abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41365310
Niko Kranjcar naar Portsmouth.

Vorige deel.

[ Bericht 31% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 31-08-2006 16:40:40 ]
pi_41365429
...is zelden goed

Of zoals Johan Derksen zou zeggen: "Haast is een slechte raadgever"
pi_41365463
Juist.
pi_41365697
Of zoals Kabouter_Krulleput zou zeggen: "tvp"
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_41365745
oke t to the v to the p
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:23:12 #6
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41365858
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef DeVinger het volgende:
...is zelden goed

Of zoals Johan Derksen zou zeggen: "Haast is een slechte raadgever"
Bron?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41365879
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Bron?
Voetbalinsite
pi_41365942
Tis maar rustig op de transfermarkt
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_41365981
Kluivert afgekeurd?
pi_41365989
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Kluivert afgekeurd?
Bron?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:28:22 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41366028
Spanning alom.
A.M.A.B
pi_41366087
Vagner Love zou ik echt een vette trasnfer voor jullie vinden
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:33:43 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41366171
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Cart_man het volgende:
Spanning alom.
Ben benieuwd wie jullie nieuwe spits wordt.

Is Julio Ricardo Cruz helemaal uit beeld, want ik hoor niets meer over hem?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41366226
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Bron?
Transfergeruchten #69 .
pi_41366341
César Delgado naar Deportivo mits Tristán, Scaloni of Pablo Amo vandaag nog vertrekken.
pi_41366345
Ashley Cole tekent vandaag nog bij Chelsea. Gallas schijnt de omgekeerde weg te bewandelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41366622
Chelito eindelijk in Europa. Mooie speler
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41366751
Kluivert naar TVP
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:57:00 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41366818
kluivert naar tvpsv
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:57:19 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41366827
Kut anders lees ik effe de reactie boven mij niet
29.10 Novastar HMH
pi_41368719
Weet niet of deze al genoemd is:
(opa)Edwin Hermans van Fortuna --> Willem II

Hele vreemde transfer.. hij speelt bij ons niet eens.. Afgelopen dinsdag werd hij helemaal weg gespeeld door een vleugelspeler van FC Geleen Zuid
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41368745
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:00 schreef meami het volgende:
Weet niet of deze al genoemd is:
(opa)Edwin Hermans van Fortuna --> Willem II

Hele vreemde transfer.. hij speelt bij ons niet eens.. Afgelopen dinsdag werd hij helemaal weg gespeeld door een vleugelspeler van FC Geleen Zuid
Laat me raden,is het een Belg ?
pi_41368778
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:01 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Laat me raden,is het een Belg ?
Nee
quote:
Edwin Hermans transfervrij naar Willem II
Donderdag 31 augustus 2006

Routinier Edwin Hermans verruilt Fortuna Sittard voor Willem II. Een zeer verrassende transfer voor de in Sittard op een zijspoor belandde linksback, die zelfs de mond van trainer Frans Körver deed openvallen: ,,de wonderen zijn de wereld nog niet uit..''

,,Ik weet verder niet wat ze met hem van plan zijn. We gunde hem dus die transfer, op zijn leeftijd, en met het gegeven dat hier Mels van Driel de voorkeur heeft.'', aldus de verbaasde maar begripvolle coach.
Hermans kwam maarliefst 224 wedstrijden in actie namens Fortuna Sittard en ontpopte door de jaren heen tot echte Fortunees. Een welverdiend afscheid ligt dan ook zeker in de lijn der verwachting.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:46:10 #24
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_41369945
willem 2 is goed bezig zeg
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_41370322
Nac dan met Pinas
Wat zijn die Brabantse clubs ver afgegleden zeg
pi_41370408
We hebben een.................. T
We hebben een.................. V
We hebben een.................. P

TVP
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:08:18 #27
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41376065
Javier Mascherano & Carlos Tevez --> Arsenal
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_41376133
Beetje lullig voor West Ham dan, of trap ik nu in een tvp?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 21:12:06 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41376246
Alex & Chivu --> Real Madrid
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:30:00 #30
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_41387386
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef DeVinger het volgende:
Beetje lullig voor West Ham dan, of trap ik nu in een tvp?
Werd op meerdere Engelse sites over gesproken. Arsenal zou het tweetal binnenhalen en niet de Hammers.
pi_41390899
Maar het liep anders
pi_41427284
Hermans is werkelijkwaar de slechtste back die De Graafschap OOIT gehad heeft...
pi_41477123
quote:
Reds: We still want Owen

Reds chief executive has revealed that United have not given up hope of signing Owen Hargreaves, should Bayern Munich's willingness to sell the midfielder change.

It was made clear that the club were looking for two midfielders over the summer. With Michael Carrick arriving for an initial £14million from Spurs, the Reds locked sights on Bayern's England international Hargreaves. The Reds were openly courting the Canadian-born player's services and did table a bid, but Bayern refused to enter into negotiations.

"Bayern are very keen to keep Owen Hargreaves, and we have to respect them for that. If that situation doesn't change we won't acquire him," Gill told BBC Five Live's Sportsweek. "But Bayern have intimated to me that, if the situation should change, they will contact me. If it did then we would see if we could consumate a deal as Owen went on record as saying he wanted to be a United player."

Many fans were frustrated that a second midfielder was not added to the squad, accentuated by the fact that Javier Mascherano, the highly-rated Argentina international who has long been linked with United, joined West Ham on transfer deadline day.

However, Gill says the Reds turned down the opportunity to sign Mascherano. He admitted the Reds had watched the 22-year-old defensive midfielder last season, but that Sir Alex had decided against a move for the former Corinthians youngster. West Ham pulled off the shock signings of the summer when they landed Mascherano and striker Carlos Tevez for undisclosed fees. It was thought both players were destined for Europe's top clubs. United were also linked with a move for Tevez, but Gill was adamant the player was not in Sir Alex's plans.

"We were never interested in Tevez," he said. "We were also offered Mascherano. He is clearly a good player, but the experts in the football side of the club decided that we didn't want to go for him. We understand the frustration of fans who feel we should have been more active, but we're very conscious that the quality of our squad is already very high and that any player we bring in should add to that quality."
pi_41669511
Ottmar Hitzfeld als bondscoach van Qatar.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41849135
Sneijder in beeld bij Barcelona
14 september 2006, 20:05
Door: Sonny Klanderman
Wesley Sneijder is in beeld bij FC Barcelona, aldus Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegenover de Spaanse krant Marca. Volgens de preses heeft coach Frank Rijkaard aangegeven Wesley Sneijder graag bij de selectie te hebben.
"Sneijder is een complete speler, hij heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap, bovendien is hij nog tweebenig ook. Hij kan ook op verschillende posities uit de voeten. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje, die wel eens een grote zou kunnen worden", aldus de preses.

Als Sneijder de goede start kan volhouden wil Laporta graag met de Amsterdammers om de tafel: "Tot aan de winterstop zullen we hem blijven volgen, dan kijken we of hij zich nog verder heeft ontwikkeld bij Ajax."
Foto's: Orangepictures
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41849675
Dat is ook mijn enige twijfel bij die sleutelhanger, of die het een seizoen lang kan volhouden (lees: fit blijven).
pi_42044061
quote:
And, according to the Daily Mail, United are taking a look at Sporting Lisbon's latest crop of top young talent, among them: Miguel Veloso, Joao Moutinho, Nani and Djalo.
pi_42047563
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:07 schreef Canisfire het volgende:
Sneijder in beeld bij Barcelona
14 september 2006, 20:05
Door: Sonny Klanderman
Wesley Sneijder is in beeld bij FC Barcelona, aldus Barcelona-voorzitter Joan Laporta tegenover de Spaanse krant Marca. Volgens de preses heeft coach Frank Rijkaard aangegeven Wesley Sneijder graag bij de selectie te hebben.
"Sneijder is een complete speler, hij heeft een geweldig schot en een prachtige vrije trap, bovendien is hij nog tweebenig ook. Hij kan ook op verschillende posities uit de voeten. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje, die wel eens een grote zou kunnen worden", aldus de preses.

Als Sneijder de goede start kan volhouden wil Laporta graag met de Amsterdammers om de tafel: "Tot aan de winterstop zullen we hem blijven volgen, dan kijken we of hij zich nog verder heeft ontwikkeld bij Ajax."
Foto's: Orangepictures
Bij het echte werk faalt hij keer op keer.
En net goed..
pi_42140484
Hedman naar Newcastle United.
pi_42148608
En Waterreus ook gepolst, gaan de geruchten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42156438
Waar speelt die nu dan?
pi_42156510
Hedman heeft geen club, en Waterreus ook niet.
pi_42156815
OK, Waterreus niet naar de MLS ofzo dus.
pi_42170373
Reading hope to sign DC United's American wonderkid Freddy Adu on loan in January with a view to a permanent £5m deal. (The Sun)

Chelsea are keen on Auxerre defender Younes Kaboul (Independent)

Dunfermline have re-opened contract talks with Greg Shields, Mark Burchill and Scott Wilson. (Daily Record)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_42171042
Adu naar Reading...als hij het daar niet haalt...moet niemand hem meer.
pi_42181856
Hoezo? Waar heeft ie nog meer gefaald dan, behalve dat jongerenWK
pi_42191775
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
Hoezo? Waar heeft ie nog meer gefaald dan, behalve dat jongerenWK
Gefaald is een groot woord, zeker als je nog maar 17 bent. Maar hij heeft tot nu toe zijn verwachtigen niet echt waar gemaakt.
pi_42192266
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:25 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Gefaald is een groot woord, zeker als je nog maar 17 bent. Maar hij heeft tot nu toe zijn verwachtigen niet echt waar gemaakt.
Nu de hamvraag: ligt dat aan hem of aan de verwachtingen
  donderdag 28 september 2006 @ 10:00:47 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42192400
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk.
A.M.A.B
pi_42192455
quote:

[..]

De verwachtingen. Hij is gebracht als de nieuwe Pele...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:05:38 #51
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42192485
Said Boutahar in de winterstop misschien naar Ajax...Ten Cate zoekt nog een creatieve middenvelder en noemde Boutahar als voorbeeld van zo'n speler.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42192533
Als we de fansite Feyenoord12 moeten geloven, dan heeft Feyenoord de eerste optie op Luigi Bruins weten te bemachtigen. De aanvallende middenvelder van Excelsior staat na zijn goede start in de belangstelling van een aantal topclubs.
Volgens de fansite heeft Feyenoord de eerste optie laten opnemen in het samenwerkingsverband met Excelsior. Beide clubs willen hier echter niet op reageren. Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Wanneer een club nu wil gaan onderhandelen met Excelsior over de koop van Bruins, moeten de Kralingers eerst met Feyenoord overleggen. Als de stadionclub dan dus niet wil dat het talent vertrekt, dan moet het opbieden tegen het bod van een andere club.

Bruins maakt tot dusverre een uitstekende indruk in zijn eerste wedstrijden in de Eredivisie. De pas 19-jarige middenvelder wordt gezien als een groot talent, en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de Nederlandse topclubs. Behalve Feyenoord hebben Ajax, AZ en PSV namelijk al contact opgenomen met Excelsior.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 28 september 2006 @ 11:43:16 #53
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42194968
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:07 schreef Canisfire het volgende:
Als we de fansite Feyenoord12 moeten geloven, dan heeft Feyenoord de eerste optie op Luigi Bruins weten te bemachtigen. De aanvallende middenvelder van Excelsior staat na zijn goede start in de belangstelling van een aantal topclubs.
Volgens de fansite heeft Feyenoord de eerste optie laten opnemen in het samenwerkingsverband met Excelsior. Beide clubs willen hier echter niet op reageren. Opvallend is wel dat Feyenoord, in tegenstelling tot AZ, Ajax en PSV, nog niet heeft geïnformeerd naar Bruins.

Wanneer een club nu wil gaan onderhandelen met Excelsior over de koop van Bruins, moeten de Kralingers eerst met Feyenoord overleggen. Als de stadionclub dan dus niet wil dat het talent vertrekt, dan moet het opbieden tegen het bod van een andere club.

Bruins maakt tot dusverre een uitstekende indruk in zijn eerste wedstrijden in de Eredivisie. De pas 19-jarige middenvelder wordt gezien als een groot talent, en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de Nederlandse topclubs. Behalve Feyenoord hebben Ajax, AZ en PSV namelijk al contact opgenomen met Excelsior.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:46:03 #54
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_42195041
quote:

[..]

Ach, het is gewoon een aardige voetballer met een foute leeftijd in zijn paspoort. Zoals zo veel (van oorsprong) Afrikaanse voetballers. Dan val je al snel op in de jeugd.
pi_42196842
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef Kaalhei het volgende:

[..]
Lol het bericht spreekt zichzelf tegen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 28 september 2006 @ 13:41:14 #56
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_42197831
Ik dacht dat feyenoord juist niet echt geïnteresseerd was, en AZ en Ajax vooral...dacht dat derksen zoiets de wereld in had gebracht zondag..
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_42207388
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:05 schreef ElZwino het volgende:
Said Boutahar in de winterstop misschien naar Ajax...Ten Cate zoekt nog een creatieve middenvelder en noemde Boutahar als voorbeeld van zo'n speler.
Maar hij wil het liefst nog een balveroveraar aantrekken. Dus Saïd zal geen prioriteit hebben denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_42221305
Michiel kent ook Boutahar dus persoonlijk

Goed om te weten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_42239694
Volgens mij gaat het om Ten Cate hoor.... Die in hetzelfde artikel aangeeft dat hij vooral een balveroveraar zoekt op het middenveld. En dat is Boutahar dus niet direct.
www.thuisuiteten.nl
pi_42332987
quote:
The Daily Star claims United have agreed a £5million down-payment with Atletico Madrid to secure the signing of Fernando Torres next summer. The striker will allegedly cost a total of £26million.
pi_42333628
Makaay ----> Barcelona

bron: www.voetbalzone.nl
pi_42334275
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Makaay ----> Barcelona

bron: www.voetbalzone.nl
Dat vind ik vooral 'n counterspits, past toch helemaal niet in 't systeem van Barça Of is 't puur om de blessure van Eto'o op te vangen?
pi_42335663
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:13 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dat vind ik vooral 'n counterspits, past toch helemaal niet in 't systeem van Barça Of is 't puur om de blessure van Eto'o op te vangen?
Yep
pi_42394775
Real Madrid en Barcelona vechten om Fernando Gago.
pi_42395060
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Real Madrid en Barcelona vechten om Fernando Gago.
Ook Palacio en Ustari worden bekeken door (één van) beide
pi_42397495
Boutahar moet gewoon terug in de kuip komen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:24:03 #67
159545 Duckiej_88
Feyenoord Rotterdam
pi_42398676
De kans bestaat dat Anatoli Tymoschuk in de winterstop alsnog naar Feyenoord komt, dat zegt Henk van Stee die werkzaam is bij Shaktar Donetsk, de club van de middenvelder.
Feyenoord wilde de middenvelder van Shaktar Donetsk voor dit seizoen graag inlijven maar de onderhandelingen liepen stuk omdat Feyenoord niet het gevraagde transferbedrag (5 à 8 miljoen dollar) wilde betalen. Volgens Henk van Stee, die het technisch beleid voert bij de Oekraïnse club en een goede relatie heeft met Tymoschuk, staat de 27-jarige sterspeler nog altijd open voor een overstap naar De Kuip.

Mocht Shaktar Donetsk niet overwinteren in de Champions League dan vergroot het de kans op een transfer van de 27-jarige Oekraïnse sterspeler.
SCF no one likes us we don't care
pi_42418136
quote:
Blues Chase Alex Target
Chelsea are hoping to grab Uruguayan star Nery Alberto Castillo from under the noses of Manchester United. The Olympiacos striker almost joined United five years ago, but was denied a work permit and Sir Alex Ferguson has been eyeing his progress ever since. However, Chelsea have now increased their interest in Castillo, 22, and could make a move in January. Blues officials will watch him again this month.
Staff reporter, Daily Mirror
quote:
Atletico deny Torres talk

Atletico Madrid have denied fresh speculation linking their star striker Fernando Torres with a move to Old Trafford.

The 22-year-old Spanish international, who scored three goals in the World Cup finals in Germany, has admitted recently that United showed an interest in him during the summer.

Torres quelled talk of a move away from his boyhood club by signing a one-year extension to his contract at Vicente Calderón. However, new rumours suggest the Reds are preparing a £26million summer raid for the talented youngster, with the Daily Star newspaper this week claiming that United have made a down payment of £5m for the forward.

Atletico have been quick and unequivocal in their response, with sporting director Jesus Garcia Pitarch saying the club are "tired of this question”.

"Atletico is a club that doesn't usually speak about rumours,” he told Sky Sports. “But I insist that we have not received any proposition from United or any other club in recent times for Torres.

"For us this subject is closed. El Nino is our player and has just signed a contract with Atletico for a long time and it is not our intention to sell him."
pi_42449782
Volgens de VI van deze week volgt Feyenoord Ragnar Klavan van Heracles Almelo.
www.thuisuiteten.nl
pi_42480862
Manchester United wil het Sporting talent Nani strikken.

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport4.shtml
pi_42581303
Diverse eredivisieclubs en dan met name NEC volgen Marcel van der Sloot van TOP Oss.

FC Groningen zou overwegen Marnix Kolder komende winterstop te halen van Veendam.

Patrick Dimbala (ex-Excelsior Moeskroen) momenteel op proef bij Willem II.
www.thuisuiteten.nl
pi_42581584
quote:
Pompey Warn Reds Off Midfielder
Portsmouth have told Manchester United to forget about signing Portuguese star Manuel Fernandes. The Old Trafford club have been linked with a January transfer window move for the £7million-rated midfield star, who is on loan from Benfica. But Pompey chairman Peter Storrie insists they have first option on Fernandes, 20, as part of their agreement with the Portuguese giants. He said: "The option of signing Manuel is with us. No club can come in and take him. If he is fully fit and playing regular Premier League football, he will sign for us. We’d be absolute idiots not to sign him. He’s one of the best talents to come out of Portugal."
Tony Little, The Sun
pi_42603849
quote:
Owen's Speedy Return
Owen Hargreaves expects to be back in action within four weeks and is keen to resurrect his move to Manchester United. The England midfielder was sidelined four weeks ago after breaking his leg playing for Bayern Munich but expects to return by mid- November. And Hargreaves, 25, who saw a £17million move to United fall through, said: "I'll be back in four weeks. The more I play for England, the more top English clubs will look at me."
David McDonnell, Daily Mirror
quote:
The Miror rexpects United to be involved in more transfer action, with Sunderland boss Roy Keane eager to take former club-mates David Jones and Jonny Evans on loan.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:52:05 #74
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42604028
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Diverse eredivisieclubs en dan met name NEC volgen Marcel van der Sloot van TOP Oss.

FC Groningen zou overwegen Marnix Kolder komende winterstop te halen van Veendam.

Patrick Dimbala (ex-Excelsior Moeskroen) momenteel op proef bij Willem II.
Heracles volgt ook van der Sloot en nog steeds Takak.
29.10 Novastar HMH
pi_42604389
Ik snap echt niet dat Takak nog nergens speelt
Harstikke goede voetballer voor de subtop of lager.
Plus het feit dat hij zich al paar jaar bewezen heeft.
pi_42605639
Hij staat nu nergens onder contract?
pi_42605727
Inderdaad, dus kan zo aangetrokken worden.
Trainde weken mee met RODA JC, maar dat leidde niet tot een overeenkomst.
pi_42606234
Takak is idd een goede voetballer. Hij schijnt alleen een behoorlijke kutmentaliteit te hebben. Stond bij NEC een paar keer ernaast en begon gelijk te zeuren en geen fuck uit te voeren op de training.
pi_42618305
Patrick Dimbala was niet fit genoeg voor Willem II en krijgt dus geen contract.
www.thuisuiteten.nl
pi_42618558
Fiorentina maakt werk van Barreto. Worden al verschillende bedragen genoemd, allemaal zo rond de 2 miljoen.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:43:41 #81
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42619315
Vroegen ze toen geen 6 miljoen aan Feyenoord?
29.10 Novastar HMH
pi_42696409
BBC:

Manchester United will lead the chase to sign Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar in January. (Sunday Express)

Voor een bedrag van boven de 20 miljoen moet je het toch maar overwegen vind ik.

Chelsea are in the hunt for £6m Chilean winger Matias Fernandez, who plays for Colo Colo. (News of the World)

Die heb ik weleens zien spelen, en dat mannetje is echt goed. Hij is links dus Robben krijgt misschien serieuze concurrentie.

Manchester United and Chelsea are targeting River Plate striker Gonzalo Higuain. (The People)

Ook een zeer talentvolle speler, met dubbele nationaliteit. Ook linksbenig. Zijn ze een vervanger aan 't zoeken voor Robben bij Chelsea?
pi_42696659
'Huntelaar in januari naar Manchester United'
Gepubliceerd op 15-10-06 om 13:25 door Stefan Willemse

Manchester United is van plan om Huntelaar in de winterstop naar Old Trafford te halen. De trainer van Manchester Alex Ferguson is zeer gecharmeerd van de Nederlandse spits en Huntelaar zou de naar Real Madrid vertrokken Van Nistelrooij moeten opvolgen, als we The Sunday Express moeten geloven.

Er was afgelopen zomer al interesse in Huntelaar door onder meer Fiorentina en Bayern München, maar toen wilde Ajax niet praten over een eventueel vertrek. Ook nu is Ajax niet van plan om de 23-jarige spits te laten gaan. Manchester is naar verluid bereid om een kleine vijftien tot twintig miljoen euro op tafel te leggen voor de Ajacied.

Naast Huntelaar zou Manchester ook interesse hebben in Nani. De spits van Sporting Lissabon heeft dit seizoen in vijf wedstrijden al drie goals gemaakt.
pi_42697260
Saha dan ..
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:07:26 #85
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42697796
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van Delft kreeg 'm niet omhoog voor een bedrag onder de 5 miljoen...z'n buik dan.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42705090
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:43 schreef Damzkieee het volgende:
Wel zoiets belachelijks idd
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:00:27 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_42705742
Ja dat kan ik me inderdaad nog herinneren... Is nu nog geen miljoen waard imo...
29.10 Novastar HMH
pi_42757399
Daily Star: Huntelaar ook op lijstje van Arsenal.
pi_42757673
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha dan ..
Manu speelt toch met een 2 spitsen systeem
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42758195
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Manu speelt toch met een 2 spitsen systeem
Tuurlijk, gewoon Rooney op de bank.
pi_42758233
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Tuurlijk, gewoon Rooney op de bank.
Jij begrijpt het
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42798127
Barthez misschien naar Chelsea.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42798307
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:43 schreef RayMania het volgende:
Barthez misschien naar Chelsea.
Mourinho zegt dat Barthez te goed is voor Chelsea..Dat ze echt op zoek zijn naar een 3e keeper.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:15:53 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42798962
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha dan ..
te vaak geblesseerd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42801592
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:30 schreef Radegast het volgende:
Daily Star: Huntelaar ook op lijstje van Arsenal.
Zeg, die hebben nu wel even genoeg opties voorin.
pi_42944602
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42972527
Diego Maradona wellicht bondscoach Honduras.

En weet iemand wat er waar is van het bericht dat Emile Ratelband in de technische staf van Trabzonspor opgenomen zal worden?
pi_42988089
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef Radegast het volgende:
En weet iemand wat er waar is van het bericht dat Emile Ratelband in de technische staf van Trabzonspor opgenomen zal worden?
Alleen als Rini Coolen inderdaad de nieuwe hoofdtrainer wordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_43039874
Hamit Altintop naar Galatasaray
pi_43040136
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleen als Rini Coolen inderdaad de nieuwe hoofdtrainer wordt.
Huh? Emile Ratelband?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')