abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43995812
Wat moet Heerenveen met al die Noren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43995889
Antonio Puerta en/of Jesús Navas naar Arsenal.
pi_43995895
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat moet Heerenveen met al die Noren?
is het je niet opgevallen dat ze al jaren Scandinavieërs halen?
pi_43998568
Brown en Silvestre mogen vertrekken bij Man Utd, ein-de-lijk

Vooral Silvestre dan hoor, want Brown valt af en toe nog redelijk in en doet dat vaak niet verkeerd..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43998611
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

is het je niet opgevallen dat ze al jaren Scandinavieërs halen?
Is het je niet opgevallen dat ze op een paar uitzonderingen na allemaal mislukken?

Noren vooral, die mislukken allemaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43998629
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Brown en Silvestre mogen vertrekken bij Man Utd, ein-de-lijk

Vooral Silvestre dan hoor, want Brown valt af en toe nog redelijk in en doet dat vaak niet verkeerd..
Evra mag dan blijven?

Ik zou Brown houden als banker
pi_44033986
Nourdin Boukhari naar Betis Sevilla.
pi_44035891
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Evra mag dan blijven?

Ik zou Brown houden als banker
Dat denk ik, al zou hij zich niet geweldig thuisvoelen in Engeland. Zoals ik al zei is Brown 'n goeie bankspeler voor Man U, maar hij wil zelf meer aan voetballen toekomen, wat ik me ook goed kan voorstellen. Allebei mogen voor 4 mln pond weg blijkbaar.
pi_44050820
Man Utd 'to sign striker Larsson'
Manchester United have made a shock move to sign veteran striker Henrik Larsson on loan from Swedish club Helsinborg, according to reports.
Helsinborg declined to comment but will hold a news conference at 1130 GMT.

Former Celtic striker Larsson, 35, would be available in January but would return to Helsingborg in March after the Swedish off-season.

More to follow.

pi_44051881
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Man Utd 'to sign striker Larsson'
Manchester United have made a shock move to sign veteran striker Henrik Larsson on loan from Swedish club Helsinborg, according to reports.
Helsinborg declined to comment but will hold a news conference at 1130 GMT.

Former Celtic striker Larsson, 35, would be available in January but would return to Helsingborg in March after the Swedish off-season.

More to follow.

Als dat waar is zou ik dat toch wel erg apart vinden van larsson
pi_44052473
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Het is al rond zelfs. Hij wordt uitgeleend
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:30:13 #237
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44052931
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Hij wilde wat tijdens de winter te doen hebben dacht ik zo.
oudere voetballers doen dat wel vaker zodat ze fit blijven.
pi_44064807
Haha Larsson is een held. Nog even drie wedstrijdjes scoren voor ManU en dan weer verder bij zijn eigen club
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_44083909
Waterreus naar AZ, voor 6-7 weken, daarna gaat ie in NYC spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 december 2006 @ 18:18:44 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44084042
quote:
Waterreus mogelijk via AZ naar Amerika

2/12/2006 16:34

AZ heeft zich gemeld bij Ronald Waterreus om de keepersproblemen in Alkmaar op te lossen. De 36-jarige doelman zit sinds afgelopen zomer zonder club en zou direct inzetbaar zijn, mocht hij tekenen bij de nummer twee van de Eredivisie.

'Het is nog niet zeker', zei Waterreus bij Sport 1 waarvoor hij al analyticus optreedt. 'Ik ben degene die moet aangeven of het doorgaat. Ik wacht nog op het definitieve ja-woord van een club uit Amerika. Als dat er komt, ga ik eerst zes of zeven weken bij AZ keepen. Als Amerika niet doorgaat, stop ik helemaal.'

Na zijn vertrek bij Glasgow Rangers zette Waterreus zijn zinnen op een Amerikaans avontuur. Met New York Red Bulls lijkt de voormalige international die kans nu te krijgen.

Voordat hij in de Verenigde Staten aan de slag gaat, kan Waterreus eerst een tussenstop maken bij AZ. De Alkmaarders kennen problemen voor de positie in het doel. Joey Didulica en Khalid Sinouh zijn geblesseerd en derde doelman Job Bulters kende twee minder gelukkige optredens als vervanger van het gekwetste tweetal.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44157952
quote:
Talmende Leonardo voor PSV gepasseerd station

4/12/2006 23:08

EXCLUSIEF - PSV weet genoeg, de Eindhovense club ziet af van het aantrekken van Leonardo. De huidige koploper van de Eredivisie heeft geen zin om nog langer te wachten op een antwoord van de aanvaller van NAC Breda.

PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.

'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 11:44:39 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44158121
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44158290
quote:
Ook Leverkusen laat oog vallen op Lamey

4/12/2006 22:35

EXCLUSIEF - Bij PSV is hij reserve, maar Michael Lamey heeft over belangstelling niet te klagen. Ook Bayer Leverkusen heeft de back op de korrel.
Lamey is bij PSV op een zijspoor beland sinds hij zijn basisplaats verloor aan Carlos Salcido. De 26-jarige Amsterdammer heeft in Eindhoven een contract tot medio 2007.

Naast Bayer Leverkusen had Real Betis Sevilla al zijn interesse kenbaar gemaakt. De Spaanse club heeft echter meer verdedigers op de korrel. Zo heet de Belgische international Anthony Vanden Borre (19) een kandidaat te zijn.
vi.l
  dinsdag 5 december 2006 @ 11:59:43 #244
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44158490
Ik vind die Lamey helemaal niet zo geweldig, Psv moet die snel van de hand doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 12:16:17 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44158879
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Lamey helemaal niet zo geweldig, Psv moet die snel van de hand doen.
volgens mij is ook een groot deel van de supporters het met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:23:29 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44159050
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 11:59 schreef Grimm het volgende:
Eensch.. vorig jaar was hij echt vaak de zwakste schakel, al heeft hij wel een prachtige goal gescoord tegen vitesse vorig jaar
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44159758
Zie maar eens een betere multi-functionele verdediger voor weinig geld te vinden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 13:19:32 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44160514
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zie maar eens een betere multi-functionele verdediger voor weinig geld te vinden
die we dan net als Lamey op de tribune kunnen zetten?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_44160575
Lamey heeft dit seizoen gewoon best speelminuten en pech dat de verdedigers heel blijven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 13:31:12 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44160850
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lamey heeft dit seizoen gewoon best speelminuten en pech dat de verdedigers heel blijven
hij begon in de basis en is nu tribuneklant na Addo en Reiziger z'n inzet op de trainingen is ondermaats volgens Koeman..... het is een keer over.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')