tribuneklant is natuurlijk wat gechargeerd, maar ik gebruikte dat om zijn status aan te geven hij is nummer 3 of 4 voor de rechtsback positie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak heeft ie al op de tribune gezeten?
2 keer?
Heeft Metalurg de geldpest ofzo?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Kaalhei het volgende:
Afonso Alves, Petter Hansson en Adil Ramzi naar Metalurg Donetsk
Ja, daar zit een of andere Abramovic 2.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft Metalurg de geldpest ofzo?
zoals bij veel clubs in oost Europa zit er een rijke voorzitter; kijk voor de gein eens het sportjournaal vanavond..... als je ziet wat voor een accomodatie ze hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Heeft Metalurg de geldpest ofzo?
Ik las ook het een en ander aan verhalen. Zwembaden, sauna's, gouden kranen....noem maar op.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals bij veel clubs in oost Europa zit er een rijke voorzitter; kijk voor de gein eens het sportjournaal vanavond..... als je ziet wat voor een accomodatie ze hebbendaar tippen weinig clubs aan.
Een 5-sterrenhotel dus?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las ook het een en ander aan verhalen. Zwembaden, sauna's, gouden kranen....noem maar op.
Bron?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Kaalhei het volgende:
Afonso Alves, Petter Hansson en Adil Ramzi naar Metalurg Donetsk
Die vraag stel je maar in een ander topic. Ik heb het in deze reeks topics vaak genoeg bij het goede eind gehadquote:
Naah, ik hoorde dat man.utd Van der Vaart weer ging scouten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
Reo-Coker naar Man Utd of Arsenal
A.U.B. niet zeg. Creatieve middenvelders genoeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef Grimm het volgende:
[..]
Naah, ik hoorde dat man.utd Van der Vaart weer ging scouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |