owjaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
A.U.B. niet zeg. Creatieve middenvelders genoeg.
Fiorentina onder andere..quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
Salmon naar willemlldan wil je ook niet vooruit in je carriere!
D'r zou interesse zijn voor Heitinga van een paar seria A clubs, ik zou zeggen met een grote rooie strik naar italie vliegen, misschien dat hij daar wat beter word.
Net of hij zoveel hoger had kunnen krijgen. Is gewoon zijn niveau.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
Roze strikquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Grimm het volgende:
D'r zou interesse zijn voor Heitinga van een paar seria A clubs, ik zou zeggen met een grote rooie strik naar italie vliegen, misschien dat hij daar wat beter word.
Alles blijft bij een gerucht...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaby Mudingayi ( Lazio ) naar Liverpool of Lyon
Peter Crouch naar Newcastle
Graig Bellamy naar Spurs <---> Defoe naar Liverpool.
Zit er nog meer leuks voor Feyenoord op de bank bij PSV of Ajax? Willen jullie Lamey of Ball nog hebben toevalling?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Lindebergh naar feyenoord ?
For free ?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zit er nog meer leuks voor Feyenoord op de bank bij PSV of Ajax? Willen jullie Lamey of Ball nog hebben toevalling?
Ball zekerquote:
en hij kan eventueel ook op linksback.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef Canisfire het volgende:
Lamey vind ik nog niet eens zo gek
hoe triest zou dat zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Lindebergh naar feyenoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |