abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26020195

~~~~[ DEEL V ]~~~~

Het mysterie:
Of hoe het begon

Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.

De betrokkenen:
  • Ryan3

• Stali.

• Ollie

De visuals:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

met dank aan mart81 voor het leveren van de foto's.

(De lowresjes zijn gelinkt naar de hi-res beelden voor bandbreedtebesparing)

Opgemerkt door Mastertje: Wat is dit?

De vorige delen:
  • Deel I
  • Deel II
  • Deel III
  • Deel IV

De huidige stand van zaken:

Nadat Ryan en Stali. deze nacht het bos nogmaals zijn ingegaan, is er niets meer van hen vernomen. Het laatste nieuws was dat ze rond na half 1 bij de "pit" in het bos zijn aangekomen. Het contact is erna verbroken, en herhaalde oproepen naar hun gsm bleven onbeantwoord. We hopen snel op een teken van leven .
  • pi_26020208
    OP .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020217
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Choices het volgende:

[..]

Werkelijk, FOK! opereert als broederschap, voor een medefok!er .. mensen, een historisch evenement! haha. geweldig.
    Met leden, en 1 centraal computer netwerk dat aangesproken wordt met Unicomp, en iedereen die een code naam krijgt ipv een echte naam.....

En de "adviseurs" die alles in goede banen lijden
      woensdag 6 april 2005 @ 12:20:56 #4
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26020224
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef JaWi het volgende:
    "Pottenkijkers-gate" .
    Whehe
    pi_26020227
    Net weer gebeld, geen nieuws...
    pi_26020229
    ja hoor. TVP again
    pi_26020231
    ANP meldt trouwens niets
    pi_26020233
    Mijn vraag aan dinges 666 / nolius nogmaals ivm ander ding vol

hebben jullie vanmorgen nog geprobeerd te bellen?

edit - te laat, thnx voor antwoord
    pi_26020241
    Heel deel 4 Hun topic nix van ze gehoord ;/
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:21:48 #10
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26020244
    Ryan3 vermoord door aliens: Hun geschenk aan de mensheid

Dat lijkt me een betere titel
    pi_26020245
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef Nolius het volgende:
    Net weer gebeld, geen nieuws...
    Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020250
    Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
    Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
    Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
    Nogmaals.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_26020259
    Ik vind het sowieso nogal een stinkverhaal.
    Waar ligt dit x-filesbos eigenlijk?
    Hoe heet het bos?

Google doet nl. wonderen .
      woensdag 6 april 2005 @ 12:22:53 #14
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_26020263
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
    Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
    Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
    Nogmaals.
    Daarom staat zijn vrouw ook op de foto's zeker..
    pi_26020270
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
    Nogmaals.
    pi_26020277
    Wie is die chick met die hond op plaatje 52 eigenlijk ?
    pi_26020280
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef JaWi het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen .
    Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

Salvador dat is zn vrouw
    pi_26020289
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef Salvad0R het volgende:
    Wie is die chick met die hond op plaatje 52 eigenlijk ?
    stali.
    pi_26020291
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
    .
    'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:24:45 #21
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_26020313
    Het blijft grappig dat dit zoveel mensen bezig houdt en iedereen eigenlijk weet dat het gewoon een lang lopende grap is
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_26020330
    Degene die het bos als eerst vind mag morgen een knuppel van mij lenen als we het bos in gaan
    pi_26020343
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

Salvador dat is zn vrouw
    Gezellig. Dan maken we er een meet van. Paar kratjes mee, prima .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020349
    Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
    pi_26020355
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
    Degene die het bos als eerst vind mag morgen een knuppel van mij lenen als we het bos in gaan
    Om ze nu met knuppels te lijf te gaan omdat ze niet snel genoeg reageren gaat wel heel ver hoor
    pi_26020356
    ik ben fan van ollie!

p.s. je zou nog naar asiels kunnen bellen om te vragen of ze daar een kleins hondje hebben binnen gekregen via de politie
    dag
    pi_26020367
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik ga ook mee morgen
    Ben altijd vrij namelijk

Salvador dat is zn vrouw
    Hmm, niet geheel onaardig
    pi_26020370
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
    Ja sherlock, dat proberen we uit te zoeken..
    pi_26020374
    quote:
    als je goed leest zie je dat niemand dat weet

en het ligt in brabant / zeeland ofzo richting België
      woensdag 6 april 2005 @ 12:27:26 #30
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020378
    Eindelijk weer bijgelezen sinds vannacht 2 uur.
    Nuja, ik denk dat het uiteindelijk wel een grap is, anders zouden ze ons niet zo lang in spanning laten. Ik geloof namelijk niet dat ze gepakt zijn oid.
    Ze zitten nu gewoon in hun vuistje te lachen, en dan posten ze straks zoiets als: we waren gepakt en zijn de weg kwijtgeraakt ofzo.

Maar ik denk wel dat Ryan en Stali dit met z'n 2'en uitvoeren. Het is niet zo dat Ryan in z'n eentje loopt te kloten. Tevens denk ik dat die chick Stali is .
    Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
    pi_26020393
    Ik vind de foto's van het terrein te serieus om een grap te zijn.. maar dat ben ik
    pi_26020394
    quote:
    deze info hebben ze niet vrijgegeven en de mensen die het weten zeggen niets tpot we een of ander bericht hebben van de "onderzoekers".

ik vind het iig een leuke ode aan seabert
    'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
    pi_26020395
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LaZZ het volgende:
    Eindelijk weer bijgelezen sinds vannacht 2 uur.
    Nuja, ik denk dat het uiteindelijk wel een grap is, anders zouden ze ons niet zo lang in spanning laten. Ik geloof namelijk niet dat ze gepakt zijn oid.
    Ze zitten nu gewoon in hun vuistje te lachen, en dan posten ze straks zoiets als: we waren gepakt en zijn de weg kwijtgeraakt ofzo.

Maar ik denk wel dat Ryan en Stali dit met z'n 2'en uitvoeren. Het is niet zo dat Ryan in z'n eentje loopt te kloten. Tevens denk ik dat die chick Stali is .
    Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
    pi_26020397
    quote:
    Dat is niet bekend.
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020401
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

als je goed leest zie je dat niemand dat weet

en het ligt in brabant / zeeland ofzo richting België
    Goed.
    nu komen we ergens.
    In welke plaats woont die gozer met zn vrouw?
    pi_26020409
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Goed.
    nu komen we ergens.
    In welke plaats woont die gozer met zn vrouw?
    pi_26020412
    Chaambos?
    pi_26020414
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het profiel van Ryan3 is veel eerder geregistreerd .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020420
    quote:

[..]

ey pas op, ik pest .
    pi_26020425
    quote:
    Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    pi_26020435
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:24 schreef The_Hives het volgende:
    Het blijft grappig dat dit zoveel mensen bezig houdt en iedereen eigenlijk weet dat het gewoon een lang lopende grap is
    Maar zolang dat niet zeker is!
    Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
    pi_26020439
    tvp
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics...
    Even if you win, you're still retarded
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:30:29 #43
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020440
    quote:

[..]

Nope, ken beide.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_26020442
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.

Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
    ja is goed.
    ik ben lui... vertel me gewoon waar die fucker woont, dan zoek ik even uit over welk bos ze het hebben .
    pi_26020446
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
    Chaambos?
    Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.

Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.

De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.

Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

Routeplanner >>
    Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
      woensdag 6 april 2005 @ 12:30:49 #46
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020448
    quote:

[..]

Slim gedaan dan, heeft ze er zelfs voor gezorgd dat Ryan meer posts heeft én eerder is geregistreerd. Vakwerk!
    pi_26020457
    Getver.... Na dat nieuwsbericht is het helemaal niet leuk meer. Gaat iemand er niet serieus achteraan?
    Okay... het kan gewoon een grap zijn. Dan moet iemand met een knuppel achter Ryan en Stali aan.
    Maar als dat nou es niet zo is?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_26020471
    quote:

[..]

Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...
    pi_26020473
    quote:

[..]

Hij wil doorbreken als schrijver en checkt of zijn verhaal zo waterdicht is, door het op ons te testen. Die chick is gewoon zn buurvrouw ofzo.
    pi_26020476
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nope, ken beide.
    Sterkte in deze moeilijke tijden
    pi_26020477
    Ryan3, als je boek uit komt, IK kom bij de credits als eerste die je verhaal door heeft!!
    pi_26020481
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.

Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.

De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.

Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

Routeplanner >>
    Dat zeg ik
    pi_26020507
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    pi_26020531
    aha leuk topic.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_26020538
    Ik vind het hooguit saai dat ze niks meer van zich laten horen.
    Wel voorspelbaar, ze halen heel fok! overhoop voor vannacht, en laten vervolgens niks van zich horen
    pi_26020541
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef Skv het volgende:
    Ryan3, als je boek uit komt, IK kom bij de credits als eerste die je verhaal door heeft!!
    Helaas, ik was je voor .
    slettebak [@] gmail.com
      woensdag 6 april 2005 @ 12:34:47 #57
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020542
    Hmmz.Duurt wel lang.
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_26020549
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nope, ken beide.
    Jij weet er dus meer van! Kan niet anders...
    pi_26020556
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij weet er dus meer van! Kan niet anders...
    Die zit ook in het complot
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:35:37 #60
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020559
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
    Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos. .
    Of zitten zich naar te lachen
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 6 april 2005 @ 12:35:49 #61
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020569
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
    Ik vind het hooguit saai dat ze niks meer van zich laten horen.
    Wel voorspelbaar, ze halen heel fok! overhoop voor vannacht, en laten vervolgens niks van zich horen
    eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 12:35:49 #62
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_26020570
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
    Gaat iemand er niet serieus achteraan?
    Hoezo 'iemand' als je er mee zit... leef je uit.
    quote:
    Okay... het kan gewoon een grap zijn. Dan moet iemand met een knuppel achter Ryan en Stali aan.
    Maar als dat nou es niet zo is?
    Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
    pi_26020574
    quote:
    Degene die het weten zeggen niks totdat ze zich weer hebben gemeld.

Oftewel: die zitten tot hun ellebogen in het complot. Ik kan me niet voorstellen dat, als ze echt niks meer van zich hebben laten horen, diegenen rustig afwachten. Dan word je namelijk ongerust.

Conclusie: we worden in de zeik genomen. Maar wel op een briljante manier
    Big dick.
    pi_26020583
    weet iemand het nummer van de buurvrouw anders?
    Kind hebben ze daar gedumpt. Als dat kind al bestaat.
    Anders heeft die buuf echt wel geflipt omdat dat kind naar school moet, heeft school naar huis gebelt etc etc.
    pi_26020586
    quote:
    tsja. ik heb al die tijd het gevoel dat het zo in de buurt van Eindhoven zou moeten liggen.
    De kempen is een optie.. bekijk de omschrijving maar eens
    quote:
    Uitgestrekte bossen, geurige heide, slingerende beken. Liefhebbers van ruimte en stilte kunnen hun hart ophalen in boswachterij De Kempen. Kilometerslange zandwegen voeren door het grensgebied met België. Dennen wuiven in de wind, zo ver als het oog reikt. Dit is het hart van Kempenland. Aan de andere kant van de grens gaat het gewoon verder.
    Een dag is te kort om alles te zien. Maar met de fiets komt je een heel eind.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:36:44 #66
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_26020591
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of zitten zich naar te lachen
    my thougts 2
      woensdag 6 april 2005 @ 12:36:50 #67
    32680 LaZZ
    I choose not to choose
    pi_26020594

Zoals jullie op deze 2 plaatjes kunnen zien zal het bos dus waarschijnlijk op de grens Noord-Brabant België zitten. Zeeland is dus in ieder geval wel uitgesloten.
    Tevens was het vooral loofbos, dus zitten we al meer naar oosten aangezien daar meer loofbos is. Misschien grens Limburg-België dan.
    pi_26020601
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!

Niet eens, Ryan3 opent gewoon een topic over zijn nieuwe schoenen en doet of er niks is gebeurd.
    Alter ego ofzo zal zn excuus wel zijn.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:37:47 #69
    73485 Niox
    I'm sorry, who?
    pi_26020613
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Adres Ulvenhoutse Bos
    Ulvenhout

Routeplanner >>
    Ik ken het ulvenhoudse bos + omgeving een beetje. Het is vrij groot, maar niet zo groot dat er plek is voor een (aan de foto's te zien) hele grote open vlakte + een flink afgezet stuk waar men met bulldozers e.d. aan ik weet niet wat bezig is. (zonder dat dit aan een hoop mensen opvalt.)
    Dus of het is een ander bos, of het is een (geweldig opgezette) grap.
    Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_26020615
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
    Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..

Yvonne> vertel...
    pi_26020622
    3 opties.

Ze zijn niet voorzichtig genoeg geweest en gepakt.

Ze waren te moe om nog een verhaal te typen.

T was allemaal 1 grote grap.
    Lambo of Rekt
      woensdag 6 april 2005 @ 12:39:03 #72
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26020638
    Volgens mij zijn ze vannacht naar Schiphol gereisd voor zo'n vroege bejaarden-charter en zitten ze nu op een of ander Canarisch eilandje in de Middellandse Zee.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_26020641
    quote:
    Nieuwe loop Bavelse Leij
    Om de Bavelse Leij een meer prominente plek in het gebied te geven, is ervoor gekozen om de loop voor een klein deel naar het noorden te verleggen. Hierdoor kan er fysiek de oppervlakte gevonden worden om meer ruimte aan de beek te geven, zodat het stroombed kan worden ingericht met een zogenaamd accoladeprofiel. Deze herprofilering houdt kort in dat:
    · het winterbed wordt verbreed tot een maximum van ongeveer 20 meter;
    · het zomerbed wordt versmald en de waterbodem wordt verhoogd.
    Dit heeft een aantal grote voordelen: er ontstaat een veel meer gevarieerde waterloop met hogere stroomsnelheden, verschillen in stroomsnelheden, verschillen in waterdiepte en verschillen in bodemopbouw. Deze zaken hebben een sterk positief effect op de natuurwaarde van de beek. Daarnaast wordt de belevingswaarde van de beek sterk vergroot, door de herkenbaarheid van het profiel, de conti-nuïteit (grote delen van de Bavelse Leij zijn al omgevormd), en de betekenis van stromend en kabbelend water.
    is dat het niet?
    gewoon een verlegging van een beek?
    Dat zou die dooie beesten verklaren enzo.
      woensdag 6 april 2005 @ 12:39:52 #74
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_26020655
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Lynx666 het volgende:
    Chaambos?
    Nee, dat loopt niet ver genoeg door. Ik denk zelf eerder aan de bossen ten oosten van Ossendrecht.
    pi_26020657
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    pi_26020672
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
    Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
    Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....
    pi_26020685
    quote:
    Mij ook zo langzamerhand.
    En dan heeft het al veel te lang geduurd. .
    pi_26020689
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..

Yvonne> vertel...
    Gezellig .
    slettebak [@] gmail.com
    pi_26020691
    quote:
    Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.

Tenminste, als je de humor ervan inziet.
    Big dick.
    pi_26020700
    Nog niet klaar met een verhaal verzinnen?
    pi_26020701
    ik zou t ook geen humor meer vinden nee.
    Lambo of Rekt
    pi_26020702
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....
    Dat kan een andere reden hebben.
    Waar we (hopelijk) voor half 7 achterkomen (dan moet ik werken )
    pi_26020720
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.

Tenminste, als je de humor ervan inziet.
    Op mijn unicomp grap heeft niemand gereageerd... (Óf niemand hier leest ooit een boek dat kan ook )
      woensdag 6 april 2005 @ 12:43:20 #84
    73940 Choices
    Woordeloze lurker
    pi_26020732
    Een grap?

Een grap met al die foto's, met die testen, met die verhalen, met die hond? Lijkt me ver-gezochter, dan dat het waar zou zijn.
    maargoed ik ken Ryan zelf ook niet noch zijn post history, dus.. we zullen het wel zien.
    pi_26020736
    Ze zitten nu vast een mega-geloofwaardige ontknoping te verzinnen, waardoor IEDEREEN het ECHT gaat geloven en niemand meer met "grapje" aankomt, waarna ze eindelijk vertellen dat het WEL een "grapje" was...
    pi_26020737
    Als ze straks komen met een verhaal van.
    Jah er kwamen mensen, en we hebben nu zwijgplicht anders worden we opgepakt, dan is het echt zo nep als de tyfus.
    Nog niet zo nep als niks meer laten horen, maargoed.
    pi_26020740
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...
    Wie hier op fok spoort wel helemaal
    pi_26020754
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
    pi_26020760
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Mij ook zo langzamerhand.
    En dan heeft het al veel te lang geduurd. .
    My thought Exactly

Gotham Radio Hapert gvd bij een goed nr Lorelei van Theathre Of Tragedy
    pi_26020768
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
    Mag dat niet pas na 24u vermissing?

Tis ook nogal een gebied, aangezien niemand iets kan uitsluiten qua locatie.
    pi_26020773
    quote:

* stemt vóór
      woensdag 6 april 2005 @ 12:45:35 #92
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_26020777
    Het lijkt me erg sterk (als het verhaal echt waar is, waar we even vanuit gaan) dat ze thuis zijn gekomen en meteen het bed in zijn gedoken zonder ook maar iets te laten horen, terwijl ze weten dat zoveel mensen wachten op een levensteken. Al was het maar een 'hoi we zijn thuis, morgen meer.'
    Of ze zijn wel het bed in gedoken, maar zouden ze dan niet even iets laten horen toen ze hun kleine naar school moesten brengen?

Dat zou ik iig doen.
    Whatever I want.
      Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:45:37 #93
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020778
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:36 schreef Skv het volgende:
    weet iemand het nummer van de buurvrouw anders?
    Kind hebben ze daar gedumpt. Als dat kind al bestaat.
    Anders heeft die buuf echt wel geflipt omdat dat kind naar school moet, heeft school naar huis gebelt etc etc.
    Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.

Admin woensdag 6 april 2005 @ 12:47:01 #94
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_26020808
    quote:
    Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

Lijkt me GEEN slim idee.

woensdag 6 april 2005 @ 12:47:14 #95
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_26020813
    Ik ben nog steeds benieuwd. Ook in deel 5.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_26020815
    Wehehe, een reactie uitlokken zo?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:47:26 #97
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_26020818
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:43 schreef Choices het volgende:
    Een grap?

Een grap met al die foto's, met die testen, met die verhalen, met die hond? Lijkt me ver-gezochter, dan dat het waar zou zijn.
    maargoed ik ken Ryan zelf ook niet noch zijn post history, dus.. we zullen het wel zien.
    Laat ik het zo zeggen, Ryan3 is er toe in staat, en heeft ook nog eens genoeg hersens om het in elkaar te kunnen zetten, dus wat dat betreft zou ik niet verbaasd zijn.

Bluezz verwoordde het een paar topics terug goed: Ook al is het niet waar, dan nog wil ik het geloven, het is gewoon te leuk om het niet te geloven.
    pi_26020824
    quote:
    Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt je dat wijs?
    Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.

Lijkt me GEEN slim idee.
    Maar het "kennissen van, proberen te bellen" deel?

Áls jij beide kent, kan jij natuurlijk ook achter een vast thuis nummer komen, of niet?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:02 #99
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_26020829
    quote:

Moet je de smiley codes eens lezen, spooky.....
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      woensdag 6 april 2005 @ 12:48:03 #100
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_26020830
    dammm deel 5 al weer...
    En een hele goed OP!! netjes.... tja afwachten op berichten dan maar
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')