Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, een van de kandidaten staat er.quote:
Lamptey, Nilis, De Bilde en natuurlijk onze held Simonsquote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak zijn die spelers uit Belgie waar PSV interesse in had, echt wat geworden?
Kerzhakov zou echt een stunt zijn, maar in de voorhoede heeft Twente toch geen spelers nodig?quote:
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.quote:
Idd Kerzhakov das een vaste waarde in het Russische nationale elftal als ik me niet vergis. Zou sensationeel zijn maar denk niet dat het door gaat.quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Ik hoop het dus echt niet he, Janssen is geen voetballer voor PSV maar voor Feyenoord. Kan ie bij z'n vriendje Hofs spelen. Geen dikke Theo in Eindhoven.quote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:
Hehehe Theo Janssen opvolger van Cocu.
Eindelijk begint het Koeman effect te werken.
Wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kyle Martino naar Nijmegen in de winterstop ?
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie gaat dat betalen?
Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Barettoquote:Op maandag 13 november 2006 23:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, hij heeft zichzelf aangeboden. Vooralsnog loopt ie alleen een beetje stage.
Rijssen's big 3quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
Volgens mij gaat het niet om Alexander, maar om zijn broertje.quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kerzhakov zou een sensationele aanwinst zijn. Maar Gazprom wil hem bij Schalke stallen als het goed is.
Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment clubs geīnteresseerd zijn in welke speler van NEC dan ook. In Barreto al helemaal niet.quote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus is het wachten tot er iemand verkocht wordt een Edgar Barettoof iemand anders , of dat er weer 1 of andere financier opstaat.
Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat staat er nou net niet bij op teletext , daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar .....
quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoveel zal zo'n speler echt niet kosten. En er schijnt ene Marcel B. rond te lopen, die lacht om een paar ton.
Lees de telextpagina van Omroep Nijmegen ( ook wel Gelderland genoemd ) maar ffquote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is die Martino zo bekend/goed dan? Nooit van gehoord eigenlijk..
Ach ik hoef jou niet te vertellen hoe het allemaal gaatquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hehe. In Nijmegen noemen ze het altijd Omroep Arnep..
Ah okee. Dat zal het zijn dan, leek me al zeer sensationeel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om Alexander, maar om zijn broertje.
Junker wil weg bij Vitesse als hij niet meer kans krijgt, laat Twente hem maar halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah okee. Dat zal het zijn dan, leek me al zeer sensationeel.
Twente krijgt wel een Deen van 17 op proef las ik.
quote:Smith To Remain At Old Trafford
Alan Smith has confirmed he will remain at Manchester United in a bid to win back a place in Alex Ferguson’s starting line-up. The former England striker, 26, had been offered the chance to join Championship leaders Cardiff on loan. His former club Leeds were also interested in signing Smith. But the player’s agent Alex Black said: "He won’t be going anywhere. He wants to stay at Manchester United and he has talked things through with the club and Sir Alex. The club has put in place a special training regime for him to get fully fit and then win his place back in the team."
Staff reporter, The Sun
quote:Elsewhere in The Sun, Patrice Evra admits he is struggling to adapt to life in England. The United defender is quoted as saying: "I have not got accustomed to English life. The food is truly disastrous and it rains all the time."
Dit is toch dezelfde Jones die vorig jaar bij NEC voetbalde? Geen slechte voetballer.quote:Last Updated: Wednes day, 15 November 2006, 09:34 GMT
Derby set to make Man Utd signing
Derby County hope to conclude the signing of Manchester United midfielder David Jones on Wednesday.
A deal has been agreed that Jones, 23, will initially move on loan to Pride Park with a Ŗ1m-plus transfer becoming permanent in the January.
Jones played for Rams boss Billy Davies in a loan spell at Preston last season.
Personal terms have yet to be settled but Davies hopes they can be sorted so Jones can join training on Friday and play against Luton on Saturday.
die hebbeng een 1,5 miljoen over om een speler te halen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kon NEK hem niet halen?
Die hebben toch een chronisch geld tekort?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kon NEK hem niet halen?
Logisch.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef Grimm het volgende:
van Basten wil Leonardo van brazilie naar nederland halen
destijds hebben ze hem gehuurd. Hij kreeg nu zn kans bij ManU, hij zal niet goed genoeg bevonden zijn dus verhuren hoeft dan niet meer. Dat geld hebben ze niet bij NEC; bovendien hebben ze middenvelders zat.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar jaar geleden konden ze dat nog betalen, maar huren voor een seizoen ging ook niet?
Ik denk niet dat ie anderhalf miljoen waard was zonder NEK
dat zal niet zo moelijk zijn; in maart mag hij gewoon zn Nederlands paspoort aanvragenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef Grimm het volgende:
van Basten wil Leonardo van brazilie naar nederland halen
sinds Boekhoorn gestopt is met veel geld investeren zijn transfers wat moeilijker ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef neilpad het volgende:
[..]
Die hebben toch een chronisch geld tekort?
En dan nog denk ik dat ze huiverig zijn weer ff een miljoen neer te tellen nadat hun vorige record/miljoen aankoop aardig geflopt is.
Liverpoool wil hem hebben. Ook is Liverpool geinteresseerd in de 17-jarige Emiliano Insua.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marco Ruben naar Engeland
Gerucht komt uit de Daily Express.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt die vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |