Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, een van de kandidaten staat er.quote:
Lamptey, Nilis, De Bilde en natuurlijk onze held Simonsquote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak zijn die spelers uit Belgie waar PSV interesse in had, echt wat geworden?
Kerzhakov zou echt een stunt zijn, maar in de voorhoede heeft Twente toch geen spelers nodig?quote:
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.quote:
Idd Kerzhakov das een vaste waarde in het Russische nationale elftal als ik me niet vergis. Zou sensationeel zijn maar denk niet dat het door gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Ik hoop het dus echt niet he, Janssen is geen voetballer voor PSV maar voor Feyenoord. Kan ie bij z'n vriendje Hofs spelen. Geen dikke Theo in Eindhoven.quote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Hehehe Theo Janssen opvolger van Cocu.
Eindelijk begint het Koeman effect te werken.
Wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kyle Martino naar Nijmegen in de winterstop ?
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie gaat dat betalen?
Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Barettoquote:Op maandag 13 november 2006 23:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, hij heeft zichzelf aangeboden. Vooralsnog loopt ie alleen een beetje stage.
Rijssen's big 3quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
Volgens mij gaat het niet om Alexander, maar om zijn broertje.quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment clubs geïnteresseerd zijn in welke speler van NEC dan ook. In Barreto al helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Barettoof iemand anders , of dat er weer 1 of andere financier opstaat.
Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.
Lees de telextpagina van Omroep Nijmegen ( ook wel Gelderland genoemd ) maar ffquote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is die Martino zo bekend/goed dan? Nooit van gehoord eigenlijk..
Ach ik hoef jou niet te vertellen hoe het allemaal gaatquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe. In Nijmegen noemen ze het altijd Omroep Arnep..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |