Echter, Foto 1 is gemaakt op 31-03-2005, om 12:06.quote:Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
De Belgische politie heeft een witte hondekop aan de kant van de weg gevondenquote:
Nee, heb net weer gebeld.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:15 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoor..De telefoon wordt ook nog niet weer opgenomen?
JA, het blijkt dat ik bij TerroRobbie in de klas zit...quote:Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Lynx666 het volgende:
Heeft er íemand nog iets nieuws opgepikt?
leuk topic was datquote:Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Ondergrond het volgende:
Okay laat ik het dan maar verklappen.. Deze 1 april grap heeft lang genoeg geduurd nu.
Voordat mensen de politie gaan bellen, denk eens aan het 'Ik heb een camera gevonden in het bos' topic..
inderdaad daar staan nogsteeds bandwith meldingenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Hugo- het volgende:
Waar zie jij dan dat die foto toen is gemaakt Viperdesign?
Nope, zonet deed hij het nog niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ArcticBlue het volgende:
Het valt me op dat het usericon van Stali weer werkt, was dat voordat ze weggingen ook al zo? Bij mijn weten niet namelijk..
Euh. Datalimiet opgeven ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ArcticBlue het volgende:
Het valt me op dat het usericon van Stali weer werkt, was dat voordat ze weggingen ook al zo? Bij mijn weten niet namelijk..
Exif data. Sla de foto maar eens op en bekijk de eigenschappen. (Onder geavanceerd)quote:Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Hugo- het volgende:
Waar zie jij dan dat die foto toen is gemaakt Viperdesign?
Nah de avatar in het fotoboek verwijst niet naar photobucket en die op 't forum welquote:Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Euh. Datalimiet opgeven ofzo?
Dat hoeft stali niet te doen hoor.
Hoe weet je dat? Bij mij is de bandwith nog steeds exceeded?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Viperdesign het volgende:
Ach, last net pas het eerste topic.
Geen pottenkijkers.
[..]
Echter, Foto 1 is gemaakt op 31-03-2005, om 12:06.
Hoax.
Hoe wil jij de foto opslaan?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Exif data. Sla de foto maar eens op en bekijk de eigenschappen eens. (Onder geavanceerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |