quote:Sir Alex Ferguson remains hopeful of signing Bayern Munich and England midfielder Owen Hargreaves.
The 25-year-old is currently recovering from a broken leg, but the United boss insists the Reds are still keen to secure Hargreaves' services after missing out during the summer.
"We are still interested," Sir Alex told reporters in Denmark ahead of United's Champions League clash with FC Copenhagen. "But I can't give any update because we haven't spoken to Bayern Munich recently."
The Reds were thwarted in their attempts to sign the midfielder during the summer transfer window after Bayern refused to agree a deal with United.
Hargreaves publicly stated that he wanted to join the Reds and on two occasions asked the German club to allow him to move to England, but Bayern held firm.
Although the Canadian-born midfielder has again recently expressed his hopes that the deal is not dead, he also insisted his sole immediate aim is to concentrate on getting back to full fitness with his current club.
Die Kroaat?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Eduardo naar PSV
Inderdaad eentje om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dat is Dudu Cearense ja. Die zie je straks nog bij de NOS. Ook geen slechte speler.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:53 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoorde ze op Talpa trouwens zeggen er interesse is van de Spurs en van St Etienne in Sankoh..![]()
Welja, geld zat. Heeft Wright-Philips uberhaupt weleens drie wedstrijden achter elkaar de kans gehad om zich te bewijzen daar?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wil Lennon van Tottenham, wellicht in ruil voor Wright-Phillips.
Als invaller wel ja vorig seizoen, maar weinig overtuigend. Hij komt gewoon tekort voor de basis, en nu Cole weer terug is en Kalou boven hem staat in de pikorde maakt ie al helemaal weinig kans. Maar ik vraag me af of Lennon het dan wel kan bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Welja, geld zat. Heeft Wright-Philips uberhaupt weleens drie wedstrijden achter elkaar de kans gehad om zich te bewijzen daar?
Hij is 21. Maar dan hebben we het over Bradleyquote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik kwam er pas net achter dat Wright-Philips al 25 is.![]()
Dacht dat hij 20 was ofzo.
Dat is Da Costa toch alquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef egoTRON het volgende:
Klopt het dat Hans v/d Zee gisteren (tijdens Groningen-NAC) Sankoh aan het bekijken was voor PSV? Zou niet onlogisch zijn, als eventuele opvolger van Alex.
Voor wie was v/d Zee er anders?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is Da Costa toch al? Hoewel ze er nog wel 1tje kunnen gebruiken.
quote:The Mirror speculates that United will miss out on signing River Plate's Argentine prodigy Gonzalo Higuain, who will eventually end up at Chelsea.
Ben wel nieuwsgierig of we nog wat van hem horenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Radegast het volgende:
Leonardo (NAC) naar Tottenham?
Gaat voorlopig toch niet door omdat Leonardo geen werkvergunning zal ontvangenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig of we nog wat van hem horen
Ik denk ook wel dat hij een Nederlands Paspoort kan krijgen...Op dit moment heeft hij het echter nog niet en kan hij dus ook niet aan de slag in Engeland.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Nederlands paspoort kan nooit ver weg voor hem zijn.
Volgens mij krijgt iedereen die langer dan 3 jaar in de EU woont en werkt een speciale status die hem in staat stelt in ieder EU land te werken
quote:'Shevchenko wil terug naar Milan'
AC Milan-voorzitter Silvio Berlusconi verklaarde voor de wedstrijd tegen AS Roma dat Andrej Shevchenko terug wil keren naar de Rossoneri. Zaterdag zou hij een telefoongesprek hebben gevoerd met de Chelsea-aanvaller. Shevchenko heeft het niet naar zijn zin bij de Engelse landskampioen en zou graag willen terugkeren.
“Ik heb gisteren nog een telefoongesprek met hem gehad. ‘Sheva’ belde mij zelf. Ik was in het gezelschap van veel mensen. Toen ze hoorden dat ik Sheva aan de lijn had, ging iedereen zingen dat hij moest terugkomen. Toen hij dat hoorde, vertelde hij dat hij niets liever wilde. Hij wil terug in het shirt van AC Milan,” aldus Berlusconi.
Shevchenko vertrok afgelopen zomer na een succesvolle periode bij AC Milan voor een verblijf bij de miljoenenploeg van Abramovitsj. Na veertien wedstrijden en pas vier doelpunten zou hij al genoeg hebben gezien bij Chelsea.
bronnetje zou leuk zijnquote:Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen als opvolger van Cocu.
De Gelderlander van vandaag.quote:Theo Janssen is kandidaat bij PSV
Spelverdeler van Vitesse is in beeld als opvolger van Phillip Cocu, maar praat ook over contractverlenging
De Gelderlander 13-11-06
PSV ziet in Vitesse-speler Theo Janssen een van de kandidaten om op termijn Phillip Cocu op te volgen. Dat bevestigt PSV-trainer Ronald Koeman.
In Eindhoven zijn de beleidsbepalers van PSV al druk bezig met de langere termijn. Routinier Cocu (36) is aan zijn laatste contractjaar bezig. „We hopen dat hij nog een seizoen doorgaat”, zegt Ronald Koeman. „Maar intern zijn we wel bezig hoe we de positie Cocu kunnen invullen, mocht hij niet verder gaan.”
Om voorbereid te zijn op het eventuele einde van de prachtige loopbaan van Cocu, inventariseert PSV de nationale en internationale spelersmarkt. „Mijn voorkeur is dat we in Nederland kijken”, aldus Koeman. „Daar zijn er één of twee spelers die de rol van Cocu op termijn over zouden kunnen nemen. En inderdaad, Theo Janssen is een van de spelers over wie we intern praten.”
PSV heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse, of bij de zaakwaarnemer van Janssen. „Zo concreet is het niet”, aldus Koeman. „Maar we willen het goed op tijd invullen.”
Janssen staat bij Vitesse tot medio 2008 onder contract. De 25-jarige middenvelder reageert na de 4-2 zege van Vitesse op FC Utrecht verheugd, maar tegelijkertijd terughoudend op de ontwikkelingen in Eindhoven.
„Dat ze me volgen dat is fantastisch”, zegt Janssen. „Natuurlijk is het hartstikke mooi dat Ronald Koeman zoiets zegt. Het is voor mij een extra stimulans.”
„Maar”, zo voegt de Arnhemmer er meteen aan toe, „er gaan elk jaar wel geruchten over mij. Niet alleen over PSV, maar ook over Feyenoord. Allemaal geruchten, waar nooit iets van is gekomen. Daarom kan ik er niets mee. Dat geldt nu ook voor PSV. Pas als het concreet wordt, dan kan ik er iets mee. Mocht het zover komen, dan horen we het wel.”
Janssen heeft met Vitesse al een keer gesproken over het openbreken en verlengen van zijn contract. „Volgens mij praten we binnenkort nog een keer”, aldus Janssen. „Ik richt me op Vitesse. En ben zo blij met de drie punten tegen Utrecht. Dit is heel belangrijk.”
Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, bevestigt dat de Arnhemse club binnenkort weer met Janssen om de tafel zal gaan. „Het is nog niet bekend wanneer”, aldus Streuer. „We hebben ook geen haast, want Theo heeft een contract tot 2008. Ik weet niets van de interesse van PSV. Ik heb liever dat hij blijft, want goede spelers wil je altijd houden.”
quote:'Nigeriaanse revelatie in beeld bij PSV'
13/11/2006 8 :58
Patrick Ogunsoto is bezig aan een opvallend eerste seizoen bij Westerlo. De productiviteit van de Nigeriaanse spits is ook PSV niet ontgaan.
Volgens De Telegraaf volgt PSV met meer dan gemiddelde belangstelling de verrichtingen van Ogunsoto. De 23-jarige Nigeriaan heeft in twaalf wedstrijden elf keer gescoord, waarmee hij topscorer van Belgiė is.
De productiviteit heeft Ogunsoto ook dichter bij een uitnodiging voor de Nigeriaanse ploeg gebracht. Bondscoach Austin Eguavoen zat vorig weekeinde op de tribune bij Charleroi-Westerlo en zag de spits twee keer scoren.
Ogunsoto is bezig aan zijn eerste seizoen bij Westerlo, waar zijn contract nog doorloopt tot medio 2009. De laatste vier jaar speelde hij voor het Griekse Ergotelis, waar hij met 71 doelpunten in 114 wedstrijden al zijn productiviteit tentoonspreidde.
beetje lamme actie van die Berlusconiquote:
www.fctwente.netquote:Twee Russen naar FC Twente?
Youri Mulder heeft vanavond in Studio Voetbal laten doorschemeren dat de Russiche bondscoach Guus Hiddink per 1 januari 2007 twee Russische spelers wil stallen bij FC Twente. Het zou gaan om Aleksandr Kerzhakov en Ivan Taranov. Mulder, doorgaans goed geļnformeerd over zaken die spelen bij FC Twente, liet wel weten dat de club het bericht ontkent.
Verder werd nog opgemerkt dat komende zondag, na Ajax - FC Twente, Fred Rutten te gast zal zijn in het programma van Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder.
Zie ook: Hiddink wil Russen bij Twente stallen
quote:Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Elvislives het volgende:
Theo Janssen als opvolger van Cocu.
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, een van de kandidaten staat er.quote:
Lamptey, Nilis, De Bilde en natuurlijk onze held Simonsquote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak zijn die spelers uit Belgie waar PSV interesse in had, echt wat geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |