abonnement Unibet Coolblue
pi_174189832
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_174189857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:44 schreef Nattekat het volgende:
En zie hier precies de reden dat je er niks over hoort. Zuurpruimen zoals loveless.
Ja, misschien dat bij ieder ander ik dit nog een reactie zou vinden waar ik iets mee moet, maar jou neem ik sinds wat FOK!Stok topics geleden al niet meer serieus. Zeker als mod niet, maar ook als user niet. En al helemaal niet als uitgerekend JIJ met dit soort kreten komt :') _O-
pi_174189867
Maar wacht, we hebben het nu tegen Nattekat, dus dit is straks allemaal verdwenen, want dat is een beetje de Nattekat-aanpak als een discussie niet loopt zoals hij wil
pi_174189926
Lekker sfeertje hoor met zulke TT's. Zullen we het gewoon gezellig houden?

/unsubscribe
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 oktober 2017 @ 15:49:49 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174189936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
/unsubscribe
;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:50:08 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174189941
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, misschien dat bij ieder ander ik dit nog een reactie zou vinden waar ik iets mee moet, maar jou neem ik sinds wat FOK!Stok topics geleden al niet meer serieus. Zeker als mod niet, maar ook als user niet. En al helemaal niet als uitgerekend JIJ met dit soort kreten komt :') _O-
Doe eens niet zo hatelijk joh. Wat boeit het nu of ze wel of niet iets willen zeggen over hun rendementen? We posten hier allemaal omdat we rijk willen worden met crypto, als sommigen denken dat iemand als Ed ze daar bij kan helpen is dat toch prima? Waarom zou je jezelf daar druk om maken?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174190066
Gisteren jonge, zat ik op mijn fiets, klapt mijn achterband kapot. Thuis gelijk mijn voorband geplakt en nu fiets ik weer.
pi_174190074
Laatste wat ik er over zeg: ik heb me nooit geroepen gevoeld om op te scheppen over hoeveel rendement ik maak, of om te posten hoeveel verlies ik nu weer heb gemaakt. Ik zal wel een eens iets over een enkele trade hebben verteld, maar daar ben ik uiterst spaarzaam mee. Het gaat namelijk niemand wat aan. Ik heb nog nooit iemand verteld hoe groot mijn cryptoportfolio is. Er is 1 persoon naast mezelf die dat bij benadering weet en dat is mijn levenspartner. Daarnaast weet de fiscus eenmaal per jaar de stand. Ik ga daar voor mezelf geen enkele uitzondering voor maken, en ik vind het niet meer dan netjes om over wat ik van anderen in besloten kring te weten ben gekomen, mijn mond te houden.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan (Cyanide-) is hun probleem, niet het mijne. Dat sommige mensen menen persoonlijk te moeten worden tot in de TT, dat vind ik buitengewoon kinderachtig. Ik kom hier voor mijn lol, niet om afgezeken te worden als ik weiger informatie te geven over wat zich in besloten kring heeft afgespeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 15:58:18 ]
pi_174190103
Waves heeft Zcash en Litecoin gateways! w/ *O*
pi_174190116
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hatelijk joh. Wat boeit het nu of ze wel of niet iets willen zeggen over hun rendementen? We posten hier allemaal omdat we rijk willen worden met crypto, als sommigen denken dat iemand als Ed ze daar bij kan helpen is dat toch prima? Waarom zou je jezelf daar druk om maken?
Dat is ook prima, maar er hing een bepaald sfeertje om Ed en het 'groepje' wat ineens opgericht werd. Hoop bravoure en praatjes, wat ook helemaal prima is. Dan mag ik het toch wel kinderachtig vinden als men nu geen openheid wil geven over de resultaten?

Nogmaals; Ed was zelf ook regelmatig heel direct tegen anderen die hier iets riepen/voorspelden, waar ik het an sich niet eens mee oneens was, want er worden een hoop brainfarts de wereld ingeslingerd, maar ineens is hij 'weggejaagd' omdat niet iedereen geloofde in traditionele TA op een redelijk 'nieuwe' en erg volatiele markt als crypto's.

Maar goed, het is niet de bedoeling dat men nu ineens hier gaat wegblijven ofzo, dus laten we deze discussie maar afkappen, zeker aangezien het nergens toe leidt, aangezien het hun goed recht is niks te willen vertellen (en andermans goed recht daar weer een mening over te hebben).

Opinions are like assholes...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 16:00:37 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 oktober 2017 @ 16:02:38 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174190186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laatste wat ik er over zeg: ik heb me nooit geroepen gevoeld om op te scheppen over hoeveel rendement ik maak, of om te posten hoeveel verlies ik nu weer heb gemaakt. Ik zal wel een eens iets over een enkele trade hebben verteld, maar daar ben ik uiterst spaarzaam mee. Het gaat namelijk niemand wat aan. Ik heb nog nooit iemand verteld hoe groot mijn cryptoportfolio is. Er is 1 persoon naast mezelf die dat bij benadering weet en dat is mijn levenspartner. Daarnaast weet de fiscus eenmaal per jaar de stand. Ik ga daar voor mezelf geen enkele uitzondering voor maken, en ik vind het niet meer dan netjes om over wat ik van anderen in besloten kring te weten ben gekomen, mijn mond te houden.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan (Cyanide-) is hun probleem, niet het mijne. Dat sommige mensen menen persoonlijk te moeten worden tot in de TT, dat vind ik buitengewoon kinderachtig. Ik kom hier voor mijn lol, niet om afgezeken te worden als ik weiger informatie te geven over wat zich in besloten kring heeft afgespeeld.
Je hoeft je niet te verdedigen. Lekker laten gaan die zeikstralen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174190192
Lol een beetje satire mag hier niet eens meer :')

Lijkt noord Korea wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_174190213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verdedigen. Lekker laten gaan die zeikstralen.
Ja dit helpt ja, zeker als iemand zegt dat het niet persoonlijk hoeft te worden én eigenlijk de discussie al klaar is nog even mensen zeikstralen noemen.
pi_174190239


Zo, nu weer lief spelen. Mea culpa als ik op mensen hun teentjes stond, was niet zo bedoeld. Kusjekroel. w/
pi_174190336
quote:
2s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef Cyanide- het volgende:
[ [url=https://cdn.lil.nl/upload/22/products/408380/spel---mikado---25-stuks---la-chaise-longue[0].jpg]afbeelding[/url] ]

Zo, nu weer lief spelen. Mea culpa als ik op mensen hun teentjes stond, was niet zo bedoeld. Kusjekroel. w/
Bek houden dikke
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174190384
De reden waarom ik deze SC prefereer boven alle Facebook groepen, Telegram channels enz. is dat het hier lekker op zijn FOK!'s gaat. Nu hoort dit daar nu eenmaal ook bij, maar laten we er aub niet zo'n groot drama en persoonlijk van maken.

OT again. :*
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174190508
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bek houden dikke
;(
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:32:43 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174190795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waves heeft Zcash en Litecoin gateways! w/ *O*
Die gateways, hoe werkt dat nou precies?

Je stuurt je btc vanuit je wallet naar je wavesadres. Dan krijg je dezelfde hoeveelheid wBtc in je waves wallet. Die btc worden dan in de wallet van de gateway opgeslagen en op het moment dat je je wBtc naar je btc wallet stuurt worden die btc's weer vanuit de wallet van de gateway gehaald?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174190890

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:44:26 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174190986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 15:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laatste wat ik er over zeg: ik heb me nooit geroepen gevoeld om op te scheppen over hoeveel rendement ik maak, of om te posten hoeveel verlies ik nu weer heb gemaakt. Ik zal wel een eens iets over een enkele trade hebben verteld, maar daar ben ik uiterst spaarzaam mee. Het gaat namelijk niemand wat aan. Ik heb nog nooit iemand verteld hoe groot mijn cryptoportfolio is. Er is 1 persoon naast mezelf die dat bij benadering weet en dat is mijn levenspartner. Daarnaast weet de fiscus eenmaal per jaar de stand. Ik ga daar voor mezelf geen enkele uitzondering voor maken, en ik vind het niet meer dan netjes om over wat ik van anderen in besloten kring te weten ben gekomen, mijn mond te houden.

Dat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan (Cyanide-) is hun probleem, niet het mijne. Dat sommige mensen menen persoonlijk te moeten worden tot in de TT, dat vind ik buitengewoon kinderachtig. Ik kom hier voor mijn lol, niet om afgezeken te worden als ik weiger informatie te geven over wat zich in besloten kring heeft afgespeeld.
Amen.
Geldt bij mij ook. Ik heb er een hekel aan om over daadwerkelijke bedragen te praten. Ok, ik ben soms ook wel eens nieuwsgierig wat iemand verdient, maar ik ga het niemand vragen. Als ze dat willen vertellen doen ze dat maar uit zichzelf. En dan nog...

Sowieso vertel ik niet zo veel mensen dat ik in Crypto zit. Hoeft niemand te weten. ik hang het niet aan de grote klok als ik winst heb en ook niet als ik verlies heb.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174191061
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
Deze boy heeft 100k misgelopen, reden genoeg om hem serieus te nemen.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 16:51:43 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174191087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:50 schreef Xeor het volgende:

[..]

Deze boy heeft 100k misgelopen, reden genoeg om hem serieus te nemen.
100k wat? 100k units van een shitcoin met straatwaarde 10 euro?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174191287
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Die gateways, hoe werkt dat nou precies?

Je stuurt je btc vanuit je wallet naar je wavesadres. Dan krijg je dezelfde hoeveelheid wBtc in je waves wallet. Die btc worden dan in de wallet van de gateway opgeslagen en op het moment dat je je wBtc naar je btc wallet stuurt worden die btc's weer vanuit de wallet van de gateway gehaald?
Zo heb ik het altijd begrepen in ieder geval. Ze worden opgeslagen cold met multisig.
pi_174191725
Ik ga zo meedoen met de Wanchain ICO. Ik sta op de silver whitelist en er is geen cap met hoeveel eth je mee kan doen. Kort gezegd: ik moet er als de kippen bij zijn, vanaf 18.00 uur NL tijd.

Kun je in MyEtherwallet wel al vóór 18.00 de transactie genereren (generate transaction) en pas later verzenden (send transaction)?

Kan misschien net het verschil maken.
pi_174191968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:50 schreef Xeor het volgende:

[..]

Deze boy heeft 100k misgelopen, reden genoeg om hem serieus te nemen.
Door de trein ook echt _O-
pi_174191996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Amen.
Geldt bij mij ook. Ik heb er een hekel aan om over daadwerkelijke bedragen te praten. Ok, ik ben soms ook wel eens nieuwsgierig wat iemand verdient, maar ik ga het niemand vragen. Als ze dat willen vertellen doen ze dat maar uit zichzelf. En dan nog...

Sowieso vertel ik niet zo veel mensen dat ik in Crypto zit. Hoeft niemand te weten. ik hang het niet aan de grote klok als ik winst heb en ook niet als ik verlies heb.
Niet om de discussie opnieuw aan te zwengelen. Maar percentages zeggen toch niks over iemand z'n wallets?
pi_174191998
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
Hij probeert gewoon mensen te ronselen voor zijn "investeringsfonds"

Snap niet dat bedrijven als ING daar aan mee werken
pi_174192030
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
Hij heeft in de opname op Vice en de opname hierboven nog geen 1 x Ethereum goed uitgesproken.
Ik denk echt dat deze jonge niet helemaal de waarheid verteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 17:44:32 ]
  woensdag 4 oktober 2017 @ 17:47:48 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174192107
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:40 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Door de trein ook echt _O-
Hij heeft geen internet op zijn smartphone? Die moet hij toch kunnen betalen van zijn miljoen?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174192506
Litecoin en Zcash op Waves DEX
https://scontent-ams3-1.x(...)37c1752e&oe=5A886548

Waves vanaf vandaag op bitcoin.co.id
https://scontent-ams3-1.x(...)dc9d6f66&oe=5A7B0CA1

Oktober WAVES maand?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 18:06:18 ]
pi_174192655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef Roellie80 het volgende:
Litecoin en Zcash op Waves DEX
https://scontent-ams3-1.x(...)37c1752e&oe=5A886548

Waves vanaf vandaag op bitcoin.co.id
https://scontent-ams3-1.x(...)dc9d6f66&oe=5A7B0CA1

Oktober WAVES maand?
Oktober is sowieso de waves maand, dat heb ik al vaker geroepen.
Lambo of Rekt
pi_174193066
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij heeft geen internet op zijn smartphone? Die moet hij toch kunnen betalen van zijn miljoen?
Exact. Al is bijv bittrex wel uitermate kut op je telefoon.
pi_174194505
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 18:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Exact. Al is bijv bittrex wel uitermate kut op je telefoon.
Laptopje, hotspot. Alleen als je door de polder reist. Ben je dan alsnog de lul, geen bereik.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 19:28:25 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174194509
Mja een mobiele site zou wel handiger zijn, maar ik trade ook vooral via mobiel op bittrex.

Handig nee, maar kan wel
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 oktober 2017 @ 20:54:37 #35
163650 Greys
pi_174197151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Rossdale het volgende:
Mja een mobiele site zou wel handiger zijn, maar ik trade ook vooral via mobiel op bittrex.

Handig nee, maar kan wel
Idd, en zeker als je echt iets móet omdat je anders '100k misloopt' zoals die gast gaat het echt prima via mobiel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174197360
Wel lekker dat NEO daalt. Lekker inkopen voor de Red Pulse ICO.
pi_174197380
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Idd, en zeker als je echt iets móet omdat je anders '100k misloopt' zoals die gast gaat het echt prima via mobiel.
Die gast spoort niet. Wellicht dat hij iets heeft verdiend, maar van 100 euro naar 1 miljoen euro geloof ik niet. dat is x10,000 ... Iets zegt me dat dat niet klopt ..
pi_174197400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef _ANKA_ het volgende:
Wel lekker dat NEO daalt. Lekker inkopen voor de Red Pulse ICO.
Ik heb zowaar geshort om straks opnieuw in te kopen .. Red Pulse :D
pi_174198625
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
niemand weet
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174198740
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij heeft geen internet op zijn smartphone? Die moet hij toch kunnen betalen van zijn miljoen?
hij kan niet op vakantie omdat die van alles mist, maar geen internet op je phone

huuhhh hhuuuuhhh
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174198878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Die gast spoort niet. Wellicht dat hij iets heeft verdiend, maar van 100 euro naar 1 miljoen euro geloof ik niet. dat is x10,000 ... Iets zegt me dat dat niet klopt ..
Het is niet onmogelijk.
Wel een uitdaging.
pi_174199046
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Mortaxx het volgende:

Hoe kan het dat mensen deze boy srs nemen
Dit is echt ernstig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 23:00:47 #43
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174201161
Wat zijn in jullie optiek de coins/projecten die er nog lang zullen blijven? :)
pi_174201569
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wat zijn in jullie optiek de coins/projecten die er nog lang zullen blijven? :)
Waves
  donderdag 5 oktober 2017 @ 01:14:16 #45
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174203206
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Waves
De hele gag/hype omtrent Waves daargelaten.
pi_174203321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 01:14 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De hele gag/hype omtrent Waves daargelaten.
LISK, SONM Wagerr
Lambo of Rekt
  donderdag 5 oktober 2017 @ 06:08:39 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174204079
Komodo, Lisk en Waves
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174204156
Waves :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174204161
ik ga zelf maar 1btc in RPX stoppen, vooral omdat ik er geen risico mee wil lopen.

verontrustende dingen zijn er bij rpx
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 08:04:55 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174204526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 06:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waves :')
shitcoin.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174204663
Bloedbad weer. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174205027
quote:
3s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

100k wat? 100k units van een shitcoin met straatwaarde 10 euro?
Keiharde euries !!
pi_174205059
VIA wat doe je ;(
pi_174205078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:56 schreef Xeor het volgende:
VIA wat doe je ;(
Hetzelfde als de andere alts. Kut.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174205104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hetzelfde als de andere alts. Kut.
Trekt wel weer aan, gelukkig laag ingestapt bij VIA :)
pi_174205150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:00 schreef Xeor het volgende:

[..]

Trekt wel weer aan, gelukkig laag ingestapt bij VIA :)
Alle vertrouwen dat we richting de 60k gaan tegen het einde van het jaar. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:08:29 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174205202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 06:59 schreef totalvamp het volgende:
ik ga zelf maar 1btc in RPX stoppen, vooral omdat ik er geen risico mee wil lopen.

verontrustende dingen zijn er bij rpx
Wat zijn die verontrustende dingen dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174205363
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:04 schreef dimmak het volgende:

[..]

Alle vertrouwen dat we richting de 60k gaan tegen het einde van het jaar. :)
60k wat?
pi_174205371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:21 schreef Xeor het volgende:

[..]

60k wat?
Satoshi.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174205400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

Satoshi.
Ah rond de $2,50 toch? (met de huidige koers) Ik hoop stiekem toch wel wat meer :P
pi_174205477
Ging de markt ook niet naar beneden 6 weken voor de BTC/BCH hardfork op 1 augustus. Half juni zaten we destijds op een all time high. Nu 6 weken voor de BTC/BTCGold hardfork half november (?). Zal er dan toch weer onzekerheid de markt inkruipen, misschien door whales die proberen de koersen laag te houden zodat ze veel BTC kunnen inslaan zodat ze extra BTCGold kunnen scoopen?
pi_174205703
Japan’s Biggest Bank Plans to “Overcome” Bitcoin Volatility with ‘MUFG Coin’



The president of Japan’s largest bank and financial group (MUFG) has claimed that the bank’s own digital currency, MUFG Coin, will do one better than bitcoin.

The Bank of Tokyo-Mitsubishi (MUFG), Japan’s largest bank, revealed plans toward developing its own digital currency in early 2016. Dubbed “MUFG Coin”, the digital currency – based on a blockchain – is set at a fixed conversion rate of one coin equal to one Japanese yen. MUFG retail customers will be able to withdraw money from their bank accounts through an app on a smartphone which will then be converted to the digital currency.
bron: https://www.cryptocoinsne(...)-bitcoin-volatility/

Dit is dus gewoon een Yen in digitale vorm, waarschijnlijk met eindeloos veel tokens en je Antminer L3+ er op laten draaien kan ook al niet.
Dit is in mij ogen geen echte cryptocurrency maar een extra manier om iedereens uitgaven beter te controleren en meer tokens uit te geven. Dit is gewoon digitale fiat geld!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 09:44:08 ]
pi_174205748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:42 schreef ZetaOS het volgende:
Japan’s Biggest Bank Plans to “Overcome” Bitcoin Volatility with ‘MUFG Coin’

[ afbeelding ]

The president of Japan’s largest bank and financial group (MUFG) has claimed that the bank’s own digital currency, MUFG Coin, will do one better than bitcoin.

The Bank of Tokyo-Mitsubishi (MUFG), Japan’s largest bank, revealed plans toward developing its own digital currency in early 2016. Dubbed “MUFG Coin”, the digital currency – based on a blockchain – is set at a fixed conversion rate of one coin equal to one Japanese yen. MUFG retail customers will be able to withdraw money from their bank accounts through an app on a smartphone which will then be converted to the digital currency.
bron: https://www.cryptocoinsne(...)-bitcoin-volatility/

Dit is dus gewoon een Yen in digitale vorm, waarschijnlijk met eindeloos veel tokens en je Antminer L3+ er op laten draaien kan ook al niet.
Dit is in mij ogen geen echte cryptocurrency maar een extra manier om iedereens uitgaven beter te controleren en meer tokens uit te geven. Dit is gewoon digitale fiat geld!
pi_174205820
Geen idee waar ze dat bericht vandaan hebben gevist, maar het heeft het over 2016, en in de bron hebben ze het ook over 'testen begint in 2015'...
pi_174206255
Ik ben overgestapt van alts op chinese (electrische) auto aandelen. Gaat nu als een malle. Check Geely, BYD, KNDI ticker symbolen. KNDI gister +20%, Geely deze maand +30%. Naar de maan.
pi_174206256
Voor de mensen die redelijk wat Lisk hebben, niet vergeten het op de Lisk wallet te zetten, je aan te melden op liskelite.com en dan stemmen op de mensen die daar staan.

Ze keren hun reward uit aan de mensen die op hen gestemd hebben. Reken 1000 lisk ongeveer 10 lisk die je per maand er bij krijgt, best lekker passief inkomen (met de huidige koers)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:10:27 #67
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174207713
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ging de markt ook niet naar beneden 6 weken voor de BTC/BCH hardfork op 1 augustus. Half juni zaten we destijds op een all time high. Nu 6 weken voor de BTC/BTCGold hardfork half november (?). Zal er dan toch weer onzekerheid de markt inkruipen, misschien door whales die proberen de koersen laag te houden zodat ze veel BTC kunnen inslaan zodat ze extra BTCGold kunnen scoopen?
Klopt helemaal. De alts zullen naar alle waarschijnlijkheid nog verder gaan zakken want dat zal in btc gestopt gaan worden. Helaas wat het laagste punt zal gaan zijn van btc is nog maar gokken komende weken.

Zei t vorige maand al dat dit waarschijnlijk ging gebeuren en toen kreeg ik van iedereen een grote mond en dat ik een glazen bol had. :')
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174208270
Ik vind die vork depressie prima, nog meer coins voor mij _O- Om nom nom
pi_174208681
Wanneer is die shit BTC Gold fork eigenlijk? En valt ie samen met de eigenlijke datum van de Segwit2X fork?
pi_174208961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wanneer is die shit BTC Gold fork eigenlijk? En valt ie samen met de eigenlijke datum van de Segwit2X fork?
http://btcgpu.org/

Segwit2x pas ergens in november
  donderdag 5 oktober 2017 @ 12:24:48 #71
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174209344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wanneer is die shit BTC Gold fork eigenlijk? En valt ie samen met de eigenlijke datum van de Segwit2X fork?
Als je op 25 oktober je bitcoin hold krijg je op 1 November bitcoin gold uitbetaald.

https://twitter.com/btcgpu
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174209414
BTC gaat weer even lekker :Y
pi_174209491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:28 schreef Atlantis- het volgende:
BTC gaat weer even lekker :Y
6k deze maand zegt mijn glazen bol O-)
  donderdag 5 oktober 2017 @ 12:38:49 #74
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174209600
Wat een shitcoin die Ripple :(
pi_174209714
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wat een shitcoin die Ripple :(
Ripple is echt een shitcoin

Alsof de banken Ripple gaan gebruiken i.p.v. hun eigen systeem te ontwikkelen.
Ook hebben ze nog meer de de helft van alle coins zelf in voorraad en gaan ze die proberen te verkopen

quote:
We’ll use Escrow to establish 55 contracts of 1 billion XRP each that will expire on the first day of every month from months 0 to 54. As each contract expires, the XRP will become available for Ripple’s use. You can expect us to continue to use XRP for incentives to market makers who offer tighter spreads for payments and selling XRP to institutional investors.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 12:58:37 #76
131603 Afwazig
Serious business
pi_174209912
De mensen die nu nog in Ripple geloven verdienen het ook gewoon om rekt te gaan.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 13:12:33 #77
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174210123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:58 schreef Afwazig het volgende:
De mensen die nu nog in Ripple geloven verdienen het ook gewoon om rekt te gaan.
Maatje van me gelooft er nog in, ondanks dat ik hem verrot heb gescholden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 13:14:41 #78
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_174210164
quote:
8s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:24 schreef genakt het volgende:

[..]

Als je op 25 oktober je bitcoin hold krijg je op 1 November bitcoin gold uitbetaald.

https://twitter.com/btcgpu
Waar moet je die hodlen om btc gold te krijgen?
PSN-ID: SoliD_S
pi_174210339
Wat een fijne coin, XRP.
pi_174210342
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:12 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Maatje van me gelooft er nog in, ondanks dat ik hem verrot heb gescholden.
Haha, doorschelden!
pi_174210346
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
pi_174210494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
Zag m net in de WavesNews Telegram.
Ik denk dat ik als de nieuwe DEX straks uit is, en er genoeg gateways zijn (gisteren al LTC en ZEC) toegevoegd, een stuk minder op de reguliere exchanges te vinden ben
pi_174210498
Zit iemand hier in 0x? Ik kan nog steeds niet begrijpen wat het precies is. Veelal lees ik dat het geen DEX is, maar een protocol voor een DEX.

Hoe moet ik dat zien? Kunnen toekomstige DEX's het 0x protocol gebruiken en dan zit de trading engine er gelijk in?
pi_174210790
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Wat een shitcoin die Ripple :(
Gelukkig reeds gedumpt toen hij tijdje geleden een beetje pluste _O-
  donderdag 5 oktober 2017 @ 13:52:31 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174210834
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 17:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Niet om de discussie opnieuw aan te zwengelen. Maar percentages zeggen toch niks over iemand z'n wallets?
Op zich niets, maar horen dat een coin zo veel procent gestegen is nadat iemand hem gekocht heeft vind ik altijd wel leuk om te horen. Of gedaald kan ook, maar dat is minder leuk om te horen voor de ander. Ik gun iedereen zijn winst :)

Hoeveel die persoon er aan verdient heeft is niet belangrijk. Als ik 100.000 euro in een coin stop kan dat heel veel verlies of winst opleveren. Veel meer dan voor iemand die er 100 euro in stopt. Toch zal de procentuele winst/verlies hetzelfde zijn en dus evenveel voldoening kunnen opleveren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 oktober 2017 @ 14:01:26 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174211002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:46 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Ripple is echt een shitcoin

Alsof de banken Ripple gaan gebruiken i.p.v. hun eigen systeem te ontwikkelen.
Ook hebben ze nog meer de de helft van alle coins zelf in voorraad en gaan ze die proberen te verkopen

[..]

Ik heb ook nog wat.
Gaat Q1 volgend jaar moon!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174211041
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
Nice, lijkt wel een beetje op de tradingview layout met aan de rechterkant een watchlist erbij.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174211285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
:~
pi_174211516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Waveshaters, check deze mooi DEX interface: https://ibb.co/eboLWG
pi_174211571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich niets, maar horen dat een coin zo veel procent gestegen is nadat iemand hem gekocht heeft vind ik altijd wel leuk om te horen. Of gedaald kan ook, maar dat is minder leuk om te horen voor de ander. Ik gun iedereen zijn winst :)

Hoeveel die persoon er aan verdient heeft is niet belangrijk. Als ik 100.000 euro in een coin stop kan dat heel veel verlies of winst opleveren. Veel meer dan voor iemand die er 100 euro in stopt. Toch zal de procentuele winst/verlies hetzelfde zijn en dus evenveel voldoening kunnen opleveren.
Maar dat is wat ik bedoel ;) .
Als iemand aangeeft dat z'n portefeuille is gestegen met 34% zegt het wel iets over het resultaat maar niet over de waarde.
pi_174212010
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat zijn die verontrustende dingen dan?
Kan niet in detail daarop ingaan
  donderdag 5 oktober 2017 @ 15:59:14 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174213207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:57 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Kan niet in detail daarop ingaan
:')_!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:10:53 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174213428
quote:
99s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:32 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar dat is wat ik bedoel ;) .
Als iemand aangeeft dat z'n portefeuille is gestegen met 34% zegt het wel iets over het resultaat maar niet over de waarde.
Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174213572
Ik stop ook altijd 1BTC in coins waar ik verontrustende dingen over hoor.
pi_174213574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
Procentueel maakt het niet uit.
pi_174213601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
Daarom druk je dit soort dingen toch altijd procentueel uit? Het zegt helemaal niks als ik roep 'ik heb 100 euro winst gemaakt op Lisk'. Misschien heb ik er 10.000 ingestopt en heb ik dus 1% winst...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:20:41 #97
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174213620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:14 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Waar moet je die hodlen om btc gold te krijgen?
Tot nu toe in een Eigen wallet waar je over je Eigen private keys beschikt. Waarschijnlijk doen ook de exchanges het ook maar hier is nog geen bericht over uitgekomen.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:20:42 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174213622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:57 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Kan niet in detail daarop ingaan
Dat slaat echt als kut op dirk :')

Zeggen dat je iets verontrustend vind, maar er wel BTC in stoppen (ook al is het er maar 1) en als dan iemand je vraagt wat je dan zo verontrustend vindt, wil je het niet delen of kun je het niet delen.

:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174213638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat slaat echt als kut op dirk :')

Zeggen dat je iets verontrustend vind, maar er wel BTC in stoppen (ook al is het er maar 1) en als dan iemand je vraagt wat je dan zo verontrustend vindt, wil je het niet delen of kun je het niet delen.

:')
Je moet ff lid worden van z'n inside clubje (a 0,25 BTC fee), dan krijg je alle details.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:22:20 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174213659
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:19 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Daarom druk je dit soort dingen toch altijd procentueel uit? Het zegt helemaal niks als ik roep 'ik heb 100 euro winst gemaakt op Lisk'. Misschien heb ik er 10.000 ingestopt en heb ik dus 1% winst...
Toch vinden veel mensen het interessant om het in geld uit te drukken. Tenminste, wel mensen die ik spreek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:23:08 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174213670
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:21 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je moet ff lid worden van z'n inside clubje (a 0,25 BTC fee), dan krijg je alle details.
Oh wacht, ik pak ff mijn wallet er bij..... :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174213685
Hoi,
Ik ben vrij nieuw omtrent dit onderwerp, heb er wel verschillende dingen over gehoord en (hier) gelezen. Iemand in mijn familie adviseerde om met wat geld wat je nu niet per se nodig hebt, Bitcoins te kopen. Ik ben me er wat meer in gaan verdiepen en nu vraag ik me af waar je ze het beste kunt kopen, Bitonic ziet er wel betrouwbaar uit, maar las dat je beter extern kunt kopen en niet via een bedrijf. Ook vond ik die wallets nog een beetje vaag, was is het nou het slimste als je beginner bent? Alvast bedankt
pi_174213705
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:17 schreef Cyanide- het volgende:
Ik stop ook altijd 1BTC in coins waar ik verontrustende dingen over hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat slaat echt als kut op dirk :')

Zeggen dat je iets verontrustend vind, maar er wel BTC in stoppen (ook al is het er maar 1) en als dan iemand je vraagt wat je dan zo verontrustend vindt, wil je het niet delen of kun je het niet delen.

:')
1 BTC is niet echt veel om ergens in te stoppen.

Waarom ik het niet wil vertellen? Omdat ik niet wil dat NEO omlaag gaat als RPX het slecht doet.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:28:26 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174213766
zet je het toch in een spoiler kunnen outsiders het niet lezen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174213816
1 van de redenen is dat ze de ICO lanceren in een Chinese vakantie week, dus deze hele week is er niet getest of voorbereid op de lancering.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:51:34 #106
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_174219103
quote:
Door zo'n verhaal ga je bijna hopen dat bitcoin instort :')
pi_174220274
Net poffertjes gemaakt je weet zelluf trader lifestyle
pi_174220860
quote:
6s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:08 schreef fukforce het volgende:
Net poffertjes gemaakt je weet zelluf trader lifestyle
hehe..doe foto van je zusje
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174220919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal relatief. Als ik 10 Lisk koop voor ¤1.90 per stuk en aan het eind van de rit zijn ze bij elkaar ¤100 waard, vind ik dat ik het goed gedaan heb. Financieel zet het geen zoden aan de dijk, maar in principe heb ik het goed gedaan en is het resultaat niet anders dan van iemand die 1000 Lisk gekocht heeft voor ¤1.90 per stuk. Hij heeft alleen meer geld ontvangen. Aan de andere kant er ook meer ingepompt.
het principe is dat je geld hebt gemaakt !!
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174221202
Ik zou maar gaan inslaan als ik jullie was :7

pi_174221783
iemand hier in de electroneum?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174221798
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174222722
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef Faeroer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING kan het niet hebben dat een klant geld maakt met crypto wat zijn dit voor NSB praktijken.

Nu schijnt ING ook te kunnen bepalen wat zakelijk is en niet zakelijk gevaarlijke praktijken :(
pi_174222873
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef Faeroer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dit?
pi_174223143
Is bcc dood? Blijft maar zakken
pi_174224955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:29 schreef robbietobbie het volgende:
Is bcc dood? Blijft maar zakken
Was al dood bij de geboorte.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:34:44 #118
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174225107
BTC is saai. Ik sta FIAT, maar weet ff niet wat ik moet doen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174225524
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef richolio het volgende:
BTC is saai. Ik sta FIAT, maar weet ff niet wat ik moet doen.
Gewoon lekker inflatie pakken met je fiat :Y

Koop gewoon Waves man :7
pi_174225799
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef richolio het volgende:
BTC is saai. Ik sta FIAT, maar weet ff niet wat ik moet doen.
Al je fiat opdelen in de top 20 qua marketcap natuurlijk.
pi_174225864
Of all in op deze. :)
pi_174225948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:15 schreef BadVlad het volgende:
Of all in op deze. :)
Ja leuk, Geertcoin.
pi_174226223
Blocknet gaat lekker vandaag :7

Toch weer ff aardig wat doekoe gepakt op Block *O*

Nu ff poffertjes eten :')
pi_174226468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Voor de mensen die redelijk wat Lisk hebben, niet vergeten het op de Lisk wallet te zetten, je aan te melden op liskelite.com en dan stemmen op de mensen die daar staan.

Ze keren hun reward uit aan de mensen die op hen gestemd hebben. Reken 1000 lisk ongeveer 10 lisk die je per maand er bij krijgt, best lekker passief inkomen (met de huidige koers)
Thanks voor de tip
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2017 @ 01:58:49 #125
230491 Zith
pls tip
pi_174226719
Zit lekker in philadelphia in een BBQ shack te traden _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:00:53 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174227713
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:50 schreef Faeroer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol moet je maar geen coins kopen met ideal.

Maar goed, wat proberen ze nou te zeggen? Je mag geen bitcoins kopen van je eigen geld? Wat zijn dat voor 'n Stasi-praktijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174227806
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol moet je maar geen coins kopen met ideal.

Maar goed, wat proberen ze nou te zeggen? Je mag geen bitcoins kopen van je eigen geld? Wat zijn dat voor 'n Stasi-praktijken.
Dat doe ik ook bij Bitonic. Moet ik mij nu zorgen maken? :')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:18:11 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174227848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 01:58 schreef Zith het volgende:
Zit lekker in philadelphia in een BBQ shack te traden _O_
WAT HOE KAN DAT NOU??? Waarom zit je niet thuis achter de PC? Straks mis je een 100k trade man!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174228518
Zo net lekker wat poffertjes gegeten.
pi_174229692
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol moet je maar geen coins kopen met ideal.

Maar goed, wat proberen ze nou te zeggen? Je mag geen bitcoins kopen van je eigen geld? Wat zijn dat voor 'n Stasi-praktijken.
Ik weet het ook niet. _O- Heb geen ING gelukkig, en mocht ik dat wel ooit hebben kunnen ze die 'bancaire relatie' lekker in hun reet steken.
pi_174229824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 01:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Thanks voor de tip
Je moet je trouwens wel registreren daar, anders weten ze niet dat je op ze gestemd hebt :)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_174229980
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. _O- Heb geen ING gelukkig, en mocht ik dat wel ooit hebben kunnen ze die 'bancaire relatie' lekker in hun reet steken.
Hier wel ING, maar zo'n brief (nog) niet ontvangen. Mocht dat wel zo zijn ga ik direct met mijn centjes naar een andere bank.
pi_174230222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef fukforce het volgende:

[..]

ING kan het niet hebben dat een klant geld maakt met crypto wat zijn dit voor NSB praktijken.

Nu schijnt ING ook te kunnen bepalen wat zakelijk is en niet zakelijk gevaarlijke praktijken :(
Nou lekker dan, begint voor Nederland het gezeik nu ook al? Zal me niks verbazen als we straks box I mogen gaan betalen over crypto.

Lekker tegenstrijdig ook. Aandelenhandel gebeurt ook vooral met buitenlandse partijen. Betaal je als particulier ook gewoon box III voor zover ik weet?

Wat is trouwens het verschil tussen Bitcoin kopen via iDeal versus je Euro's storten naar Kraken? Dan ziet de bank niet dat het voor crypto doeleinden is? Mogen we straks onze winsten zeker gaan uitbetalen bij een Zwitserse bank...

Als ik die brief krijg (ik zit bij ING) zeg ik gelijk al mijn shit daar op. KUT BANKEN!
pi_174230393
Spaarrente nog dieper verlaagd. Nog even en je hebt bankje niet meer nodig. _O-
pi_174230811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 08:12 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat doe ik ook bij Bitonic. Moet ik mij nu zorgen maken? :')
denk iedereen hier
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:24:09 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174230876
Oktober de Wavesmaand?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174230947
substratum _O_
pi_174230978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:
substratum _O_
So!
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:43:48 #139
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_174231308
Zitten hier nog Iconomi hodlers die zich vastsnoeren om intergalactisch te gaan?

Na goed nieuws de afgelopen dagen stijgt 'ie eindelijk weer. :)
pi_174231658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef fukforce het volgende:

[..]

ING kan het niet hebben dat een klant geld maakt met crypto wat zijn dit voor NSB praktijken.

Nu schijnt ING ook te kunnen bepalen wat zakelijk is en niet zakelijk gevaarlijke praktijken :(
Is dit echt?
pi_174231851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:17 schreef fukforce het volgende:

[..]

ING kan het niet hebben dat een klant geld maakt met crypto wat zijn dit voor NSB praktijken.

Nu schijnt ING ook te kunnen bepalen wat zakelijk is en niet zakelijk gevaarlijke praktijken :(
Dude een vriend van me stuurd me net een app metde zelfde brief...en hij heeft het op zijn zakelijke rekening gekregen!

WTF is ING mee bezig?
Eerst sponsoren ze die gozer die beweerd 100 euro in 1000.000 verhandeld te hebben en door een trein ritje 100.000 mis gelopen is en nu trappen ze iedereen met bitcoins en zo na!
http://www.adformatie.nl/(...)jonge-mensen-en-geld
pi_174231904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:12 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dude een vriend van me stuurd me net een app metde zelfde brief...en hij heeft het op zijn zakelijke rekening gekregen!

WTF is ING mee bezig?
Eerst sponsoren ze die gozer die beweerd 100 euro in 1000.000 verhandeld te hebben en door een trein ritje 100.000 mis gelopen is en nu trappen ze iedereen met bitcoins en zo na!
http://www.adformatie.nl/(...)jonge-mensen-en-geld
In Duitsland wordt het al heel anders belast als in NL. Hele hele hoge kans dat het geen box 3 meer wordt.
pi_174232239
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:15 schreef Faeroer het volgende:

[..]

In Duitsland wordt het al heel anders belast als in NL. Hele hele hoge kans dat het geen box 3 meer wordt.
Ik zou niet begrijpen waarom het geen Box III meer zou kunnen zijn. Het zijn niks meer dan beleggingen, als je gaat day traden kan het misschien anders worden gezien. Maar hoe willen ze exact vaststellen of dat je aan het day traden bent .
pi_174232381
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:31 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik zou niet begrijpen waarom het geen Box III meer zou kunnen zijn. Het zijn niks meer dan beleggingen, als je gaat day traden kan het misschien anders worden gezien. Maar hoe willen ze exact vaststellen of dat je aan het day traden bent .
Daar is de belastingdienst heel gemakkelijk in hoor. Toon jij maar aan dat je niet daytrade. _O-
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:43:08 #145
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_174232461
Wordt het nog wat met GULDEN? Ik ben compleet nieuw hierin overigens, maar leek me wel grappig.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_174232578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wordt het nog wat met GULDEN? Ik ben compleet nieuw hierin overigens, maar leek me wel grappig.
Het probleem met gulden is de enorme hoeveelheid aan gulden die het netwerk elke dag uitpoept.
Veder is de ruzie tussen e-gulden en gulden ook niet heel goed voor beide coins.
pi_174232590
Ik kom er niet goed achter waarop Stellar zo enorm omhoog gaat.
Graag data!
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:52:00 #148
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_174232656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:48 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het probleem met gulden is de enorme hoeveelheid aan gulden die het netwerk elke dag uitpoept.
Veder is de ruzie tussen e-gulden en gulden ook niet heel goed voor beide coins.
Als ik nou eens voor de gein een klein bedrag in een currency wil dumpen, gewoon om te zien wat er gebeurt, wat zou ik dan best kiezen?
Niet om er rijk van te worden, maar eens zien hoe het werkt en wat het doet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_174232727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Voor de mensen die redelijk wat Lisk hebben, niet vergeten het op de Lisk wallet te zetten, je aan te melden op liskelite.com en dan stemmen op de mensen die daar staan.

Ze keren hun reward uit aan de mensen die op hen gestemd hebben. Reken 1000 lisk ongeveer 10 lisk die je per maand er bij krijgt, best lekker passief inkomen (met de huidige koers)
Hoe werkt dit precies? Ik heb me daar nu aangemeld en mijn adres geverifieerd. Hoe gaat dan stemmen in z'n werk? Zie nergens een optie om te stemmen.



edit: heb het al gevonde: het voten gaat in de Lisk Nano app, maar ik had nog een oude versie draaien waar het Voting tabblad niet in zat. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Tourniquet op 06-10-2017 13:25:51 ]
pi_174232745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als ik nou eens voor de gein een klein bedrag in een currency wil dumpen, gewoon om te zien wat er gebeurt, wat zou ik dan best kiezen?
Niet om er rijk van te worden, maar eens zien hoe het werkt en wat het doet.
De mogelijkheden zijn nu echt eindeloos...

Lukraak: Vertcoin omdat daar lightning/atomic swaps op kan gedraaid worden.
Waves is hier op dit forum popular. Ripple, veel coins voor weinig..zoveel coins eigenlijk...
Je kan ook nog kijken naar patientory https://coinmarketcap.com/currencies/patientory/ vind ik interessant. (eerst zelf op goooooglen voor je ook maar iest koopt)

Vertcoin krijgt net als Litecoin, Bitcoin en Decred het Lightning netwerk waarmee atomic swaps gemaakt kunnen worden.
Je kan dus straks vertcoins naar een litecoin adres storten en de waarde in ltc krijg je dan in je wallet.

Vert lijkt mij dus een goede investering.
Tip: hou ook wat Dogecoin achter de hand ik gok er op dat doge ook lightning en atomic swaps krijgt aangezien doge een paar jaar geleden merge mining met litecoin is ondergaan.
Leesvoer atomic swaps: https://bitcoinmagazine.c(...)altcoins-1484157052/
Leesvoer merge mining: http://cryptomining-blog.com/tag/dogecoin-merged-mining/

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 12:58:04 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:01:58 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174232878
Vorige week maar eens wat speelgeld naar bittrex gezet en door wat te heen en weer te schuiven met NEO-BTC 32% rendement. Naast mn hodl-voorraad is dat toch een leuke bijverdienste :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:02:38 #152
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_174232893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:55 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De mogelijkheden zijn nu echt eindeloos...

Lukraak: Vertcoin omdat daar lightning/atomic swaps op kan gedraaid worden.
Waves is hier op dit forum popular. Ripple, veel coins voor weinig..zoveel coins eigenlijk...
Je kan ook nog kijken naar patientory https://coinmarketcap.com/currencies/patientory/ vind ik interessant. (eerst zelf op goooooglen voor je ook maar iest koopt)

Vertcoin krijgt net als Litecoin, Bitcoin en Decred het Lightning netwerk waarmee atomic swaps gemaakt kunnen worden.
Je kan dus straks vertcoins naar een litecoin adres storten en de waarde in ltc krijg je dan in je wallet.

Vert lijkt mij dus een goede investering.
Tip: hou ook wat Dogecoin achter de hand ik gok er op dat doge ook lightning en atomic swaps krijgt aangezien doge een paar jaar geleden merge mining met litecoin is ondergaan.
Leesvoer atomic swaps: https://bitcoinmagazine.c(...)altcoins-1484157052/
Leesvoer merge mining: http://cryptomining-blog.com/tag/dogecoin-merged-mining/
Ik ga me eens inlezen. Was niet van plan er veel in te gooien, maar als ik nou eens 1 maand niet naar mijn spaarrekening met 0,1% rente :') stort maar coins koop en dan eens ga kijken wat het doet. Weg = pech, maar dan hebben we toch weer wat geleerd ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_174232974
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:01 schreef fathank het volgende:
Vorige week maar eens wat speelgeld naar bittrex gezet en door wat te heen en weer te schuiven met NEO-BTC 32% rendement. Naast mn hodl-voorraad is dat toch een leuke bijverdienste :P.
Daytraden geen box 3 voor jouw!
pi_174233056
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik ga me eens inlezen. Was niet van plan er veel in te gooien, maar als ik nou eens 1 maand niet naar mijn spaarrekening met 0,1% rente :') stort maar coins koop en dan eens ga kijken wat het doet. Weg = pech, maar dan hebben we toch weer wat geleerd ;)
Gewoon regelmatig bijkopen en een portfolio opbouwen.
Bitcoin staat al hoog, ethereum, zcash, monereo ook.

Suggesties (geheel eigen risico)
Vert https://coinmarketcap.com/currencies/vertcoin/
Verge https://coinmarketcap.com/currencies/verge/
Pivx (omdat zcash duur is) https://coinmarketcap.com/currencies/pivx/
Waves https://coinmarketcap.com/currencies/waves/
Wellicht toch Monero (Omdat Monero onder de 100 een koopje is) https://coinmarketcap.com/currencies/monero/
Litecoin (lightnig/atomic swaps) https://coinmarketcap.com/currencies/litecoin/
En bijna vergeten Lisk omdat lisk meer kan doen dan 5 dollar en 37 cent. https://coinmarketcap.com/currencies/lisk/

Ik ben geen professional, suggesties geven geen enkele garantie en zijn geen beleggingsadvies.
En als laatste investeer niet veel in dingen die je niet volledig begrijpt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 13:12:54 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:16:06 #155
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_174233120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:02 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik ga me eens inlezen. Was niet van plan er veel in te gooien, maar als ik nou eens 1 maand niet naar mijn spaarrekening met 0,1% rente :') stort maar coins koop en dan eens ga kijken wat het doet. Weg = pech, maar dan hebben we toch weer wat geleerd ;)
Je zou ook eens naar Iconomi kunnen kijken, daar hebben ze verschillende "beleggingsfondsen" waar je eenvoudig in kan investeren. Op die manier laat je andere mensen al het werk voor je doen voor een fractie van je winsten.
pi_174233170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als ik nou eens voor de gein een klein bedrag in een currency wil dumpen, gewoon om te zien wat er gebeurt, wat zou ik dan best kiezen?
Niet om er rijk van te worden, maar eens zien hoe het werkt en wat het doet.
WTC gaat vandaag uiteindelijk naar 110-130k, komt binnenkort een nieuwstsunami aan van jewelste.
pi_174233478
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:24 schreef onlogisch het volgende:
Oktober de Wavesmaand?
WE GAAN KNALLEN!! 11 NIEUWE DEX KOMT EN NU GAAT HET ECXT BEGINNEN NINJA RELEASE SSASHAHAHAHAHHAHA11!!! 1
pi_174233491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:43 schreef Sjouveur het volgende:
Zitten hier nog Iconomi hodlers die zich vastsnoeren om intergalactisch te gaan?

Na goed nieuws de afgelopen dagen stijgt 'ie eindelijk weer. :)
Meldt! ICN, mooie coin
pi_174233577
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

WE GAAN KNALLEN!! 11 NIEUWE DEX KOMT EN NU GAAT HET ECXT BEGINNEN NINJA RELEASE SSASHAHAHAHAHHAHA11!!! 1
Wat was DEX ook alweer, gateways toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 13:36:17 ]
pi_174233597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat was DEX ook alweer, gateways toch?
Decentralized EXchange.
pi_174233660
C

[ Bericht 36% gewijzigd door chantalxx op 06-10-2017 13:42:37 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:40:21 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_174233687
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:39 schreef chantalxx het volgende:
Lol ik heb al mijn bitcoin ingekocht met gebruik ing maar laat het lekker uitbetalen op mijn buitenlandse bankrekening hier, geen kut die het kan controleren.
LOLZ OKE
pi_174233925
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:39 schreef chantalxx het volgende:
Lol ik heb al mijn bitcoin ingekocht met gebruik ing maar laat het lekker uitbetalen op mijn buitenlandse bankrekening hier, geen kut die het kan controleren.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:05:46 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174234237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:16 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Je zou ook eens naar Iconomi kunnen kijken, daar hebben ze verschillende "beleggingsfondsen" waar je eenvoudig in kan investeren. Op die manier laat je andere mensen al het werk voor je doen voor een fractie van je winsten.
Leer je uiteindelijk natuurlijk niet zo heel veel van, maar wel handig als je er niet al te veel tijd in wilt steken.
Hoewel hij niet echt veel spannends doet de laatste tijd. Op vandaag na dan...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174234277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wordt het nog wat met GULDEN? Ik ben compleet nieuw hierin overigens, maar leek me wel grappig.
Vreemde coin die vooral wordt aangehangen door een soort gek nationalistisch zooitje, tuurlijk, zit wel wat ontwikkelkracht achter maar het hele idee van gebonden zijn aan een land is natuurlijk totaal debiel. Verder zijn het daar echt hyena's die op zoek zijn naar meer winst, en dit hun oom en tante aansmeren zodat de koers lekker blijft stijgen.

Ik zou er iig VER vandaan blijven.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:14:05 #166
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174234435
Tijdje op de slack van Gulden rondgehangen. Op zich is het idee goed, maar het zijn wel behoorlijke linkse wereldverbeteraars die niet zo veel geven om de waarde van hun product maar wel over de toepassing.

Ik zie er zeker toekomst in en denk dat het best wat kan worden, alleen is het niet echt iets om in te investeren voor de korte termijn.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174234495
Waarom zou je je focussen op de markt van Nederland is een betere vraag. Just another shitcoin. _O-
pi_174234550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat was DEX ook alweer, gateways toch?
LTC TOEGEVOEGD NU KOMT HET GROTE GELD ERAAN WAHHAAHSASHAHA HOEHEOEOEOEMOON11!!

:')
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:20:21 #169
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174234559
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:18 schreef Faeroer het volgende:

[..]

WTC gaat vandaag uiteindelijk naar 110-130k, komt binnenkort een nieuwstsunami aan van jewelste.
Wallet en nog wat kleine dingen ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174234981
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:20 schreef genakt het volgende:

[..]

Wallet en nog wat kleine dingen ?
WTC is wellicht weer een Antshares/Neo gevalletje.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:38:30 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174234984
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Tijdje op de slack van Gulden rondgehangen. Op zich is het idee goed, maar het zijn wel behoorlijke linkse wereldverbeteraars die niet zo veel geven om de waarde van hun product maar wel over de toepassing.

Ik zie er zeker toekomst in en denk dat het best wat kan worden, alleen is het niet echt iets om in te investeren voor de korte termijn.
Een coin die puur 1 land aanspreekt geloof ik niet in.
Niet in het opzicht van het verdienen van geld. Zeker niet als dat land Nederland is. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:44:09 #172
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174235123
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

WTC is wellicht weer een Antshares/Neo gevalletje.
Ja i know heb ze gekocht op onder de 2 euro dus hold ze sowieso en hebben goede paper. Maar dacht dat je iets speciaals bedoelde :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:44:46 #173
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235139
Weet iemand misschien waarom Bitcoin langzaam naar boven schiet?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174235218
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:39 schreef chantalxx het volgende:
C
Welk land? :D

Waar wordt eigenlijk de grens gelegd door de Belastingdienst of je een daytrader bent (is dit dan wel box I?) of een belegger bent? Alsof een belegger nooit een keer zijn aandelenportefeuille aanpast...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:50:15 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174235274
Cryptokruk BV :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174235313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
Weet iemand misschien waarom Bitcoin langzaam naar boven schiet?
ja, 10
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:54:20 #177
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235360
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:52 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ja, 10
?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:56:43 #178
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174235411
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:54 schreef _--_ het volgende:

[..]

?
7
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:57:06 #179
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235418
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

7
?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:00:14 #180
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_174235486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
Weet iemand misschien waarom Bitcoin langzaam naar boven schiet?
Geen idee, het hoort sneller te gaan inderdaad.
pi_174235504
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Daytraden geen box 3 voor jouw!
Daytraden was toch nog gewoon box 3?
pi_174235530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef _--_ het volgende:
Weet iemand misschien waarom Bitcoin langzaam naar boven schiet?
jinx! koers klapt alweer naar beneden
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:03:33 #183
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:02 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

jinx! koers klapt alweer naar beneden
idd, ik heb de duivel wakker gemaakt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:03:34 #184
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174235556
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:02 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

jinx! koers klapt alweer naar beneden
Classic _--__--_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:09:53 #185
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235675
al 50 euro naar de klote ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174235715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:09 schreef _--_ het volgende:
al 50 euro naar de klote ;(
Rustig rustig, volgende week gewoon ath 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:17:14 #187
163650 Greys
pi_174235821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:03 schreef _--_ het volgende:

[..]

idd, ik heb de duivel wakker gemaakt.
JIJ! }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:19:02 #188
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174235856
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:17 schreef Greys het volgende:

[..]

JIJ! }:|
problemen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:20:55 #189
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174235884
Naar $3500 plz, ik wil goedkope BTC.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_174235903
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:20 schreef TimKuik het volgende:
Naar $3500 plz, ik wil goedkope BTC.
Graag! :)
pi_174235989
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef genakt het volgende:

[..]

Ja i know heb ze gekocht op onder de 2 euro dus hold ze sowieso en hebben goede paper. Maar dacht dat je iets speciaals bedoelde :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:29:32 #192
163650 Greys
pi_174236040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:19 schreef _--_ het volgende:

[..]

problemen?
Welnee, moest lachen dat precies toen je het zei het weer naar beneden ging.

Misschien kan je nog even iets positiefs roepen O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174236043
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:38 schreef Faeroer het volgende:

[..]

WTC is wellicht weer een Antshares/Neo gevalletje.
Waar zijn die dingen te verhandelen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:31:09 #194
163650 Greys
pi_174236073
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar zijn die dingen te verhandelen?
Binance
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:31:14 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174236074
Ik zit te denken om wat te investeren in Bitquence, als ik de trend zo zie en het feit dat ze een wallet in de komende maanden releasen is wel een standaard route naar een enorme pump zo richting eind november/december.

Al zie ik niet echt in wat ze nu doen wat het heel bijzonder zou moeten maken.

Iemand ervaring met deze coin?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174236091
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar zijn die dingen te verhandelen?
Binance, en over paar dagen KuCoin
pi_174236272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:09 schreef _--_ het volgende:
al 50 euro naar de klote ;(
buy high sell low!
pi_174236328
https://twitter.com/wavesplatform/status/916297988074504193

Nee, anders maken ze het even nog wat overzichtelijker. Manmanman. En het is al zo'n zooitje. Ook echt brengen als een "grote stsp voorwaarts richting decentralisatie". Ze zijn volgens mij gewoon het zat om alle "echte" coins handmatig te verifiëren :') Ik ga er maar weer eens wat Waves uitgooien denk ik.
pi_174236430
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:46 schreef kthxbye het volgende:
https://twitter.com/wavesplatform/status/916297988074504193

Nee, anders maken ze het even nog wat overzichtelijker. Manmanman. En het is al zo'n zooitje. Ook echt brengen als een "grote stsp voorwaarts richting decentralisatie". Ze zijn volgens mij gewoon het zat om alle "echte" coins handmatig te verifiëren :') Ik ga er maar weer eens wat Waves uitgooien denk ik.
Idioten :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:21:05 #200
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174236936
Sasha is het kwijt. Heeft er een handje in slecht of non-nieuws te verkopen als iets positiefs. Nu veranderen ze weer een van de weinige positieve dingen van DEX. En ondertussen kraait er geen haan naar Waves want de prijs stagneert inmiddels alweer 4 maanden. :')

Oktober zal vast ook wel weer een wassen neus worden. Man man man.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174237433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:21 schreef VeX- het volgende:
Sasha is het kwijt. Heeft er een handje in slecht of non-nieuws te verkopen als iets positiefs. Nu veranderen ze weer een van de weinige positieve dingen van DEX. En ondertussen kraait er geen haan naar Waves want de prijs stagneert inmiddels alweer 4 maanden. :')

Oktober zal vast ook wel weer een wassen neus worden. Man man man.
Buy low sell high, nu juist kopen.
pi_174237561
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit te denken om wat te investeren in Bitquence, als ik de trend zo zie en het feit dat ze een wallet in de komende maanden releasen is wel een standaard route naar een enorme pump zo richting eind november/december.

Al zie ik niet echt in wat ze nu doen wat het heel bijzonder zou moeten maken.

Iemand ervaring met deze coin?
Jep, heb meegedaan aan de ICO. Vorige week net op low (:')) verkocht, dacht dat ie nog verder zou zakken. Ik zie dat ie bijna weer op de koers is waar ik tegen verkocht. ICO was behoorlijk onder de radar en er is een bedrag opgehaald van ongeveer 3 miljoen USD als ik me goed herinner.

Bitquence is een universal decentralized wallet, je hebt dus je eigen private keys in beheer maar kunt op één lokale plek (als het goed is) al je coins kwijt. Zij storen het in een cold wallet. Daarnaast komen er opties om coins te kopen met BTC, ETH, natuurlijk BQX en in de toekomst ook met fiat. Als je verschillende coins wil kopen kun je ook zogenaamde baskets kopen. Een voorbeeld is een top20 coin basket, een ICO basket etc. Ze willen de mobiele app vooral behoorlijk gebruiksvriendelijk maken.

Pompidom, wat nog meer... Ohja de Telegram is erg actief en de community communiceert redelijk volwassen. Dus niet constant Lambopics spam enzo. Soms heb ik wel het idee dat het team beter is in woorden dan daden, want hele langdradige verhalen lullen kunnen ze wel. Ik heb er gelezen dat hun product in Q4 als beta wordt uitgegeven, maar dat het geen publieke beta is. Product komt in 2018.

Hoe dan ook, ik wil rond de 10 tot 12k sats terug inkopen. Vergeet niet dat de coin na de ICO in termen van USD ruim x30 is gegaan en in termen van BTC zo'n 15 a 20x op ATH moment. Ik denk dat ie nog wel verder daalt dan nu, vorige week was er even een pumpje.

Wat betreft de wet- en regelgeving hebben ze iemand in het team opgenomen, ene Stephen Corliss, en voor het financiële gedeelte is laatst iemand van Black Rock overgekomen.

Editje: Volume is erg laag laatste tijden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:46 schreef kthxbye het volgende:
https://twitter.com/wavesplatform/status/916297988074504193

Nee, anders maken ze het even nog wat overzichtelijker. Manmanman. En het is al zo'n zooitje. Ook echt brengen als een "grote stsp voorwaarts richting decentralisatie". Ze zijn volgens mij gewoon het zat om alle "echte" coins handmatig te verifiëren :') Ik ga er maar weer eens wat Waves uitgooien denk ik.
Hier was ik ook behoorlijk verbaast over, WHAT THE FUCK. Nu kan elke idoot een kutcoin aanbieden op Waves en de boel oplichten.

[ Bericht 9% gewijzigd door fckdedeurkruk op 06-10-2017 18:32:48 ]
pi_174237626
Waves :')
pi_174238272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[...]

Hier was ik ook behoorlijk verbaast over, WHAT THE FUCK. Nu kan elke idoot een kutcoin aanbieden op Waves en de boel oplichten.
Ik lees het toch ietwat anders:

quote:
Names of the checked assets will be shown on DEX but without green checkmarks.
Het zal met de komende grote DEX update te maken hebben en hoe assets daarin zichtbaar gemaakt worden.

Maar zal vanavond even kijken hoe dit in de praktijk uitpakt.
pi_174238288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:21 schreef VeX- het volgende:
Sasha is het kwijt. Heeft er een handje in slecht of non-nieuws te verkopen als iets positiefs. Nu veranderen ze weer een van de weinige positieve dingen van DEX. En ondertussen kraait er geen haan naar Waves want de prijs stagneert inmiddels alweer 4 maanden. :')

Oktober zal vast ook wel weer een wassen neus worden. Man man man.
Ik heb je al vaker het advies gegeven om je Waves te verkopen.
pi_174238517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik lees het toch ietwat anders:

[..]

Het zal met de komende grote DEX update te maken hebben en hoe assets daarin zichtbaar gemaakt worden.

Maar zal vanavond even kijken hoe dit in de praktijk uitpakt.
Ik heb Slack even gecheckt. Volgens sommigen daar is het zo dat als een coin uberhaupt listed is op de DEX deze verified zou moeten zijn. Dus juist zijn er geen shitcoins meer zichtbaar, die eerder geen vinkje kregen.

Zo begrijp ik het nu en als dat zo is, is het top.
pi_174238603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik heb Slack even gecheckt. Volgens sommigen daar is het zo dat als een coin uberhaupt listed is op de DEX deze verified zou moeten zijn. Dus juist zijn er geen shitcoins meer zichtbaar, die eerder geen vinkje kregen.

Zo begrijp ik het nu en als dat zo is, is het top.
Laten we het hopen! ^O^
pi_174238878
Iemand vertrouwt/bekend/ervaringen met Regal coin?

https://regalcoin.co/
pi_174238906
Guys, even een klein dingetje.

Er komen regelmatig topic reports binnen over de toon van bepaalde posts. Extreme negativiteit of positiviteit is beide prima, maar probeer een beetje constructief te zijn als je een coin onder schijt of de hemel in prijst. :+

gr gr

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 18:05:48 ]
pi_174239005
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
Er komen regelmatig topic reports binnen over de toon van bepaalde posts. Extreme negativiteit of positiviteit is beide prima, maar probeer een beetje constructief te zijn als je een coin onder schijt of de hemel in prijst. :+
Oneliners zonder onderbouwing vind ik storend. Net als dat in een reactie op een vorige post het op de man/vrouw wordt gespeeld....

Eerder poste ik al eens: Je hoeft niet bij elkaar op de koffie te komen maar een beetje normaal op en tegen elkaar reageren doet de sfeer goed
pi_174239362
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
Guys, even een klein dingetje.

Er komen regelmatig topic reports binnen over de toon van bepaalde posts. Extreme negativiteit of positiviteit is beide prima, maar probeer een beetje constructief te zijn als je een coin onder schijt of de hemel in prijst. :+

gr gr
Namen please :) :) :) :) :) :)
  Eindredactie Games vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:36:07 #213
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174239408
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:33 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Namen please :) :) :) :) :) :)
Gaat niet gebeuren
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:42:24 #214
163650 Greys
pi_174239530
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:05 schreef Typisch het volgende:
Guys, even een klein dingetje.

Er komen regelmatig topic reports binnen over de toon van bepaalde posts. Extreme negativiteit of positiviteit is beide prima, maar probeer een beetje constructief te zijn als je een coin onder schijt of de hemel in prijst. :+

gr gr
Kan degene(n) die de TR's plaatst dat dan niet beter - op normale toon - gewoon hier melden dat hem/haar iets dwars zit? Dan kan hij/zij degene direct aanspreken en weet diegene waar het over gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-10-2017 19:22:37 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174239722
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan degene(n) van de TR's dat dan niet beter ook - op normale toon - hier melden dat hem/haar iets dwars zit? Dan kan hij/zij degene direct aanspreken en weet diegene waar het over gaat.
Beetje raar om dan een TR te plaatsen als je het ergens niet mee eens bent, of de toon je niet aan staat. Zeker wat betreft coins of de een het ziet zitten en de ander niet, dat is meestal een persoonlijk iets. Feit is wel dat je niets hebt aan reacties als "xx is een shitcoin", maar te positieve posts over een coin die al lang niet presteert zijn ook niet boeiend. Maar het begint natuurlijk bij een "Wat vinden jullie van deze coin" of een "waarom daalt/stijgt deze coin". Dat iedereen bepaalde posities heeft, kleurt alles natuurlijk ook, maar een beetje constructiviteit kan altijd.

Ik begrijp ook niet waarom iedereen Waves hier de hemel in prees, afgezien dat de koers enorm steeg. Leuk idee, maar er zijn echt enorm veel coins en volgend jaar staat de wind weer anders.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:03:11 #216
163650 Greys
pi_174239955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Beetje raar om dan een TR te plaatsen als je het ergens niet mee eens bent, of de toon je niet aan staat. Zeker wat betreft coins of de een het ziet zitten en de ander niet, dat is meestal een persoonlijk iets.
Dat bedoelde ik. Gewoon normaal hier iemand aanspreken op gedrag zet waarschijnlijk meer zoden aan de dijk.

En eens dat je aan bv een post als "waves :') " niks hebt, maar tis natuurlijk wel een SC. Dan heeft nou eenmaal niet elke post evenveel inhoud. Scroll ik gewoon langs.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 06-10-2017 19:21:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174240218
Wellicht kan men er rekening mee houden als er wat regels worden opgesteld voor deze SC? Ik neem SC niet zo serieus, dus ja "waves :')" komt nogal vaak voor in een SC. Als je serieus wilt zijn, zijn er toch andere topicmogelijkheden?
pi_174241203
Wat is nou eigenlijk de reden dat MGO nog niet op een grote exchanges zoals Bittrex staat?

Er waren wat problemen toen MGO op Bittrex gelist werd en hij is er toen weer vanaf gehaald?
pi_174247875
Dit blijft toch wel een van de beste bitcointalk topics, lag net weer dubbel.
https://bitcointalk.org/i(...)sg9432928#msg9432928

Met het ICO geld vakantie vieren en hiervan fotos sturen in het bitcointalk topic _O-
Vermakelijk om te lezen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174248112
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Gewoon normaal hier iemand aanspreken op gedrag zet waarschijnlijk meer zoden aan de dijk.

En eens dat je aan bv een post als "waves :') " niks hebt, maar tis natuurlijk wel een SC. Dan heeft nou eenmaal niet elke post evenveel inhoud. Scroll ik gewoon langs.
waves :')

:*
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:35:13 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174248129
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan degene(n) die de TR's plaatst dat dan niet beter - op normale toon - gewoon hier melden dat hem/haar iets dwars zit? Dan kan hij/zij degene direct aanspreken en weet diegene waar het over gaat.
Nee daar wordt het beter van.

Als ik het nodig vind plaats ik gewoon een TR. Sommigen zijn nogal hardleers.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:36:04 #222
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174248137
Inb4 henk de nsb'er.

:W
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 04:55:56 #223
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174249100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 01:15 schreef smiths het volgende:
Dit blijft toch wel een van de beste bitcointalk topics, lag net weer dubbel.
https://bitcointalk.org/i(...)sg9432928#msg9432928

Met het ICO geld vakantie vieren en hiervan fotos sturen in het bitcointalk topic _O-
Vermakelijk om te lezen.
Haha :D heerlijk wat een figuur
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:03:11 #224
163650 Greys
pi_174250669
Heeft die gast met die gevonden schijf in het kringlooptassie van z'n moeder nog laten weten hoe het afliep eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:20:42 #225
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174253540
Ben benieuwd naar de NEO presentatie... Het is erop of eronder als ze het China nieuws gaan aankondigen.
pi_174253954
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ben benieuwd naar de NEO presentatie... Het is erop of eronder als ze het China nieuws gaan aankondigen.
Neo presentatie? Wanneer?wat? Vertel! :)
pi_174254791
Zou het al een goed moment zijn om Lisk aan te schaffen? Of denken we dat het nog verder gaat zakken...

Kijkend naar de grafiek op de weekstand of 3-wekenstand lijkt het me dat ie prima onder de 100ksat kan komen. Maar ja, wat weet ik er nou van :P

*insert glazen bol plaatje*

[ Bericht 46% gewijzigd door roislecxe op 07-10-2017 14:41:53 ]
Forcefield City Bewoner
pi_174264694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef roislecxe het volgende:
Zou het al een goed moment zijn om Lisk aan te schaffen? Of denken we dat het nog verder gaat zakken...

Kijkend naar de grafiek op de weekstand of 3-wekenstand lijkt het me dat ie prima onder de 100ksat kan komen. Maar ja, wat weet ik er nou van :P

*insert glazen bol plaatje*
Voor de long term hodl maakt het toch niet zoveel uit?
pi_174267782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:36 schreef roislecxe het volgende:
Zou het al een goed moment zijn om Lisk aan te schaffen? Of denken we dat het nog verder gaat zakken...

Kijkend naar de grafiek op de weekstand of 3-wekenstand lijkt het me dat ie prima onder de 100ksat kan komen. Maar ja, wat weet ik er nou van :P

*insert glazen bol plaatje*
Lisk heeft de afgelopen tijd een hoop tijd en geld gestoken in rebranding, chinese hoertjes en marketing. Dat ze voornamelijk de reden geweest dat de prijs omhoog schoot. Veder is er weinig baanbrekends gebeurd op het gebied van ontwikkeling.

Ik verwacht dat de prijs wel onder de 4 euro zal komen
pi_174270649
De activiteit van de GitHub van Lisk is vergelijkbaar met die bij Waves, dat is een goed teken.

Voor de rest is het 1 van mijn "long term hodl coins" omdat ik zuig in daytraden.

Het rendement is er niet minder om, van 6,5 naar 450 cent in 18 maanden lijkt me heel netjes.
pi_174271151
bitcoinnn *O*
pi_174271550
Weekenddips _O-
pi_174271715
quote:
Ik vraag me af hoe je in zo'n chalet woont op een camping, dat mag helemaal nooit. Niet dat ik mn huis zou verruilen voor bitcoins, maar wel wellicht m'n huis voor een chalet aan het bos met een zwembad.
Lambo of Rekt
pi_174271820
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 21:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor de long term hodl maakt het toch niet zoveel uit?
Nou ja, het staat op de piek van september na nog altijd zon beetje op een ATH van de vorige spike. En ik hou niet echt van kopen op ATH's. :P
Forcefield City Bewoner
pi_174272871
Eindelijk weer eens wat beweging in Ethereum. Met Metropolis op het oog en de ratio al weken dramatisch is het wel weer eens tijd voor een bullrun :)
pi_174274833
ligt bittrex er bij jullie ook uit?
pi_174274839
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef RobinaHoed het volgende:
ligt bittrex er bij jullie ook uit?
Jep. Haxored.

Doet het weer.
pi_174274871
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 07:20 schreef MaGNeT het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/916856310917824513

Wat 1 tweet al niet kan doen...
Lol, ik dacht al, waar komt die spike ineens vandaan _O-
pi_174274901
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:38 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jep. Haxored.

Doet het weer.
bij mij nog steeds niet.. Socket Status = disconnected zegt ie :{
je kan wel gewoon inloggen, dat wel, maar de koersen zie je niet.
pi_174278124
Hij doet het alweer een paar uurtjes :)

Neo gaat lekker de lucht in dankzij red pulse :)
pi_174278947
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:08 schreef Dicing het volgende:
Hij doet het alweer een paar uurtjes :)

Neo gaat lekker de lucht in dankzij red pulse :)
Of dankzij Aphelion rumours?
pi_174279238
Zou kunnen inderdaad! Ik moet overigens zeggen dat die aphelion ico er nogal crappy uitziet. https://apheliontoken.com/

Nouja, hoe dan ook bright times ahead!

Het "zonder reden" leegbloeden van Lisk vind ik irritanter :')
pi_174280650
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:05 schreef Dicing het volgende:
Zou kunnen inderdaad! Ik moet overigens zeggen dat die aphelion ico er nogal crappy uitziet. https://apheliontoken.com/

Nouja, hoe dan ook bright times ahead!

Het "zonder reden" leegbloeden van Lisk vind ik irritanter :')
Aphelion :')
Het houdt ook maar niet op he, met die scam icos :')
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:33:05 #245
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174280684
Bitcoin doet het wel erg goed _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174281795
@totalvamp, bedoelde je wat er nu gebeurt met Red Pulse qua verontrustende signalen? ze hebben circa 800.000 NEO teveel opgehaald en de mensen die op de gestelde tijd in fase 2 sprongen zijn soort van genaaid.

https://www.reddit.com/r/(...)arted_at_902_do_you/

Het was me weer een feestje!

Edit: nu ik erover nadenk zouden dit allemaal zaken moeten zijn die in het smartcontract ondervangen hadden kunnen worden. Laat dit niet ook een kwetsbaarheid van NEO zien?

[ Bericht 16% gewijzigd door Dicing op 08-10-2017 17:07:11 ]
pi_174282542
Wat gebeurt er met neo? :\
pi_174282650
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:24 schreef poebz het volgende:
Wat gebeurt er met neo? :\
Prepump voor redpulse valt weg gok is ;)
pi_174282791
Nee, is BTC fork effect
pi_174282974
Hoe kom je op Kraken in godsnaam op de exchange? Ik wil ETH kopen met Euro.

En de wallet?
pi_174282978
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:37 schreef Faeroer het volgende:
Nee, is BTC fork effect
Dat Neo na afronding van de ICO onderuit knalt? lijkt me vrij sterk om eerlijk te zijn. Zeker gezien het verloop en de bad press. Maar zou inderdaad kunnen.

Edit: Misschien heb je wel gelijk, kijkende naar de BTC dominance. Doet wel pijn trouwens ^^
pi_174283125
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:50 schreef Dicing het volgende:

[..]

Dat Neo na afronding van de ICO onderuit knalt? lijkt me vrij sterk om eerlijk te zijn. Zeker gezien het verloop en de bad press. Maar zou inderdaad kunnen.

Edit: Misschien heb je wel gelijk, kijkende naar de BTC dominance. Doet wel pijn trouwens ^^
Elke altcoin, was in juli/augustus ook. Duurde toen 40 dagen totdat altcoins herstelde. Ik neem een maand een break van daytraden.

Sterkte allemaal. ;)
pi_174283217
hahaha ik volg de weg van de MaGnet...hodl for life!...maar zit er wel aan te denken om mijn crappy alts op bittrex te dumpen. Waves/Lisk/Neo houd ik warm bij me :')
pi_174283758
Daalt lekker allemaal. Houd alleen mn waves vast.
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2017 @ 19:06:54 #255
230491 Zith
pls tip
pi_174284206
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:08 schreef Dicing het volgende:
hahaha ik volg de weg van de MaGnet...hodl for life!...maar zit er wel aan te denken om mijn crappy alts op bittrex te dumpen. Waves/Lisk/Neo houd ik warm bij me :')
Zodra Magnet miljonair is verdwijnt hij. :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174284293
Ach, dan blijft het hier vast nog lang gezellig!
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2017 @ 19:12:30 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174284317
ETH pump laat lang op zich wachten :O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174284477
Wat doet Waves? -10%
pi_174284610
Mensen hier al wat Metaverse (ETP) opgepikt. Check dit anders even:

https://www.reddit.com/r/(...)taverse_etp_made_by/

Ik heb nog wat verder gezocht en bronnen gecheckt, ziet er wel legit over. Ik heb een klein beetje opgepikt van Bittrex.
pi_174284749
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Mensen hier al wat Metaverse (ETP) opgepikt. Check dit anders even:

https://www.reddit.com/r/(...)taverse_etp_made_by/

Ik heb nog wat verder gezocht en bronnen gecheckt, ziet er wel legit over. Ik heb een klein beetje opgepikt van Bittrex.
Kan je korte samenvatting geven wat jouw over de streep heeft getrokken? Wat zijn de USP's? Ik word nu al gek van die reddit :')
pi_174285035
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:25 schreef fukforce het volgende:

[..]

Lisk heeft de afgelopen tijd een hoop tijd en geld gestoken in rebranding, chinese hoertjes en marketing. Dat ze voornamelijk de reden geweest dat de prijs omhoog schoot. Veder is er weinig baanbrekends gebeurd op het gebied van ontwikkeling.

Ik verwacht dat de prijs wel onder de 4 euro zal komen
Kun je voorbeelden geven over de chinese hoertjes die ze hebben gebruikt?
pi_174285607
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 19:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kun je voorbeelden geven over de chinese hoertjes die ze hebben gebruikt?
Deze vraag is nog beter dan mijn vraag! <3
pi_174290644
Iedereen stapt weer in BTC voor gratis hard fork geld. Dit wordt dan de tweede afsplitsing in nog geen 3 maanden.

Slecht voor de reputatie van Bitcoin :Y
pi_174290939
quote:
3s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:44 schreef fukforce het volgende:
Iedereen stapt weer in BTC voor gratis hard fork geld. Dit wordt dan de tweede afsplitsing in nog geen 3 maanden.

Slecht voor de reputatie van Bitcoin :Y
Nutteloos is het wel.

Slecht voor de reputatie? Omdat het open source is en iedereen daardoor z'n eigen versie kan maken?
pi_174291333
Pff.. daar gaat mn neo winst.
Ik dacht ergens te lezen chinese versie eth dus hodl tot moon.... helaas verkeerd gedacht.

Maar is er morgen nou ook niet een congres van neo?
pi_174291414
quote:
3s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:44 schreef fukforce het volgende:
Iedereen stapt weer in BTC voor gratis hard fork geld. Dit wordt dan de tweede afsplitsing in nog geen 3 maanden.

Slecht voor de reputatie van Bitcoin :Y
Als bitcoin dit al niet aan kan dan heeft het ook helemaal geen bestaansrecht.

Dit hoort er bij, aanvallen vanuit verschillende kanten.
  zondag 8 oktober 2017 @ 23:33:52 #267
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174291797
Juli, augustus, september, oktober, november? word de Waves maand!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174291846
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:33 schreef VeX- het volgende:
Juli, augustus, september, oktober, november? word de Waves maand!
Laat maar sudderen hoor, hopelijk de rest van dit jaar nog wat MRT en WCT oprapen voor weinig fiat.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 oktober 2017 @ 23:42:07 #269
163650 Greys
pi_174291927
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:12 schreef supermercado het volgende:
Pff.. daar gaat mn neo winst.
Ik dacht ergens te lezen chinese versie eth dus hodl tot moon.... helaas verkeerd gedacht.

Maar is er morgen nou ook niet een congres van neo?
Hoe lang heb je je NEO's al?
Even uit nieuwsgierigheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174291982
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:33 schreef VeX- het volgende:
Juli, augustus, september, oktober, november? word de Waves maand!
We gaan knallen!!! 🏄↘〽💸
pi_174292235
Panic sell alle coins!,
  maandag 9 oktober 2017 @ 00:04:19 #272
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174292269
Alle alts staan rood lol _O-
pi_174292293
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe lang heb je je NEO's al?
Even uit nieuwsgierigheid.
Ik begon met 4 NEO en uiteindelijk 9. Daarvan 12 weten te maken en gister hoog verkocht omdat ik dacht dat hij naar beneden ging.
Toch maar weer hoog aangekocht en dat is nu dus een flinke verlies.
Dus al met al niet zo lang en had ik mn winst moeten pakken op de top van afgelopen nacht.
  maandag 9 oktober 2017 @ 00:27:29 #274
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_174292590
Altcoins flink in het rood.

Mooi moment om wat extra Verge in te slaan zodra hij 75sat aantikt :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 oktober 2017 @ 00:32:59 #275
163650 Greys
pi_174292644
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:05 schreef supermercado het volgende:

[..]

Ik begon met 4 NEO en uiteindelijk 9. Daarvan 12 weten te maken en gister hoog verkocht omdat ik dacht dat hij naar beneden ging.
Toch maar weer hoog aangekocht en dat is nu dus een flinke verlies.
Dus al met al niet zo lang en had ik mn winst moeten pakken op de top van afgelopen nacht.
Netjes, van 4 naar 12 :)
Heb je er ook weer 12 teruggekocht hoog dan? Bijna alles is in het rood nu, gewoon wachten. Je hebt pas verlies als je ze daadwerkelijk met verlies verkoopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174292922
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Netjes, van 4 naar 12 :)
Heb je er ook weer 12 teruggekocht hoog dan? Bijna alles is in het rood nu, gewoon wachten. Je hebt pas verlies als je ze daadwerkelijk met verlies verkoopt.
Van 4 naar 9 met kopen en winsten en van 9 12 gemaakt.
Limit Buy 11.80467919 0.00807999
Dat was mn laatste transactie idd... damn duurt ff voordat dat weer hersteld is.

Waarom is alles nou weer in het rood eigenlijk? Toch niet vanwege die fail van neo met zn rpx?
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 06:27:24 #277
42184 crew  DaMart
pi_174293757
Flinke weekenddip... maar gelukkig is het weekend voorbij, dus hopelijk de dip nu ook weer.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174293818
Mijn blockfolio is een horror. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174294057
Btc gold is gewoon de reden. Veel plezier de komende weken.
pi_174294093
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Btc gold is gewoon de reden. Veel plezier de komende weken.
Zijn ze wel een beetje vroeg mee. Denkt iedereen dat het weer hetzelfde verhaal als met Bitcoin Cash gaat worden dan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174294348
Enorm irritant om na iedere ICO van dit soort scammails te krijgen. Ik ga maar eens voor iedere site/coin een ander emailadres aanmaken, dan kan ik in ieder geval zien waar het lek zit.

pi_174294370
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zijn ze wel een beetje vroeg mee. Denkt iedereen dat het weer hetzelfde verhaal als met Bitcoin Cash gaat worden dan?
Ik denk dat dit inderdaad het geval is.
pi_174294378
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Enorm irritant om na iedere ICO van dit soort scammails te krijgen. Ik ga maar eens voor iedere site/coin een ander emailadres aanmaken, dan kan ik in ieder geval zien waar het lek zit.

[ afbeelding ]
Gewoon één gmail aanmaken, dan kan je door een + te gebruiken zelf combinaties verzinnen zonder een nieuw account aan te hoeven maken.

jouwemail@gmail.com
jouwemail+bittrex@gmail.com
jouwemail+redpulse@gmail.com
pi_174294391
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:54 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Gewoon één gmail aanmaken, dan kan je door een + te gebruiken zelf combinaties verzinnen zonder een nieuw account aan te hoeven maken.

jouwemail@gmail.com
jouwemail+bittrex@gmail.com
jouwemail+redpulse@gmail.com
Dat kan. Ik doe het anders.
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 08:56:25 #285
42184 crew  DaMart
pi_174294397
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Btc gold is gewoon de reden. Veel plezier de komende weken.
Btc gold? Ik heb weer iets gemist geloof ik :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174294424
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Enorm irritant om na iedere ICO van dit soort scammails te krijgen. Ik ga maar eens voor iedere site/coin een ander emailadres aanmaken, dan kan ik in ieder geval zien waar het lek zit.

[ afbeelding ]
heb je Gmail? Dan doe je

Mailadres*+websitewaaropikgeregistreerdben*@gmail.com

Dit komt dan nog steeds binnen op je main account. Maar je ziet door alles achter de plus welke site t betreft die je kont neukt
pi_174294432
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

heb je Gmail? Dan doe je

Mailadres*+websitewaaropikgeregistreerdben*@gmail.com

Dit komt dan nog steeds binnen op je main account. Maar je ziet door alles achter de plus welke site t betreft die je kont neukt
Echt? Dit wist ik niet.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:01:50 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174294446
Hmm het lijkt me verstandig om alles van bittrex af te trekken voor de hardfork, in ieder geval bitcoin. Maar zou het kwaad kunnen om mijn altcoins tijdens de fork wel te laten staan?

Geen idee hoe die beinvloed worden tijdens zo'n evemenent?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174294452
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Echt? Dit wist ik niet.
zonder de sterretjes overigens.
pi_174294458
Ik ben met alles cash gegaan
pi_174294529
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben met alles cash gegaan
Nu al?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174294683
VIA weer onder de $1, slecht voor mijn portfolio maar goed moment om bij te kopen :Y
pi_174295170
BTC :r
pi_174295504
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:55 schreef Scrummie het volgende:
BTC :r
Stel je voor dat je je hele huis, spaargeld, etc erin hebt zitten zoals die gast wat vorige week in het nieuws was. -O-
pi_174295527
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Stel je voor dat je je hele huis, spaargeld, etc erin hebt zitten zoals die gast wat vorige week in het nieuws was. -O-
Als hij alleen in BTC zit, doet hij het goed.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174295544
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als hij alleen in BTC zit, doet hij het goed.
True that. Maar dat was niet zo.
pi_174295555
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

True that. Maar dat was niet zo.
Zat hij ook in alts? _O- Dat zou ik niet durven als het mijn hele hebben en houden was.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174295649
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zat hij ook in alts? _O- Dat zou ik niet durven als het mijn hele hebben en houden was.
quote:
Taihuttu probeert het nog een tijdje met de Dogecoin, een kleinere munt die in opkomst is. “Daar heb ik gigantisch veel van gemined, maar die coin was niks waard. De portfolio die ik toen had, was misschien 200 euro waard.”
Nah weet niet of hij nog in de alts zit eigenlijk.
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:27:35 #299
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174295782
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Btc gold? Ik heb weer iets gemist geloof ik :@.
had je beter moeten luisteren :D

quote:
8s.gif Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef genakt het volgende:
Hoe kijken de mensen hier naar de nieuwe fork van bitcoin in november. ? Wanneer denken jullie alles te gaan verkopen naar de verwachte daling ?
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ga niet verkopen. BTC heb ik voor de lange termijn.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2017 @ 10:37:53 #300
230491 Zith
pls tip
pi_174295945
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:55 schreef Scrummie het volgende:
BTC :r
BTC _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:48:13 #301
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174296166
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:37 schreef Zith het volgende:

[..]

BTC _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')