Verklap jij eens even wanneer voor het laatst is ingelogt op die accounts aubquote:Op woensdag 6 april 2005 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wilde een vermissing melden, hoe ze heten weet ik niet maar hun nicknames zijn Stali en Ryan3, het gaat over een topic op een forum.
-klik-
Hallo..
Hallo?
HALLO?!?!
Dus jij gaat er al van uit dat ze niet thuis zijn gekomen!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
Daarbij komt dat de oppas van hun hummel wat dichter bij deze personen staan en een veel geloofwaardiger verhaal kan ophangen. Die zal ze onderhand ook wel gek missen.
Als dat onderdeel van het verhaal al wel klopt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:32 schreef mart81 het volgende:
Lijkt me wel. Die oppas zit met dat kind opgescheept zonder enig spoor van de ouders
Ja, daar ga ik van uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dus jij gaat er al van uit dat ze niet thuis zijn gekomen!
Proestquote:Op woensdag 6 april 2005 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wilde een vermissing melden, hoe ze heten weet ik niet maar hun nicknames zijn Stali en Ryan3, het gaat over een topic op een forum.
-klik-
Hallo..
Hallo?
HALLO?!?!
Ach, Yvonne weet ook precies hoe ze heten enzo, en haar interresseert het ook geen ene hol. Hoe bedoel je doorgestoken kaartquote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef Viperdesign het volgende:
En Nolius weet exact waar het is, horen we iets van hem zodat we eventueel kunnen gaan zoeken ?
Ik blijf erbij, het is een grap.
Waar staat het briljante gedeelte?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef Hepyro het volgende:
Ik denk dat het ook een grap is maar wel een hele briljante
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
En nog steeds is er niks nieuws en herhalen we elkaar steeds weer..
Van mij mag er nog steeds een slotje op tot er meer duidelijk is.
Slowchat is tof.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
Van mij mag er nog steeds een slotje op tot er meer duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |