Het lijkt me dat ze in deze situatie niet gaan wachten tot die 24 uur verstreken zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mag dat niet pas na 24u vermissing?
Tis ook nogal een gebied, aangezien niemand iets kan uitsluiten qua locatie.
Ja, dat wilde ik dus ook net gaan zeggen... Niet alles is onderdeel van het complot!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:
Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.
Het was idd toch wel handig geweest als ze iig iets achter hadden gelaten zodat we konden iig wisten waar het was na wat gepuzzel.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt je dat wijs?
Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.
Lijkt me GEEN slim idee.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt je dat wijs?
Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.
Lijkt me GEEN slim idee.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....
Lijkt me ook wel dat de oppas van de kleine ook niet zal stilzitten mochten ze verdwenen zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt je dat wijs?
Lijkt me GEEN slim idee.
Neu, maar een beetje medeleven of meedenken kan geen kwaadquote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo 'iemand' als je er mee zit... leef je uit.
[..]
Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
Maar Ollie wel, toch?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus ook net gaan zeggen... Niet alles is onderdeel van het complot!
rofl .quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....
Kind hoeft niet te bestaan, jezus Christus, ik lees de hele tijd al mee.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.
Ik ken beide van foto, en in de verte gezien op een meeting en ik ken hun postgeschiedenisquote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar het "kennissen van, proberen te bellen" deel?
Áls jij beide kent, kan jij natuurlijk ook achter een vast thuis nummer komen, of niet?
\quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef BrauN het volgende:
Kei spannend, maar de kans is groot dat onze twee avonturiers het nu bescheuren van het lachen achter hun computer, al bier drinkende.
Zou jammer zijn.
Jij denkt dat de politie dit verhaal + de foto's niet serieus nemen??? Lijkt me wel.. zeker omdat er tegenwoordig meer mensen verdwijnen in "bosrijk" gebied... Er is in ieder geval 1 iemand op dit forum die de locatie weet... De politie zal niet schromen om hem te ondervragen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt je dat wijs?
Lijkt me GEEN slim idee.
Je helpt mijn complottheorie met klonen e.d. om zeepquote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken beide van foto, en in de verte gezien op een meeting en ik ken hun postgeschiedenis
Da's alles
"ken"dus
Weet iig dat beide bestaan
Wat denk je van het kind bij de buuf?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het was idd toch wel handig geweest als ze iig iets achter hadden gelaten zodat we konden iig wisten waar het was na wat gepuzzel.
Ik neem aan leren.quote:
Begin jij in het oosten, kam ik alle bossen langs de grens wel uit vanuit het westen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee.
als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je van het kind bij de buuf?
Lijkt me aardig "iets achtergelaten"
Ow asljeblieft bel...!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij denkt dat de politie dit verhaal + de foto's niet serieus nemen??? Lijkt me wel.. zeker omdat er tegenwoordig meer mensen verdwijnen in "bosrijk" gebied... Er is in ieder geval 1 iemand op dit forum die de locatie weet... De politie zal niet schromen om hem te ondervragen.
Dat zou ook nog kunnen. Ryan kan er wat dat betreft nog best eens grappen.quote:
ja siek vrientquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik neem aan leren.
Ik ook zometeen, morgen wiskunde tentamen
En als ze dan thuis zitten maken we ze totaal afquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
Ik pleit voor een zoektocht morgen, dat is veel leuker dan met de politie. Daar heb ik toch altijd alleen maar problemen mee.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je van het kind bij de buuf?
Lijkt me aardig "iets achtergelaten"
maak er dan gelijk een meet vanquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
gelukkig dat de grens ook niet zo lang isquote:Op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef JaWi het volgende:
Met een kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.
Dan ben je gewoon een rasechte Faler. Zoals ze dat daaro zo leuk zeggen .
Dat kind is niet mee sherlockquote:Op woensdag 6 april 2005 12:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als je als echtpaar met een kind 's nachts het bos ingaat... om naar een plek te gaan waar overal hekken omheen staan met "Verboden Toegang" erop... dan spoor je niet.
Dan ben je gewoon een rasechte Faler. Zoals ze dat daaro zo leuk zeggen .
Mja, dat had ik wel door.quote:
Ik neem aan dat 2 mensen met een goed betaalde baan wel een abbonementje kunnen betalenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gelukkig dat de grens ook niet zo lang is
Ik denk dat de eerste 1x dat ze belde al in belgië waren en dus het beltegoed is op....
Maar goed morgen middag 12:00 beginnen ?
Donequote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef TerroRobbie het volgende:
JaWi, check je mail even
Salvad0r, ja als wij de achternamen en de woonplaats weten zijn we ook een stuk verder....
Ey ga jij eens terug naar die vieze grot waar je uit bent gekropen met je lelijke lepra-gezicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Salvad0R heeft nogal wat moeite met lezen...
'als echtpaar met kind' oftewel: getrouwd en verantwoordelijkheid tegenover je kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Met een kind.
Het was een hond, kerel.
Dat kind is iig veilig, wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mja, dat had ik wel door.
maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
Dan ben je gewoon een fuckin mongool en krijg ik gewoon zin om ze te slaan .
Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 2 mensen met een goed betaalde baan wel een abbonementje kunnen betalen?
Beltegoed is passé.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey ga jij eens terug naar die vieze grot waar je uit bent gekropen met je lelijke lepra-gezicht.
Ik vraag me af; wie is meer mongolisch?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
maar dan nog, als je de verantwoording voor een kind hebt, ga je niet 's nachts het bos in naar plekken met "verboden toegang" erop .
Ze hebben beidequote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
ZE HEBBEN EEN HOND EEN GEEN KIND.
Lees godverdomme eens goed, stel analfabete nepdetectives.
Ze hebben wel een kindquote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
ja dat las ik volgens mij ook ergens....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.
Ze hebben wel een kindquote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Salvad)r, leer eens lezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ze hebben 1 hond, en 1 kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Dan zou dat wel erg snel op zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stali ging gisteren nog beltegoed kopen, volgens mij, hoor.
Ja, het is ook echt heel verstandig om als volwassen vader/moeder zoveel onnodig gevaar te gaan lopen...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat kind is iig veilig, wat dat betreft.
Dus ik snap je punt niet helemaal
Als ze letterlijk doodgemaakt worden omdat het verboden toegang is zijn de moordenaars ziek, niet rayn en stali
ze hebben een hond en een kind drol.. alleen de hond ging mee en kind sliep bij buurvrouw...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Ach, bellen wordt ook steeds duurder. En je kunt al vanaf 10 euro kopen tegenwoordig.quote:
Nee als je alleen al de neiging krijgt om te gaan slaan dan ben je geen mongoolquote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef Salvad0R het volgende:
Kijk maar uit, nu heb je ook vast een vies lepra gezichtquote:Op woensdag 6 april 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Salvad)r, leer eens lezen?
Kind is keurig netjes voor gezorgd.
nee want normaal is het ergste wat je kan/mag overkomen bij het betreden van verboden terrijn, een boete? ff zitten?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt heel verstandig om als volwassen vader/moeder zoveel onnodig gevaar te gaan lopen...
Je hebt ook nog een kind thuis zitten die op je wacht.
Snap je mn punt nu helemaal?
LEES hun verhalen eens , ze zijn niet getrouwd, en hebben samen iig geen kind, wel zorgen ze nu smamen voor "hun"kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Skv het volgende:
[..]
'als echtpaar met kind' oftewel: getrouwd en verantwoordelijkheid tegenover je kind.
Wil niet zeggen dat dat kind mee wordt gesleurd de bossen in
Met de vlakke hand, welteverstaan.. Zovan PETS ! Wat denk je wel niet ! Zomaar Zulke Puberstreken Uitvoeren Terwijl Je Een Fuckin Kind Thuis Hebt Zitten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee als je alleen al de neiging krijgt om te gaan slaan dan ben je geen mongool![]()
Ik denk dat het niet eens meer op zou vallen als Stali. of Ryan3 hier ineens weer wel gaan posten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef Choices het volgende:
Jesus wat loopt dit topic vol zeg. Man man man haha !
Als jij het verantwoordelijk vindt om een 's nachts een fuckin BOS in te gaan om zogenaamd de detective uit te hangen... dan heb je OF nog nooit een bos gezien, OF je zou gewoon een belabberde ouder zijn .quote:Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
nee want normaal is het ergste wat je kan/mag overkomen bij het betreden van verboden terrijn, een boete? ff zitten?
Als het echt dodlijke afloop kan hebben wat het wel iets beter afgebakend dan een paar sensors en bordjes neem ik aan.
Haha zoiets zat ik me ook al te bedenken! iedereen is zo bezig met zoeken, dat ze er aan voorbij zullen gaan haha.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens meer op zou vallen als Stali. of Ryan3 hier ineens weer wel gaan posten..
Dat laatstequote:Op woensdag 6 april 2005 13:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij het verantwoordelijk vindt om een 's nachts een fuckin BOS in te gaan om zogenaamd de detective uit te hangen... dan heb je OF nog nooit een bos gezien, OF je zou gewoon een belabberde ouder zijn . OF je ziet mensen in blauwe helmen en bedrijfskleding zonder logo's e.d. en je bent nieuwsgierig naar wat het nou is.
http://forum.fok.nl/topic/678292quote:Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
LEES hun verhalen eens , ze zijn niet getrouwd, en hebben samen iig geen kind, wel zorgen ze nu smamen voor "hun"kind.
Posthistorie volgen en inlezen.
Ze hebben wel een kind, en die is gedumpt bij de buren.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef BrauN het volgende:
Dat wou ik net posten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.![]()
Right.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
Kap nou 's met zeuren of het verantwoordelijk is of niet. Het probleem is dat ze vooralsnog spoorloos zijn. Djeez.![]()
Die was toch niet mee?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef PeRi het volgende:
Ah, en dan ga je 's nachts inbreken in dat gebiedquote:
Je kunt lezen wat dat heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is overdag ff aan zo'n blauwhelm te vragen wat ze aan het doen zijn...
Dat vind jij. Dat kan. Maar als je het zo ongeloofwaardig vindt, waarom blijf je hier hangen dan en maak je je er zo druk om?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Right.
Het feit dat ze hun "kind" zogenaamd bij de buurvrouw hebben gedumpt maakt dit verhaal ronduit ongeloofwaardig.
Want hun kind alleen thuis laten als ze voor langere tijd weg gaan is handig? Misschien heeft de buurvrouw ook wel kinderen in dezelfde leeftijd dat zou het juist heel logisch maken!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Right.
Het feit dat ze hun "kind" zogenaamd bij de buurvrouw hebben gedumpt maakt dit verhaal ronduit ongeloofwaardig.
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Viperdesign het volgende:
Zou niet eens iemand anders kunnen bellen? Het nummer van Nolius kennen ze en zullen ze ook niet opnemen. Als het een grap is tenminste.
als dit een grap is .... is het niet eens grappig.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vind jij. Dat kan. Maar als je het zo ongeloofwaardig vindt, waarom blijf je hier hangen dan en maak je je er zo druk om?
Ze hebben zich weg laten sturen, en gingen niet zeuren omdat ze hun KIND mee hadden.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt lezen wat dat heeft opgeleverd..
De een vind een thrill-zoeker een dwaas, de ander vind een Thrill zoeker dapper.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah, en dan ga je 's nachts inbreken in dat gebied?!
wtf ben je dan voor laagbegaafde dwaas ?!
Het enige wat je hoeft te doen is overdag ff aan zo'n blauwhelm te vragen wat ze aan het doen zijn...
Gaan we weerquote:Op woensdag 6 april 2005 14:09 schreef Tomaz het volgende:
Zo ben ook weer ingelezen, na vannacht tot uurtje of 5 opgebleven. Maar dit betreft nu dus zo goed als zeker een schitterende grap as I said earlier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |