Met leden, en 1 centraal computer netwerk dat aangesproken wordt met Unicomp, en iedereen die een code naam krijgt ipv een echte naam.....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Choices het volgende:
[..]
Werkelijk, FOK! opereert als broederschap, voor een medefok!er .. mensen, een historisch evenement! haha. geweldig.
Wanneer heb je voor het laatst iets vernomenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef Nolius het volgende:
Net weer gebeld, geen nieuws...
Daarom staat zijn vrouw ook op de foto's zeker..quote:Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
Nogmaals.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
Volgens mij heeft Ryan3 een kloon gemaakt, daarom heeft zijn 'vrouw' zo weinig posts.
Beide op laatste bezoek 'verborgen' gezet, zodat ie lekker mee kan lezen.
Hij zit zich nu vast aan zijn harige penisch te trekken op onze bezorgdheid. Heeft hij ook weer een beetje naamsbekendheid
Nogmaals.
Ik ga ook mee morgenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst iets vernomen.
stali.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef Salvad0R het volgende:
Wie is die chick met die hond op plaatje 52 eigenlijk?
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
.
Gezellig. Dan maken we er een meet van. Paar kratjes mee, primaquote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga ook mee morgen![]()
Ben altijd vrij namelijk![]()
Salvador dat is zn vrouw
Om ze nu met knuppels te lijf te gaan omdat ze niet snel genoeg reageren gaat wel heel ver hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Degene die het bos als eerst vind mag morgen een knuppel van mij lenen als we het bos in gaan
Hmm, niet geheel onaardigquote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga ook mee morgen![]()
Ben altijd vrij namelijk![]()
Salvador dat is zn vrouw
Ja sherlock, dat proberen we uit te zoeken..quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
Hoe heet het betreffende bos en waar ligt het ?
als je goed leest zie je dat niemand dat weetquote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
deze info hebben ze niet vrijgegeven en de mensen die het weten zeggen niets tpot we een of ander bericht hebben van de "onderzoekers".quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LaZZ het volgende:
Eindelijk weer bijgelezen sinds vannacht 2 uur.
Nuja, ik denk dat het uiteindelijk wel een grap is, anders zouden ze ons niet zo lang in spanning laten. Ik geloof namelijk niet dat ze gepakt zijn oid.
Ze zitten nu gewoon in hun vuistje te lachen, en dan posten ze straks zoiets als: we waren gepakt en zijn de weg kwijtgeraakt ofzo.
Maar ik denk wel dat Ryan en Stali dit met z'n 2'en uitvoeren. Het is niet zo dat Ryan in z'n eentje loopt te kloten. Tevens denk ik dat die chick Stali is.
Dat is niet bekend.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
Goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je goed leest zie je dat niemand dat weet
en het ligt in brabant / zeeland ofzorichting België
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goed.
nu komen we ergens.
In welke plaats woont die gozer met zn vrouw?
Het profiel van Ryan3 is veel eerder geregistreerdquote:Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Óf Ryan is een kloon van Stali., aangezien Stali de "ict'er in huis" is.....
Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
Maar zolang dat niet zeker is!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:24 schreef The_Hives het volgende:
Het blijft grappig dat dit zoveel mensen bezig houdt en iedereen eigenlijk weet dat het gewoon een lang lopende grap is
Nope, ken beide.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ja is goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.
Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.quote:
Slim gedaan dan, heeft ze er zelfs voor gezorgd dat Ryan meer posts heeft én eerder is geregistreerd. Vakwerk!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga eerst dan maar eens het stinkverhaal doorlezen sherlock, 4 delen te gaan, dan hoeven we je ook niet alles uit te leggen.
Verdiep je even in de postgeschiedenis van ryan3, dan weet je dat dit niet de gemiddelde fok poster is, maar meestal ellelange verhalen die geod onderbouwd zijn heeft geschreven.
Hij wil doorbreken als schrijver en checkt of zijn verhaal zo waterdicht is, door het op ons te testen. Die chick is gewoon zn buurvrouw ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.
Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.
De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.
Adres Ulvenhoutse Bos
Ulvenhout
Routeplanner >>
Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
Helaas, ik was je voorquote:Op woensdag 6 april 2005 12:32 schreef Skv het volgende:
Ryan3, als je boek uit komt, IK kom bij de credits als eerste die je verhaal door heeft!!![]()
Die zit ook in het complotquote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij weet er dus meer van! Kan niet anders...
Of zitten zich naar te lachenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos..
eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef Skv het volgende:
Ik vind het hooguit saai dat ze niks meer van zich laten horen.
Wel voorspelbaar, ze halen heel fok! overhoop voor vannacht, en laten vervolgens niks van zich horen![]()
Hoezo 'iemand' als je er mee zit... leef je uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Gaat iemand er niet serieus achteraan?
Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?quote:Okay... het kan gewoon een grap zijn. Dan moet iemand met een knuppel achter Ryan en Stali aan.
Maar als dat nou es niet zo is?
Degene die het weten zeggen niks totdat ze zich weer hebben gemeld.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
Maar hoe willen we zekerheid hebben om welk bos het gaat? De enige die het weten zijn spoorloos..
tsja. ik heb al die tijd het gevoel dat het zo in de buurt van Eindhoven zou moeten liggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Uitgestrekte bossen, geurige heide, slingerende beken. Liefhebbers van ruimte en stilte kunnen hun hart ophalen in boswachterij De Kempen. Kilometerslange zandwegen voeren door het grensgebied met België. Dennen wuiven in de wind, zo ver als het oog reikt. Dit is het hart van Kempenland. Aan de andere kant van de grens gaat het gewoon verder.
Een dag is te kort om alles te zien. Maar met de fiets komt je een heel eind.
Niet eens, Ryan3 opent gewoon een topic over zijn nieuwe schoenen en doet of er niks is gebeurd.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
eensch.En dat komen ze vanmiddag in ene aan : hahaha garpje!
Ik ken het ulvenhoudse bos + omgeving een beetje. Het is vrij groot, maar niet zo groot dat er plek is voor een (aan de foto's te zien) hele grote open vlakte + een flink afgezet stuk waar men met bulldozers e.d. aan ik weet niet wat bezig is. (zonder dat dit aan een hoop mensen opvalt.)quote:Op woensdag 6 april 2005 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het Ulvenhoutse Bos bestaat uit het Sint-Annabos, het Voorbos, het Nieuwbos, het Prinsenbos en het Chaambos. Sommige stukken in het Voorbos en Chaambos zijn zo’n 1000 jaar oud. Dit is heel bijzonder, zulke oude bossen komen in Nederland bijna niet meer voor.
Net als het Mastbos en het Liesbos was het Ulvenhoutse bos ooit eigendom van de heren van Breda. Het bos werd al in de 15e eeuw beheerd voor de jacht en houtopbrengst. Het Sint-Annabos is in de 16e eeuw aangelegd. Dit gebeurde in opdracht van de Oranje-Nassaus. Het Prinsenbos is vernoemd naar de prinsen van Oranje.
De oude delen van het Ulvenhoutse bos zijn zeer waardevol. Ze worden gezien als referentie voor een natuurlijk bostype. Eigenlijk zijn het museumstukken in de natuur.
Adres Ulvenhoutse Bos
Ulvenhout
Routeplanner >>
Website http://www.staatsbosbehee(...)tails.asp?geb_id=265
Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..quote:Op woensdag 6 april 2005 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan wat? Geeft het plaatsen van een post opeens verantwoordelijkheid aan de lezers ofzo?
is dat het niet?quote:Nieuwe loop Bavelse Leij
Om de Bavelse Leij een meer prominente plek in het gebied te geven, is ervoor gekozen om de loop voor een klein deel naar het noorden te verleggen. Hierdoor kan er fysiek de oppervlakte gevonden worden om meer ruimte aan de beek te geven, zodat het stroombed kan worden ingericht met een zogenaamd accoladeprofiel. Deze herprofilering houdt kort in dat:
· het winterbed wordt verbreed tot een maximum van ongeveer 20 meter;
· het zomerbed wordt versmald en de waterbodem wordt verhoogd.
Dit heeft een aantal grote voordelen: er ontstaat een veel meer gevarieerde waterloop met hogere stroomsnelheden, verschillen in stroomsnelheden, verschillen in waterdiepte en verschillen in bodemopbouw. Deze zaken hebben een sterk positief effect op de natuurwaarde van de beek. Daarnaast wordt de belevingswaarde van de beek sterk vergroot, door de herkenbaarheid van het profiel, de conti-nuïteit (grote delen van de Bavelse Leij zijn al omgevormd), en de betekenis van stromend en kabbelend water.
Nee, dat loopt niet ver genoeg door. Ik denk zelf eerder aan de bossen ten oosten van Ossendrecht.quote:
Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
Mij ook zo langzamerhand.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wel grappig dat iedereen het nog als grap ziet, want zelfs als dat zo is ontgaat mij de humor.
Gezelligquote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee... maar het kan best leuk zijn om met knuppels e.d. op aliens, blauwhelmen en ander gespuis in te beuken..![]()
Yvonne> vertel...
Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef McKillem het volgende:
Dat kan een andere reden hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja de kans op een grap lijkt mij heel klein.. hoewel het "niet reageren" het er wel op laat lijken....
Op mijn unicomp grap heeft niemand gereageerd...quote:Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je zit hier in TRU, dat is 1 grote grap.
Tenminste, als je de humor ervan inziet.
Wie hier op fok spoort wel helemaalquote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Helemaal sporen doen ze in ieder geval niet.. zo blijkt uit hun posthistorie en het bijv. dat ryan in zn korte broek op pad ging etc...![]()
My thought Exactlyquote:Op woensdag 6 april 2005 12:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij ook zo langzamerhand.
En dan heeft het al veel te lang geduurd..
Mag dat niet pas na 24u vermissing?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
OKE, zonder gekheid! Als ik voor 14.00 uur niks heb gehoord (of wel van Stali en Ryan zelf ofwel van betrokkenen die weten waar het bos is (yvonne, notulis) dan bel ik naar de politie. Voor het melden van een vermissing. Die zullen ongetwijfeld het hele gebied uitkammen. Of een hartig woordje gaan spreken met Stali en Ryan, dat men niet van dit soort grapjas gedient is.
Kind bestaat, jezus Christus, lees je eens in zeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:36 schreef Skv het volgende:
weet iemand het nummer van de buurvrouw anders?
Kind hebben ze daar gedumpt. Als dat kind al bestaat.
Anders heeft die buuf echt wel geflipt omdat dat kind naar school moet, heeft school naar huis gebelt etc etc.
Lijkt je dat wijs?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat ik het zo zeggen, Ryan3 is er toe in staat, en heeft ook nog eens genoeg hersens om het in elkaar te kunnen zetten, dus wat dat betreft zou ik niet verbaasd zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:43 schreef Choices het volgende:
Een grap?
Een grap met al die foto's, met die testen, met die verhalen, met die hond? Lijkt me ver-gezochter, dan dat het waar zou zijn.
maargoed ik ken Ryan zelf ook niet noch zijn post history, dus.. we zullen het wel zien.
Maar het "kennissen van, proberen te bellen" deel?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt je dat wijs?
Hoi, een verhaal op internet, de een heet Ryan3 en de ander Stali, en ze zijn in ene bos dat we niet weten te localiseren.
Lijkt me GEEN slim idee.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |