken nog een aanvaller natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43364441
Ook nog een aanvaller die over een half jaar voor veel meer kan verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43365777
quote:
The Mirror speculates that United will miss out on signing River Plate's Argentine prodigy Gonzalo Higuain, who will eventually end up at Chelsea.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43365900
Ik snap de Higuain hype niet. Best een redelijke speler met een EU paspoort maar echt geweldig is hij echt niet.

Kia heeft 60% van de spelerspas, dus het lijkt me duidelijk dat het Chelsea wordt als hij naar Engeland gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43425821
Leonardo (NAC) naar Tottenham?
pi_43425850
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43438697
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Radegast het volgende:
Leonardo (NAC) naar Tottenham?
Ben wel nieuwsgierig of we nog wat van hem horen
pi_43438712
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ben wel nieuwsgierig of we nog wat van hem horen
Gaat voorlopig toch niet door omdat Leonardo geen werkvergunning zal ontvangen
pi_43439230
Een Nederlands paspoort kan nooit ver weg voor hem zijn.

Volgens mij krijgt iedereen die langer dan 3 jaar in de EU woont en werkt een speciale status die hem in staat stelt in ieder EU land te werken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43439469
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Nederlands paspoort kan nooit ver weg voor hem zijn.

Volgens mij krijgt iedereen die langer dan 3 jaar in de EU woont en werkt een speciale status die hem in staat stelt in ieder EU land te werken
Ik denk ook wel dat hij een Nederlands Paspoort kan krijgen...Op dit moment heeft hij het echter nog niet en kan hij dus ook niet aan de slag in Engeland.

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=40228
pi_43439548
Aan dat artikel te zien lijkt me de procedure ook niet in gang gezet, en volgens mij duurt de hele procedure als je hem goed voorbereid al een maand of 10. Dan is het twijfelachtig of hij van de zomer Nederlander is.

Wanneer speelde zijn paspoort-affaire?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43499150
quote:
'Shevchenko wil terug naar Milan'


AC Milan-voorzitter Silvio Berlusconi verklaarde voor de wedstrijd tegen AS Roma dat Andrej Shevchenko terug wil keren naar de Rossoneri. Zaterdag zou hij een telefoongesprek hebben gevoerd met de Chelsea-aanvaller. Shevchenko heeft het niet naar zijn zin bij de Engelse landskampioen en zou graag willen terugkeren.

“Ik heb gisteren nog een telefoongesprek met hem gehad. ‘Sheva’ belde mij zelf. Ik was in het gezelschap van veel mensen. Toen ze hoorden dat ik Sheva aan de lijn had, ging iedereen zingen dat hij moest terugkomen. Toen hij dat hoorde, vertelde hij dat hij niets liever wilde. Hij wil terug in het shirt van AC Milan,” aldus Berlusconi.

Shevchenko vertrok afgelopen zomer na een succesvolle periode bij AC Milan voor een verblijf bij de miljoenenploeg van Abramovitsj. Na veertien wedstrijden en pas vier doelpunten zou hij al genoeg hebben gezien bij Chelsea.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_43499381
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef Panick het volgende:

[..]
  maandag 13 november 2006 @ 10:43:25 #141
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43500977
Theo Janssen als opvolger van Cocu.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 13 november 2006 @ 10:45:12 #142
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43501015
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen als opvolger van Cocu.
bronnetje zou leuk zijn

Doe mij maar Schaars
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 13 november 2006 @ 11:44:06 #143
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43502564
Zoals je wil...
quote:
Theo Janssen is kandidaat bij PSV
Spelverdeler van Vitesse is in beeld als opvolger van Phillip Cocu, maar praat ook over contractverlenging

De Gelderlander 13-11-06

PSV ziet in Vitesse-speler Theo Janssen een van de kandida­ten om op termijn Phillip Co­cu op te volgen. Dat bevestigt PSV-trainer Ronald Koeman.
In Eindhoven zijn de beleidsbe­palers van PSV al druk bezig met de langere termijn. Routi­nier Cocu (36) is aan zijn laatste contractjaar bezig. „We hopen dat hij nog een seizoen door­gaat”, zegt Ronald Koeman. „Maar intern zijn we wel bezig hoe we de positie Cocu kunnen invullen, mocht hij niet verder gaan.”
Om voorbereid te zijn op het eventuele einde van de prachti­ge loopbaan van Cocu, inventari­seert PSV de nationale en inter­nationale spelersmarkt. „Mijn voorkeur is dat we in Nederland kijken”, aldus Koeman. „Daar zijn er één of twee spelers die de rol van Cocu op termijn over zouden kunnen nemen. En in­derdaad, Theo Janssen is een van de spelers over wie we in­tern praten.”

PSV heeft zich nog niet ge­meld bij Vitesse, of bij de zaak­waarnemer van Janssen. „Zo con­creet is het niet”, aldus Koeman. „Maar we willen het goed op tijd invullen.”
Janssen staat bij Vitesse tot me­dio 2008 onder contract. De 25-jarige middenvelder reageert na de 4-2 zege van Vitesse op FC Utrecht verheugd, maar tegelij­kertijd terughoudend op de ont­wikkelingen in Eindhoven.
„Dat ze me volgen dat is fantas­tisch”, zegt Janssen. „Natuurlijk is het hartstikke mooi dat Ro­nald Koeman zoiets zegt. Het is voor mij een extra stimulans.”
„Maar”, zo voegt de Arnhem­mer er meteen aan toe, „er gaan elk jaar wel geruchten over mij. Niet alleen over PSV, maar ook over Feyenoord. Allemaal ge­ruchten, waar nooit iets van is gekomen. Daarom kan ik er niets mee. Dat geldt nu ook voor PSV. Pas als het concreet wordt, dan kan ik er iets mee. Mocht het zover komen, dan horen we het wel.”
Janssen heeft met Vitesse al een keer gesproken over het openbreken en verlengen van zijn contract. „Volgens mij pra­ten we binnenkort nog een keer”, aldus Janssen. „Ik richt me op Vitesse. En ben zo blij met de drie punten tegen Utrecht. Dit is heel belangrijk.”

Jan Streuer, technisch mana­ger van Vitesse, bevestigt dat de Arnhemse club binnenkort weer met Janssen om de tafel zal gaan. „Het is nog niet be­kend wanneer”, aldus Streuer. „We hebben ook geen haast, want Theo heeft een contract tot 2008. Ik weet niets van de in­teresse van PSV. Ik heb liever dat hij blijft, want goede spelers wil je altijd houden.”
De Gelderlander van vandaag.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43502696
Theo zou al 26x naar Feyenoord gaan volgens de media
pi_43502977
Hehehe Theo Janssen opvolger van Cocu .

Eindelijk begint het Koeman effect te werken.
pi_43503570
quote:
'Nigeriaanse revelatie in beeld bij PSV'

13/11/2006 8 :58

Patrick Ogunsoto is bezig aan een opvallend eerste seizoen bij Westerlo. De productiviteit van de Nigeriaanse spits is ook PSV niet ontgaan.

Volgens De Telegraaf volgt PSV met meer dan gemiddelde belangstelling de verrichtingen van Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan heeft in twaalf wedstrijden elf keer gescoord, waarmee hij topscorer van België is.

De productiviteit heeft Ogunsoto ook dichter bij een uitnodiging voor de Nigeriaanse ploeg gebracht. Bondscoach Austin Eguavoen zat vorig weekeinde op de tribune bij Charleroi-Westerlo en zag de spits twee keer scoren.

Ogunsoto is bezig aan zijn eerste seizoen bij Westerlo, waar zijn contract nog doorloopt tot medio 2009. De laatste vier jaar speelde hij voor het Griekse Ergotelis, waar hij met 71 doelpunten in 114 wedstrijden al zijn productiviteit tentoonspreidde.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 13 november 2006 @ 12:23:31 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43503752
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:12 schreef Panick het volgende:

[..]
beetje lamme actie van die Berlusconi
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 13 november 2006 @ 12:33:34 #148
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43504057
quote:
Twee Russen naar FC Twente?

Youri Mulder heeft vanavond in Studio Voetbal laten doorschemeren dat de Russiche bondscoach Guus Hiddink per 1 januari 2007 twee Russische spelers wil stallen bij FC Twente. Het zou gaan om Aleksandr Kerzhakov en Ivan Taranov. Mulder, doorgaans goed geïnformeerd over zaken die spelen bij FC Twente, liet wel weten dat de club het bericht ontkent.

Verder werd nog opgemerkt dat komende zondag, na Ajax - FC Twente, Fred Rutten te gast zal zijn in het programma van Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder.

Zie ook: Hiddink wil Russen bij Twente stallen
www.fctwente.net
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 13 november 2006 @ 12:37:27 #149
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43504174
Torres naar man utd voor een slordige 32 miljoen euro
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 november 2006 @ 12:47:25 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43504452
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen als opvolger van Cocu.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 13 november 2006 @ 12:54:19 #151
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43504679
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, een van de kandidaten staat er.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43506820
Hoe vaak zijn die spelers uit Belgie waar PSV interesse in had, echt wat geworden?

Ik herriner me zo al Romaric, Marco Né, Bousouffa en vast nog veel meer

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 13 november 2006 @ 14:28:07 #153
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43507500
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak zijn die spelers uit Belgie waar PSV interesse in had, echt wat geworden?
Lamptey, Nilis, De Bilde en natuurlijk onze held Simons
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43510212
Had over de laatste tijd en spelers die niet gekomen zijn.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43512017
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

www.fctwente.net
Kerzhakov zou echt een stunt zijn, maar in de voorhoede heeft Twente toch geen spelers nodig?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43518752
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

www.fctwente.net
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43526588
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Idd Kerzhakov das een vaste waarde in het Russische nationale elftal als ik me niet vergis. Zou sensationeel zijn maar denk niet dat het door gaat.
pi_43526885
Kyle Martino naar Nijmegen in de winterstop ?
pi_43527189
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Hehehe Theo Janssen opvolger van Cocu .

Eindelijk begint het Koeman effect te werken.
Ik hoop het dus echt niet he, Janssen is geen voetballer voor PSV maar voor Feyenoord. Kan ie bij z'n vriendje Hofs spelen. Geen dikke Theo in Eindhoven.
pi_43527275
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kyle Martino naar Nijmegen in de winterstop ?
Wie gaat dat betalen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43527444
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie gaat dat betalen?
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
pi_43527535
Ja, hij heeft zichzelf aangeboden. Vooralsnog loopt ie alleen een beetje stage.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_43527676
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, hij heeft zichzelf aangeboden. Vooralsnog loopt ie alleen een beetje stage.
Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Baretto of iemand anders , of dat er weer 1 of andere financier opstaat.
pi_43527760
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
Rijssen's big 3
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43527851
Waar spelen Romaric en Neé nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43527904
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Volgens mij gaat het niet om Alexander, maar om zijn broertje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43527956
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Baretto of iemand anders , of dat er weer 1 of andere financier opstaat.
Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment clubs geïnteresseerd zijn in welke speler van NEC dan ook. In Barreto al helemaal niet.
Als die gast bevalt zal Hendriks wel weer z'n knip trekken.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_43528025
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 november 2006 @ 23:29:53 #169
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_43528057
Hij is gewoon transfervrij naar mijn mening
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_43528067
Die is gestopt met NEK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43528167
Is die Martino zo bekend/goed dan? Nooit van gehoord eigenlijk..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_43528467
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.
Marcel B. die is allang weg
pi_43528512
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is die Martino zo bekend/goed dan? Nooit van gehoord eigenlijk..
Lees de telextpagina van Omroep Nijmegen ( ook wel Gelderland genoemd ) maar ff
pi_43528808
Hehe. In Nijmegen noemen ze het altijd Omroep Arnep..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_43528879
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe. In Nijmegen noemen ze het altijd Omroep Arnep..
Ach ik hoef jou niet te vertellen hoe het allemaal gaat
pi_43553088
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet om Alexander, maar om zijn broertje.
Ah okee. Dat zal het zijn dan, leek me al zeer sensationeel.

Twente krijgt wel een Deen van 17 op proef las ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:36:33 #177
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43555319
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ah okee. Dat zal het zijn dan, leek me al zeer sensationeel.

Twente krijgt wel een Deen van 17 op proef las ik.
Junker wil weg bij Vitesse als hij niet meer kans krijgt, laat Twente hem maar halen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 01:16:20 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43565950
nu al weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43566121
Juncker is wel een echte spits, ik denk dat hij het wel goed zou doen met N'Kufo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 november 2006 @ 09:27:29 #180
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43569404
Heeft vandaag nog 4 van de 5 goals tegen Babberich gemaakt, in de oefenpot. Ik vind het zonde als hij vertrekt, want hij heeft vorig jaar laten zien een héél goede voetballer te zijn.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43572578
quote:
Smith To Remain At Old Trafford
Alan Smith has confirmed he will remain at Manchester United in a bid to win back a place in Alex Ferguson’s starting line-up. The former England striker, 26, had been offered the chance to join Championship leaders Cardiff on loan. His former club Leeds were also interested in signing Smith. But the player’s agent Alex Black said: "He won’t be going anywhere. He wants to stay at Manchester United and he has talked things through with the club and Sir Alex. The club has put in place a special training regime for him to get fully fit and then win his place back in the team."
Staff reporter, The Sun
quote:
Elsewhere in The Sun, Patrice Evra admits he is struggling to adapt to life in England. The United defender is quoted as saying: "I have not got accustomed to English life. The food is truly disastrous and it rains all the time."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43574229
quote:
Last Updated: Wednes day, 15 November 2006, 09:34 GMT

Derby set to make Man Utd signing

Derby County hope to conclude the signing of Manchester United midfielder David Jones on Wednesday.
A deal has been agreed that Jones, 23, will initially move on loan to Pride Park with a £1m-plus transfer becoming permanent in the January.

Jones played for Rams boss Billy Davies in a loan spell at Preston last season.

Personal terms have yet to be settled but Davies hopes they can be sorted so Jones can join training on Friday and play against Luton on Saturday.
Dit is toch dezelfde Jones die vorig jaar bij NEC voetbalde? Geen slechte voetballer.


Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 13:27:31 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43574928
idd goed spelertje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43577789
Kon NEK hem niet halen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 15:00:19 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43577814
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kon NEK hem niet halen?
die hebbeng een 1,5 miljoen over om een speler te halen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 november 2006 @ 15:02:08 #186
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43577869
van Basten wil Leonardo van brazilie naar nederland halen
pi_43577893
Een paar jaar geleden konden ze dat nog betalen, maar huren voor een seizoen ging ook niet?

Ik denk niet dat ie anderhalf miljoen waard was zonder NEK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43577898
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kon NEK hem niet halen?
Die hebben toch een chronisch geld tekort?
En dan nog denk ik dat ze huiverig zijn weer ff een miljoen neer te tellen nadat hun vorige record/miljoen aankoop aardig geflopt is .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_43577912
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef Grimm het volgende:
van Basten wil Leonardo van brazilie naar nederland halen
Logisch.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 15:07:40 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43578016
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar jaar geleden konden ze dat nog betalen, maar huren voor een seizoen ging ook niet?

Ik denk niet dat ie anderhalf miljoen waard was zonder NEK
destijds hebben ze hem gehuurd. Hij kreeg nu zn kans bij ManU, hij zal niet goed genoeg bevonden zijn dus verhuren hoeft dan niet meer. Dat geld hebben ze niet bij NEC; bovendien hebben ze middenvelders zat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 15:08:23 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43578035
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef Grimm het volgende:
van Basten wil Leonardo van brazilie naar nederland halen
dat zal niet zo moelijk zijn; in maart mag hij gewoon zn Nederlands paspoort aanvragen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 november 2006 @ 15:08:49 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43578054
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef neilpad het volgende:

[..]

Die hebben toch een chronisch geld tekort?
En dan nog denk ik dat ze huiverig zijn weer ff een miljoen neer te tellen nadat hun vorige record/miljoen aankoop aardig geflopt is .
sinds Boekhoorn gestopt is met veel geld investeren zijn transfers wat moeilijker ja.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43770503
Marco Ruben naar Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 november 2006 @ 14:03:09 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43780793
Willem II aast op Denneboom

Uitgegeven: 22 november 2006 13:01
Laatst gewijzigd: 22 november 2006 13:13
AMSTERDAM - Willem II heeft z'n zinnen gezet op Romano Denneboom. De Tilburgers hebben een bod uitgebracht op de aanvaller van NEC. "Romano staat heel positief tegenover een transfer naar Willem II", laat Willem II-voorzitter Verbunt in de Telegraaf weten.

Willem II hoopt Denneboom nog voor de winterstop te kunnen inlijven. "Hij heeft hier als huurling van SC Heerenveen al eens een half jaar gevoetbald en bewaart daar goede herinneringen aan."

Over de hoogte van het bod doen de Brabanders geen mededelingen. Verbunt wil enkel kwijt dat Denneboom "qua salaris aan de bovenkant van ons loongebouw, maar we denken er met hem uit te komen." Verbunt hoopt deze week een akkoord te bereiken met club en speler.

De 25-jarige spits staat tevens in de belangstelling van zijn oude club SC Heerenveen. In het seizoen 2004-2005 maakte hij de overstap van Heerenveen naar NEC.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 november 2006 @ 14:04:27 #195
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_43780827
Strik erom en
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 22 november 2006 @ 14:07:36 #196
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_43780921
Ahmed Ammi, Willem Janssen (VVV-Venlo) en Melvin Holwijn (Stormvogels Telstar) staan in de belangstelling van Roda JC.

En die keuze op Holwijn snap ik sowieso geen sodeflikker van, het is gewoon een modale 1ste divisie speler.
Forza Roda
pi_43823150
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marco Ruben naar Engeland
Liverpoool wil hem hebben. Ook is Liverpool geinteresseerd in de 17-jarige Emiliano Insua.
pi_43825292
Waar komt die vandaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43825300
Ze kunnen beter Paletta een kans geven want dat is een prima verdediger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43825323
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt die vandaan?
Gerucht komt uit de Daily Express. Insua van Boca.

[ Bericht 4% gewijzigd door Radegast op 23-11-2006 17:48:52 ]
pi_43825603
Das Frederico en die is 24 of zo

En ook:
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43826137
Zal wel niet, want Federico Insúa speelt voor Borussia MGB. Dus zal wel die zijn die Radegast noemt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43826194
Emiliano Insua, 17 jaar. Linksback.
pi_43826236
Het blijkt Emiliano Insua van Boca te zijn maar die heeft volgens mij zijn debuut nog niet gemaakt. Ik ken hem in elk geval niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43860088
quote:
140 miljoen voor Kaká

Met een miljard euro op zak van de verkoop van de tv-rechten voor de komende zes jaar is Real Madrid zowaar een nieuwe rijke. Volgens het Italiaanse Il Corriere dello Sport wil Ramón Calderón nu alsnog zijn belofte nakomen om Kaká los te weken bij AC Milan. De preses van Real heeft daar het lieve sommetje van 140 miljoen euro voor over.

Een transfer voor dat bedrag is bijna het dubbele van wat Real uittrok om Zinedine Zidane in 2001 te kopen van Juventus. Toen stapte de Fransman over voor 73 miljoen euro. Tot op heden is de overgang van Zizou daarmee de duurste aller tijden.

Als het aan Calderón ligt, komt er snel een nieuw record. Kaká verlengde afgelopen zomer zijn contract met Milan tot medio 2011. Bij De Koninklijke zou de 24-jarige middenvelder per jaar tien miljoen euro netto kunnen incasseren.

Binnen Real Madrid is men niet blij met flapuit Calderón. Hij zou mogelijke transfers ernstig bemoeilijken omdat iedereen dollartekens in de ogen krijgt zodra Real zich meldt voor spelers. Technisch directeur Predrag Mijatovic zou de gevolgen daarvan al merken bij de onderhandelingen met Boca Juniors en River Plate voor de transfers van respectievelijk Fernando Gago en Gonzalo Higuaín.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43952195
Maxwell en Mendy naar PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43952325
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 19:32 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
hoop dat Kaká gewoon bij Milan blijft
pi_43989165
Yildiray Basturk naar Tottenham.

Gaizka Mendieta mag weg van Middlesbrough.
  woensdag 29 november 2006 @ 13:31:43 #209
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43989491
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 04:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maxwell en Mendy naar PSV
Zou smerig van van Max als hij het doet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43990346
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43990427
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

Zou smerig van van Max als hij het doet.
maar die Griek naar Feyenoord vind je wel ok?
  woensdag 29 november 2006 @ 14:05:15 #212
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43990484
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

maar die Griek naar Feyenoord vind je wel ok?
Nee, had veel liever Rosenberg zien gaan
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 29 november 2006 @ 14:05:47 #213
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43990511
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Omdat Ajax hem altijd heel goed heeft behandeld tijdens zijn blessures etc, en dan ga je gewoon niet naar Psv.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43994238
Wat hadden ze dan moeten doen? Hem moeten ontslaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43994539
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:31 schreef stefmans het volgende:

[..]

Zou smerig van van Max als hij het doet.
Lang niet zo smerig als dat Leonardo naar de joden zou gaan
  woensdag 29 november 2006 @ 16:12:16 #216
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43994725
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:07 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Lang niet zo smerig als dat Leonardo naar de joden zou gaan
Die is zelf weggestuurd.
pi_43994851
Nee.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:17:13 #218
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43994929
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:15 schreef Erasmusch het volgende:
Nee.
Heus wel

Vanwege zijn eigenaardige persoonlijkheid, kreeg Leonardo enkele conflicten met diverse Feyenoord-trainers. Vervolgens werd hij weggestuurd.
pi_43995045
Nou OK, als het op wiki staat...
pi_43995075
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Erasmusch het volgende:
Nou OK, als het op wiki staat...
dat zal Leo er zelf wel opgezet hebben
  woensdag 29 november 2006 @ 16:23:53 #221
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43995146
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:20 schreef Erasmusch het volgende:
Nou OK, als het op wiki staat...
Maarja, ook op VI.nl
pi_43995393
Wat ik trouwens ook op wiki zie, is dat Claeys vorige week is gestopt met voetbal
pi_43995553
Jan Schlaudraff wellicht in de winter al van Aachen naar Bremen

Newcastle wil Mario Melchiot uit Rennes halen

AC Milan wil in januari Marco Amelia van Livorno halen

Jon André Fredriksen, een 24-jarige Noor van Moss, komt op proef bij Heerenveen

Willem Janssen lijkt op weg naar Roda JC, voor volgend seizoen.

Zijn teammaat Ahmed Ammi praat met NAC Breda.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 november 2006 @ 16:37:21 #224
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43995571
Hm, Schlaudrauff, alleen vanwege zijn goal?
pi_43995654
Hij is ook al voor Die Mannschaft geselecteerd geweest ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43995812
Wat moet Heerenveen met al die Noren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43995889
Antonio Puerta en/of Jesús Navas naar Arsenal.
pi_43995895
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat moet Heerenveen met al die Noren?
is het je niet opgevallen dat ze al jaren Scandinavieërs halen?
pi_43998568
Brown en Silvestre mogen vertrekken bij Man Utd, ein-de-lijk

Vooral Silvestre dan hoor, want Brown valt af en toe nog redelijk in en doet dat vaak niet verkeerd..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43998611
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

is het je niet opgevallen dat ze al jaren Scandinavieërs halen?
Is het je niet opgevallen dat ze op een paar uitzonderingen na allemaal mislukken?

Noren vooral, die mislukken allemaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43998629
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Brown en Silvestre mogen vertrekken bij Man Utd, ein-de-lijk

Vooral Silvestre dan hoor, want Brown valt af en toe nog redelijk in en doet dat vaak niet verkeerd..
Evra mag dan blijven?

Ik zou Brown houden als banker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44033986
Nourdin Boukhari naar Betis Sevilla.
pi_44035891
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Evra mag dan blijven?

Ik zou Brown houden als banker
Dat denk ik, al zou hij zich niet geweldig thuisvoelen in Engeland. Zoals ik al zei is Brown 'n goeie bankspeler voor Man U, maar hij wil zelf meer aan voetballen toekomen, wat ik me ook goed kan voorstellen. Allebei mogen voor 4 mln pond weg blijkbaar.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44050820
Man Utd 'to sign striker Larsson'
Manchester United have made a shock move to sign veteran striker Henrik Larsson on loan from Swedish club Helsinborg, according to reports.
Helsinborg declined to comment but will hold a news conference at 1130 GMT.

Former Celtic striker Larsson, 35, would be available in January but would return to Helsingborg in March after the Swedish off-season.

More to follow.

pi_44051881
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Man Utd 'to sign striker Larsson'
Manchester United have made a shock move to sign veteran striker Henrik Larsson on loan from Swedish club Helsinborg, according to reports.
Helsinborg declined to comment but will hold a news conference at 1130 GMT.

Former Celtic striker Larsson, 35, would be available in January but would return to Helsingborg in March after the Swedish off-season.

More to follow.

Als dat waar is zou ik dat toch wel erg apart vinden van larsson
pi_44052473
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Als dat waar is zou ik dat toch wel erg apart vinden van larsson
Het is al rond zelfs. Hij wordt uitgeleend
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:30:13 #237
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44052931
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Als dat waar is zou ik dat toch wel erg apart vinden van larsson
Hij wilde wat tijdens de winter te doen hebben dacht ik zo.
oudere voetballers doen dat wel vaker zodat ze fit blijven.
pi_44064807
Haha Larsson is een held. Nog even drie wedstrijdjes scoren voor ManU en dan weer verder bij zijn eigen club
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44083909
Waterreus naar AZ, voor 6-7 weken, daarna gaat ie in NYC spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 december 2006 @ 18:18:44 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44084042
quote:
Waterreus mogelijk via AZ naar Amerika

2/12/2006 16:34

AZ heeft zich gemeld bij Ronald Waterreus om de keepersproblemen in Alkmaar op te lossen. De 36-jarige doelman zit sinds afgelopen zomer zonder club en zou direct inzetbaar zijn, mocht hij tekenen bij de nummer twee van de Eredivisie.

'Het is nog niet zeker', zei Waterreus bij Sport 1 waarvoor hij al analyticus optreedt. 'Ik ben degene die moet aangeven of het doorgaat. Ik wacht nog op het definitieve ja-woord van een club uit Amerika. Als dat er komt, ga ik eerst zes of zeven weken bij AZ keepen. Als Amerika niet doorgaat, stop ik helemaal.'

Na zijn vertrek bij Glasgow Rangers zette Waterreus zijn zinnen op een Amerikaans avontuur. Met New York Red Bulls lijkt de voormalige international die kans nu te krijgen.

Voordat hij in de Verenigde Staten aan de slag gaat, kan Waterreus eerst een tussenstop maken bij AZ. De Alkmaarders kennen problemen voor de positie in het doel. Joey Didulica en Khalid Sinouh zijn geblesseerd en derde doelman Job Bulters kende twee minder gelukkige optredens als vervanger van het gekwetste tweetal.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44157952
quote:
Talmende Leonardo voor PSV gepasseerd station

4/12/2006 23:08

EXCLUSIEF - PSV weet genoeg, de Eindhovense club ziet af van het aantrekken van Leonardo. De huidige koploper van de Eredivisie heeft geen zin om nog langer te wachten op een antwoord van de aanvaller van NAC Breda.

PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.

'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 11:44:39 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44158121
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44158290
quote:
Ook Leverkusen laat oog vallen op Lamey

4/12/2006 22:35

EXCLUSIEF - Bij PSV is hij reserve, maar Michael Lamey heeft over belangstelling niet te klagen. Ook Bayer Leverkusen heeft de back op de korrel.
Lamey is bij PSV op een zijspoor beland sinds hij zijn basisplaats verloor aan Carlos Salcido. De 26-jarige Amsterdammer heeft in Eindhoven een contract tot medio 2007.

Naast Bayer Leverkusen had Real Betis Sevilla al zijn interesse kenbaar gemaakt. De Spaanse club heeft echter meer verdedigers op de korrel. Zo heet de Belgische international Anthony Vanden Borre (19) een kandidaat te zijn.
vi.l
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:59:43 #244
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44158490
Ik vind die Lamey helemaal niet zo geweldig, Psv moet die snel van de hand doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 12:16:17 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44158879
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Lamey helemaal niet zo geweldig, Psv moet die snel van de hand doen.
volgens mij is ook een groot deel van de supporters het met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:23:29 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44159050
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Lamey helemaal niet zo geweldig, Psv moet die snel van de hand doen.
Eensch.. vorig jaar was hij echt vaak de zwakste schakel, al heeft hij wel een prachtige goal gescoord tegen vitesse vorig jaar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44159758
Zie maar eens een betere multi-functionele verdediger voor weinig geld te vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 13:19:32 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44160514
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie maar eens een betere multi-functionele verdediger voor weinig geld te vinden
die we dan net als Lamey op de tribune kunnen zetten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44160575
Lamey heeft dit seizoen gewoon best speelminuten en pech dat de verdedigers heel blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 13:31:12 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44160850
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lamey heeft dit seizoen gewoon best speelminuten en pech dat de verdedigers heel blijven
hij begon in de basis en is nu tribuneklant na Addo en Reiziger z'n inzet op de trainingen is ondermaats volgens Koeman..... het is een keer over.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44161392
Hoe vaak heeft ie al op de tribune gezeten?

2 keer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 13:56:13 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44161575
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak heeft ie al op de tribune gezeten?

2 keer?
tribuneklant is natuurlijk wat gechargeerd, maar ik gebruikte dat om zijn status aan te geven hij is nummer 3 of 4 voor de rechtsback positie.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44196396
Ajax volgt Gibril Sankoh, maar zou volgens andere bronnen ook al rond zijn met Petter Hansson.

NAC Breda heeft Ahmed Ammi een contract voorgelegd. Ook Sherjill MacDonald wordt met meer dan gemiddelde interesse gevolgd.

FC Zwolle zoekt na het vertrek van Wilson een nieuwe spits, Gorgi Hristov is de voornaamste kandidaat.

RKC wil Gerard van der Lem als trainer en volgt ook Cecilio Lopes van FC Dordrecht als spits.

Willem II wil graag Arvid Smit weer huren van PSV.

Cambuur Leeuwarden heeft interesse in Marinus Dijkhuizen van Excelsior en Joos van Barneveld van Fortuna Sittard

Olympique Lyon volgt Johan Elmander van Toulouse

Newcastle wil Mario Melchiot
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44213835
Sankloh moeten ze halen dit seizoen. Echte Ajax voetballer

Zelfs Heitinga draait een beter seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44213889
weer Smit huren? Koop die gozer nou eindelijk eens een keer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44213895
Die kunnen ze over 6 maanden voor niks ophalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44213902
Mooi, kunnen ze dan ook Feher meteen meenemen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44215150
Beter haalt Ajax echte spelers.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 7 december 2006 @ 13:41:29 #259
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44221559
Afonso Alves, Petter Hansson en Adil Ramzi naar Metalurg Donetsk
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_44221738
Ramzi waarom verbaast dat me niks?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_44221793
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Kaalhei het volgende:
Afonso Alves, Petter Hansson en Adil Ramzi naar Metalurg Donetsk
Heeft Metalurg de geldpest ofzo?
  donderdag 7 december 2006 @ 13:51:27 #262
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44221893
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Heeft Metalurg de geldpest ofzo?
Ja, daar zit een of andere Abramovic 2.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 14:40:04 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44223448
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Heeft Metalurg de geldpest ofzo?
zoals bij veel clubs in oost Europa zit er een rijke voorzitter; kijk voor de gein eens het sportjournaal vanavond..... als je ziet wat voor een accomodatie ze hebben daar tippen weinig clubs aan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44223626
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zoals bij veel clubs in oost Europa zit er een rijke voorzitter; kijk voor de gein eens het sportjournaal vanavond..... als je ziet wat voor een accomodatie ze hebben daar tippen weinig clubs aan.
Ik las ook het een en ander aan verhalen. Zwembaden, sauna's, gouden kranen....noem maar op.
pi_44223670
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik las ook het een en ander aan verhalen. Zwembaden, sauna's, gouden kranen....noem maar op.
Een 5-sterrenhotel dus?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44223784
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een 5-sterrenhotel dus?
Kwam het wel op neer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2006 @ 14:53:22 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44223972
idd, niet te geloven 5 trainingsvelden voor 1 elftal waaronder eentje verwarmd. Inderhal met kunstgras veld. Een flink zwembad, grote sauna's, hotel, luxe krachthonk. en de stoelen in de kleedkamer die heb ik nog niet eens zo lekker hier in de kamer staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44232015
Koen Brack terug naar Cambuur Leeuwarden
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44232896
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Kaalhei het volgende:
Afonso Alves, Petter Hansson en Adil Ramzi naar Metalurg Donetsk
Bron?
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:00:39 #270
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44256292
Co Adriaanse wil daar meteen vlammen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:24:23 #271
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_44256994
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Bron?
Die vraag stel je maar in een ander topic. Ik heb het in deze reeks topics vaak genoeg bij het goede eind gehad Maar vaak genoeg ook niet hoor.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_44273331
Reo-Coker naar Man Utd of Arsenal
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:20:15 #273
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44273834
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
Reo-Coker naar Man Utd of Arsenal
Naah, ik hoorde dat man.utd Van der Vaart weer ging scouten.
pi_44277533
Volgens de Schotse Daily Star gaan er in januari 30 spelers uit Litouwen een contract tekenen bij Hearts.
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:23:34 #275
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44277666
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef Grimm het volgende:

[..]

Naah, ik hoorde dat man.utd Van der Vaart weer ging scouten.
A.U.B. niet zeg. Creatieve middenvelders genoeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:25:45 #276
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44279197
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef Dos37 het volgende:

[..]

A.U.B. niet zeg. Creatieve middenvelders genoeg.
owja
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_44279385
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44332282
Bona Kalou op huurbasis naar Feyenoord
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_44332978
Roy Beerens op huurbasis naar NEC
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_44335723
En Excelsior
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 december 2006 @ 00:47:30 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44345431
Of lijkt me een beter woord.... en wordt lastig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44345687
Is geen gerucht of zo maar PSV moet Belusschi van River halen. Goede speler en haalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44352458
Salmon schijnt in gesprek te zijn met Willem II voor een overgang in de winterstop.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44352475
He bah, hij wou toch naar Engeland, dan ga je toch niet naar - fucking - willem II
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:13:18 #285
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44352566
Salmon naar willemll dan wil je ook niet vooruit in je carriere!

D'r zou interesse zijn voor Heitinga van een paar seria A clubs, ik zou zeggen met een grote rooie strik naar italie vliegen, misschien dat hij daar wat beter word.
pi_44352600
Laat ze dan meteen Stekelenburg kopen
pi_44393182
Gaby Mudingayi ( Lazio ) naar Liverpool of Lyon

Peter Crouch naar Newcastle

Graig Bellamy naar Spurs <---> Defoe naar Liverpool.
pi_44393353
Sneijder naar Barcelona na dit seizoen
  woensdag 13 december 2006 @ 15:16:56 #289
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44393409
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
Salmon naar willemll dan wil je ook niet vooruit in je carriere!

D'r zou interesse zijn voor Heitinga van een paar seria A clubs, ik zou zeggen met een grote rooie strik naar italie vliegen, misschien dat hij daar wat beter word.
Fiorentina onder andere..
pi_44393817
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
Salmon naar willemll dan wil je ook niet vooruit in je carriere!
Net of hij zoveel hoger had kunnen krijgen. Is gewoon zijn niveau.
pi_44403719
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
Salmon naar willemll dan wil je ook niet vooruit in je carriere!

D'r zou interesse zijn voor Heitinga van een paar seria A clubs, ik zou zeggen met een grote rooie strik naar italie vliegen, misschien dat hij daar wat beter word.
Roze strik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44408033
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaby Mudingayi ( Lazio ) naar Liverpool of Lyon

Peter Crouch naar Newcastle

Graig Bellamy naar Spurs <---> Defoe naar Liverpool.
Alles blijft bij een gerucht...
  donderdag 14 december 2006 @ 18:44:26 #293
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44433149
Lindebergh naar feyenoord ?
  donderdag 14 december 2006 @ 18:47:13 #294
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44433227
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 december 2006 @ 19:26:33 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44434396
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Lindebergh naar feyenoord ?
Zit er nog meer leuks voor Feyenoord op de bank bij PSV of Ajax? Willen jullie Lamey of Ball nog hebben toevalling?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 14 december 2006 @ 19:27:22 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44434416
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zit er nog meer leuks voor Feyenoord op de bank bij PSV of Ajax? Willen jullie Lamey of Ball nog hebben toevalling?
For free ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 december 2006 @ 19:36:23 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44434723
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

For free ?
Ball zeker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44434959
Lamey vind ik nog niet eens zo gek
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 december 2006 @ 19:57:29 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44435523
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef Canisfire het volgende:
Lamey vind ik nog niet eens zo gek
en hij kan eventueel ook op linksback.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44458821
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Lindebergh naar feyenoord ?
hoe triest zou dat zijn
pi_44458998
Mag die Martino nog blijven bij NEK?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')