abonnement Unibet Coolblue
pi_26020195


~~~~[ DEEL V ]~~~~

Het mysterie:
Of hoe het begon

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.


De betrokkenen:
  • Ryan3


  • Stali.


  • Ollie



    De visuals:

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    7.

    8.

    9.

    10.

    11.

    12.

    13.

    14.

    15.

    16.

    17.

    18.

    19.

    20.

    21.

    22.

    23.

    24.

    25.

    26.

    27.

    28.

    29.

    30.

    31.

    32.

    33.

    34.

    35.

    36.

    37.

    38.

    39.

    40.

    41.

    42.

    43.

    44.

    45.

    46.

    47.

    48.

    49.

    50.

    51.

    52.

    53.

    54.

    55.


    met dank aan mart81 voor het leveren van de foto's.

    (De lowresjes zijn gelinkt naar de hi-res beelden voor bandbreedtebesparing)

    Opgemerkt door Mastertje: Wat is dit?



    De vorige delen:
  • Deel I
  • Deel II
  • Deel III
  • Deel IV


    De huidige stand van zaken:

    Nadat Ryan en Stali. deze nacht het bos nogmaals zijn ingegaan, is er niets meer van hen vernomen. Het laatste nieuws was dat ze rond na half 1 bij de "pit" in het bos zijn aangekomen. Het contact is erna verbroken, en herhaalde oproepen naar hun gsm bleven onbeantwoord. We hopen snel op een teken van leven .
  • pi_26020208
    OP .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020217
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Choices het volgende:

    [..]

    Werkelijk, FOK! opereert als broederschap, voor een medefok!er .. mensen, een historisch evenement! haha. geweldig.
    Met leden, en 1 centraal computer netwerk dat aangesproken wordt met Unicomp, en iedereen die een code naam krijgt ipv een echte naam.....

    En de "adviseurs" die alles in goede banen lijden
      woensdag 6 april 2005 @ 12:20:56 #4
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26020224
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef JaWi het volgende:
    "Pottenkijkers-gate" .
    Whehe
    pi_26020227
    Net weer gebeld, geen nieuws...
    pi_26020229
    ja hoor. TVP again
    pi_26020231
    ANP meldt trouwens niets
    pi_26020233
    Mijn vraag aan dinges 666 / nolius nogmaals ivm ander ding vol

    hebben jullie vanmorgen nog geprobeerd te bellen?

    edit - te laat, thnx voor antwoord
    pi_26020241
    Heel deel 4 Hun topic nix van ze gehoord ;/
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:21:48 #10
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26020244
    Ryan3 vermoord door aliens: Hun geschenk aan de mensheid

    Dat lijkt me een betere titel
    pi_26020245
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef Nolius het volgende:
    Net weer gebeld, geen nieuws...
    Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020250
    Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
    Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
    Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
    Nogmaals.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020259
    Ik vind het sowieso nogal een stinkverhaal.
    Waar ligt dit x-filesbos eigenlijk?
    Hoe heet het bos?

    Google doet nl. wonderen .
      woensdag 6 april 2005 @ 12:22:53 #14
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26020263
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
    Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
    Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
    Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
    Nogmaals.
    Daarom staat zijn vrouw ook op de foto's zeker..
    pi_26020270
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
    Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
    Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
    Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
    Nogmaals.
    pi_26020277
    Wie is die chick met die hond op plaatje 52 eigenlijk ?
    pi_26020280
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef JaWi het volgende:

    [..]

    Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen .
    Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

    Salvador dat is zn vrouw
    pi_26020289
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef Salvad0R het volgende:
    Wie is die chick met die hond op plaatje 52 eigenlijk ?
    stali.
    pi_26020291
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
    .
    'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:24:45 #21
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_26020313
    Het blijft grappig dat dit zoveel mensen bezig houdt en iedereen eigenlijk weet dat het gewoon een lang lopende grap is
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_26020330
    Degene die het bos als eerst vind mag morgen een knuppel van mij lenen als we het bos in gaan
    pi_26020343
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

    Salvador dat is zn vrouw
    Gezellig. Dan maken we er een meet van. Paar kratjes mee, prima .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020349
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    pi_26020355
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
    Degene die het bos als eerst vind mag morgen een knuppel van mij lenen als we het bos in gaan
    Om ze nu met knuppels te lijf te gaan omdat ze niet snel genoeg reageren gaat wel heel ver hoor
    pi_26020356
    ik ben fan van ollie!

    p.s. je zou nog naar asiels kunnen bellen om te vragen of ze daar een kleins hondje hebben binnen gekregen via de politie
    dag
    pi_26020367
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

    Salvador dat is zn vrouw
    Hmm, niet geheel onaardig
    pi_26020370
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    Ja sherlock, dat proberen we uit te zoeken..
    pi_26020374
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    als je goed leest zie je dat niemand dat weet

    en het ligt in brabant / zeeland ofzo richting België
      woensdag 6 april 2005 @ 12:27:26 #30
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020378
    Eindelijk weer bijgelezen sinds vannacht 2 uur.
    Nuja, ik denk dat het uiteindelijk wel een grap is, anders zouden ze ons niet zo lang in spanning laten. Ik geloof namelijk niet dat ze gepakt zijn oid.
    Ze zitten nu gewoon in hun vuistje te lachen, en dan posten ze straks zoiets als: we waren gepakt en zijn de weg kwijtgeraakt ofzo.

    Maar ik denk wel dat Ryan en Stali dit met z'n 2'en uitvoeren. Het is niet zo dat Ryan in z'n eentje loopt te kloten. Tevens denk ik dat die chick Stali is .
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_26020393
    Ik vind de foto's van het terrein te serieus om een grap te zijn.. maar dat ben ik
    pi_26020394
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    deze info hebben ze niet vrijgegeven en de mensen die het weten zeggen niets tpot we een of ander bericht hebben van de "onderzoekers".

    ik vind het iig een leuke ode aan seabert
    'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
    pi_26020395
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LaZZ het volgende:
    Eindelijk weer bijgelezen sinds vannacht 2 uur.
    Nuja, ik denk dat het uiteindelijk wel een grap is, anders zouden ze ons niet zo lang in spanning laten. Ik geloof namelijk niet dat ze gepakt zijn oid.
    Ze zitten nu gewoon in hun vuistje te lachen, en dan posten ze straks zoiets als: we waren gepakt en zijn de weg kwijtgeraakt ofzo.

    Maar ik denk wel dat Ryan en Stali dit met z'n 2'en uitvoeren. Het is niet zo dat Ryan in z'n eentje loopt te kloten. Tevens denk ik dat die chick Stali is .
    Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
    pi_26020397
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    Dat is niet bekend.
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020401
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    als je goed leest zie je dat niemand dat weet

    en het ligt in brabant / zeeland ofzo richting België
    Goed.
    nu komen we ergens.
    In welke plaats woont die gozer met zn vrouw?
    pi_26020409
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Goed.
    nu komen we ergens.
    In welke plaats woont die gozer met zn vrouw?
    pi_26020412
    Chaambos?
    pi_26020414
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
    Het profiel van Ryan3 is veel eerder geregistreerd .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020420
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    ey pas op, ik pest .
    pi_26020425
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

    Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    pi_26020435
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:24 schreef The_Hives het volgende:
    Het blijft grappig dat dit zoveel mensen bezig houdt en iedereen eigenlijk weet dat het gewoon een lang lopende grap is
    Maar zolang dat niet zeker is!
    Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
    pi_26020439
    tvp
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics...
    Even if you win, you're still retarded
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:30:29 #43
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020440
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
    Nope, ken beide.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26020442
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:

    [..]

    Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

    Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    ja is goed.
    ik ben lui... vertel me gewoon waar die fucker woont, dan zoek ik even uit over welk bos ze het hebben .
    pi_26020446
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
    Chaambos?
    Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.

    Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.

    De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.

    Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

    Routeplanner >>
    Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
      woensdag 6 april 2005 @ 12:30:49 #46
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020448
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
    Slim gedaan dan, heeft ze er zelfs voor gezorgd dat Ryan meer posts heeft én eerder is geregistreerd. Vakwerk!
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_26020457
    Getver.... Na dat nieuwsbericht is het helemaal niet leuk meer. Gaat iemand er niet serieus achteraan?
    Okay... het kan gewoon een grap zijn. Dan moet iemand met een knuppel achter Ryan en Stali aan.
    Maar als dat nou es niet zo is?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_26020471
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:

    [..]

    Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

    Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...
    pi_26020473
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:

    [..]

    Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

    Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    Hij wil doorbreken als schrijver en checkt of zijn verhaal zo waterdicht is, door het op ons te testen. Die chick is gewoon zn buurvrouw ofzo.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020476
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Nope, ken beide.
    Sterkte in deze moeilijke tijden
    pi_26020477
    Ryan3, als je boek uit komt, IK kom bij de credits als eerste die je verhaal door heeft!!
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020481
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.

    Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.

    De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.

    Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

    Routeplanner >>
    Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
    Dat zeg ik
    pi_26020507
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    pi_26020531
    aha leuk topic.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26020538
    Ik vind het hooguit saai dat ze niks meer van zich laten horen.
    Wel voorspelbaar, ze halen heel fok! overhoop voor vannacht, en laten vervolgens niks van zich horen
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020541
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef Skv het volgende:
    Ryan3, als je boek uit komt, IK kom bij de credits als eerste die je verhaal door heeft!!
    Helaas, ik was je voor .
    slettebak [@] gmail.com
      woensdag 6 april 2005 @ 12:34:47 #57
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020542
    Hmmz.Duurt wel lang.
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26020549
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Nope, ken beide.
    Jij weet er dus meer van! Kan niet anders...
    pi_26020556
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Jij weet er dus meer van! Kan niet anders...
    Die zit ook in het complot
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:35:37 #60
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020559
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    Of zitten zich naar te lachen
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:35:49 #61
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020569
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
    Ik vind het hooguit saai dat ze niks meer van zich laten horen.
    Wel voorspelbaar, ze halen heel fok! overhoop voor vannacht, en laten vervolgens niks van zich horen
    eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!

    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:35:49 #62
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26020570
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
    Gaat iemand er niet serieus achteraan?
    Hoezo 'iemand' als je er mee zit... leef je uit.
    quote:
    Okay... het kan gewoon een grap zijn. Dan moet iemand met een knuppel achter Ryan en Stali aan.
    Maar als dat nou es niet zo is?
    Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
    pi_26020574
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    Degene die het weten zeggen niks totdat ze zich weer hebben gemeld.

    Oftewel: die zitten tot hun ellebogen in het complot. Ik kan me niet voorstellen dat, als ze echt niks meer van zich hebben laten horen, diegenen rustig afwachten. Dan word je namelijk ongerust.

    Conclusie: we worden in de zeik genomen. Maar wel op een briljante manier
    Big dick.
    pi_26020583
    weet iemand het nummer van de buurvrouw anders?
    Kind hebben ze daar gedumpt. Als dat kind al bestaat.
    Anders heeft die buuf echt wel geflipt omdat dat kind naar school moet, heeft school naar huis gebelt etc etc.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020586
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    tsja. ik heb al die tijd het gevoel dat het zo in de buurt van Eindhoven zou moeten liggen.
    De kempen is een optie.. bekijk de omschrijving maar eens
    quote:
    Uitgestrekte bossen, geurige heide, slingerende beken. Liefhebbers van ruimte en stilte kunnen hun hart ophalen in boswachterij De Kempen. Kilometerslange zandwegen voeren door het grensgebied met België. Dennen wuiven in de wind, zo ver als het oog reikt. Dit is het hart van Kempenland. Aan de andere kant van de grens gaat het gewoon verder.
    Een dag is te kort om alles te zien. Maar met de fiets komt je een heel eind.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:36:44 #66
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020591
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Of zitten zich naar te lachen
    my thougts 2
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 12:36:50 #67
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020594



    Zoals jullie op deze 2 plaatjes kunnen zien zal het bos dus waarschijnlijk op de grens Noord-Brabant België zitten. Zeeland is dus in ieder geval wel uitgesloten.
    Tevens was het vooral loofbos, dus zitten we al meer naar oosten aangezien daar meer loofbos is. Misschien grens Limburg-België dan.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_26020601
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Qwea het volgende:

    [..]

    eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!

    Niet eens, Ryan3 opent gewoon een topic over zijn nieuwe schoenen en doet of er niks is gebeurd.
    Alter ego ofzo zal zn excuus wel zijn.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:37:47 #69
    73485 Niox
    I'm sorry, who?
    pi_26020613
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.

    Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.

    De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.

    Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

    Routeplanner >>
    Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
    Ik ken het ulvenhoudse bos + omgeving een beetje. Het is vrij groot, maar niet zo groot dat er plek is voor een (aan de foto's te zien) hele grote open vlakte + een flink afgezet stuk waar men met bulldozers e.d. aan ik weet niet wat bezig is. (zonder dat dit aan een hoop mensen opvalt.)
    Dus of het is een ander bos, of het is een (geweldig opgezette) grap.
    Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_26020615
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:

    Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
    Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..

    Yvonne> vertel...
    pi_26020622
    3 opties.

    Ze zijn niet voorzichtig genoeg geweest en gepakt.

    Ze waren te moe om nog een verhaal te typen.

    T was allemaal 1 grote grap.
    Lambo of Rekt
      woensdag 6 april 2005 @ 12:39:03 #72
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26020638
    Volgens mij zijn ze vannacht naar Schiphol gereisd voor zo'n vroege bejaarden-charter en zitten ze nu op een of ander Canarisch eilandje in de Middellandse Zee.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_26020641
    quote:
    Nieuwe loop Bavelse Leij
    Om de Bavelse Leij een meer prominente plek in het gebied te geven, is ervoor gekozen om de loop voor een klein deel naar het noorden te verleggen. Hierdoor kan er fysiek de oppervlakte gevonden worden om meer ruimte aan de beek te geven, zodat het stroombed kan worden ingericht met een zogenaamd accoladeprofiel. Deze herprofilering houdt kort in dat:
    · het winterbed wordt verbreed tot een maximum van ongeveer 20 meter;
    · het zomerbed wordt versmald en de waterbodem wordt verhoogd.
    Dit heeft een aantal grote voordelen: er ontstaat een veel meer gevarieerde waterloop met hogere stroomsnelheden, verschillen in stroomsnelheden, verschillen in waterdiepte en verschillen in bodemopbouw. Deze zaken hebben een sterk positief effect op de natuurwaarde van de beek. Daarnaast wordt de belevingswaarde van de beek sterk vergroot, door de herkenbaarheid van het profiel, de conti-nuïteit (grote delen van de Bavelse Leij zijn al omgevormd), en de betekenis van stromend en kabbelend water.
    is dat het niet?
    gewoon een verlegging van een beek?
    Dat zou die dooie beesten verklaren enzo.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:39:52 #74
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26020655
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
    Chaambos?
    Nee, dat loopt niet ver genoeg door. Ik denk zelf eerder aan de bossen ten oosten van Ossendrecht.
    pi_26020657
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    pi_26020672
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....
    pi_26020685
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    Mij ook zo langzamerhand.
    En dan heeft het al veel te lang geduurd. .
    pi_26020689
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..

    Yvonne> vertel...
    Gezellig .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020691
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.

    Tenminste, als je de humor ervan inziet.
    Big dick.
    pi_26020700
    Nog niet klaar met een verhaal verzinnen?
    pi_26020701
    ik zou t ook geen humor meer vinden nee.
    Lambo of Rekt
    pi_26020702
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....
    Dat kan een andere reden hebben.
    Waar we (hopelijk) voor half 7 achterkomen (dan moet ik werken )
    pi_26020720
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.

    Tenminste, als je de humor ervan inziet.
    Op mijn unicomp grap heeft niemand gereageerd... (Óf niemand hier leest ooit een boek dat kan ook )
      woensdag 6 april 2005 @ 12:43:20 #84
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26020732
    Een grap?

    Een grap met al die foto's, met die testen, met die verhalen, met die hond? Lijkt me ver-gezochter, dan dat het waar zou zijn.
    maargoed ik ken Ryan zelf ook niet noch zijn post history, dus.. we zullen het wel zien.
    pi_26020736
    Ze zitten nu vast een mega-geloofwaardige ontknoping te verzinnen, waardoor IEDEREEN het ECHT gaat geloven en niemand meer met "grapje" aankomt, waarna ze eindelijk vertellen dat het WEL een "grapje" was...
    pi_26020737
    Als ze straks komen met een verhaal van.
    Jah er kwamen mensen, en we hebben nu zwijgplicht anders worden we opgepakt, dan is het echt zo nep als de tyfus.
    Nog niet zo nep als niks meer laten horen, maargoed.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020740
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...
    Wie hier op fok spoort wel helemaal
    pi_26020754
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
    pi_26020760
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Mij ook zo langzamerhand.
    En dan heeft het al veel te lang geduurd. .
    My thought Exactly

    Gotham Radio Hapert gvd bij een goed nr Lorelei van Theathre Of Tragedy
    pi_26020768
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
    Mag dat niet pas na 24u vermissing?

    Tis ook nogal een gebied, aangezien niemand iets kan uitsluiten qua locatie.
    pi_26020773
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.


    * stemt vóór
      woensdag 6 april 2005 @ 12:45:35 #92
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26020777
    Het lijkt me erg sterk (als het verhaal echt waar is, waar we even vanuit gaan) dat ze thuis zijn gekomen en meteen het bed in zijn gedoken zonder ook maar iets te laten horen, terwijl ze weten dat zoveel mensen wachten op een levensteken. Al was het maar een 'hoi we zijn thuis, morgen meer.'
    Of ze zijn wel het bed in gedoken, maar zouden ze dan niet even iets laten horen toen ze hun kleine naar school moesten brengen?

    Dat zou ik iig doen.
    Whatever I want.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:45:37 #93
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020778
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:36 schreef Skv het volgende:
    weet iemand het nummer van de buurvrouw anders?
    Kind hebben ze daar gedumpt. Als dat kind al bestaat.
    Anders heeft die buuf echt wel geflipt omdat dat kind naar school moet, heeft school naar huis gebelt etc etc.
    Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:47:01 #94
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020808
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:47:14 #95
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26020813
    Ik ben nog steeds benieuwd. Ook in deel 5.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26020815
    Wehehe, een reactie uitlokken zo?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:47:26 #97
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26020818
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:43 schreef Choices het volgende:
    Een grap?

    Een grap met al die foto's, met die testen, met die verhalen, met die hond? Lijkt me ver-gezochter, dan dat het waar zou zijn.
    maargoed ik ken Ryan zelf ook niet noch zijn post history, dus.. we zullen het wel zien.
    Laat ik het zo zeggen, Ryan3 is er toe in staat, en heeft ook nog eens genoeg hersens om het in elkaar te kunnen zetten, dus wat dat betreft zou ik niet verbaasd zijn.

    Bluezz verwoordde het een paar topics terug goed: Ook al is het niet waar, dan nog wil ik het geloven, het is gewoon te leuk om het niet te geloven.
    ***
    pi_26020824
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    Maar het "kennissen van, proberen te bellen" deel?

    Áls jij beide kent, kan jij natuurlijk ook achter een vast thuis nummer komen, of niet?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:02 #99
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26020829
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.


    Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:03 #100
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26020830
    dammm deel 5 al weer...
    En een hele goed OP!! netjes.... tja afwachten op berichten dan maar
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26020832
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Mag dat niet pas na 24u vermissing?

    Tis ook nogal een gebied, aangezien niemand iets kan uitsluiten qua locatie.
    Het lijkt me dat ze in deze situatie niet gaan wachten tot die 24 uur verstreken zijn.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:15 #102
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26020833
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:
    Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.
    Ja, dat wilde ik dus ook net gaan zeggen... Niet alles is onderdeel van het complot!
    ***
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:35 #103
    118600 Ondergrond
    Fruityloops Owns U.
    pi_26020842
    Yeah right spoorloos .

    Slechte 6-april grap .
    Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
    pi_26020847
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    Het was idd toch wel handig geweest als ze iig iets achter hadden gelaten zodat we konden iig wisten waar het was na wat gepuzzel.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:53 #105
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020849
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    de politie ziet je aankomen die pissen in hun broek
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26020852
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef APK het volgende:

    [..]



    Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....



    krijg ik te weinig daglicht als ik weet wat daar staat zonder de bericht code te bekijken?
    pi_26020858
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    Lijkt me ook wel dat de oppas van de kleine ook niet zal stilzitten mochten ze verdwenen zijn.
    pi_26020859
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Hoezo 'iemand' als je er mee zit... leef je uit.
    [..]

    Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
    Neu, maar een beetje medeleven of meedenken kan geen kwaad
    Ik zou trouwens niet weten waar te zoeken. Maar er zal toch wel iemand zijn die dat wel weet.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 6 april 2005 @ 12:50:31 #109
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26020882
    Robbie, wacht nog even .
    slettebak [@] gmail.com
      woensdag 6 april 2005 @ 12:50:40 #110
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26020888
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:

    [..]

    Ja, dat wilde ik dus ook net gaan zeggen... Niet alles is onderdeel van het complot!
    Maar Ollie wel, toch?
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26020889
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef APK het volgende:

    [..]



    Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....
    rofl .
      woensdag 6 april 2005 @ 12:51:34 #112
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26020913
    Kei spannend, maar de kans is groot dat onze twee avonturiers het nu bescheuren van het lachen achter hun computer, al bier drinkende.

    Zou jammer zijn.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:51:37 #113
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26020915
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.
    Kind hoeft niet te bestaan, jezus Christus, ik lees de hele tijd al mee.
    Waar zie je bewijs van dat kind dan
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:51:53 #114
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020919
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Maar het "kennissen van, proberen te bellen" deel?

    Áls jij beide kent, kan jij natuurlijk ook achter een vast thuis nummer komen, of niet?
    Ik ken beide van foto, en in de verte gezien op een meeting en ik ken hun postgeschiedenis
    Da's alles

    "ken"dus
    Weet iig dat beide bestaan
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:52:20 #115
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26020928
    Wat ik vreemd vind, is dat er mensen zeggen Ryan en stali persoonlijk te kennen, maar voor de rest geen poging wagen tot bellen, of verder onderzoek??
    Wellicht omdat die mensen Ryan niet meer zo serieus nemen??

    en ja dit is een subtiele post tot jou Yvonne haha.

    toevoeging; Ah, Harveylee heeft dit al vermeld, te laat .
    pi_26020930
    okay okay
    achternamen, woonplaatsen... Dat heb ik nodig om dit topic eens goed om zeep te helpen.
    bvd .
      woensdag 6 april 2005 @ 12:52:30 #117
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26020931
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef BrauN het volgende:
    Kei spannend, maar de kans is groot dat onze twee avonturiers het nu bescheuren van het lachen achter hun computer, al bier drinkende.

    Zou jammer zijn.
    \
    Idd, ik wil ook bier
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020945
    Hehe, ieder zn reactie werkt mee aan het spannend houden van het verhaal... Ryan is helemaal niet meer nodig!
    pi_26020946
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

    Lijkt me GEEN slim idee.
    Jij denkt dat de politie dit verhaal + de foto's niet serieus nemen??? Lijkt me wel.. zeker omdat er tegenwoordig meer mensen verdwijnen in "bosrijk" gebied... Er is in ieder geval 1 iemand op dit forum die de locatie weet... De politie zal niet schromen om hem te ondervragen.
    pi_26020950
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Skv het volgende:

    [..]

    \
    Idd, ik wil ook bier
    ik heb?
    je mag !
    waar is giel btw
      woensdag 6 april 2005 @ 12:53:13 #121
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26020952
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Ik ken beide van foto, en in de verte gezien op een meeting en ik ken hun postgeschiedenis
    Da's alles

    "ken"dus
    Weet iig dat beide bestaan
    Je helpt mijn complottheorie met klonen e.d. om zeep
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:53:18 #122
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020958
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Het was idd toch wel handig geweest als ze iig iets achter hadden gelaten zodat we konden iig wisten waar het was na wat gepuzzel.
    Wat denk je van het kind bij de buuf?
    Lijkt me aardig "iets achtergelaten"
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:53:36 #123
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26020964
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    ik heb?
    je mag !
    waar is giel btw
    Ik neem aan leren.
    Ik ook zometeen, morgen wiskunde tentamen
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:53:54 #124
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26020970
    Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020987
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
    Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee .
    Begin jij in het oosten, kam ik alle bossen langs de grens wel uit vanuit het westen. .
    pi_26020990
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Wat denk je van het kind bij de buuf?
    Lijkt me aardig "iets achtergelaten"
    als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.
    Dan ben je gewoon een rasechte Faler. Zoals ze dat daaro zo leuk zeggen .
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:55:01 #127
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26020994
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Jij denkt dat de politie dit verhaal + de foto's niet serieus nemen??? Lijkt me wel.. zeker omdat er tegenwoordig meer mensen verdwijnen in "bosrijk" gebied... Er is in ieder geval 1 iemand op dit forum die de locatie weet... De politie zal niet schromen om hem te ondervragen.
    Ow asljeblieft bel...!
    En neem het op....
      woensdag 6 april 2005 @ 12:55:07 #128
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26020996
    Wel goed voor de views van TRU, maar dit begint steeds meer op een ONZ-topic te lijken .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26021000
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:

    Of zitten zich naar te lachen
    Dat zou ook nog kunnen. Ryan kan er wat dat betreft nog best eens grappen.

    Je kan niet zeker weten waar ze zitten. Je kan niet zomaar een willekeurig bos in gaan.
    Kunnen we geen clues uit hun posts halen?
    It's like music to my ears. As long as it's good music, that is.
    pi_26021003
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef Skv het volgende:

    [..]

    Ik neem aan leren.
    Ik ook zometeen, morgen wiskunde tentamen
    ja siek vrient
    'dinnetje heeft ook nog eens duits...
    Anyway, ik denk dat ie aftrekken/smoken is.. eerlijk gezegd
      woensdag 6 april 2005 @ 12:55:42 #131
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26021011
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
    Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee .
    En als ze dan thuis zitten maken we ze totaal af
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26021017
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Wat denk je van het kind bij de buuf?
    Lijkt me aardig "iets achtergelaten"
    pi_26021019
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
    Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee .
    maak er dan gelijk een meet van
    dag
      woensdag 6 april 2005 @ 12:55:58 #134
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26021021
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
    Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee .
    gelukkig dat de grens ook niet zo lang is

    Ik denk dat de eerste 1x dat ze belde al in belgië waren en dus het beltegoed is op....
    Maar goed morgen middag 12:00 beginnen ?
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:56:07 #135
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26021024
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.
    Dan ben je gewoon een rasechte Faler. Zoals ze dat daaro zo leuk zeggen .
    Met een kind.

    Het was een hond, kerel.
    pi_26021028
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.
    Dan ben je gewoon een rasechte Faler. Zoals ze dat daaro zo leuk zeggen .
    Dat kind is niet mee sherlock
    pi_26021039
    JaWi, check je mail even

    Salvad0r, ja als wij de achternamen en de woonplaats weten zijn we ook een stuk verder... .
    pi_26021052
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Dat kind is niet mee sherlock
    Mja, dat had ik wel door.
    maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
    Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
      woensdag 6 april 2005 @ 12:57:14 #139
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26021054
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:

    [..]

    gelukkig dat de grens ook niet zo lang is

    Ik denk dat de eerste 1x dat ze belde al in belgië waren en dus het beltegoed is op....
    Maar goed morgen middag 12:00 beginnen ?
    Ik neem aan dat 2 mensen met een goed betaalde baan wel een abbonementje kunnen betalen ?
    Beltegoed is passé .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26021056
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Dat kind is niet mee sherlock
    Salvad0R heeft nogal wat moeite met lezen...
      woensdag 6 april 2005 @ 12:57:42 #141
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26021070
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
    JaWi, check je mail even

    Salvad0r, ja als wij de achternamen en de woonplaats weten zijn we ook een stuk verder... .
    Done .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26021081
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Salvad0R heeft nogal wat moeite met lezen...
    Ey ga jij eens terug naar die vieze grot waar je uit bent gekropen met je lelijke lepra-gezicht.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:58:38 #143
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26021093
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef BrauN het volgende:

    [..]

    Met een kind.

    Het was een hond, kerel.
    'als echtpaar met kind' oftewel: getrouwd en verantwoordelijkheid tegenover je kind.
    Wil niet zeggen dat dat kind mee wordt gesleurd de bossen in
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26021096
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Mja, dat had ik wel door.
    maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
    Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
    Dat kind is iig veilig, wat dat betreft.
    Dus ik snap je punt niet helemaal
    Als ze letterlijk doodgemaakt worden omdat het verboden toegang is zijn de moordenaars ziek, niet rayn en stali
      woensdag 6 april 2005 @ 12:58:44 #145
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26021098
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:

    [..]

    Ik neem aan dat 2 mensen met een goed betaalde baan wel een abbonementje kunnen betalen ?
    Beltegoed is passé .
    Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26021099
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
    JaWi, check je mail even
    Jullie weten meer!!!
      woensdag 6 april 2005 @ 12:58:50 #147
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26021103
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:58:58 #148
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26021104
    Dit topic gaat echt te snel.... moet te vaak op F5 drukken
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26021106
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Ey ga jij eens terug naar die vieze grot waar je uit bent gekropen met je lelijke lepra-gezicht.


    Hij met dat vieze lepra gezicht heeft wel 4,5 topic doorgelezen, jij alleen de ,5 .. (en die nog niet eens helemaal)
      woensdag 6 april 2005 @ 12:59:05 #150
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26021109
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Mja, dat had ik wel door.
    maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
    Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
    Ik vraag me af; wie is meer mongolisch?
    Hij die als ouder zijnde, verboden gebied betreed.
    Of hij die laat blijken dat hij een medemens wilt slaan.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:59:45 #151
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26021126
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    Ze hebben beide .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26021127
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    Ze hebben wel een kind

    maar dat is thuis.

    Ze hebben ook een hond

    Die was mee.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:59:47 #153
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26021128
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:

    [..]

    Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.
    ja dat las ik volgens mij ook ergens....
    maar het is vrij reeel.. bellen met pre-paid is echt duur in het buitenland...
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    pi_26021129
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    Ze hebben wel een kind
    Die is alleen niet mee
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:59:57 #155
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26021133
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Mja, dat had ik wel door.
    maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
    Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
    Salvad)r, leer eens lezen?
    Kind is keurig netjes voor gezorgd.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26021135
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    Ze hebben 1 hond, en 1 kind.
    Hond is mee, kind niet.

    Mystery solved.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:00:03 #157
    55651 JaWi
    Shalom.
    pi_26021136
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:

    [..]

    Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.
    Dan zou dat wel erg snel op zijn .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26021137
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Dat kind is iig veilig, wat dat betreft.
    Dus ik snap je punt niet helemaal
    Als ze letterlijk doodgemaakt worden omdat het verboden toegang is zijn de moordenaars ziek, niet rayn en stali
    Ja, het is ook echt heel verstandig om als volwassen vader/moeder zoveel onnodig gevaar te gaan lopen...
    Je hebt ook nog een kind thuis zitten die op je wacht.
    Snap je mn punt nu helemaal?
      woensdag 6 april 2005 @ 13:00:34 #159
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26021154
    ZE HEBBEN EEN KIND JA.
    pi_26021155
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    ze hebben een hond en een kind drol.. alleen de hond ging mee en kind sliep bij buurvrouw...
    'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:01:16 #161
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26021161
    he gezellig hier.....

    ja ze hebben beide punt...
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:01:23 #162
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26021167
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:

    [..]

    Dan zou dat wel erg snel op zijn .
    Ach, bellen wordt ook steeds duurder. En je kunt al vanaf 10 euro kopen tegenwoordig.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26021174
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:

    Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
    Nee als je alleen al de neiging krijgt om te gaan slaan dan ben je geen mongool
    pi_26021177
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Salvad)r, leer eens lezen?
    Kind is keurig netjes voor gezorgd.
    Kijk maar uit, nu heb je ook vast een vies lepra gezicht
    pi_26021183
    Zou niet eens iemand anders kunnen bellen? Het nummer van Nolius kennen ze en zullen ze ook niet opnemen. Als het een grap is tenminste.
    pi_26021194
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:00 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Ja, het is ook echt heel verstandig om als volwassen vader/moeder zoveel onnodig gevaar te gaan lopen...
    Je hebt ook nog een kind thuis zitten die op je wacht.
    Snap je mn punt nu helemaal?
    nee want normaal is het ergste wat je kan/mag overkomen bij het betreden van verboden terrijn, een boete? ff zitten?
    Als het echt dodlijke afloop kan hebben wat het wel iets beter afgebakend dan een paar sensors en bordjes neem ik aan.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 13:02:19 #167
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26021198
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Skv het volgende:

    [..]

    'als echtpaar met kind' oftewel: getrouwd en verantwoordelijkheid tegenover je kind.
    Wil niet zeggen dat dat kind mee wordt gesleurd de bossen in
    LEES hun verhalen eens , ze zijn niet getrouwd, en hebben samen iig geen kind, wel zorgen ze nu smamen voor "hun"kind.
    Posthistorie volgen en inlezen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:02:28 #168
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26021204
    Jesus wat loopt dit topic vol zeg. Man man man haha !
    pi_26021206
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Basp1 het volgende:

    [..]

    Nee als je alleen al de neiging krijgt om te gaan slaan dan ben je geen mongool
    Met de vlakke hand, welteverstaan.. Zovan PETS ! Wat denk je wel niet ! Zomaar Zulke Puberstreken Uitvoeren Terwijl Je Een Fuckin Kind Thuis Hebt Zitten.
    Wie Weet Wat Er Kan Gebeuren! PETS !
    pi_26021218
    Kjew, je lijkt een van de weinige met speurders instinct hier... Ik mailde inderdaad naar JaWi dat jij gelijk had. Ik ga (voorlopig) helemaal niemand bellen, bericht was puur bedoeld om een reactie uit te lokken
    pi_26021222
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef Choices het volgende:
    Jesus wat loopt dit topic vol zeg. Man man man haha !
    Ik denk dat het niet eens meer op zou vallen als Stali. of Ryan3 hier ineens weer wel gaan posten. .
    pi_26021230
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    nee want normaal is het ergste wat je kan/mag overkomen bij het betreden van verboden terrijn, een boete? ff zitten?
    Als het echt dodlijke afloop kan hebben wat het wel iets beter afgebakend dan een paar sensors en bordjes neem ik aan.
    Als jij het verantwoordelijk vindt om een 's nachts een fuckin BOS in te gaan om zogenaamd de detective uit te hangen... dan heb je OF nog nooit een bos gezien, OF je zou gewoon een belabberde ouder zijn .
      woensdag 6 april 2005 @ 13:04:20 #173
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26021244
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:03 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Ik denk dat het niet eens meer op zou vallen als Stali. of Ryan3 hier ineens weer wel gaan posten. .
    Haha zoiets zat ik me ook al te bedenken! iedereen is zo bezig met zoeken, dat ze er aan voorbij zullen gaan haha.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:05:00 #174
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26021262
    Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.
    Whatever I want.
    pi_26021263
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Als jij het verantwoordelijk vindt om een 's nachts een fuckin BOS in te gaan om zogenaamd de detective uit te hangen... dan heb je OF nog nooit een bos gezien, OF je zou gewoon een belabberde ouder zijn . OF je ziet mensen in blauwe helmen en bedrijfskleding zonder logo's e.d. en je bent nieuwsgierig naar wat het nou is.
    Dat laatste
      woensdag 6 april 2005 @ 13:05:31 #176
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26021274
    Tering, nu mogen ze weleens gaan posten, straks moet ik alweer gaan werken. Eens kijken hoe ver het topic is gevordert als ik klaar ben met douchen. Whehe.
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_26021277
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    LEES hun verhalen eens , ze zijn niet getrouwd, en hebben samen iig geen kind, wel zorgen ze nu smamen voor "hun"kind.
    Posthistorie volgen en inlezen.
    http://forum.fok.nl/topic/678292
    Maar zijn wel van plan om op 7 mei 2006 te gaan trouwen
      woensdag 6 april 2005 @ 13:06:02 #178
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26021285
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
    ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.

    Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
    Ze hebben wel een kind, en die is gedumpt bij de buren.
    De hond is mee.

    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:06:16 #179
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_26021290
    Ik heb nog even de bossen (waarvan N-Z groter dan 12 km is) langs de NL-B grens op een rijtje gezet:
    Van links naar rechts:
    - Staartseheide bij Ossendrecht (zou kunnen gezien de boomloze vlakte ter stimulatie van de groei van heide)
    - Turnhoutse heide / De Katscut
    - ....

    Dat was het eigenlijk. De andere bossen zijn volgens mijn kaart te klein of ze liggen niet aan de grens.

    Overigens denk ik toch wel sterk aan een grap. Maar dan wel een leuke grap die ik blijf volgen en waarover ik blijf nadenken!
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_26021293
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
    Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.
    Dat wou ik net posten.

    Het gaat hier wel om 2 mensen die nu al ruim 12 uur niks meer van zich hebben laten horen, en ik ga eik niet meer uit van een grap. .
    pi_26021294
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
    Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.
    Right.
    Het feit dat ze hun "kind" zogenaamd bij de buurvrouw hebben gedumpt maakt dit verhaal ronduit ongeloofwaardig.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:07:25 #182
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26021318
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
    Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.
    Die was toch niet mee?
    ***
    pi_26021323
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Dat laatste
    Ah, en dan ga je 's nachts inbreken in dat gebied ?!
    wtf ben je dan voor laagbegaafde dwaas ?!
    Het enige wat je hoeft te doen is overdag ff aan zo'n blauwhelm te vragen wat ze aan het doen zijn...
    pi_26021340
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Het enige wat je hoeft te doen is overdag ff aan zo'n blauwhelm te vragen wat ze aan het doen zijn...
    Je kunt lezen wat dat heeft opgeleverd. .
      woensdag 6 april 2005 @ 13:08:44 #185
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26021348
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:06 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Right.
    Het feit dat ze hun "kind" zogenaamd bij de buurvrouw hebben gedumpt maakt dit verhaal ronduit ongeloofwaardig.
    Dat vind jij. Dat kan. Maar als je het zo ongeloofwaardig vindt, waarom blijf je hier hangen dan en maak je je er zo druk om?
    Whatever I want.
    pi_26021359
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:06 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Right.
    Het feit dat ze hun "kind" zogenaamd bij de buurvrouw hebben gedumpt maakt dit verhaal ronduit ongeloofwaardig.
    Want hun kind alleen thuis laten als ze voor langere tijd weg gaan is handig? Misschien heeft de buurvrouw ook wel kinderen in dezelfde leeftijd dat zou het juist heel logisch maken!
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26021366
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Viperdesign het volgende:
    Zou niet eens iemand anders kunnen bellen? Het nummer van Nolius kennen ze en zullen ze ook niet opnemen. Als het een grap is tenminste.
    pi_26021369
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:08 schreef PeRi het volgende:

    [..]

    Dat vind jij. Dat kan. Maar als je het zo ongeloofwaardig vindt, waarom blijf je hier hangen dan en maak je je er zo druk om?
    als dit een grap is .... is het niet eens grappig.
    Als dit serieus is, zijn het een stel niet-nadenkende idioten.
    Eitherway, ik wil ze uitlachen .
      woensdag 6 april 2005 @ 13:09:30 #189
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_26021372
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:08 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Je kunt lezen wat dat heeft opgeleverd. .
    Ze hebben zich weg laten sturen, en gingen niet zeuren omdat ze hun KIND mee hadden.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      woensdag 6 april 2005 @ 13:09:32 #190
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26021376
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Ah, en dan ga je 's nachts inbreken in dat gebied ?!
    wtf ben je dan voor laagbegaafde dwaas ?!
    Het enige wat je hoeft te doen is overdag ff aan zo'n blauwhelm te vragen wat ze aan het doen zijn...
    De een vind een thrill-zoeker een dwaas, de ander vind een Thrill zoeker dapper.
    De een vind het 's nachts inbreken tof en spannend, de ander vind het onbezonnen en onverantwoordelijk.

    Wat is het? Beide? Daarbij SalvadOr.. lees eens de hele reeks door. het zou je goed doen meer inzicht te ontwikkelen in dit verhaal.
    pi_26021379
    De opmerkingen worden nu wel wat erg offtopic en beledigend. Daarom een slotje, tot we weten wat er aan de hand is.
    pi_26022895
    Terrorrobbie vroeg me met goede argumenten of dit weer open kon. User's wish is my command Maar pls, hou het wel een beetje netjes dan.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 14:05:53 #193
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26022935
    Ja hoi, MSN Iteejep graag, of foon
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26022989
    Maar goed. Nieuws anyone?
    pi_26022999
    Oke mensen,

    Lees a.u.b voordat je antwoord eerst even het hele verhaal door, dit voorkomt een hoop ergernis bij andere bezoekers!

    Houd het netjes!

    Mensen die serieus op zoek zijn naar meer info rond Stali en Ryan kunnen hier dingen met elkaar uitwisselen!
      woensdag 6 april 2005 @ 14:09:14 #196
    64831 2NutZ
    Non-profit paardenstylist.
    pi_26023003
    nog geen news van de onderzoekers?
    * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
    pi_26023014
    Zo ben ook weer ingelezen, na vannacht tot uurtje of 5 opgebleven. Maar dit betreft nu dus zo goed als zeker een schitterende grap as I said earlier!
    pi_26023067
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:09 schreef Tomaz het volgende:
    Zo ben ook weer ingelezen, na vannacht tot uurtje of 5 opgebleven. Maar dit betreft nu dus zo goed als zeker een schitterende grap as I said earlier!
    Gaan we weer
    pi_26023069
    ik volg dit al vanaf deel 1, twijfelde eerst wel aan de grap-formule...
    zit nu langzamerhand wel op het puntje van mijn stoel voor de climax
    And the druids turn to stone...
    pi_26023105
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef yvonne het volgende:
    Ja hoi, MSN Iteejep graag, of foon
    Ja maak het nog spannender
    pi_26023135
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:11 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Gaan we weer
    pi_26023138
    Heeft er íemand nog iets nieuws opgepikt?
    pi_26023139
    Ik vind dit topic echt geweldig. Of het een grap is of niet, het boeit iedereen ontzettend. Ik ben heel benieuwd naar de ontknoping.
    pi_26023147
    Ach, last net pas het eerste topic.

    Geen pottenkijkers.
    quote:
    Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
    Echter, Foto 1 is gemaakt op 31-03-2005, om 12:06.

    Hoax.
    pi_26023155
    Ik ben ook wel benieuwd hoor..De telefoon wordt ook nog niet weer opgenomen?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_26023166
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Basp1 het volgende:
    Ja maak het nog spannender
    De Belgische politie heeft een witte hondekop aan de kant van de weg gevonden

    Welnee, grapke, sloeg op heel iets anders
    pi_26023174
    . Laat maar, ik las t verkeerd
    pi_26023177
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:15 schreef clauwheee het volgende:
    Ik ben ook wel benieuwd hoor..De telefoon wordt ook nog niet weer opgenomen?
    Nee, heb net weer gebeld.
    pi_26023181
    Waar zie jij dan dat die foto toen is gemaakt Viperdesign?
    pi_26023193
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Lynx666 het volgende:
    Heeft er íemand nog iets nieuws opgepikt?
    JA, het blijkt dat ik bij TerroRobbie in de klas zit...
      woensdag 6 april 2005 @ 14:16:48 #211
    118600 Ondergrond
    Fruityloops Owns U.
    pi_26023198
    Okay laat ik het dan maar verklappen.. Deze 1 april grap heeft lang genoeg geduurd nu.

    Voordat mensen de politie gaan bellen, denk eens aan het 'Ik heb een camera gevonden in het bos' topic..
    Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
      woensdag 6 april 2005 @ 14:17:49 #212
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26023221
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Ondergrond het volgende:
    Okay laat ik het dan maar verklappen.. Deze 1 april grap heeft lang genoeg geduurd nu.

    Voordat mensen de politie gaan bellen, denk eens aan het 'Ik heb een camera gevonden in het bos' topic..
    leuk topic was dat
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 14:17:55 #213
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_26023225
    Prachtig toch hoe de spanning hier steeds verder en verder wordt opgevoerd?

    Ik denk dat Ryan en Stali in een stuip van het lachen liggen om zoveel reakties en gespeculeer.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_26023248
    Het valt me op dat het usericon van Stali weer werkt, was dat voordat ze weggingen ook al zo? Bij mijn weten niet namelijk..

    -edit, laat maar, is alleen fotoboek
    Let's play some tetris, motherfucker.
    pi_26023257
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Hugo- het volgende:
    Waar zie jij dan dat die foto toen is gemaakt Viperdesign?
    inderdaad daar staan nogsteeds bandwith meldingen
    pi_26023270
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ArcticBlue het volgende:
    Het valt me op dat het usericon van Stali weer werkt, was dat voordat ze weggingen ook al zo? Bij mijn weten niet namelijk..
    Nope, zonet deed hij het nog niet.
      woensdag 6 april 2005 @ 14:19:42 #217
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26023277
    Ingelezen. Vooral de eerste twee topics waren cool om in 1 keer door te lezen.
    Het lijkt mij dat er niks aan de hand kan zijn, ... maar toch..
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26023279
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ArcticBlue het volgende:
    Het valt me op dat het usericon van Stali weer werkt, was dat voordat ze weggingen ook al zo? Bij mijn weten niet namelijk..
    Euh. Datalimiet opgeven ofzo?
    Dat hoeft stali niet te doen hoor.
    pi_26023303
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Hugo- het volgende:
    Waar zie jij dan dat die foto toen is gemaakt Viperdesign?
    Exif data. Sla de foto maar eens op en bekijk de eigenschappen. (Onder geavanceerd)
    pi_26023305
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef Hugo- het volgende:

    [..]

    Nope, zonet deed hij het nog niet.
    Nu nogsteeds niet
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 april 2005 @ 14:20:49 #221
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_26023308
    nou dat was een werk om weer helemaal bijgelezen te zijn, op elke pagina verwacht je nieuws
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_26023320
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef McKillem het volgende:

    [..]

    Euh. Datalimiet opgeven ofzo?
    Dat hoeft stali niet te doen hoor.
    Nah de avatar in het fotoboek verwijst niet naar photobucket en die op 't forum wel
    Let's play some tetris, motherfucker.
    pi_26023326
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Viperdesign het volgende:
    Ach, last net pas het eerste topic.

    Geen pottenkijkers.
    [..]

    Echter, Foto 1 is gemaakt op 31-03-2005, om 12:06.

    Hoax.
    Hoe weet je dat? Bij mij is de bandwith nog steeds exceeded?
    pi_26023336
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    Exif data. Sla de foto maar eens op en bekijk de eigenschappen eens. (Onder geavanceerd)
    Hoe wil jij de foto opslaan?
      woensdag 6 april 2005 @ 14:22:00 #225
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26023347
    Kan men mij iets maken als ik nú naar de politie van Tilburg ga bellen dat er twee personen vermist zijn en dat zij zich vermoedelijk bevinden in een bosgebied in de buurt van de Belgische grens?
    pi_26023349
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Viperdesign het volgende:
    Ach, last net pas het eerste topic.

    Geen pottenkijkers.
    [..]

    Echter, Foto 1 is gemaakt op 31-03-2005, om 12:06.

    Hoax.
    Als mensen nou eens kappen met het roepen van 'grap' en 'hoax'
    op foto's die zij op 5 april hebben genomen was ook de datum van 4 april te vinden in de EXIF-data. Ik kan niet anders concluderen dan dat de klok (datum) van hun camera 1 dag achter loopt!
    pi_26023356
    Rechtermuisklik, opslaan als?
    pi_26023376
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef mart81 het volgende:

    [..]

    Als mensen nou eens kappen met het roepen van 'grap' en 'hoax'
    op foto's die zij op 5 april hebben genomen was ook de datum van 4 april te vinden in de EXIF-data. Ik kan niet anders concluderen dan dat de klok (datum) van hun camera 1 dag achter loopt!
    En waarom zou er iets over een datum gelogen worden? Dat lijkt me nog wel het minst belangrijk in het hele verhaal.
    pi_26023378
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef Viperdesign het volgende:
    Rechtermuisklik, opslaan als? Prutser.
    Dan krijg je zo'n mooie bandwith exceeded afbeelding op je schijf
    pi_26023390
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    En waarom zou er iets over een datum gelogen worden? Dat lijkt me nog wel het minst belangrijk in het hele verhaal.
    En áls het fake zou zijn, zouden ze daarmee wel heel slordig met het verhaal omgaan....
    pi_26023403
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef mart81 het volgende:
    op foto's die zij op 5 april hebben genomen was ook de datum van 4 april te vinden in de EXIF-data. Ik kan niet anders concluderen dan dat de klok (datum) van hun camera 1 dag achter loopt!
    Mogelijk. Of ze hebben alles dus van te voren gepland.
    pi_26023410
    Mwah, ik denk niet dat ze met álles rekening zullen houden als ze zo'n verhaal verzinnen. Ik hoop in ieder geval dat we het snel weten.
    pi_26023418
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef mart81 het volgende:

    [..]

    Als mensen nou eens kappen met het roepen van 'grap' en 'hoax'
    op foto's die zij op 5 april hebben genomen was ook de datum van 4 april te vinden in de EXIF-data. Ik kan niet anders concluderen dan dat de klok (datum) van hun camera 1 dag achter loopt!
    Niet waar. Het was gewoon de amerikaanse datumnotering die verkeerd geinterpreteerd werd. Het was dus wel degelijk de 5e waarop die foto was gemaakt en dat werd vrijwel meteen bekend.
    Let's play some tetris, motherfucker.
    pi_26023426
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef mart81 het volgende:

    [..]

    Als mensen nou eens kappen met het roepen van 'grap' en 'hoax'
    op foto's die zij op 5 april hebben genomen was ook de datum van 4 april te vinden in de EXIF-data. Ik kan niet anders concluderen dan dat de klok (datum) van hun camera 1 dag achter loopt!
    Precies dat is niet ontdenkbaar met die maand met 28 dagen, aangezien ik ook te lam ben de datum van mijn camera goed te houden zie ik dit niet als reden tot haox.
    (tis een camera geen klok )
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 14:24:42 #235
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26023427
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

    [..]

    Dan krijg je zo'n mooie bandwith exceeded afbeelding op je schijf
    Heb je wel op viperdesign z'n linkje geklikt?
      woensdag 6 april 2005 @ 14:24:47 #236
    118620 DJ35P
    nonfo nono
    pi_26023430
    tvp
      woensdag 6 april 2005 @ 14:25:08 #237
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_26023443
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef BrauN het volgende:
    Kan men mij iets maken als ik nú naar de politie van Tilburg ga bellen dat er twee personen vermist zijn en dat zij zich vermoedelijk bevinden in een bosgebied in de buurt van de Belgische grens?
    Behalve je waarschijnlijk voor gek verklaren omdat je aan de hand van een topic op INTERNET een vermissing van 2 usernamen (je kent hun echte namen namelijk niet) gaat doorgeven, loop je verder weinig risico.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_26023445
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
    Dan krijg je zo'n mooie bandwith exceeded afbeelding op je schijf
    En ik blijkbaar niet.
    http://grieken.tweakdsl.n(...)rbodentoegangpit.jpg
      woensdag 6 april 2005 @ 14:26:23 #239
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26023480
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef BrauN het volgende:
    Kan men mij iets maken als ik nú naar de politie van Tilburg ga bellen dat er twee personen vermist zijn en dat zij zich vermoedelijk bevinden in een bosgebied in de buurt van de Belgische grens?
    Ik denk dat ze je hard uitlachen als je zegt dat je het van een forum hebt. En mocht het niet zo zijn dan kunnen ze jou wel eens erop aanspreken aangezien jij degene bent die het aangeeft.
    pi_26023491
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    En ik blijkbaar niet.
    http://grieken.tweakdsl.n(...)rbodentoegangpit.jpg
    Andere host.

    De eerste 2(3?) topics hebben hun pics nog gehost staan op Picbucket idd.
      woensdag 6 april 2005 @ 14:27:03 #241
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26023499
    Dat bandwith exceeded geldt volgens mij voor Fok, oftewel, Fok neemt teveel bandbreedte af van de site. Als je de link in een nieuw scherm opent kun je ze gewoon bekijken..
    (kwam ik halverwege topic 2 achter, maakte het verhaal een stuk minder mysterieus)
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26023532
    BrauN, ik zou nog even wachten met bellen aangezien je zeer weinig weet van de mensen waar het over gaat..

    1 ding is zeker, het gebied bevind zich in de buurt van de Belgisch, Duitse grens...
    pi_26023543
    * Hepyro vind het tot nog toe een superspannend verhaal!

    Ik las vroeger vaak boeken van Stephen King en die Ryan3 heeft daar met zijn schrijfstijl en verhalen wel veel van weg, natuurlijk weet ik niet of dit een fictief verhaal is maar mocht dat wel zo zijn zou hij zeker een heel goed schrijver kunnen worden!

    Mijn zege heeft ie iig
    pi_26023552
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
    Andere host.
    Uiteraard.
    pi_26023553
    De politie ziet het pas als een vermissing na 24 uur, dus je zult weinig bereiken als je nu belt. En daarbij komt nog eens dat je nieteens zeker weet of ze wel vermist zijn.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 14:29:14 #246
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26023556
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef golfer het volgende:

    [..]

    Behalve je waarschijnlijk voor gek verklaren omdat je aan de hand van een topic op INTERNET een vermissing van 2 usernamen (je kent hun echte namen namelijk niet) gaat doorgeven, loop je verder weinig risico.
    Ja hoi, ik wilde een vermissing melden, hoe ze heten weet ik niet maar hun nicknames zijn Stali en Ryan3, het gaat over een topic op een forum.

    -klik-
    Hallo..
    Hallo?
    HALLO?!?!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26023585
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
    1 ding is zeker, het gebied bevind zich in de buurt van de Belgisch, Duitse grens...
    Maar het is niet in Limburg en het grenst wel aan Nederland. Hoe wil je dat doen?
    pi_26023610
    Daarbij komt dat de oppas van hun hummel wat dichter bij deze personen staan en een veel geloofwaardiger verhaal kan ophangen. Die zal ze onderhand ook wel gek missen.
    pi_26023636
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:30 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    Maar het is niet in Limburg en het grenst wel aan Nederland. Hoe wil je dat doen?
    Het hoeft niet aan de duitse grens te zijn maar wel in de buurt, immers gaf ryan in deel 1 aan dat er dure italiaanse auto's in het dorp waren. Terwijl er normaal alleen maar duitse en belgische auto's komen.
    pi_26023641
    Lijkt me wel. Die oppas zit met dat kind opgescheept zonder enig spoor van de ouders
    pi_26023672
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:29 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Ja hoi, ik wilde een vermissing melden, hoe ze heten weet ik niet maar hun nicknames zijn Stali en Ryan3, het gaat over een topic op een forum.

    -klik-
    Hallo..
    Hallo?
    HALLO?!?!
    Verklap jij eens even wanneer voor het laatst is ingelogt op die accounts aub
    pi_26023673
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
    Daarbij komt dat de oppas van hun hummel wat dichter bij deze personen staan en een veel geloofwaardiger verhaal kan ophangen. Die zal ze onderhand ook wel gek missen.
    Dus jij gaat er al van uit dat ze niet thuis zijn gekomen!
      woensdag 6 april 2005 @ 14:34:52 #253
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_26023686
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:32 schreef mart81 het volgende:
    Lijkt me wel. Die oppas zit met dat kind opgescheept zonder enig spoor van de ouders
    Als dat onderdeel van het verhaal al wel klopt.
    Zo te zien op de foto was Ryan gisteravond gekleed voor een verblijf in warmere streken (korte broek), dus wie weet zitten ze nu ergens in een warm vakantie-oord te lezen hoe wij met z'n allen hier verder speculeren.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_26023710
    Of ze zitten allang thuis en lachen zich dood terwijl ze dit topic aan het lezen zijn.
    pi_26023713
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:34 schreef Kjew het volgende:

    [..]

    Dus jij gaat er al van uit dat ze niet thuis zijn gekomen!
    Ja, daar ga ik van uit. .
    pi_26023760
    Goddamn, lees je anderhalf topic door om iets nieuws te lezen, nog geen nieuws
    pi_26023765
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:35 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Ja, daar ga ik van uit. .
    Hehe wishfull thinking?
    pi_26023825
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Kjew het volgende:

    [..]

    Hehe wishfull thinking?
    Omdat ik het geen grap meer vind. Heb ik al genoeg duidelijk gemaakt. Ontopic weer graag.
      woensdag 6 april 2005 @ 14:40:42 #259
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26023832
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:29 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Ja hoi, ik wilde een vermissing melden, hoe ze heten weet ik niet maar hun nicknames zijn Stali en Ryan3, het gaat over een topic op een forum.

    -klik-
    Hallo..
    Hallo?
    HALLO?!?!
    Proest
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26023853
    En Nolius weet exact waar het is, horen we iets van hem zodat we eventueel kunnen gaan zoeken ?
    Ik blijf erbij, het is een grap.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 14:41:48 #261
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26023863
    Zo is ryan al met ongebluste kalk overgoten terug gevonden in een greppel?
    Nee?
    Jammer....
    pi_26023920
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef Viperdesign het volgende:
    En Nolius weet exact waar het is, horen we iets van hem zodat we eventueel kunnen gaan zoeken ?
    Ik blijf erbij, het is een grap.
    Ach, Yvonne weet ook precies hoe ze heten enzo, en haar interresseert het ook geen ene hol. Hoe bedoel je doorgestoken kaart
    Big dick.
    pi_26023934
    Als je nou eens las, Yvonne kent ze alleen vaagjes heeft ze net gezegd.
    pi_26023953
    pi_26024011
    Ik denk dat het ook een grap is maar wel een hele briljante, heb sinds ik op FOK! zit nog nooit zo'n spannende 'reeks' gelezen als deze.
    pi_26024036
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef Hepyro het volgende:
    Ik denk dat het ook een grap is maar wel een hele briljante
    Waar staat het briljante gedeelte?
      woensdag 6 april 2005 @ 14:48:43 #267
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_26024048
    Voor hetzelfde geld zijn ze gisteravond op het vliegtuig gestapt naar Turkije, om daar even lekker te gaan vakantievieren.

    mocht het geen grap zijn, dan heb ik medelijden met 'kuikentje'
    now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_26024049
    Het briljante is dat iedereen zich er zo mee bezig houdt.
    pi_26024081
    En nog steeds is er niks nieuws en herhalen we elkaar steeds weer. .

    Van mij mag er nog steeds een slotje op tot er meer duidelijk is.
    pi_26024083
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:45 schreef hwgoring het volgende:
    Leuke nick heb jij
    pi_26024116
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
    En nog steeds is er niks nieuws en herhalen we elkaar steeds weer. .

    Van mij mag er nog steeds een slotje op tot er meer duidelijk is.
    pi_26024141
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
    Van mij mag er nog steeds een slotje op tot er meer duidelijk is.
    Slowchat is tof.
    pi_26024166
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:52 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    Slowchat is tof.
    Open er een topic over
      woensdag 6 april 2005 @ 14:54:11 #274
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_26024185
    Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_26024190
    Ja het was ook extreem mongool om in een kortebroek daar naartoe te gaan.. vakantie zou dus de beste optie zijn en laten dus 2 weken niks meer van zich horen op fok, komen terug en zien deel 25 staan van dit topic.
    Lambo of Rekt
      woensdag 6 april 2005 @ 14:54:58 #276
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26024203
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef Lynx666 het volgende:

    [..]

    Open er een topic over
    In DIG?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      woensdag 6 april 2005 @ 14:55:42 #277
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_26024223
    Wat is het probleem met dit open te laten. Mocht iemand iets ontdekken (ofwel in het verhaal, ofwel er is contact geweest) kan dit hier neer worden gezet. Als het SC nou een beetje tot een minimum wordt beperkt.

    -edit-

    Over die korte broek foto:
    - Er werd aangegeven dat ze het bos in gingen.
    - Toen werd er opeens gezegd (redelijk spontaan) dat ze wat biertjes mee gingen nemen, wat op mij een beetje vreemd overkwam. Er werd een reden gegeven dat ze zouden kunnen doen alsof ze een intiem onderonsje konden faken..
    - Biertjes op de foto + korte broek.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_26024266
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Cheiron het volgende:
    Wat is het probleem met dit open te laten. Mocht iemand iets ontdekken (ofwel in het verhaal, ofwel er is contact geweest) kan dit hier neer worden gezet. Als het SC nou een beetje tot een minimum wordt beperkt.
    Dat wordt het dus niet. Ik zie nu 10x hetzelfde, iedereen blijft zijn visie propageren, en komen geen steek verder tot er nieuwe ontwikkelingen zijn.
    pi_26024291
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:44 schreef Hugo- het volgende:
    Als je nou eens las, Yvonne kent ze alleen vaagjes heeft ze net gezegd.
    Ach, Yvonne, Nolius, weet ik veel wie, 1 pot nat.

    Maar amusant is het allemaal wel
    Big dick.
    pi_26024322
    jaja.. leuk zeg.
    Ze liggen vast face down in een poel met modder/drijfzand/water .
    pi_26024328
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef EggsTC het volgende:
    Ja het was ook extreem mongool om in een kortebroek daar naartoe te gaan.. vakantie zou dus de beste optie zijn en laten dus 2 weken niks meer van zich horen op fok, komen terug en zien deel 25 staan van dit topic.
    Hah zat ik ook al aan te denken, vakantie.
    pi_26024338
    Werkt dat IP tracken een beetje en heeft daarbij iemand een e-mail of oid waar het IP adres staat vermeld?
    pi_26024349
    Ik heb OP 6 klaarliggen, weet alleen niet of dat nog zin heeft. .
    pi_26024369
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:00 schreef Flowce het volgende:
    Werkt dat IP tracken een beetje en heeft daarbij iemand een e-mail of oid waar het IP adres staat vermeld?
    Ik vraag me af wat je in hemelsnaam met een IPadres wil bereiken hier.
    Lambo of Rekt
      woensdag 6 april 2005 @ 15:03:57 #285
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26024404
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef EggsTC het volgende:

    [..]

    Ik vraag me af wat je in hemelsnaam met een IPadres wil bereiken hier.
    anders ik wel
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26024424
    Die korte broek en bier was iid raar... Maar hoeveel mensen ken jij die op een gewone dinsdagavond ineens op vakantie gaan. Zeker met een bruiloft over 1 maand in het verschiet...
    pi_26024427
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    En ik blijkbaar niet.
    http://grieken.tweakdsl.n(...)rbodentoegangpit.jpg
    volgens mij zijn dat de verkleinde foto's uit de openings post van dit topic of niet?
    (en dus niet de originele zoals ze van de cam komen, die hebben idd amerikaanse datum notatie)
      Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:05:36 #288
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_26024437
    ....
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_26024438
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef golfer het volgende:

    [..]

    Behalve je waarschijnlijk voor gek verklaren omdat je aan de hand van een topic op INTERNET een vermissing van 2 usernamen (je kent hun echte namen namelijk niet) gaat doorgeven, loop je verder weinig risico.
    Amber en....

    ryan?
    pi_26024463
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef EggsTC het volgende:

    [..]
    Ik vraag me af wat je in hemelsnaam met een IPadres wil bereiken hier.
    Welnu, als je de sender IP zou kunnen achterhalen en als deze vervolgens een geografische waarde heeft. Dan zou je kunnen achterhalen in welk gebied het grote avontuur wellicht aan het plaatsvinden is.

    Ook zou bepaald kunnen worden dat de ligging misschien helemaal niet bij de belgische en duitse grens ligt, waardoor men extra argumenten heeft om te stellen dat het hier een hoax betreft.
    pi_26024492
    Die korte broek en bier was iid raar... Maar hoeveel mensen ken jij die op een gewone dinsdagavond ineens op vakantie gaan. Zeker met een bruiloft over 1 maand in het verschiet...

    Heeft trouwens iemand die foto nog? Waar hij in zijn korte broek op staat?
    pi_26024536
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:06 schreef Flowce het volgende:

    [..]

    Welnu, als je de sender IP zou kunnen achterhalen en als deze vervolgens een geografische waarde heeft. Dan zou je kunnen achterhalen in welk gebied het grote avontuur wellicht aan het plaatsvinden is.

    Ook zou bepaald kunnen worden dat de ligging misschien helemaal niet bij de belgische en duitse grens ligt, waardoor men extra argumenten heeft om te stellen dat het hier een hoax betreft.
    De MOD's hier kunnen dat, die weten het IP. Misschien heeft iemand een email met headers erop ofzo van ze. Maar met IP kan je niet exacte locaties pakken hoor.
    Lambo of Rekt
    pi_26024561
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
    Zeker met een bruiloft over 1 maand in het verschiet...
    Is het al 2006 dan ?
      woensdag 6 april 2005 @ 15:10:05 #295
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_26024564
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
    Die korte broek en bier was iid raar... Maar hoeveel mensen ken jij die op een gewone dinsdagavond ineens op vakantie gaan. Zeker met een bruiloft over 1 maand in het verschiet...

    Heeft trouwens iemand die foto nog? Waar hij in zijn korte broek op staat?
    Ik heb die foto gister wel gezien. Er stond iets bij als 'Ryan3 wil vanavond per se in korte broek, de zot'.
    pi_26024583
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
    Die korte broek en bier was iid raar... Maar hoeveel mensen ken jij die op een gewone dinsdagavond ineens op vakantie gaan. Zeker met een bruiloft over 1 maand in het verschiet...
    over 1 maand al 2006?
    pi_26024616
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef EggsTC het volgende:

    [..]

    De MOD's hier kunnen dat, die weten het IP. Misschien heeft iemand een email met headers erop ofzo van ze. Maar met IP kan je niet exacte locaties pakken hoor.
    Hiernaast wordt ook door alle mensen die hem ofwel vaagjes of iets beter kennen. En de mods hier STERK afgeraden om de politie te bellen overal door het gehele topic waar je dus ook je vraagtekens bij kunt zetten aangezien FOK verplicht is een IP af te staan aan de politie en de politie hiermee dus kan opvragen bij de desbetreffende provider wie ze zijn.

    Dus argumenten als "ze lachen je uit", "de politie weet niet eens wie het zijn" vallen hier in het niet.
    Lambo of Rekt
    pi_26024620
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef EggsTC het volgende:

    [..]

    De MOD's hier kunnen dat, die weten het IP. Misschien heeft iemand een email met headers erop ofzo van ze. Maar met IP kan je niet exacte locaties pakken hoor.
    Niet exact nee, maar je kunt in ieder geval zien of ze uberhaupt wel in Nederland zijn.

    Maar nogmaals, verwacht geen enkele hulp van wie dan ook die er meer van zou kunnen weten. Niemand wil spelbreker zijn in deze mooi opgezette hoax.
    Big dick.
    pi_26024625
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Viperdesign het volgende:

    [..]

    Is het al 2006 dan ?
    Godver....

    Maar dan nog.. wie gaat er op dinsdagnacht op vakantie?
    pi_26024663
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Niet exact nee, maar je kunt in ieder geval zien of ze uberhaupt wel in Nederland zijn.

    Maar nogmaals, verwacht geen enkele hulp van wie dan ook die er meer van zou kunnen weten. Niemand wil spelbreker zijn in deze mooi opgezette hoax.
    Daarbij weet Nollius om welk bos het gaat...........dus.

    p.s. Mooie general electric minigun als avatar!! Doe mij er een
    pi_26024679
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef HassieBassie het volgende:

    [..]

    Niet exact nee, maar je kunt in ieder geval zien of ze uberhaupt wel in Nederland zijn.

    Maar nogmaals, verwacht geen enkele hulp van wie dan ook die er meer van zou kunnen weten. Niemand wil spelbreker zijn in deze mooi opgezette hoax.
    dat bedoelde ik dus ook met mijn post boven de jouwe hier maar jij verwoord het wat beter.
    Lambo of Rekt
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')